Mooie Wacom heb je daar
Alleen is het Apple tobo en de Ipod het enige van Apple dat ik zie.
[ Voor 4% gewijzigd door Spits op 23-03-2006 14:37 ]
*kuch* PowerMac G5 *kuch*weebl schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 14:32:
[...]
Mooie Wacom heb je daar![]()
Alleen is het Apple tobo en de Ipod het enige van Apple dat ik zie.
Spits schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 14:37:
Ik zie toch echt een powermac g5 op de eerste foto
Die wordt ook echt lekker geshowed zo...
Zolang is 'goed' zichtbaar op de foto staat komt het allemaal wel goed...
lache zit er zo'n leuke muis nog bij die Wacom
Anoniem: 37526
- Coreantes
- Registratie: December 2003
- Laatst online: 23-03 13:13
But you can call me 'Core'...
/u/100053/crop67ec06c961445_cropped.png?f=community)
Nice... en je drinkt CocaCola Vanille
Trouwens.. dat heb je toch niet allemaal mee naar school?
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Nee hoor, alleen de iBook, iPod Mini en het NEC telefoontje zijn van mij, die iPod video en het hele gebeuren eromheen is van een klasgenoot van meCoreantes schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:43:
[...]
Nice... en je drinkt CocaCola Vanille![]()
Trouwens.. dat heb je toch niet allemaal mee naar school?
[ Voor 25% gewijzigd door domi235 op 24-03-2006 15:30 ]
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
De enige met een Mac @school?
Lijkt mij wel een leuke wallpaper...
Wat u hier ziet:

Links>rechts: Server in aanbouw staat daar omdat ik hem aan het afbouwen ben, Suse 9 staat er op. PB 12" 1.33Ghz 1.25GB, iMac Intel Duo Core 2Ghz 1,5GB ram

Stukje van de Wacom tablet, PDA Sony Clié, Siemens Dect huis telefoon, in de verte nog wat cams, en Apple Remote. Owja nog een iMac G4 in de hoek 1.25Ghz 768MB 17" Wide

Wazige close up van iMac G4

Overzichtje iMac G4 staat er net niet op.
PB staat meer te staan als de server zijn plekje heeft in het server hok dan heeft de PB weer wat meer lucht.
Hoe maak je tumbs. + link naar grote versie?!
iddAnoniem: 37526 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 21:28:
Je hebt een geweldige PDA!
NR70V zeker? Met zijn mooie hi-res scherm![]()
Anoniem: 129568
Verder heel mooi!, *drools*, *kijkt in beurs*, *huilt*
Anoniem: 30670
G3 "imac" / dv versie idd... Nog steeds leuke dingen omwat teken/ontwerpen temaken voor stickers/drukwerk.Groever schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 09:35:
* Groever heeft op school 5 macs... van die rare blauwe crt-dingen... G3 geloof ik
Ik wacht nog steeds op mijn CD20ich scherm voor me extra ruimte bij me Imac 20inch g5. Me desktop is gewoon VOL met Logic en Protools, moet door 3tabs schermen heen om elke keer bij me plugins tekomen voor geluid veranderingen en EQ,compressor of noisegate... gewoon mega tijd rekkend
Ik post de hele handel als het eenmaal binnen is en opgezet.
Anoniem: 63780
Zeg die is die foto toevallig genomen op de HS Zuyd Heerlen? Het lijkt nogal op de kantine. Zelf hang ik ook rond op de HS Zuyd met een PB 12". Apple's zijn iig nogal schaars op HS Zuyd.domi235 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 09:28:
[...]
Mja, zo ongeveerHeb pas 1 keer iemand anders gezien met een iBook..
[...]
Here you go
Daar is die idd genomenAnoniem: 63780 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:01:
[...]
Zeg die is die foto toevallig genomen op de HS Zuyd Heerlen? Het lijkt nogal op de kantine. Zelf hang ik ook rond op de HS Zuyd met een PB 12". Apple's zijn iig nogal schaars op HS Zuyd.
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Anoniem: 63780
Dat zou zeer goed kunnendomi235 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:16:
[...]
Daar is die idd genomenIk zag gister wel iemand zitten met een pb 12" op de 3e etage vooraan (Voor de cisco lokalen) was jij dat toevallig? En goed in lokaalnummers onthouden ben ik niet
Ik was juist naar zo'n standaard opzoek, kan ik er 1 van je (of je broer?) kopen? Zo'n ding lijkt me ideaal!Red schreef op zondag 19 maart 2006 @ 02:54:
[...]
Dank je wel. Die standaard heeft mijn broer gemaakt (industrieel product ontwerper) voor zijn werk als relatiegeschenk ofzo. Kan hem kopen voor 15 euro. En de kleur past precies bij de MacBook. Zal volgend weekend als ik weer thuis ben er even een foto'tje van maken zonder dat de MacBook erop staat. Ja, een iCurve is wel mooier, maar waarom 2 laptopstandaarden. Bovendien had ik deze al in gebruik bij mijn oude laptop...
Toetsenbord, ja daar moet ik nog achteraan. Weet nog niet wat voor één ik er wil hebben. Had hiervoor een Microsoft Natural Multimedia Keyboard, alleen die was PS/2, dus kan ik niet meer gebruiken (met best wel een beetje pijn in mijn hart...) maar toetsenbord mist inderdaad dus nog op het moment. En ja, het tikt beroerd, maar had deze setup gewoon even zo neergezet (hoe dat het moet worden).
Oh vind hier toevallig nog een oude foto van de standaard die ik heb.
[afbeelding]
Hij kan 'opgevouwen' worden, door die twee uiteinde ongeveer 290 graden te sluiten. De pootjes lopen nu niet weg omdat het mechanisme dat tegenhoudt.
[...]
offtopic:
Ja, die is stil, maar omdat ik last heb van 'whine' geluiden van mijn MacBook Pro zijn ze allebei even luidruchtig volgens mij. Sowieso, nooit echt op gelet eerlijk gezegd :-)

