[ Voor 107% gewijzigd door SyS_ErroR op 06-09-2005 17:10 ]
ok ik zal de mijne laten zien. ik had al gepost in de vorige maar daar stond de desktop niet goed. hier is ie dan langs mijn gewone pc:

groot: http://horus.aerofx.nl/displayimage.php?pid=6&fullsize=1
als mensen de background willen kunnen ze contact met mij opzoeken.
meer foto's: http://horus.aerofx.nl/thumbnails.php?album=7
this een 14 inch iBook ( direct gekocht na de laatste upgrade in augustus)
met 1 gb geheugen. verder geen super drive maar een combo drive.
groot: http://horus.aerofx.nl/displayimage.php?pid=6&fullsize=1
als mensen de background willen kunnen ze contact met mij opzoeken.
meer foto's: http://horus.aerofx.nl/thumbnails.php?album=7
this een 14 inch iBook ( direct gekocht na de laatste upgrade in augustus)
met 1 gb geheugen. verder geen super drive maar een combo drive.
[ Voor 16% gewijzigd door wvdburgt op 04-09-2005 23:26 ]
AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl
Hier is een foto van mijn huidige setup
(1.4MB, moet nog resizen enzo
) daar neem je wel de tijd voor zeg 
Dit is dezelfde setup, maar dan zonder mijn brand-new iSight
http://whieee.homelinux.n...ges/new_desk/newdesk1.jpg
* Whieee is nog steeds erg tevreden
Dit is dezelfde setup, maar dan zonder mijn brand-new iSight
http://whieee.homelinux.n...ges/new_desk/newdesk1.jpg
* Whieee is nog steeds erg tevreden
[ Voor 11% gewijzigd door dawuss op 17-09-2005 13:11 . Reden: [img] naar [url] verbouwd ]
Launching containers into space
Ja whieee dat is wel begrijpelijk
Same for Lammetak en Foxke!
Mijn setup komt vanavond denk ik ergens, met BT keyboardje
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
ik ben idd extreem blij met mijn iBook. Mijn voorkeur gaat vaak naar mijn iBook terwel mijn pc toch een stuk duurder is.stevenP schreef op maandag 05 september 2005 @ 07:21:
Ja whieee dat is wel begrijpelijkSame for Lammetak en Foxke!
Ik ben een graphics whore dus met OSX zit ik dan zeker goed:D
AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl
Anoniem: 91491
Matched: je
@ Foxke...... is die Z680 aangesloten op je PB ? Zoja...via welke geluidskaart?
Ik heb ook een Z680 en nog een Audigy 2 NX USB van mijn PC maar heb nu ook een PB...
Kan ik die nog deftig aansluiten?
Ik heb ook een Z680 en nog een Audigy 2 NX USB van mijn PC maar heb nu ook een PB...
Nee, die zit digitaal op m'n pc aangesloten.Anoniem: 91491 schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:07:
@ Foxke...... is die Z680 aangesloten op je PB ? Zoja...via welke geluidskaart?
dvd films enzo kijk ik ook nogsteeds op mijn pc, of ik moet in m'n bed willen liggen en een film willen kijken waar het geluid niet zo belangrijk bij is, dan pak ik mijn pb
Maar mocht m'n pc het gaan begeven, dan komt er een G5 (of intel mac als er die dan is) en die heeft wel een digitale audio out
mooie opstelling heb je daarAnoniem: 153621 schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:23:
maar alvas beginnen met m'n werkplaats in de kelder van m'n huis zooitje zoals je kunt zien waar alles ge-edit,bekeken,verwerkt en geresized wordt. later verderop maar hoe m'n Mac-opstelling er op m'n kantoor uitziet.
[afbeelding]
lekkerAnoniem: 153621 schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:23:
maar alvas beginnen met m'n werkplaats in de kelder van m'n huis zooitje zoals je kunt zien waar alles ge-edit,bekeken,verwerkt en geresized wordt. later verderop maar hoe m'n Mac-opstelling er op m'n kantoor uitziet.
[afbeelding]
Anoniem: 143246
Ziet eruit als iemand met veel centjesAnoniem: 153621 schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:23:
[afbeelding]
Anoniem: 120698
als dat een zooitje is bij jou dan is het bij mij een oorlogs gebied man wat opgeruimd.Anoniem: 153621 schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:23:
[afbeelding]
mooie spulletjes waar doe je aan video bewerking?
is het voor je werk?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 120698 op 05-09-2005 21:03 ]

