Voorstel: Sluit Stouter usertjes-forum

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Aangezien niemand er toch meer inleest (van de adjes/modjes dan), heeft het geen zin om open te laten.

Blijkbaar mag nu zo'n beetje toch alles, dus ook het nut van dit forum valt al weer weg.

En als de oorzaak bij te weinig mods/adjes mocht liggen: jullie probleem, hadden jullie er maar meer moeten aanstellen. Dus ook dat argument gaat niet op.

Virussen? Scan ze hier!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 18:37

PcDealer

HP ftw \o/

Ook heel irri als ik wat wil toevoegen over het hoe en waarom. Dat kan ook al niet :(

Ik zie er nu zo'n 15 stuks staan zonder reactie (= niet bekeken in mijn ogen).

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Op zaterdag 13 januari 2001 17:42 schreef PcDealer het volgende:
Ook heel irri als ik wat wil toevoegen over het hoe en waarom. Dat kan ook al niet :(

Ik zie er nu zo'n 15 stuks staan zonder reactie (= niet bekeken in mijn ogen).
ik kan daar niet eens reageren, u heeft geen rechten blablabla

• wildhagen
  • Niet online
Op zaterdag 13 januari 2001 17:52 schreef MV het volgende:

[..]
ik kan daar niet eens reageren, u heeft geen rechten blablabla
Dat bedoelt PC-Dealer dus :)

Virussen? Scan ze hier!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Er moet IMHO gewoon een dusdanig aantal admins en moderators zijn dat alle posts binnen een half uur door een adje/mod gelezen zijn.

Het aantal users is in het afgelopen jaar vervijfvoudigd, terwijl er slechts een paar adjes en modjes zijn bijgekomen, dat die het nu niet meer aankunnen is dus niet zo gek.

Het stoute usertjes forum is ook geen oplossing omdat de ads/mods er geen zin in hebben om aan die waslijst met zooi te beginnen. Het forum wordt gewoon genegeerd en als er wel wat aan wordt gedaan heeft de ad/mod zodanige haast (er staan immers nog 30 topics in de slotjesqueue) dat er vaak klakkeloos een slotje op de thread wordt gegooid, illegaal of niet illegaal boeit niet, als een user het zegt zal het wel.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Mensen schijnen toch moeite te hebben met mijn nick (wildhagen ;)).

Ik snap echt niet waarom het zo moeilijk is om dat forum te lezen en wat slotjes te gooien. Ik bedoel: het is in een kwartier volooid om die "paar" topics te lezen en een reactie te plaatsen... :(

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-02 21:44
LET OP!
volgens in siders zijn de mensen van de crew karten vandaag met als gevolg een volle SU. ga nu dus niet gelijk huilen als die mensen een keer ontspanning hebben.
meestal vind ik het goed gaan, ze reageren vrij snel en halen wat je daar post gelijk weg zodat je geen domm geflame kunt krijgen.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Kunnen ze dan geen Semi-adjes maken? Mensen die iets beter bezig zijn en zo dom zijn om hun rommel op te willen ruimen?
HlpDsk komt dan in mijn hoofd op als zoiemand, maar gezien de tact van afgelopen week denk ik niet dat HlpDsk daar zin in heeft.

Verwijderd

Op zaterdag 13 januari 2001 18:50 schreef ecteinascidin het volgende:
Kunnen ze dan geen Semi-adjes maken? Mensen die iets beter bezig zijn en zo dom zijn om hun rommel op te willen ruimen?
HlpDsk komt dan in mijn hoofd op als zoiemand, maar gezien de tact van afgelopen week denk ik niet dat HlpDsk daar zin in heeft.
Jij vind HlpDsK dom genoeg om de rotzooi van een ander op te ruimen? |:(

over tact gesproken :);)

• ronaz
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Op zaterdag 13 januari 2001 18:33 schreef the noise het volgende:
LET OP!
volgens in siders zijn de mensen van de crew karten vandaag met als gevolg een volle SU. ga nu dus niet gelijk huilen als die mensen een keer ontspanning hebben.
meestal vind ik het goed gaan, ze reageren vrij snel en halen wat je daar post gelijk weg zodat je geen domm geflame kunt krijgen.
My thoughts exactly. En als er meer (al dan niet semi-) Adjes/Modjes zouden zijn zou dat nog geen r**t uitmaken. Die zouden dan ook bij een dergelijk event zijn. Uit hoofde van teambuilding.

Ze zijn nog net niet met zoveel man dat ze ploegendiensten kunnen draaien, en in twee ploegen kunnen gaan karten.

Give the guys a break.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Jij vind HlpDsK dom genoeg om de rotzooi van een ander op te ruimen?
Nee, ik bedoelde er iets anders mee ;). Mensen die altijd het vuur uit hun sloffen lopen en overal een fatsoenlijk antwoord plaatsen bewonder ik juist. HlpDsk valt daarbij zelfs op :) (hulde).

Ik bedoel meer mensen die zoveel tijd over hebben dat ze de rommel van anderen op willen ruimen.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:14

Jag

Wij waren dus inderdaad karten, was erg leuk trouwens :). Dus een goot deel van de crew miste.

