Verplaatsen ? Meld het even a.u.b.

Pagina: 1
Acties:

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat er zo nu en dan verplaatst moet worden: OK

Dat mijn topics daar ook voor in aanmerking komen: OK

Maar Lieve Adjes, Modjes en Lite Mods geef in de thread zelf ff een korte uitleg. Dat helpt ten eerste tegen een stukje onbegrip, in de letterlijke en de figuurlijke zin des woords en het helpt mij (c.q. de posters in de thread) om het onderscheid tussen SG en de Kroeg helder te krijgen.

Het is de laatste tijd dusdanig vaak veranderd dat ik het onderscheid niet meer helder heb zo blijkt uit de verplaatsing.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/106237

Graag ontvang ik reactie over de reden van verplaatsen en of bovenstaand verzoek wellicht tot standaard policy wordt verheven of in de groep wordt gegooid

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:37

PcDealer

HP ftw \o/

Ten eerste ben ik het er mee eens dat er beter gecommuniceerd moet worden (zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/105862 ).

En gezien de titel had ik hem laten staan in SG. Maar wie ben ik?

edit:

Trouwens aan de serieuze reacties te zien, had daar ook moeten blijven.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-02 15:16
Ik heb al eens aan Jorma voorgesteld om dezelfde topic naam te laten staan maar dan als link naar de nieuwe topic in het wel goede forum. Maar dan ipv een geel/rood mapje bijvoorbeeld een groene ofzo met een pijl oid erbij..

Ik weet alleen niet of het inmiddels op de te-doe lijst is gekomen.. :z

• TheBrain
  • Niet online
Wow dat is wel een heel geavanceerde oplossing, lijkt me ook wel goed.

Maar waar het mij om gaat is dat ik dan nog steeds zit met een vrij groot grijs gebied. Een korte toelichting als: Deze discussie gaat daar en daarom naar de kroeg (al is het maar omdat daar meer anspraak wordt verwacht). Dan weet ik voor de volgende keer beter hoe ik de afweging moet maken.

Alvast bedankt,

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Smachtend naar een antwoord van een verantwoordelijke hierover. ;)

• RvdH
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Enig idee hoeveel topics er dagelijks verplaatst worden, en hoeveel er gesloten worden?

En dan ook nog eens een uitleg erbij geven, in _alle_ topics?

Das een hels karwei..

Verwijderd

Gewoon moven en als je iets kwijt bent doe je gewoon FF een search ... what's the problem here?

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op dinsdag 16 januari 2001 18:07 schreef HlpDsK het volgende:Gewoon moven en als je iets kwijt bent doe je gewoon FF een search ... what's the problem here?
Dat een seriezue topic (Zoals die wordt verweld in de eerste post) gewoon in SG kan blijven en niet naar die idioote kroeg..

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op dinsdag 16 januari 2001 18:19 schreef Timpie2000 het volgende:

[..]
Dat een seriezue topic (Zoals die wordt verweld in de eerste post) gewoon in SG kan blijven en niet naar die idioote kroeg..
Kroeg is nie idioot :(

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

* PcDealer vindt nog steeds dat ie in SG hoort en wacht op een verklaring.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

* Kaj. heeft vanmiddag geprobeerd om bij alle threads die naar andere gebieden geschopt werden een korte uitleg te geven.

Na drie stuks ben ik ermee opgehouden; het is namelijk gigantisch veel werk.

Daarbij; als je je thread niet kunt vinden, denk dan eens na waar hij misschien ook gepast zou hebben.
Vind je hem daar niet, spreek dan die geweldig zoekmasjien eens aan.

• TheBrain
  • Niet online
Het werkt twee kanten op: Als er eerst wordt uitgelegd waarom iets verplaatst wordt, zet ik een soortgelijk topic de volgende keer niet meer in SG (of ik het daar mee eens ben doet even niet ter zake nu).

Het scheelt de modjes ook weer werk als de bezoekers op deze manier een beetje 'heropgevoed' kunnen worden.

Het vinden of niet vinden van een topic en het wel of niet eens zijn met de verplaatsing is een heel ander verhaal in mijn ogen (ik ben het er niet mee eens en ik heb hem allang al weer gevonden bij de weg).

Daar kom ik later nog wel eens op als blijkt dat alle motortopics naar de kroeg worden geschopt en autotopics van dezelfde strekking gewoon in SG blijven staan ;))

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Op dinsdag 16 januari 2001 23:37 schreef Kaj. het volgende:
* Kaj. heeft vanmiddag geprobeerd om bij alle threads die naar andere gebieden geschopt werden een korte uitleg te geven.

Na drie stuks ben ik ermee opgehouden; het is namelijk gigantisch veel werk.

Daarbij; als je je thread niet kunt vinden, denk dan eens na waar hij misschien ook gepast zou hebben.
Vind je hem daar niet, spreek dan die geweldig zoekmasjien eens aan.
Je hoeft ook niet alle topics die al verplaatst zijn aan te passen, maar wel die vanaf nu worden gemoved.

Btw heb ik nog geen antwoord op mijn eerdere post :)

Verwijderd

PcDealer is niet irritant hoor >:)

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op woensdag 17 januari 2001 12:06 schreef PcDealer het volgende:

[..]
Je hoeft ook niet alle topics die al verplaatst zijn aan te passen, maar wel die vanaf nu worden gemoved.

Btw heb ik nog geen antwoord op mijn eerdere post :)
Nee, hehe. Dat doe ik ook niet.}:O|:(

• Floor-is
  • Laatst online: 20:21

Floor-is

5.2

Ik euh ruim regelmatig "Stoute Usertjes" leeg, heb je enig idee hoeveel tekst ik moet typen om alles uit te leggen? Nou laat ik het zo zeggen: Ik zou een goed boek kunnen vullen met mijn tekstjes.

Ik ga het dus niet doen, daarbij verplaats ik ook niet zomaar alles, er zijn regelmatig verzoeken die ik niet inwillig etc. etc.

Bericht hierboven

Verwijderd

Misschien is het een ideetje om een mail te laten sturen zodra een topic wordt verplaatst? en dan alleen naar de starter van dat topic

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Op woensdag 17 januari 2001 13:19 schreef Kaj. het volgende:

[..]
Nee, hehe. Dat doe ik ook niet.}:O|:(
Dan niet :Z
Ik euh ruim regelmatig "Stoute Usertjes" leeg, heb je enig idee hoeveel tekst ik moet typen om alles uit te leggen?
Ik denk niet dat een regel zo veel is per topic.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Sorry, dat "hehe, dat doe ik niet" sloeg op de opmerking over het alsnog een reden geven aan oude posts.:)

Een verklaring kan ik niet geven als het gaat om veranderingen aan Topix, eenvoudigweg omdat ik me daar niet mee bemoei.
Pagina: 1