Mijn iBook G4
Don't blame mijn D500 voor de fotokwaliteit
[ Voor 22% gewijzigd door Steije op 05-09-2005 22:31 ]
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Mijn Power Mac G5 en 20" Cinema Display
Ehm, je vergeet het een en ander te vermelden!Yosemite schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:00:
[afbeelding]
Ziet er sexy uit zo! Heb je gedetailleerde specs?
Yosemite schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:00:
[afbeelding]
check die star wars poster
oldschool!
star wars
de sterrenoorlog
hmmm hoe komt het dat ik de combinatie van PowerBook + Cinema Display vele malen mooier vind dat de combinatie PowerMac + Cinema Display? Ik vind PowerMacs mooie dingen hoor , zeker wel... maar ik vind een PowerBook toch echt mooier.
Die PowerMac staat onder het bureau. 
ik heb ze liever beiden.
ik heb ze liever beiden.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Damn nou jullie apple bezitters moeten mij toch eens vertellen hoe komen jullie aan het geld
Erg mooie opstellingen vind apple er altijd mooi en strak uitzien. Vooral MM2005 bij jou geen pc gezien ofwel..
[ Voor 14% gewijzigd door MasterMike op 06-09-2005 00:04 ]
Ja ik vind de combinatie PowerBook, PowerMac + Cinema Display vele malen mooier dan welke andere combinatie dan ook
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
mja true, maar ik vind een Dual 2GHz PM toch wel een tikje duur voor een machine die ik eigenlijk niet zo nodig heb. Mijn PowerBook volstaat voor alles wat ik ermee wil doen, en natuurlijk wil ik soms wel meer kracht, maar dan is de vraag of dat mij ruim 2000 euro waard is (komt nog RAM bij e.d.) en dan is het antwoord voor mij toch nee. Dan koop ik van dat geld liever elk jaar een nieuwe PowerBookCanaria schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 00:07:
Ja ik vind de combinatie PowerBook, PowerMac + Cinema Display vele malen mooier dan welke andere combinatie dan ook
Anoniem: 153621
Ik vind het een zooitje omdat normaal bij mij alles netjes is opgeruimd.' Ardjuna' schreef op maandag 05 september 2005 om 21:03 uur
als dat een zooitje is bij jou dan is het bij mij een oorlogs gebied man wat opgeruimd.
Ik hou namelijk van orde en netheid.( ja ik ben dus zo iemand die na het eten gelijk de vaat doet)
mooie spulletjes waar doe je aan video bewerking?

Waar als in *wat voor soort programma's ik gebruik of waarop ?*
Ik gebruik o.a.FC pro 5,Soundtrack pro,Motion 2,DVD studio 2,Adobe Ph.S etc..."the usual"

en het gebeurt allemaal op die G5 die je voor je ziet staan te samen met die ouderwetse flatscreen.(dat is dus mijn werkmonster)
Verder is die oude iMac G4 links meer als test-machine om alles wat gemaakt is zoals dvd's of cd-roms even vooraf te bekijken of gewoon als alternatieve werkmachine voor die kleine dingen die je weleens doet.
De PB G 4 15 inch is meer de travelmate waar in kleine vorm die dingen opstaan die van de G5 of iMac G4 komen.
Mooiste van dit alles, is dat alles,maar dan ook alles, wireless met elkaar verbonden is via de eigen server.
en je ziet ook die joekel van een tv achter m'n bureau om te kunnen tv kijken terwijl ik werk.
Ja en nee.is het voor je werk?
*Ja* als in " ik word er voor betaalt als ik er een zakelijke opdracht van maak " en *Nee*, ik gebruik het ook soms voor eigen in elkaar geflanste documentaires of foto-reportages over alles en nog wat.
@ 'MasterMike' :
Klopt,bij mij komt er inprincipe geen PC in maar ik heb er wel 1 hoor die alleen
maar gebruikt wordt voor........games. enn heel af en toe om bepaalt progje te draaien dat niet op de Mac verkrijgbaar is want vpc 6.0 of 7.0 op de Mac is een ramp!

