[showcase] fotoshoot met Melanie (sisters deel 2)

Pagina: 1
Acties:
  • 1.014 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Topicstarter
In navolging van het eerste deel, het 2e deel van de sisters-serie, dit keer Melanie :) Met Melanie ging de fotoshoot ook erg vlot en fijn, hier een aantal van de resultaten:

1
Afbeeldingslocatie: http://www.reemhq.net/foto/melanie/DSC_8579tmb.jpg

2
Afbeeldingslocatie: http://www.reemhq.net/foto/melanie/DSC_8586tmb.jpg

3
Afbeeldingslocatie: http://www.reemhq.net/foto/melanie/DSC_8587tmb.jpg

4
Afbeeldingslocatie: http://www.reemhq.net/foto/melanie/DSC_8591tmb.jpg

5
Afbeeldingslocatie: http://www.reemhq.net/foto/melanie/DSC_8596tmb.jpg

6
Afbeeldingslocatie: http://www.reemhq.net/foto/melanie/DSC_8604tmb.jpg

7
Afbeeldingslocatie: http://www.reemhq.net/foto/melanie/DSC_8616tmb.jpg

8
Afbeeldingslocatie: http://www.reemhq.net/foto/melanie/DSC_8629tmb.jpg

9
Afbeeldingslocatie: http://www.reemhq.net/foto/melanie/DSC_8633tmb.jpg

10
Afbeeldingslocatie: http://www.reemhq.net/foto/melanie/DSC_8636tmb.jpg

11
Afbeeldingslocatie: http://www.reemhq.net/foto/melanie/DSC_8641tmb.jpg

12
Afbeeldingslocatie: http://www.reemhq.net/foto/melanie/DSC_8698tmb.jpg

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 11:04
Mooi foto's. Je gesoepte foto kan ik ook wel waarderen, alleen misschien net iets te veel. Ook vind ik de setting net niet helemaal, maar wat kan ik zeggen, ik ben tegelijk met jou ongeveer begonnen met de D70, en op jou advies met de 18-125 (Wat een verdomd goede lens is voor dat geld, ondanks kleine tekortkommingen) Het ziet er gewoon gelikt uit. Stuk beter dan die shoot met die motor iig ;)

Succes ermee!

2, 3 en 10 zijn Favo

[ Voor 4% gewijzigd door Stinger666 op 07-09-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie foto's, eerlijk gezegd vind ik dit model beter voor dit soort foto's.

Toch een vraag.. volgens mij is er redelijk gesoept aan de foto's, met name op overgangen tussen model/achtergrond zit veel vaagheid die er imo niet hoort. Als je bv. naar die laatste foto kijkt; het stuk tussen haar rechterarm/haar en lijf in.. volgens mij teveel blur overheen gegooid, of de scherptediepte klopte niet. Bij #9 krijg ik ook de gedachte dat er vlekken op m'n bril zitten, om me vervolgens te bedenken dat ik helemaal niet brildragend ben :P

Voor de rest zou meer contrast tussen model en achtergrond imo wel wenselijk zijn. Bijv. bij #10 zie je nauwelijks waar het haar ophoudt en de achtergrond begint.

Als laatste.. had ze bij de laatste foto nou niet even dat BH-bandje weg kunnen stoppen? Draag dan strapless, of niet zo'n shirtje..

//edit
valt me net op.. eigenlijk heeft ze op alle foto's dezelfde houding, behalve misschien op de laatste en op de portretfoto's. Voor de rest zijn het allemaal dezelfde foto's, soms gespiegeld, maar dezelfde houding. Het was misschien leuk geweest haar te zien vanuit wat meer hoeken dan alleen 'zijwaarts met kont naar achteren en borst vooruit'..

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 21:25:

[knip]

Als laatste.. had ze bij de laatste foto nou niet even dat BH-bandje weg kunnen stoppen? Draag dan strapless, of niet zo'n shirtje..
Om eerlijk te zijn vind ik dat wel sexy, het heeft iets slordigs, dat vind ik wel erg okay.

Modelshoots spreken mij eigenlijk helemaal niet aan overigens, maar nr. 12 kan ik wel waarderen dus. De rest is ook wel okay, maar ietwat geforceerd, maar goed, je kan niet alles hebben, de eerste keer met een model :) thumbs up!

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhizzCat schreef op woensdag 07 september 2005 @ 21:27:
Om eerlijk te zijn vind ik dat wel sexy, het heeft iets slordigs, dat vind ik wel erg okay.
Tsja dat is natuurlijk ook een puntje persoonlijke voorkeur.. ik persoonlijk vind het ordinair, maar idd. is dat een smaakkwestie.

