Anoniem: 129568 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 15:55:
Ziet er echt goed uit ja! Leuke standaard ook, waarschijnlijk een goedkopere en imo mooiere oplossing dan zo'n iCurve dinges
Jammer genoeg heb ik zelf nooit een keer geld genoeg voor een MBP, maar als ik nog eens 2ehands een Powerbook g4 of iBook koop ga ik ook zo'n standaard maken
edit: typt dit niet wat onhandig?
Je hebt er normaal wel een tobo't
je aanhangen zeker?
Dank
je wel. Die standaard heeft mijn broer gemaakt (industrieel product ontwerper) voor zijn werk als relatiegeschenk ofzo. Kan hem kopen voor 15 euro. En de kleur past precies bij de MacBook. Zal volgend weekend als ik weer thuis ben er even een foto't
je van maken zonder dat de MacBook erop staat. Ja, een iCurve is wel mooier, maar waarom 2 laptopstandaarden. Bovendien had ik deze al in gebruik bij mijn oude laptop...
Toetsenbord, ja daar moet ik nog achteraan. Weet nog niet wat voor één ik er wil hebben. Had hiervoor een Microsoft Natural Multimedia Keyboard, alleen die was PS/2, dus kan ik niet meer gebruiken (met best wel een beet
je pijn in mijn hart...) maar toetsenbord mist inderdaad dus nog op het moment. En ja, het tikt beroerd, maar had deze setup gewoon even zo neergezet (hoe dat het moet worden).
Oh vind hier toevallig nog een oude foto van de standaard die ik heb.

Hij kan 'opgevouwen' worden, door die twee uiteinde ongeveer 290 graden te sluiten. De poot
jes lopen nu niet weg omdat het mechanisme dat tegenhoudt.
offtopic:
Ja, die is stil, maar omdat ik last heb van 'whine' geluiden van mijn MacBook Pro zijn ze allebei even luidruchtig volgens mij. Sowieso, nooit echt op gelet eerlijk gezegd :-)
[
Voor 3% gewijzigd door
Red op 19-03-2006 03:00
]