T.a.v. je vraag hoe wij aan al dat geld komen:
Nou gewoon werken en veel sparen en dan kun je af en toe leuke zaken na verloop van tijd kopen.
Dus bv.een jaartje geen vakantie houden,minder shag kopen etc...
En over dat bij mij er alles zo strak uitziet:
Dan heb je mijn Mac opstelling in de andere kamer van m'n huis nog niet gezien.

Dat is pas strak!
[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 153621 op 07-09-2005 00:14 ]
- wvdburgt
- Registratie: Juli 2003
- Laatst online: 14-04 01:56
MacOS all the way baby!
:strip_icc():strip_exif()/u/87990/planeetklaarforum.jpg?f=community)
Matched: computer, je
@mm2005 wat doet dat afgrijselijke afgeplakte asus geval in dit topic?
maare die powermacs zijn wel gaaf. ik hoop er volgend jaar ook eentje te kopen met een intel cpu zodat ik en kan gamen en kan genieten van een mooie computer:)
Anoniem: 37526
Geen matches
Ik moet zeggen dat die asus niet eens zo heel verkeerd is (vooral dat scharnier is kwijl), maar inderdaad, haal even die stickers er af
Firefox is geen game en ook geen progje dat niet op de Mac verkrijgbaar isAnoniem: 153621 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 01:49:
Klopt,bij mij komt er inprincipe geen PC in maar ik heb er wel 1 hoor die alleen
maar gebruikt wordt voor........games en heel af en toe om bepaalt progje te draaien dat niet op de Mac verkrijgbaar is.
Ik vind die studio displays ook erg mooi, jammer dat er nog te veel geld voor gevraagt wordWhieee schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:52:
hmmm hoe komt het dat ik de combinatie van PowerBook + Cinema Display vele malen mooier vind dat de combinatie PowerMac + Cinema Display? Ik vind PowerMacs mooie dingen hoor , zeker wel... maar ik vind een PowerBook toch echt mooier.
Zo, ben nu ff foto's aan het maken van mn iBookje (vrij standaard
), zo ff de TS aanpassen 
Done
Done
Och, ik vind dat iemand die zn geld verdient met computers/mac best een dikke setup mag hebben. Hetzelfde als een auto-monteur die imo meer "recht" heeft op een snelle auto als iemand andersAnoniem: 143246 schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:40:
[...]
Ziet eruit als iemand met veel centjes
[ Voor 111% gewijzigd door SyS_ErroR op 06-09-2005 17:17 ]
Nee maar hij bedoelt ook XP, dat is niet voor de Mac verkrijgbaar, en lijkt soms net een game; het "klik zo snel mogelijk de waarschuwingen weg en ontwijk de BSOD's"-gameCanaria schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 10:22:
[...]
Firefox is geen game en ook geen progje dat niet op de Mac verkrijgbaar is
Ga binnenkort powerbookje bestellen, en dan zal ik ook hier mijn (switchers) setupje posten
[ Voor 18% gewijzigd door Spits op 06-09-2005 17:13 ]
Okee, hier de uitgebreide specs:stevenP schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:09:
[...]
Ehm, je vergeet het een en ander te vermelden!Ik zie nog een hele hoop meer speeltjes! iPod 4th gen, Pbook, SE P900 en last but not least een PSP
Ziet er sexy uit zo! Heb je gedetailleerde specs?
Power Mac G5 1.8 Ghz (de eerste versie met PCI-X en 8 geheugensloten)
- Mac OS X v10.4.2
- 2 GB intern geheugen
- ATI Radeon 9800 Pro 256 MB
- 1x Maxtor 300 GB S-ATA
- 1x Hitachi 250 GB S-ATA
- Pioneer DVR-108 DVD+/-RW
- Apple Mighty Mouse
PowerBook G4 1,5 Ghz (het vorige model)
- Mac OS X v10.4.2
- 1,25 GB intern geheugen
- 80 GB harde schijf
- DVD+/- RW
Apple 20" Cinema Display
Apple iPod photo 60 GB.
Sony PSP
Sony Ericsson p910