Sowieso doe ik geen enkele foto na, het petje is dus zonder meer af :)

oh.. #7 is favoriet hier..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

#1, #5 en #12 zijn de mooiste voor mij; daar staat de glimlach het meest 'eerlijk' op of is de blik überhaupt het mooist. Foto's met zonnebrillen hebben niet mijn voorkeur, maar 't staat haar niet verkeerd.

Overall weer een mooie serie hoor! De verschillende tinten van de achtergrond doen wel een beetje afbreuk aan 'de serie als geheel', maar dat maakt de individuele foto's er zeker niet minder op. 'k Denk dat ik deze serie nog beter gelukt vind dan die met Claudia. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Ik heb hetzelfde als Hezik wat betreft die wazige overgangen. Krijg van die overgangen een beetje een raar gevoel, alsof m'n hersennen niet willen accepteren wat ik zie (soort van reisziekte dus 8)7 daarbij komt het beeld wat je ogen zien (stilstaand) niet overeen met je evenwichtsgevoel (je beweegt)).
Voor de rest wel erg leuke foto's. Je ziet aan het model dat ze zich op haar gemak voelt voor de camera :)
Wat ik wel weer jammer vind, is dat het model op elke foto vrij weinig ruimte om zich heen heeft. Zou misschien leuk zijn als je voor de afwisseling een paar stappen naar achter had gedaan (of gewoon uitgezoomen :P).

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

hezik:
Sowieso doe ik geen enkele foto na, het petje is dus zonder meer af :)
Als ik daar even offtopic op in mag gaan: dat is een *zeer* terechte en zinnige opmerking die je daar maakt. Het wil hier (maar nog veel vaker op DPZ) nog wel eens voorkomen dat er mensen zijn die op alle slakken zout leggen, terwijl ze zelf nog nooit één plaatje hebben laten zien op het forum. En natuurlijk mag iedereen van mij overal een mening over hebben; je weet heus wel wat mooi en niet mooi is, ook zonder dat je zelf goed kunt fotograferen.

Echter, als je zelf de moeilijkheden van fotografie en dan hier met name van modelfotografie een beetje kent, dan past een iets mildere kritiek een stuk beter. Het is een harde leerweg, die niet gestimuleerd wordt door snoeiharde kritiek.
Als het echt ruk is, zoals ook vaak voorkomt, dan mag daar best wat van gezegd worden. Als je als fotograaf alleen maar wilt horen dat je mooie foto's maakt dan moet je ze aan je moeder laten zien. Máár, als je ziet dat de fotograaf een hoop tijd en moeite investeert en bezig is om zich de zaak eigen te maken, dan mag alleen die inspanning al beloond worden met een compliment.

Dat compliment is in dit geval dan ook zeker op zijn plaats Remy! Ga zo door; ik zie graag meer van dit soort series van jouw hand. ;)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Mooie serie, vooral vanaf #6.
Enige puntje wat ik kan vinden is een beetje kale achtergrond. Het onderwerp is dan wel het model, maar een beetje (niet afleidende) aankleding van de achtergrond zou denk ik de foto's wat 'voller' kunnen maken zodat ze wat natuurlijker overkomen.
Misschien een gordijn, wat kussens of een bank oid.

Bij een extremere stylering, zoals in de top modemerken reclames vind ik een kale achtergrond weer wel beter, maar dan moet er echt een duidelijke stijl expressie overkomen.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Superdeboer schreef op woensdag 07 september 2005 @ 21:37:
[...]

Als ik daar even offtopic op in mag gaan: dat is een *zeer* terechte en zinnige opmerking die je daar maakt. Het wil hier (maar nog veel vaker op DPZ) nog wel eens voorkomen dat er mensen zijn die op alle slakken zout leggen, terwijl ze zelf nog nooit één plaatje hebben laten zien op het forum. En natuurlijk mag iedereen van mij overal een mening over hebben; je weet heus wel wat mooi en niet mooi is, ook zonder dat je zelf goed kunt fotograferen.

Echter, als je zelf de moeilijkheden van fotografie en dan hier met name van modelfotografie een beetje kent, dan past een iets mildere kritiek een stuk beter. Het is een harde leerweg, die niet gestimuleerd wordt door snoeiharde kritiek.
Als het echt ruk is, zoals ook vaak voorkomt, dan mag daar best wat van gezegd worden. Als je als fotograaf alleen maar wilt horen dat je mooie foto's maakt dan moet je ze aan je moeder laten zien. Máár, als je ziet dat de fotograaf een hoop tijd en moeite investeert en bezig is om zich de zaak eigen te maken, dan mag alleen die inspanning al beloond worden met een compliment.