Fresh fruit
Deze week gekocht (tweedehands): 'n Apple eMac 700MHz, 384MB RAM en ComboDrive, Keyboard / Mouse Pro. Al wat langer in bezit is de iPod 3G 20GB met AV-dock, die hier tijdelijk aan de Mac hangt (normaal aan de AV-receiver).
De bananen zijn van Chiquita.
[ Voor 25% gewijzigd door hbokh op 01-04-2006 21:54 . Reden: Toevoeging ]
This is my sick nature.
(ow ja, mooie eMac
Toevallig bij Bossina Groningen gekocht ?hbokh schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 21:50:
[afbeelding]
Fresh fruit
Deze week gekocht (tweedehands): 'n Apple eMac 700MHz, 384MB RAM en ComboDrive, Keyboard / Mouse Pro. Al wat langer in bezit is de iPod 3G 20GB met AV-dock, die hier tijdelijk aan de Mac hangt (normaal aan de AV-receiver).
De bananen zijn van Chiquita.
Daar hadden ze bijna dezelfde setup namelijk staan....
Je profiel gezien, waarschijnlijk wel omdat je zelf ook uit Groningen komt....
[ Voor 8% gewijzigd door Red op 01-04-2006 22:20 ]
Klopt inderdaad, ik heb de knoop maar eens doorgeha(c)kt: een paar maand geleden liet ik een iBook G4 aan m'n neus voorbij gaan... Ik wou per se nog een PowerPC G[4|5] hebben en geen extra monitor, vandaar (onder andere) deze aanschaf.Red schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 22:15:
[...]
Toevallig bij Bossina Groningen gekocht ?
Daar hadden ze bijna dezelfde setup namelijk staan....
Je profiel gezien, waarschijnlijk wel omdat je zelf ook uit Groningen komt....
[ Voor 9% gewijzigd door hbokh op 01-04-2006 22:44 . Reden: Toevoeging ]
This is my sick nature.
Okay, ik zat zelf te denken aan die andere G3 om aan te schaffen. Alleen dan moet ik van de week wel geld binnen krijgen.....hbokh schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 22:38:
[...]
Klopt inderdaad, ik heb de knoop maar eens doorgeha(c)kt: een paar maand geleden liet ik een iBook G4 aan m'n neus voorbij gaan... Ik wou per se nog een PowerPC G[4|5] hebben en geen extra monitor, vandaar (onder andere) deze aanschaf.
dank je wel voor jou reactie op mijn log.... ja tuurlijk heb ik hem al.... foto's staan wel eerder in dit topic: om precies te zijn hier Red in "Het grote "Show je Apple computer" topic..."
[ Voor 10% gewijzigd door Red op 01-04-2006 23:19 ]

Morgen ga ik op kantoor ook eventjes de iBook van een collega modden. Zij wilde al heel lang een roze appeltje hebben en dat kan nu dus
*: een koekje voor degeen die de fout ziet.
[ Voor 10% gewijzigd door Liegebeest op 02-04-2006 13:00 ]
Liege, liege, liegebeest!
Of het scherm zit scheef ?
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Deze wilde ik jullie niet onthouden. Een 9 weken oud poesje op een 7 maanden oude iBook (G4 12"). Wat er allemaal wel niet gebeurt als je even de kamer uit bent...
BrrrrtMelkbus schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:00:
Deze wilde ik jullie niet onthouden. Een 9 weken oud poesje op een 7 maanden oude iBook (G4 12"). Wat er allemaal wel niet gebeurt als je even de kamer uit bent...

