Virussen? Scan ze hier!
Ik zie er nu zo'n 15 stuks staan zonder reactie (= niet bekeken in mijn ogen).
Verwijderd
ik kan daar niet eens reageren, u heeft geen rechten blablablaOp zaterdag 13 januari 2001 17:42 schreef PcDealer het volgende:
Ook heel irri als ik wat wil toevoegen over het hoe en waarom. Dat kan ook al niet
Ik zie er nu zo'n 15 stuks staan zonder reactie (= niet bekeken in mijn ogen).
Dat bedoelt PC-Dealer dusOp zaterdag 13 januari 2001 17:52 schreef MV het volgende:
[..]
ik kan daar niet eens reageren, u heeft geen rechten blablabla
Virussen? Scan ze hier!
Het aantal users is in het afgelopen jaar vervijfvoudigd, terwijl er slechts een paar adjes en modjes zijn bijgekomen, dat die het nu niet meer aankunnen is dus niet zo gek.
Het stoute usertjes forum is ook geen oplossing omdat de ads/mods er geen zin in hebben om aan die waslijst met zooi te beginnen. Het forum wordt gewoon genegeerd en als er wel wat aan wordt gedaan heeft de ad/mod zodanige haast (er staan immers nog 30 topics in de slotjesqueue) dat er vaak klakkeloos een slotje op de thread wordt gegooid, illegaal of niet illegaal boeit niet, als een user het zegt zal het wel.
Ik snap echt niet waarom het zo moeilijk is om dat forum te lezen en wat slotjes te gooien. Ik bedoel: het is in een kwartier volooid om die "paar" topics te lezen en een reactie te plaatsen...
volgens in siders zijn de mensen van de crew karten vandaag met als gevolg een volle SU. ga nu dus niet gelijk huilen als die mensen een keer ontspanning hebben.
meestal vind ik het goed gaan, ze reageren vrij snel en halen wat je daar post gelijk weg zodat je geen domm geflame kunt krijgen.
HlpDsk komt dan in mijn hoofd op als zoiemand, maar gezien de tact van afgelopen week denk ik niet dat HlpDsk daar zin in heeft.
Verwijderd
Jij vind HlpDsK dom genoeg om de rotzooi van een ander op te ruimen?Op zaterdag 13 januari 2001 18:50 schreef ecteinascidin het volgende:
Kunnen ze dan geen Semi-adjes maken? Mensen die iets beter bezig zijn en zo dom zijn om hun rommel op te willen ruimen?
HlpDsk komt dan in mijn hoofd op als zoiemand, maar gezien de tact van afgelopen week denk ik niet dat HlpDsk daar zin in heeft.
over tact gesproken :);)
My thoughts exactly. En als er meer (al dan niet semi-) Adjes/Modjes zouden zijn zou dat nog geen r**t uitmaken. Die zouden dan ook bij een dergelijk event zijn. Uit hoofde van teambuilding.Op zaterdag 13 januari 2001 18:33 schreef the noise het volgende:
LET OP!
volgens in siders zijn de mensen van de crew karten vandaag met als gevolg een volle SU. ga nu dus niet gelijk huilen als die mensen een keer ontspanning hebben.
meestal vind ik het goed gaan, ze reageren vrij snel en halen wat je daar post gelijk weg zodat je geen domm geflame kunt krijgen.
Ze zijn nog net niet met zoveel man dat ze ploegendiensten kunnen draaien, en in twee ploegen kunnen gaan karten.
Give the guys a break.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Nee, ik bedoelde er iets anders meeJij vind HlpDsK dom genoeg om de rotzooi van een ander op te ruimen?
Ik bedoel meer mensen die zoveel tijd over hebben dat ze de rommel van anderen op willen ruimen.
Verder heb ik net het hele stoute users forum doorgewerkt, maar ik ben maar mod van audio video. En waar ik nou zo scheitziek van word, is dat ik nu voor de zoveelste keer dat hele forum doorwerk zonder dat ik iets heb kunnen doen. De oplossing: zet de naam van het forum in de topicnaam. En ik hoop dat Wildhagen dit vanaf af aan altijd gaat doen, aangezien hij in zijn eentje de helft van dat forum weet te vullen
Jag
* Delerium gunt ieder adje natuurlijk wel een sociaal leven [img=15,15]i/s/smile.gif[/img].
ben ook niet helemaal lekker, en heb vandaag dus tot 15:30 in bed gelegen...
zal eens zien of er nog iets in stoute users staat waar ik wat aan doen kan
Soms wordt dat ff vergeten, maar het wordt echt wel bijgehouden. Trust me.
PcDealer-> Niet kunnen reageren is expres gedaan, om te voorkomen dat er weer ruzies ontstaan over de (on)terechtheid (wat een woord) van het verzoek tot sluiten/bannen/whatever.
Verwijderd
Oh nee? Nou ja, niet echt in twee ploegen. Wel in twee groepen. Waarvan dan de besten (minst slechte?) tegen elkaar streden in de finale.Ze zijn nog net niet met zoveel man dat ze ploegendiensten kunnen draaien, en in twee ploegen kunnen gaan karten.
Overigens zou het helemaal niet leuk zijn om in twee gedeeltes te gaan, dan zie je alsnog de helft van je collega's niet.
Virussen? Scan ze hier!