Dat compliment is in dit geval dan ook zeker op zijn plaats Remy! Ga zo door; ik zie graag meer van dit soort series van jouw hand. ;)
mwah, daar ben ik het eigelijk niet mee eens. Iemand die zo'n foto niet kan maken, kan toch wel een mening hebben waar je wat aan hebt? Hoe kan je jezelf verbeteren als alleen maar erg milde kritiek krijgt en vooral complimentjes, omdat het allemaal zo lastig is? Als ik een foto post wil ik jusit erg graag kritiek, want dan weet ik wat anderen ervan vinden, en wat ik moet verbeteren. Ook van mensen die zelf niks met fotografie hebben, want die moeten hem ook mooi kunnen vinden. Maar deze kritiek moet wel duidelijk zijn en onderbouwd worden. Als iemand over een foto van mij zegt 'Gadverdamme, wat een ongelovelijk lelijk foto. Hoe haalde je het in je hoofd de sluiter in te drukken?!' dan heb ik daar natuurlijk niks aan. Maar als iemand zegt 'Dit vind ik echt een lelijke foto, ik stoor me vreselijk aan dat dat en dat punt, de kleuren geven me hoofdpijn, etc' dan heb ik daar wat aan. Het kan natuurlijk veel vriendelijker gebracht worden, maar als fotograaf leer je er wel van.
En als iemand op alle slakken zout gaat leggen, kan je daar alsnog van leren. Je hoeft natuurlijk niet elk punt te verbeteren, maar als je maar een paar kleine dingetjes verbeterd die zo'n persoon aangeeft, wordt je foto al een stuk beter.

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Duidelijk op foto 1 zichtbaar heeft ze imho net iets teveel make-up. Make-up moet onzichtbaar zijn, en hier zie ik vreemde dingen bij d'r ogen : zodoende : fout :P. Het valt op en neemt de aandacht, op een negatieve manier. Ook weer dat bandje wat al genoemd was.. Maar dat zit op meer foto's.

Op foto 4 vind ik haar iets teveel "model" staan. Het is "gemaakt". Daar kan je natuurlijk op mikken, maar ik gok dat dat je bedoeling niet is. Het ziet er niet erg natuurlijk uit.

Op foto 6 vind ik haar een beetje moeilijk zitten. Alsof ze maar half op de kruk zit oid en zich met d'r hand vast moet houden :?

11 : 1 woord : etalagepop :P. Zal wel door de blik komen, en ze ook een beetje de houding van de gemiddelde etalagepop heeft :).

3 is denk ik m'n favoriet.

Aan de technische kwaliteit van de foto's zie ik niet veel wat mis is (en op het soepwerk let ik niet zo, ik zie daar niet zo snel fouten in). Als ik stierenpoep praat negeer je me me maar, ik zeg gewoon wat ik denk bij het zien van de foto's :)

[edit]
Op 8 kijkt ze idd ook vaag.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Wow Remy, dit is hele andere koek... :) Persoonlijk denk ik dat dit de beste fotoshoot is die je tot nu toe hebt laten zien. Al vond ik er eentje tussen zitten die ook al heel sterk was, maar waar ik noot in heb gereageerd.

Bij foto 4 kijkt ze een beetje vreemd, en idem bij 8. Maar de rest echt klasse. nummer 2 3 en 9 zou je zo op kunnen sturen naar een of andere fotomagazine. Mag ik dit topic meteen aangeven nomineren voor de "FG Favourites" :) Je leest dit waarschijnlijk toch, en hoeft 't niet via topic report.

[ Voor 13% gewijzigd door Justawitte op 07-09-2005 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeRoon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-11-2022
Mooie foto's! _/-\o_

Alleen... had het model een zware nacht achter de rug ( foto 8 )? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door OmeRoon op 07-09-2005 23:16 ]

Wat jij kan kan ik ook maar dan harder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

Dit is je beste serie tot nu toe, maar als ik dan toch mag zeuren...hmm commentaar geven...

Foto's 4 en 8 had je echt weg moeten laten. Ik kan me niet voorstellen dat ze daar zelf ook blij mee is. Misschien kan je nog voor een echte studio zorgen zodat de achtergrond wat witter is (nu wat geel). Bijvoorbeeld de achtergrond bij foto 5 is een stuk prettiger.