Ligt blijkbaar wel comfortabel zo'n iBook, ook eens proberen
Maar is idd een mooie foto...
liiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeefffffffffffffffffffffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11Melkbus schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:00:
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Daar kan ik de vrouw ook weer blij mee maken
zie ik dat nou goed, geen accu @ je iBook?
Launching containers into space
Anoniem: 144390
Heus wel gaaf!cailin_coilleach schreef op zondag 02 april 2006 @ 12:59:
Ik heb afgelopen Vrijdag -eindelijk- de tijd genomen om iets te doen wat ik al heel lang wilde: m'n iBookje modden! Goed, het is maar een kleine mod en ik heb een stomme fout gemaakt *, maar ik ben er wel erg blij mee!
[afbeelding]
Morgen ga ik op kantoor ook eventjes de iBook van een collega modden. Zij wilde al heel lang een roze appeltje hebben en dat kan nu dusIs binnen tien minuten gebeurt!
*: een koekje voor degeen die de fout ziet.
Dat ga ik ook wel doen, had er nog niet eerder van gehoord, maar via google vond ik het al snel: http://www.macmine.com/more.php?id=123_0_4_0_C
Wat voor soort papier of plastic heb jij er achter gehangen dan?
Daar smalle banen van geknipt. Dan meerdere stroken plakband parallel aan elkaar geplakt en de gekleurde banen er op de gezet met een pincet (zodat ze nagenoeg perfect aansluiten). Daarna heel simpel het plakband over het appeltje in de deksel geplakt
Punt is: het witte deel van de deksel haal je d'r echt heel simpel vanaf en aan de binnenkant -kan- niets fout gaan. Apple heeft daar alles perfect afgewerkt en d'r is niets open en bloot.
EDIT:
Overigens is het idee absoluut niet van mijzelf. Ik heb jaren geleden (2002?) iemand anders op Tweakers gezien met exact dezelfde mod
Tevens wil ik haar laten nog eens overdoen, maar dan met doorzichtig plastic. Dat laat het licht veel beter en egaler door. Het crèpe papier zijn nu dubbele laagjes, omdat je anders de structuur van het papier heel erg ziet.
[ Voor 29% gewijzigd door Liegebeest op 04-04-2006 07:29 ]
Ben je niet bang dat dat door de warmte van het licht zou kunnen ontbranden? Ik weet dat het niet zo warm wordt, maar het zit er wel erg dicht op...
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Wat zien we hier (L-R)
- Brother HL-2030 laserprinter
- Doosje installatie cd's
- Powerbook 12" 1,5ghz
- iiyama ProLite E481S-S3 19"
- Compaq Keyboard
- iPod Nano 2gb wit
- Canon Lide 35 scanner

Somewhere in Europe...
Mooie torentjes rechtsboven.Anoniem: 116736 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:14:
Gisteren m'n iMac binnengekregen, en hij bevalt echt super!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier zijn alle afbeeldingen in het groot te bekijken, en hier staat een heel verhaal over "m'n eerste ervaringen" met di mooie ding.
op de eerste foto
- als eerste mijn Power Macintosh 7100/80
- een lavalamp
- wekker
- doos met floppy`s
op de tweede foto
- iBook G4 12" 1,33Ghz + mighty mouse
- dell p793 aangesloten op mijn AMD64 3000+ venice
- goedkopie toetsenbord
- Razer boomslang
- Awai speaker
- logitech marble mouse
- logitech koptelefoon
- MDA Vario