Verder heb ik net het hele stoute users forum doorgewerkt, maar ik ben maar mod van audio video. En waar ik nou zo scheitziek van word, is dat ik nu voor de zoveelste keer dat hele forum doorwerk zonder dat ik iets heb kunnen doen. De oplossing: zet de naam van het forum in de topicnaam. En ik hoop dat Wildhagen dit vanaf af aan altijd gaat doen, aangezien hij in zijn eentje de helft van dat forum weet te vullen ;).

Jag

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ligt het nu aan mij, of is de verantwoordelijkheid meestal voor degene die er nooit is? Om een of andere reden zie ik steeds vaker dat degene met de rechten tot, afwezig is.
* Delerium gunt ieder adje natuurlijk wel een sociaal leven [img=15,15]i/s/smile.gif[/img].

• AcidBurn
  • Laatst online: 15:12
ik kijk er vaak snachts in (zoals nu dus) want ik heb idd nog een private life, al is dat niet bijzonder veel... (schiet niet op met een vriendin die anderhalf uur treinreizen van mij vandaan woont)
ben ook niet helemaal lekker, en heb vandaag dus tot 15:30 in bed gelegen...
zal eens zien of er nog iets in stoute users staat waar ik wat aan doen kan :)

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Wat ook wordt vergeten; er worden veel illegale threads gepakt, zonder dat men in het SU is gaan kijken.
Soms wordt dat ff vergeten, maar het wordt echt wel bijgehouden. Trust me.

PcDealer-> Niet kunnen reageren is expres gedaan, om te voorkomen dat er weer ruzies ontstaan over de (on)terechtheid (wat een woord) van het verzoek tot sluiten/bannen/whatever.

Verwijderd

Ze zijn nog net niet met zoveel man dat ze ploegendiensten kunnen draaien, en in twee ploegen kunnen gaan karten.
Oh nee? Nou ja, niet echt in twee ploegen. Wel in twee groepen. Waarvan dan de besten (minst slechte?) tegen elkaar streden in de finale.

Overigens zou het helemaal niet leuk zijn om in twee gedeeltes te gaan, dan zie je alsnog de helft van je collega's niet.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Zo... de zaak ff nagelopen en het is weer leeg.:)

• wildhagen
  • Niet online
Jag: zoiets als [SG] of [DPC] of [WINOS] ervoor ofzo? Ik wil dat best doen hoor, als het voor jullie dan wat makkelijker word.

Virussen? Scan ze hier!

• Jag

Jag

Daar zou je mij een heel stuk gelukkiger mee maken :). En als jij het doet, dan zien anderen dat weer, en nemen het hopelijk over. Doe voor mijn forum trouwens maar [AV] ofzo.

Jag

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:27

ALH

En ik hoop dat Wildhagen dit vanaf af aan altijd gaat doen, aangezien hij in zijn eentje de helft van dat forum weet te vullen
ja, matennaaier >:)

;)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

hmmm kziet al wel weer, mijn ICQtje richting wildhagen is al te laat... :P
Mja, beetje lame idd dat wildhagen zo'n beetje de volledige content van dat forum set.

• Jag

Jag

Nou als mod vind ik het niet zo erg, alleen hij moet wat meer in het audio/video forum komen :). Er is namelijk niets zo frustrerend als een illegale draad dat lang open staat in "jouw" forum.

Jag

• wildhagen
  • Niet online
Mja, beetje lame idd dat wildhagen zo'n beetje de volledige content van dat forum set.
Zou niet hoeven als iedereen zich eens aan de regeltjes houd. Blijkbaar kan niet iedereen dat. Of beter: blijkbaar wil niet iedereen dat.
alleen hij moet wat meer in het audio/video forum komen
Hehe, daar ligt mijn persoonlijke interesse niet zo :)

Virussen? Scan ze hier!

• the noise
  • Laatst online: 17-02 21:44
wat jammer is is dat de adjes niet snel van elkaar weten wie er al een aantal waarschuwingen heeft gehad, een vb is RO, die een 2e waarschuwing kreeg (gister geloof ik) van Femme, http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/104974
en vandaag van kaj. te horen krijgt dattie een 1e waarschuwing heeft.
heb hierover gemeelt met Ll.

• Theeboon
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Ben iig niet voor sluiten, vind het een fijn forumpie om wat te melden. Beter dan in LA waar een thread wel eens over 't hoofd wordt gezien.

En ik heb nog altijd een reactie gehad van een adje op een melding...

"I sit in my room and imagine the future."

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Daar zijn we nog een systeempje voor aan het bedenken.
* Kaj. had trouwens vrij snel in de gaten dat hij niet de enige was met een waarschuwing [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]
Ro is dus al gebanned.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Op zondag 14 januari 2001 10:00 schreef Kaj. het volgende:
Wat ook wordt vergeten; er worden veel illegale threads gepakt, zonder dat men in het SU is gaan kijken.
Soms wordt dat ff vergeten, maar het wordt echt wel bijgehouden. Trust me.