Voor de rest vind ik alle foto's wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie foto's en een erg mooie vrouw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superdeboer schreef op woensdag 07 september 2005 @ 21:37:
Ik zie niemand hier snoeiharde kritiek geven? Ik zelf iig. niet, althans zo was het zeker niet bedoeld. Het eerste wat ik zeg is toch ook 'mooie foto's' ? Dan, als ik wat kritischer ga kijken, zie ik nog wel een aantal dingen waarvan ik denk dat iemand die zulke foto's kan maken, dat beter gekund had. Dat zeg ik dan ook, maar imo nergens snoeihard.

Maar goed, ik neem aan dat je opmerking meer algemeen bedoeld was, en dan ben ik het geheel met je eens. Ik besef me bij het leveren van kritiek op dit soort foto's terdege dat het mij nooit zou lukken zulke foto's te maken, ook niet als ik wel de juiste apparatuur had..
Zonder meer, keep 'm coming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Mooi Remy, Ik vind deze een stuk beter dan de vorige modellen shoots, maar misschien heeft deze dame ook meer ervaring en ziet het er natuurlijker uit.

Ik vind het jammer dat je (volgens mij) de enige bent die wat aan modellen shoots plaatst

Alleen foto #4 vind ik raar maar de rest _/-\o_

en #3 is favoriet

[ Voor 14% gewijzigd door Pinin op 07-09-2005 22:55 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Topicstarter
Zoheej, wat een enthousiasme! Bedankt voor het commentaar mensen :) Doet me goed om te horen dat ik een beetje op de goede weg ben: je kan het zelf nog zo mooi vinden, maar als de rest het niks vindt doe je toch iets fout ;)

Ik zal morgen uitgebreid reageren op het commentaar :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Remy: in korte tijd zoveel vooruitgang in je modellen shoots \o/
In mijn ogen een wereld van verschil met de eerste shoots :)
Ik ben echt benieuwd hoe het eruit gaat zien als je nóg meer ervaring krijgt :P

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:30:
Maar goed, ik neem aan dat je opmerking meer algemeen bedoeld was, en dan ben ik het geheel met je eens. Ik besef me bij het leveren van kritiek op dit soort foto's terdege dat het mij nooit zou lukken zulke foto's te maken, ook niet als ik wel de juiste apparatuur had.
Tuurlijk, begrijp me niet verkeerd! ;)
Het ging niet zozeer over dit topic tot nu toe en ik bedoelde zeker niet dat er in jouw reactie sprake was van snoeiharde kritiek. :o
edit:
Ik vond het juist heel goed dat je kritiek aantekende, maar ondertussen aangaf dat je 't zelf niet beter zou kunnen en het dus overall wel een goede prestatie vond. :)

Vandaar dat ik zei dat het min of meer offtopic was; ik weet namelijk een beetje hoe Remy zich inspant om mooi werk te maken met modelfotografie en hoe hij daar stukje bij beetje steeds verder mee komt. Aangezien het niet zo is dat hij dat al jaren doet, is niet alles wat hij maakt direct geschikt voor de Cosmopolitan. Het verbaast mij dan soms (in het algmeen dus) dat er nogal eens mensen zijn die al te gemakkelijk en met gebrek aan subtiliteit hun ongezouten kritiek geven... zonder dat ze er blijk van geven dat ze ondertussen erkennen dat de poging op zich wel waardering verdient. Zoals Tonio hierboven ook zegt: iedereen zal natuurlijk een mening hebben over wat je maakt, maar de manier waarop die mening gegeven wordt, maakt heel wat uit voor de fotograaf die trots zijn ding komt laten zien. Natuurlijk is kritiek belangrijk om te blijven leren en te blijven verbeteren, maar als daarbij vergeten wordt om te waarderen wat er wel goed is, dan is dat nogal jammer vind ik. Zo zie je op DPZ nog wel eens showcases waarbij 5 á 10 mensen onder elkaar een lading kritische noten plaatsen, zonder dat er ook maar iemand zegt: "lekker bezig geweest dude!" En dan denk ik: jongens, je hoeft je niet te schamen om een schouderklopje te geven. Niet wanneer je 't zelf beter kunt, en zéker niet wanneer je 't zelf *niet* beter kunt. :P

Dat was dus allemaal heel in 't algemeen en 't is meer iets dat mij al een paar weken bezighoudt / dwarszit. 't Hoort eigenlijk helemaal niet in dit topic thuis dus; mijn excuses daarvoor. :X

Dus nu gaan we 't weer over de pics van Remy hebben. :*

[ Voor 4% gewijzigd door Superdeboer op 08-09-2005 00:02 ]