Dit is mijn aanwinst. Apple G5 (2x 2,3 GHz) met een 20" Cinema scherm. Als 2e scherm een Samsung SyncMaster 710v.
Het enige dat aangepast is, is dat er 2,5GB geheugen inzit in plaats van de standaard 512MB. De muis vond ik rete-irritant, dus hier ligt een MS-muisje naast. Kijk nog maar eens goed, volgende week ligt er namelijk een Mighty Mouse!
Mijn PowerBook G4 vs mijn oude 12" iBook G3 600 Mhz.

PowerBook G4 aangesloten op 20 " Cinema Display. Niet mijn normale setup, maar zeker een goed alternatief voor een desktop.

En een onscherpe zonder flits:
PowerBook G4 aangesloten op 20 " Cinema Display. Niet mijn normale setup, maar zeker een goed alternatief voor een desktop.
Geven die Creature speakers blauw licht? Cool 
Ik ga mijn zwarte Logitech speakers ook binnenkort vervangen, twijfel nog tussen de witte Creatures, de aluminium Duets en de Soundsticks.
Ik ga mijn zwarte Logitech speakers ook binnenkort vervangen, twijfel nog tussen de witte Creatures, de aluminium Duets en de Soundsticks.
Heb je die iBook nog of is ie verkocht?Yosemite schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:12:
Mijn PowerBook G4 vs mijn oude 12" iBook G3 600 Mhz.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klopt ze geven blauw licht, de sub ook. Het is alleen een beetje vervelend als je bed op een paar meter afstand staat, want ze zorgen 's nachts voor blauwe sfeerverlichting.Canaria schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:18:
Geven die Creature speakers blauw licht? Cool
Je kan ze natuurlijk ook 's nachts uitzetten, maar dan moet je onder je burau kruipen om het power knopje op de sub in te drukken.
Als ik nu weer zou kiezen, dan zou ik toch voor de SoundSticks II gaan. Die produceren toch een mooier geluid.
[ Voor 28% gewijzigd door Yosemite op 06-09-2005 21:31 ]
Damn wat een goodies 
Dit lijkt bijna een wedstrijd te worden. Ik zal je niet gaan pesten door mijn collectie te laten zien.
Dit lijkt bijna een wedstrijd te worden. Ik zal je niet gaan pesten door mijn collectie te laten zien.
Anoniem: 120698
jawel laat zien is leuk lekker kwijlen over de spullen van andere mensen en bedenken dat ik later misschien ook dit soort dingen kan kopen.bartsmakman schreef op woensdag 07 september 2005 @ 01:07:
Damn wat een goodies
- Nitai
- Registratie: November 1999
- Laatst online: 22-04 18:33
Live the life you love.
:strip_icc():strip_exif()/u/1002/crop5fb96945b4cd4_cropped.jpeg?f=community)
Matched: show, je
Anoniem: 153621 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 22:24:
[afbeelding]
wacht nog ff met mijn beloofde huiselijke setup
in de tussentijd wist niet waar dit te plaatsen
[afbeelding]
offtopic:
Oeeh een adapter!! Nee serieus, toon je setup maar gewoon. Is veel leuker dan 'Show je gadgets'...
Oeeh een adapter!! Nee serieus, toon je setup maar gewoon. Is veel leuker dan 'Show je gadgets'...
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Volgens mij is dat geen adapter maar een Airport Express. Een adapter is vierkantNitai schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:45:
[...]
offtopic:
- daniëlpunt
- Registratie: Maart 2004
- Niet online
monkey's gone to heaven
:strip_icc():strip_exif()/u/109662/doolittle.jpg?f=community)
Matched: computer, apple, show, je
Het gaat toch over je Apple computer showen?Nitai schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:45:
[...]
offtopic:
Dat doet hij toch gewoon
Helaas kan ik geen foto maken, ik ben het kabeltje van mn camera kwijt