PcDealer-> Niet kunnen reageren is expres gedaan, om te voorkomen dat er weer ruzies ontstaan over de (on)terechtheid (wat een woord) van het verzoek tot sluiten/bannen/whatever.
K, thnx voor de info. :)

Jij bent een van de weinige die mijn nick kan spellen :7

Verwijderd

No hard feelings verder maar wat maakt het nou uit of het: pc-dealer pcdealer Pcdealer pcDealer of PcDealer is?

Mij lijkt dat de bedoeling elke keer wel duidelijk is.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Op zondag 14 januari 2001 15:10 schreef diddel het volgende:
No hard feelings verder maar wat maakt het nou uit of het: pc-dealer pcdealer Pcdealer pcDealer of PcDealer is?

Mij lijkt dat de bedoeling elke keer wel duidelijk is.
Het lijkt me niet zo moeilijk om wat simpele gegevens over te nemen zoals ze staan vermeld. In sommige gevallen scheelt het wel degelijk wanneer een cijfer of een hoofdletter verkeerd is geschreven.

Bovendien: kwestie van respect.

Verder ook geen hard feelings. Ik hoop wel dat je het begrijpt. :*

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Een fulltime DPCer als PcDealer zou je eigenlijk met meneer moeten aanspreken. Maar aangezien dat niet kan is het juist spellen toch wel een goede tweede mogelijkheid.

* Delerium heeft dan wel de moeilijkste nick van het GoT [img=15,15]i/s/smile.gif[/img].

Verwijderd

Nah ik zit er persoonlijk totaal niet mee dat iemand mij diddle of didel noemt. Ik snap best dat niet iedereen terug gaat zitten scrollen om te kijken hoe mijn nick precies is.

Het is mij echter wel duidelijk dat jij graag met PcDealer wordt aangesproken omdat er anders duidelijk geen respect wordt getoond. :?

Ik hoop dat je mijn standpunt ook kan begrijpen :*

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Op zondag 14 januari 2001 15:35 schreef ecteinascidin het volgende:
Een fulltime DPCer als PcDealer zou je eigenlijk met meneer moeten aanspreken. Maar aangezien dat niet kan is het juist spellen toch wel een goede tweede mogelijkheid.

* PcDealer heeft dan wel de moeilijkste nick van het GoT <a href=\"i/s/smile.gif\\" width=\\"15\\" height=\\"15\" target=\"_blank\">[afbeelding]</a>.
Gewoon PcDealer vind ik goed. Zelfs afkorten mag: PcD. Mits goed gespeld.

Als spellen toch te moeilijk is, kan men gebruik maken van de zogenaamde "copy & paste" feature.

Daarom kan ik niet begrijpen dat jij daar problemen mee hebt diddel.

Dit gaat wel erg off-topic. :? (weet ik, mijn schult)

Topix f*cked up.

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 17:01

GaMeOvEr

Is een hork.

Op zondag 14 januari 2001 13:31 schreef Kaj. het volgende:
Daar zijn we nog een systeempje voor aan het bedenken.
* Kaj. had trouwens vrij snel in de gaten dat hij niet de enige was met een waarschuwing [img=15,15]i&#047;s&#047;smile.gif[/img]
Ro is dus al gebanned.
Is het geen optie om gewoon hidden Tags aan het UserID toe te voegen ?

Dat Adjes kunnen zien als ze op de User klikken dat er bijvoorbeeld een X'je staat, (met een datum erbij misschien ?) dat deze User al een waarschuwing heeft gehad, Met eventueel een remove optie als het onterecht blijkt te zijn.

Of zo ?

* GaMeOvEr probeert ook een beetje constructief te zijn. [img]"i&#047;s&#047;smile.gif\"[/img]

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Ach laat ik er maar over ophouden, we worden het toch niet met elkaar eens. Het enige probleem is dat ik het vrij mierenneukerig vind overkomen dat je altijd op het verkeerd schrijven van je nick zit te hameren. Als het een grove fout is ok, maar een koppelteken of hoofdletter is volgens mij niet iets om wakker over te liggen. Maar goed ik zal je vanaf nu wel altijd PcDealer noemen omdat je dan beter slaapt maar gelieve dan mijn nick ook niet vet te schrijven want het is gewoon diddel.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Op zondag 14 januari 2001 16:42 schreef diddel het volgende:
Ach laat ik er maar over ophouden, we worden het toch niet met elkaar eens. Het enige probleem is dat ik het vrij mierenneukerig vind overkomen dat je altijd op het verkeerd schrijven van je nick zit te hameren. Als het een grove fout is ok, maar een koppelteken of hoofdletter is volgens mij niet iets om wakker over te liggen. Maar goed ik zal je vanaf nu wel altijd PcDealer noemen omdat je dan beter slaapt maar gelieve dan mijn nick ook niet vet te schrijven want het is gewoon diddel.
K, thnx.

Ff over dat vet schrijven: dat deed ik altijd om duidelijk te maken dat het voor die persoon bedoelt is.

Voorbeeld:

diddel:
Dit is een boodschap voor jou.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ja, is het nou afgelopen?
SU gaat niet dicht, wij waren er toevallig een middagje/avondje niet. Alles is weer opgeruimd, we noemen elkaar gewoon bij de naam en klaar.:z
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.