Toon posts:

HDD-Trouble

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi..

Ik heb net m'n 160 GB HDD terug in m'n pc gezet, maar hij komt niet meer in deze computer te staan... bij m'n disk managment ziet ie 'm wel, maar staat er geen drive letter bij... ik kan er alleen een logisch station van maken..... Moet ik dat doen?? of ben ik dan alles wat er op staat kwijt??

Alvast bedankt...

Groeten,

Frank

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Welkom op GoT :w

Dit is een bijzonder basic vraag en derhalve in luttele seconde te vinden met behulp van Google.
Nu is dat zelfs niet eens nodig aangezien alles wat je nodig hebt gewoon in de OM FAQ staat onder het kopje Mijn nieuwe HDD staat niet in Deze Computer, wat nu?.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

We kunnen helaas niet uit je topicstart opmaken wat je met behulp van de op het Internet beschikbare naslagwerken (o.a. de FAQ's hier op GoT, de Search hier op GoT en Google) hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. Dit topic gaat dan ook dicht.

Aangezien je hier relatief nieuw bent, heb ik het idee dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] te haastig hebt weggeklikt, ik verzoek je dan ook vriendelijk om deze alsnog rustig en aandachtig te herlezen en dan met name het forumgedrag gedeelte. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Dit topic is gesloten.