Mag ik vragen waar je dat bureau weg hebt?Yosemite schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:00:
[afbeelding]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
IKEA geloof ik. Ik heb het een paar jaar geleden van m'n pa gekregen toen ie allemaal nieuwe bureaus had aangeschaft voor z'n bedrijf.rimave schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:28:
[...]
Mag ik vragen waar je dat bureau weg hebt?
- Hydraulik-Phunk
- Registratie: September 2000
- Laatst online: 21-12-2024
Hail to the king, baby
:strip_icc():strip_exif()/u/11211/plaatjeszolder.php.png.jpeg?f=community)
Geen matches
jij bent dat dus op SpymacAnoniem: 153621 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 22:24:
[afbeelding]
[afbeelding]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Wow... 2 17" PB's, ik neem aan dat je die beiden enkel zelf gebruikt?
... anders is het wel zonde
Ik neem aan dat die ander van een gezinslid oid is? 2 Powerbooks is wel beetje overkillAnoniem: 147633 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:25:
[afbeelding]
[afbeelding]
2x Powerbook 17inch
1,67Ghz / 1Gb Ram

pb 1.5ghz 1gb ram etc
acd 23"
ipod mini 6gb
lacie big disk extreme 500gb
lacie big disk 300gb
2 x airport express
apple BT keyboard + mouse
shure e4c oordopjes
crumpler cheesydisco tas
Beetje crappy kwaliteit maar hij is met me telefoon gemaakt omdat ik me digicam niet kan vinden
Vaker staat ie trouwens zo:

Dus pb dicht geklapt en weg gestopt (tijd voor een powermac
[ Voor 7% gewijzigd door lowfi op 08-09-2005 16:49 ]
Wow.. mooie setup
.. 23" acd's zijn liev
(en duur
)
Wat zie ik?
[list]• Mac Mini 1.42, ComboDrive etc
• Dell M990 19" CRT
• Altec Lansing 2.1 Setje
• Logitech MX1000 (ontvanger zie je net achterin het hoekje)
• Apple BT Keyboard
• iPod 20GB 4th Gen
• Siemens A52 met Orange prepaid & Sleutels
• T-zooi
• Bert en Ernie (mijn mascotte's
)
• Dell M990 19" CRT
• Apple BT Keyboard
• iPod 20GB 4th Gen
• T-zooi
• Bert en Ernie (mijn mascotte's
Eindelijk een foto van mijn gloednieuwe iBook 12" 

Op de eettafel met een wireless muis. Normaal gebruik ik een muismat ivm spiegelend oppervlak, maar zo is de foto mooier.
Ik heb de iBook pas een week en hij overtreft echt al mijn verwachtingen.

Op de eettafel met een wireless muis. Normaal gebruik ik een muismat ivm spiegelend oppervlak, maar zo is de foto mooier.
Ik heb de iBook pas een week en hij overtreft echt al mijn verwachtingen.
Ik moest bij jou echt ff 3 keer kijken waar die Mac-mini nou staat. Met zo'n scherm valt het pas echt op hoe klein dat ding is.stevenP schreef op donderdag 08 september 2005 @ 19:23:
[afbeelding]Wat zie ik?
Klikbaar!
• Dell M990 19" CRT
• Apple BT Keyboard
• iPod 20GB 4th Gen
• T-zooi
• Bert en Ernie (mijn mascotte's)
[ Voor 49% gewijzigd door -Mous- op 08-09-2005 19:34 ]
Als je iets doet, doe het dan goed.

Powermac G5 Dual 2GHZ, 1,5GB Ram, 2*160GB
Dell 2005FPW
Matched: apple, je
Haha, ik moest serieus 2 keer kijken waar die Mac Mini stond. Dat ding is echt klein met zo'n CRT erbijstevenP schreef op donderdag 08 september 2005 @ 19:23:
[afbeelding]Wat zie ik?
Klikbaar!
• Dell M990 19" CRT
• Apple BT Keyboard
• iPod 20GB 4th Gen
• T-zooi
• Bert en Ernie (mijn mascotte's)
/edit: Ik was dus niet de enige