• Remy

Remy

Topicstarter
Canaria schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:50:
Remy: in korte tijd zoveel vooruitgang in je modellen shoots \o/
In mijn ogen een wereld van verschil met de eerste shoots :)
Ik ben echt benieuwd hoe het eruit gaat zien als je nóg meer ervaring krijgt :P
Whehe, dankje Carin :) Ben zeker al behoorlijk vooruit gegaan sinds ik begonnen ben in april ja ;)
Superdeboer schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:53:
... Aangezien het niet zo is dat hij dat al jaren doet, is niet alles wat hij maakt direct geschikt voor de Cosmopolitan. ...
Nee, dat valt nog een beetje tegen, Cosmo heeft nog niet aan de telefoon gehangen dat ze pics van mij willen :'(

:P
Dat was dus allemaal heel in 't algemeen en 't is meer iets dat mij al een paar weken bezighoudt / dwarszit. 't Hoort eigenlijk helemaal niet in dit topic thuis dus; mijn excuses daarvoor. :X

Dus nu gaan we 't weer over de pics van Remy hebben. :*
Maakt niet uit hoor Super :)

LinkedIn
Instagram

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Mooie foto's van een hele mooie vrouw. Alleen wat ik een beetje mis is de relatie met de camera.
Ze kan haar vrouwelijkheid meer nadruk geven door zich meer te uitten naar de camera toe alsof de camera een vent is die ze graag wil hebben of zo. Haar ogen wat groter maken als ze in de camera kijkt bijvoorbeeld, vochtige lippen etc.etc. Gecombineerd met haar schoonheid zal dat veel sensuelere en sprekende foto's opleveren.

Verwijderd

Stuk voor stuk vind ik het mooie platen. Alleen de houding en gezichtsuitdrukking op nr. 4 vind ik net iets te 'gemaakt'. Ik ben verder ook erg benieuwd hoe je nr. 9 bewerkt hebt. Op dpz heb ik ook regelmatig zulk soort fot's voorbij zien komen, en ik vind het een erg fraai effect. Ik heb een beetje zitten klooien om het na te bootsen maar dat had niet veel succes.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:48
Hm, ik zie nooit mensen er helemaal opstaan bij jou. Zou je misschien iets meer mee moeten oefenen. Kijken of er iets meer aan houding uit te halen, iets meer expressie. Ik vind het nu qua expressie en emotie vlakke platen.

|>

• Remy

Remy

Topicstarter
Hm, ik zie nooit mensen er helemaal opstaan bij jou
Dan heb je toch wat gemist Simon:

[rml][ showcase] Maya[/rml]
[rml][ showcase] Celine in't zonnetje[/rml]
[rml][ showcase] Fotoshoot met Mahrou, een eerste selectie[/rml]

In het geval van de zusjes had ik maar zeer beperkte ruimte, dus ze er helemaal op krijgen en dan nog een leuk resultaat hebben was gewoon niet mogelijk, dus tja: zoals het gezegde gaat: roeien met de riemen die je hebt enzo ;)

LinkedIn
Instagram

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:48
Remy schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 09:48:
[...]
Dan heb je toch wat gemist Simon:

[rml][ showcase] Maya[/rml]
[rml][ showcase] Celine in't zonnetje[/rml]
[rml][ showcase] Fotoshoot met Mahrou, een eerste selectie[/rml]

In het geval van de zusjes had ik maar zeer beperkte ruimte, dus ze er helemaal op krijgen en dan nog een leuk resultaat hebben was gewoon niet mogelijk, dus tja: zoals het gezegde gaat: roeien met de riemen die je hebt enzo ;)
Ik zie bij alleen maar zo ongeveer 2 fotos waar ze helemaal opstaan, en nog vrij krap. Ik zelf vind het mooier als de omgeving ook deel is van een portret. Als de omgeving in relatie staat met het model zodat er toch wat meer diepgang in je shoots komt. Technisch zijn je shoots allemaal niet slecht, maar er zit imho weinig emotionele diepgang in, elke keer zelfde blikken etc. De modellen doen gewoon mooi, doen ze ook niet slecht, maar qua emoties is het imho niet sterk.

|>

• Wisc2
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 18:14
Wow mooie dame, (IMHO mooier dan de zus)... Echter ze is niet zo natuurlijk.. Direct in een lens kijken blijft moeilijk zo te zien..(Ligt eraan hoe jij erbij zit/staat denk ik ;) )

Qua Foto's, te geposeerd IMHO.

Kanonnier zeg maar.

Pagina: 1