Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Voeding + airflow

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er is zoveel geschreven over zoveel producten en termen dat ik heel traag ben met mijn beslissing :)

Ik heb een Q-Tec voeding die waarhscijnlijk steeds mijn hardeschijf aan stront helpt. Ik wil dus sowieso een nieuwe voeding kopen. Na wat research kom ik uit op een Tagan 380 Watt (Schijnt redelijk stil te zijn).

Ik lees dan ook dat ik voor sommige voedingen een goede airflow nodig heb. Voor zover ik het weet heb ik geen airflow, of ik heb mij daar iig nooit mee bezig gehouden. Ik heb een vrij oude standaard (aopen ofzo) kast.

Kan ik zonder problemen de Tagan 380 watt in mijn pc doen of moet ik mij dan ook bezig gaan houden met de airflow etc. Dan heb ik namelijk ook een nieuwe kast nodig.

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
gewoon er in hangen

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05:44
Een voeding heeft geen last van airflow, die hebben fans ingebouwd. Voor je processor (vooral een P4 Prescott) en de rest van het systeem heb je wel een beetje goede airflow nodig.

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 11:03
Tagan zegt zelf dat hun voedingen niet zijn om warme lucht af te zuigen, enkel om de voeding zelf te koelen. De fan werkt ook afhankelijk van de belasting.

Ik raad je wel aan ergens anders nog een fannetje in je kast te maken. In bijna elke kast is daar wel plek voor, en anders is dat wel te maken.

Casemod: Cubeleon