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 08-09-2005 20:02 ]
Ok, nu mijn hoekje maar eens 
Ik zit sinds vorige week op kamers in Breda en gebruik nu dus mijn powerbook (die ik voor school heb) ook als vaste computer. Vandaar dat ik er nu een mooie monitor bij gekocht heb en een iBreeze om m'n powerbook 'n beetje koel te houden tijdens lange photoshop of final cut sessies

u ziet:
* Powerbook G4 15" 1,25Ghz 1GB RAM
* 21" Studio Display (refurbished tweedehandsje, TOPDING!!!)
* Bluetooth KB & Mouse
* Spire External HD Casing (USB2) met daarin 120GB HDD (onder monitor)
Ik zit sinds vorige week op kamers in Breda en gebruik nu dus mijn powerbook (die ik voor school heb) ook als vaste computer. Vandaar dat ik er nu een mooie monitor bij gekocht heb en een iBreeze om m'n powerbook 'n beetje koel te houden tijdens lange photoshop of final cut sessies

u ziet:
* Bluetooth KB & Mouse
Rookworst zonder R is ook worst.
Al dat leuk speelgoed dat binnen een paar jaar niks meer waard isAnoniem: 153621 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 22:24:
[afbeelding]
[afbeelding]
MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3
He een stadsgenootBezurK schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:32:
Ok, nu mijn hoekje maar eens
[afbeelding]
u ziet:
* Bluetooth KB & Mouse
Mag ik vragen waarom je gekozen hebt voor een 21" Refurbished CRT ipv een mooie 19" TFT op zo'n (relatief gezien) smal bureau?
Enneh.. waarom heb je die iBreeze nodig? Slaat je VGA Fan dan aan als je flink aan t werken bent op 2 monitoren? Ik dacht dat daar enkel de PB 12" last van had..
He stadsgenootSyS_ErroR schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:37:
[...]
He een stadsgenoot
Mag ik vragen waarom je gekozen hebt voor een 21" Refurbished CRT ipv een mooie 19" TFT op zo'n (relatief gezien) smal bureau?..
Enneh.. waarom heb je die iBreeze nodig? Slaat je VGA Fan dan aan als je flink aan t werken bent op 2 monitoren? Ik dacht dat daar enkel de PB 12" last van had..
Omdat ik CRT prettiger vind werken ten eerste, en ten tweede omdat ik ten tijde van het aanschaffen nog niet wist dat ik zo'n klein bureau had. Daarnaast koop je voor 200 euro echt geen 19" TFT van vergelijkbare kwaliteit
Die iBreeze is niet alleen voor de koeling, ook om de powerbook ietsjes te verhogen van m'n bureau zodat het scherm wat hoger komt. Daarnaast vind ik het gewoon een prettig idee dat m'n powerbook goed gekoeld wordt als ik met 2 schermen bezig ben. Als ik de stekker van de iBreeze eruit trek wordt hij echt gigantisch heet...
[ Voor 5% gewijzigd door BezurK op 08-09-2005 21:01 ]
Het is waar dat het erg heet kan worden als je Powerbook lang hard moet werken, maar daar zijn ze ook niet voor bedoeld/gemaakt...
Toch moet de PB blazen, niet zeuren.
Verklaart een hoopBezurK schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:42:
[...]
He stadsgenoot
Omdat ik CRT prettiger vind werken ten eerste, en ten tweede omdat ik ten tijde van het aanschaffen nog niet wist dat ik zo'n klein bureau had. Daarnaast koop je voor 200 euro echt geen 19" TFT van vergelijkbare kwaliteit