Jag
ja, matennaaierEn ik hoop dat Wildhagen dit vanaf af aan altijd gaat doen, aangezien hij in zijn eentje de helft van dat forum weet te vullen
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
Mja, beetje lame idd dat wildhagen zo'n beetje de volledige content van dat forum set.
Jag
Zou niet hoeven als iedereen zich eens aan de regeltjes houd. Blijkbaar kan niet iedereen dat. Of beter: blijkbaar wil niet iedereen dat.Mja, beetje lame idd dat wildhagen zo'n beetje de volledige content van dat forum set.
Hehe, daar ligt mijn persoonlijke interesse niet zoalleen hij moet wat meer in het audio/video forum komen
Virussen? Scan ze hier!
en vandaag van kaj. te horen krijgt dattie een 1e waarschuwing heeft.
heb hierover gemeelt met Ll.
En ik heb nog altijd een reactie gehad van een adje op een melding...
"I sit in my room and imagine the future."
* Kaj. had trouwens vrij snel in de gaten dat hij niet de enige was met een waarschuwing [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]
Ro is dus al gebanned.
K, thnx voor de info.Op zondag 14 januari 2001 10:00 schreef Kaj. het volgende:
Wat ook wordt vergeten; er worden veel illegale threads gepakt, zonder dat men in het SU is gaan kijken.
Soms wordt dat ff vergeten, maar het wordt echt wel bijgehouden. Trust me.
PcDealer-> Niet kunnen reageren is expres gedaan, om te voorkomen dat er weer ruzies ontstaan over de (on)terechtheid (wat een woord) van het verzoek tot sluiten/bannen/whatever.
Jij bent een van de weinige die mijn nick kan spellen
Verwijderd
Mij lijkt dat de bedoeling elke keer wel duidelijk is.
Het lijkt me niet zo moeilijk om wat simpele gegevens over te nemen zoals ze staan vermeld. In sommige gevallen scheelt het wel degelijk wanneer een cijfer of een hoofdletter verkeerd is geschreven.Op zondag 14 januari 2001 15:10 schreef diddel het volgende:
No hard feelings verder maar wat maakt het nou uit of het: pc-dealer pcdealer Pcdealer pcDealer of PcDealer is?
Mij lijkt dat de bedoeling elke keer wel duidelijk is.
Bovendien: kwestie van respect.
Verder ook geen hard feelings. Ik hoop wel dat je het begrijpt.
* Delerium heeft dan wel de moeilijkste nick van het GoT [img=15,15]i/s/smile.gif[/img].
Verwijderd
Het is mij echter wel duidelijk dat jij graag met PcDealer wordt aangesproken omdat er anders duidelijk geen respect wordt getoond.
Ik hoop dat je mijn standpunt ook kan begrijpen
Gewoon PcDealer vind ik goed. Zelfs afkorten mag: PcD. Mits goed gespeld.Op zondag 14 januari 2001 15:35 schreef ecteinascidin het volgende:
Een fulltime DPCer als PcDealer zou je eigenlijk met meneer moeten aanspreken. Maar aangezien dat niet kan is het juist spellen toch wel een goede tweede mogelijkheid.
* PcDealer heeft dan wel de moeilijkste nick van het GoT <a href=\"i/s/smile.gif\\" width=\\"15\\" height=\\"15\" target=\"_blank\">[afbeelding]</a>.
Als spellen toch te moeilijk is, kan men gebruik maken van de zogenaamde "copy & paste" feature.
Daarom kan ik niet begrijpen dat jij daar problemen mee hebt diddel.
Dit gaat wel erg off-topic.
Topix f*cked up.
Is het geen optie om gewoon hidden Tags aan het UserID toe te voegen ?Op zondag 14 januari 2001 13:31 schreef Kaj. het volgende:
Daar zijn we nog een systeempje voor aan het bedenken.
* Kaj. had trouwens vrij snel in de gaten dat hij niet de enige was met een waarschuwing [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]
Ro is dus al gebanned.
Dat Adjes kunnen zien als ze op de User klikken dat er bijvoorbeeld een X'je staat, (met een datum erbij misschien ?) dat deze User al een waarschuwing heeft gehad, Met eventueel een remove optie als het onterecht blijkt te zijn.
Of zo ?
* GaMeOvEr probeert ook een beetje constructief te zijn. [img]"i/s/smile.gif\"[/img]
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
K, thnx.Op zondag 14 januari 2001 16:42 schreef diddel het volgende:
Ach laat ik er maar over ophouden, we worden het toch niet met elkaar eens. Het enige probleem is dat ik het vrij mierenneukerig vind overkomen dat je altijd op het verkeerd schrijven van je nick zit te hameren. Als het een grove fout is ok, maar een koppelteken of hoofdletter is volgens mij niet iets om wakker over te liggen. Maar goed ik zal je vanaf nu wel altijd PcDealer noemen omdat je dan beter slaapt maar gelieve dan mijn nick ook niet vet te schrijven want het is gewoon diddel.
Ff over dat vet schrijven: dat deed ik altijd om duidelijk te maken dat het voor die persoon bedoelt is.
Voorbeeld:
diddel:
Dit is een boodschap voor jou.
SU gaat niet dicht, wij waren er toevallig een middagje/avondje niet. Alles is weer opgeruimd, we noemen elkaar gewoon bij de naam en klaar.:z
Dit topic is gesloten.
![]()