[ Voor 2% gewijzigd door 00.5 op 06-04-2006 17:29 . Reden: MDA vario vergeten ]
00.5 moreevolved
Is dat een mda vario?00.5 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:32:
Wat valt er te zien?
op de eerste foto
- als eerste mijn Power Macintosh 7100/80
- een lavalamp
- wekker
- doos met floppy`s
op de tweede foto
- iBook G4 12" 1,33Ghz + mighty mouse
- dell p793 aangesloten op mijn AMD64 3000+ venice
- goedkopie toetsenbord
- Razer boomslang
- Awai speaker
- logitech marble mouse
- logitech koptelefoon
[afbeelding] [[afbeelding]
Zoveel moois en dan zo'n spaghetti-zooi onder je bureau... Ach ja, 'n luxe-probleem nietwaar?Anoniem: 116736 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:14:
This is my sick nature.
Anoniem: 116736
Idd een luxeprobleem, als ik tijd heb wil ik het nog wel is gaan opruimen. Ik zou alleen niet weten hoe ik m'n kabels allemaal netjes bij elkaar hou, iemand suggesties?hbokh schreef op woensdag 05 april 2006 @ 23:00:
[...]
Zoveel moois en dan zo'n spaghetti-zooi onder je bureau... Ach ja, 'n luxe-probleem nietwaar?
Grote plank kopen en die ervoor knutselen? Zodat je een dubbele muur krijgt?Anoniem: 116736 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:20:
[...]
Idd een luxeprobleem, als ik tijd heb wil ik het nog wel is gaan opruimen. Ik zou alleen niet weten hoe ik m'n kabels allemaal netjes bij elkaar hou, iemand suggesties?
Laat staan de kerstverlichting die nog hangt.hbokh schreef op woensdag 05 april 2006 @ 23:00:
[...]
Zoveel moois en dan zo'n spaghetti-zooi onder je bureau... Ach ja, 'n luxe-probleem nietwaar?
ja dat is een MDA Vario
00.5 moreevolved
Anoniem: 116736 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:14:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier zijn alle afbeeldingen in het groot te bekijken, en hier staat een heel verhaal over "m'n eerste ervaringen" met di mooie ding.
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Anoniem: 30670
Trouwens waar sluit je niet je muis aan op je tobo... scheelt weer een vrij powered usb slot.
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 09-04-2006 19:23 ]
omdat het niet staatAnoniem: 30670 schreef op zondag 09 april 2006 @ 18:51:
Mooi scherm, past goed bij je mini. Welke is dat?
Trouwens waar sluit je niet je muis aan op je tobo... scheelt weer een vrij powered usb slot.
(draadloos setje zou overgens wel mooi staan)
Zo oud is ie nie...dingetje is uit 2005
Oud alsin oude serie alsin dat hij niet meer gemaakt wordRSD1982 schreef op maandag 10 april 2006 @ 00:05:
Dat is de 170c of een variant ervan heb m zelf ook...alleen heb het pootje juist andersom staan:)
Zo oud is ie nie...dingetje is uit 2005
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 10-04-2006 00:42 ]
Zijn idd EOL (end of life). Vervangen door de enorm lelijke en brakke 170C6

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Anoniem: 85656
En ook met een mac mini ernaast
WOEI
Anoniem: 130466
Oh god zometeen ga je nog zeggen dat echte mannen hun gevoelens durven te uiten hahaha
Anoniem: 130466
HahahaaAnoniem: 37526 schreef op maandag 10 april 2006 @ 22:42:
[...]
Mooie roze iPod
Ik denk dat je je opstelling op deze manier kunt verbeteren:
[afbeelding]
oh jee... niveau daalt wel zeg

Is t niet netter om die achter de iMac aan te sluiten?
Verder... w00t.. iMac = mooi
Geen USB poorten meerSyS_ErroR schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:25:
Je draad van je muis zit nogal in de knoop.
Is t niet netter om die achter de iMac aan te sluiten?
Verder... w00t.. iMac = mooi

Launching containers into space
Dat is het
edit: oke, dan heb ik niks gezegt
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 129568 op 11-04-2006 20:41 ]
Die zit erin. Samen met mijn Wacom. Achter in de Mac zit m'n toetsenbord en m'n printer.Anoniem: 129568 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 17:52:
dan kun je toch zo de muis in het tobo plempen?
Heb nog 1 USB poort over voor m'n camera of iPod.
Leuke speakers
vind je niet dat ze te dicht bij staan?
Anoniem: 10300
Wat is er mis met m'n Quad versterkerQorne schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 12:42:
[...]
Leuke speakersnu nog een echte versterker
![]()
vind je niet dat ze te dicht bij staan?
De afstand is +/- 1,5 meter, ruim genoeg voor een goede stereo weergave.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 10300 op 14-04-2006 13:35 ]
je hebt vast het B&W boekje gelezen?Anoniem: 10300 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:35:
[...]
Wat is er mis met m'n Quad versterker
De afstand is +/- 1,5 meter, ruim genoeg voor een goede stereo weergave.
Anoniem: 10300
Goed dat je me ff aan het boekje herinnert, ik zal de registratiekaart nog even opsturen.
Vast erg relaxte speakers idd, ik heb de CM4
Binnenkort ook maar eens wat foto's schieten van mijn macjes.
Zo gezegd, zo gedaan.

15'' macbook pro 2GHZ 2GB + 15'' powerbook 1.67ghz 1GB + 30GB video iPod + 20GB 4G iPod + LaCie 200GB
[ Voor 18% gewijzigd door sunstream op 17-04-2006 17:59 ]
MBP 5,1
Damn, als je die PowerBook en die iBook zo gebroederlijk naast elkaar ziet staan, vind ik de 12" PB toch nét wat mooier... Dat hebben de designers bij Apple dus goed gedaanwacko schreef op maandag 17 april 2006 @ 17:47:
20 GB iPod 4G en 12" PowerBook van een vriend en mijn 30 GB iPod Photo in dock en 12" iBook.
Klik voor groter.
[afbeelding]
Maar toch heb ik geen spijt van mijn iBook hoor
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.