Die iBreeze is niet alleen voor de koeling, ook om de powerbook ietsjes te verhogen van m'n bureau zodat het scherm wat hoger komt. Daarnaast vind ik het gewoon een prettig idee dat m'n powerbook goed gekoeld wordt als ik met 2 schermen bezig ben. Als ik de stekker van de iBreeze eruit trek wordt hij echt gigantisch heet...
Waar ergens in Breda woon je?
Precies, daar issie niet voor gemaakt maar daar gebruik ik'm wel voor. Vandaar dat ik er dus 'n beetje rekening mee houd door wat extra koeling te verzorgen voor m'n dierbaarste bezitOxi schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:05:
Het is waar dat het erg heet kan worden als je Powerbook lang hard moet werken, maar daar zijn ze ook niet voor bedoeld/gemaakt...
DoornbosSyS_ErroR schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:07:
[...]
Verklaart een hoop.. Och ja, mijn iBookje kan ook redelijk warm worden als ik hem goed gebruik, maar daar is ie voor, denk ik dan maar
.. Fan slaat ook zelden aan
..
Waar ergens in Breda woon je?
Anoniem: 147633
Geen matches
De twee Powerbooks zijn 'tijdelijk' allebei van mij. Ik heb er 1 voor een prikkie op kunnen kopen en die verkoop ik dus weer door als de tijd rijp is. Maar het staat wel erg leuk zo
Anoniem: 147633
wow nice! Net een applecentere!Anoniem: 153621 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 01:26:
@ ' Avensys ' : Fraai hoor die 2 17 inch PB's naast elkaar.
[afbeelding] Goed,genoeg van dat alles! Tijd voor mijn lang verwachte setup.
[afbeelding]
Voor de hele slimmerikken:
In mijn avatar kun je zien hoe 'slordig' het er eerst uitzag.[afbeelding]
Ben ik juist als ik zeg dat ik daar Altec Lansing zie ? Zoja, tevreden van ?Anoniem: 153621 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 01:26:
[afbeelding]
Een beetje verlies heb je altijd...
Hoe heb je die kabels van je speakers weg gewerkt? Ze lijken wel draadloos zo. Of zijn z dat ook?Anoniem: 153621 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 01:26:
[afbeelding]
Er mooie setup, alleen jammer dat apple (nog) geen muis heeft die op een spiegelend oppervlak werkt.
Als je iets doet, doe het dan goed.
Het is echt teveel scrollwerk om een setup te zoeken die het volgende heeft: een iBook 12 inch die op een iCurve staat. Heeft iemand deze setup? Goede of juist slechte ervaringen hiermee?
Als je even de search gebruikt, kom je ze vanzelf tegen! Zoals deze:awwexl schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 08:33:
Het is echt teveel scrollwerk om een setup te zoeken die het volgende heeft: een iBook 12 inch die op een iCurve staat. Heeft iemand deze setup? Goede of juist slechte ervaringen hiermee?
1
2
3
Gewoon even in het andere topicje kijken dus...
Verder wel hele strakke setup's mensen! * stevenP Wil ook nog wel een Dell tft oid, maarja dat laat mn portemonnee niet toe, ik moet namelijk ook nog een nieuwe hi-hat voor mn drumstel..

