Ik heb een IP camera, als ik deze wil vrijgeven voor internet en het lokale IP adres van de IP camera op Mijn KPN invoer dan loopt alles vast... Het heeft wel gewerkt ! Waarom doet ie het nou niet meer, komt dat door de updates van KPN. Ze hadden beter niets kunnen doen.
Je bent niet echt duidelijk... Wat loopt er precies vast? Wat probeer je te doen? En wat heb je zelf allemaal al geprobeert?
komt idd door updates van KPN. Ze hebben bij de laatste update de software een beetje gesloopt heb ik via de helpdesk vernomen.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:22:
Ik heb een IP camera, als ik deze wil vrijgeven voor internet en het lokale IP adres van de IP camera op Mijn KPN invoer dan loopt alles vast... Het heeft wel gewerkt ! Waarom doet ie het nou niet meer, komt dat door de updates van KPN. Ze hadden beter niets kunnen doen.
Een vriend van mij had een server draaien en kon ook opeens z'n poort 80 niet meer doorjagen...
Als ik het interne adres op mijn KPN invul bijv: 192.168.2.201 dan moet ik de IP camera die ik dit IP nummer heb gegeven van buitenaf kunnen benaderen. (Sweex IP Camera). Het werkte 2 weken geleden perfect...maar nu krijg ik hem met geen mogelijkheid meer van buitenaf aan de praat.
Join the club, bij voorkeur via dit topic. Oftewel: iedereen heeft daar sinds de firmware update van vorige week last van.