Verbeter de communicatie ajb

Pagina: 1
Acties:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 18:37

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Het zou veel vragen en ergernis schelen wanneer een belangrijke gebeurtenis zou worden aangegeven in L.A.

Een topicstart als deze zal dan overbodig zijn.

Met andere woorden: als wij weten dat de Adjes voor een lange periode niet aanwezig zijn, kunnen wij (de bezoekers) hiermee rekening houden.

Thnx.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op zondag 14 januari 2001 15:09 schreef PcDealer het volgende:
Met andere woorden: als wij weten dat de Adjes voor een lange periode niet aanwezig zijn, kunnen wij (de bezoekers) hiermee rekening houden.
Heb je gedeeltelijk wel gelijk in, maar aan de andere kant laat je 'foute' bezoekers wel weten dat ze kunnen doen wat ze willen zonder dat er iemand is die ingrijpt (geloof namelijk niet dat er echt veel mensen waren die iets konden doen mocht het uit de hand lopen).

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 18:37

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Op zondag 14 januari 2001 15:12 schreef Tom het volgende:

[..]
Heb je gedeeltelijk wel gelijk in, maar aan de andere kant laat je 'foute' bezoekers wel weten dat ze kunnen doen wat ze willen zonder dat er iemand is die ingrijpt (geloof namelijk niet dat er echt veel mensen waren die iets konden doen mocht het uit de hand lopen).
Mee eens, maar denk je dat ze het laten wanneer jullie er wel zijn?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op zondag 14 januari 2001 15:24 schreef PcDealer het volgende:

[..]

Mee eens, maar denk je dat ze het laten wanneer jullie er wel zijn?
Nee maar ze zullen wel eerder hun kans grijpen als ze weten dat er haast niemand is om in te grijpen.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Preciez, tis niet zo van belang denk ik. Als je merkt dat er nietz gebeurt en er niemand op ICQ is dan moet je maar geduld hebben denk ik.

Verwijderd

Op zondag 14 januari 2001 21:23 schreef saviour het volgende:
Preciez, tis niet zo van belang denk ik. Als je merkt dat er nietz gebeurt en er niemand op ICQ is dan moet je maar geduld hebben denk ik.
Tja, of de lite modjes voor een dag wat meer rechten geven, ben je ook van het gelazer af :)
Pagina: 1