Maar om je te laten zien dat ik het orgineel ben :

gek he dat die niet in zijn foto-collectie zit..

iBook G4 80 gig harde schrijf, 756 mb geheugen. iCuve, Bluetooth toetsenbord en muis en een iPod mini(eerste generatie) 4 Gig + dock.
Huh, waar zijn jou speaker kabels?Anoniem: 153621 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:20:
[afbeelding] altijd minder leuk als iemand mijn eigen foto gebruikt voor zijn website. Daarnaast kun je lezen dat hij gewoon allerlei foto's van her en der heeft geplukt,w.o.dus de mijne,om op zijn eigen foto-page te zetten.
[afbeelding]
gek he dat die niet in zijn foto-collectie zit..![]()

@Rem_co:
Ziet er netjes uit zo!
[ Voor 4% gewijzigd door stevenP op 09-09-2005 13:56 ]
Waaaay offtopic, maareh wat voor ondergrond staat het setje op? Is dit wel een soort bureau ? Heb hier zelf nu zo'n houten bak van Ikea maar dat ziet er nice uit.Anoniem: 153621 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:20:
[afbeelding] altijd minder leuk als iemand mijn eigen foto gebruikt voor zijn website. Daarnaast kun je lezen dat hij gewoon allerlei foto's van her en der heeft geplukt,w.o.dus de mijne,om op zijn eigen foto-page te zetten.
[afbeelding]
gek he dat die niet in zijn foto-collectie zit..![]()
"Better ask questions before you shoot"
Echt super! Zo wil ik het dus ook in de toekomst. Waarom heb je niet gekozen voor de mighty mouse? Omdat hij niet wireless is? Hoe bevalt de iCurve?Rem_co schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:41:
[afbeelding]
iBook G4 80 gig harde schrijf, 756 mb geheugen. iCuve, Bluetooth toetsenbord en muis en een iPod mini(eerste generatie) 4 Gig + dock.
Eehm heb het hele spul al een tijdje, toen was de mighty mouse nog niet uit. Anders had ik die zeker genomen :)/ iCurve is perfect, als ik thius van school kom zet ik hem daar zo op en is het scherm ook meteen op goede hoogte. En het ziet er natuurlijk ook nog eens heeel erg mooi uit.awwexl schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 18:45:
[...]
Echt super! Zo wil ik het dus ook in de toekomst. Waarom heb je niet gekozen voor de mighty mouse? Omdat hij niet wireless is? Hoe bevalt de iCurve?
Bedankt voor complimenten trouwens
Vind het zo kloten dat die mighty mouse niet wireless is maar goed daar verder niet over. Ik ga direct een iCurve ophalen want het ziet er echt style uit! Die iCurve is niet te verstellen?
3 weken oud nieuw:
Mac Mini 1,25 ghz
512 mb intern geheugen
80 GB harde schijf
iPod mini 4gb
Apple toetsenbord en Apple mouse (bedraadt)
http://www.vd-meij.nl/P1010002_1.JPG
Mac Mini 1,25 ghz
512 mb intern geheugen
80 GB harde schijf
iPod mini 4gb
Apple toetsenbord en Apple mouse (bedraadt)
http://www.vd-meij.nl/P1010002_1.JPG
Nopes 1 hoogteawwexl schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 18:51:
Vind het zo kloten dat die mighty mouse niet wireless is maar goed daar verder niet over. Ik ga direct een iCurve ophalen want het ziet er echt style uit! Die iCurve is niet te verstellen?
en maar jammeren dat het slecht gaat met de economie (hoewel, als ik af en toe kijk wat voor armoedige troep eromheen staat), dit is meer een soort show off topic aan het worden nietwaar? ik heb overigens nog geen setup gezien waarin zowel de meubels als de hardware netjes bij elkaar passen... het gaat hier om de looks toch?

offtopic:
korreltje zout?
korreltje zout?
Vind de setup een paar posts hierboven toch erg puik eruit zien. Geen rommel!airliner schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 19:15:
en maar jammeren dat het slecht gaat met de economie (hoewel, als ik af en toe kijk wat voor armoedige troep eromheen staat), dit is meer een soort show off topic aan het worden nietwaar? ik heb overigens nog geen setup gezien waarin zowel de meubels als de hardware netjes bij elkaar passen... het gaat hier om de looks toch?
offtopic:
korreltje zout?
je bedoelt die van mm2005, ik vind die speakers er zwaar budget uitzien, ligt mischien ook aan de belichting
ik mis die felle kleurtjes, verf je muur fel groen ofzo
de setup van bezurk ziet er nog het mooiste (imo) uit, laat ook nog zien dat ie wat nuttigs doet met zijn appel (geen dual g5 om te surfen/mailen).
de setup van bezurk ziet er nog het mooiste (imo) uit, laat ook nog zien dat ie wat nuttigs doet met zijn appel (geen dual g5 om te surfen/mailen).
offtopic:
mag je geen commentaar geven zonder een overpriced appeltje te bezitten?
[ Voor 14% gewijzigd door airliner op 09-09-2005 19:45 ]
Laat de jouwe maar zien dan!!!
Iedereen post gewoon zijn computer. Ik zie het probleem niet zo? Het is geen aflevering van eigen huis en tuin ofzo

Anoniem: 14711
Als je ontopic wilt reageren (zie de titel): neen.airliner schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 19:38:
offtopic:
Anoniem: 87066 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:35:
Nog meer stadsgenoten :-).
tijd voor een Breda-Maccend-GoT-meeting?
Mooie setups weer hier
[ Voor 25% gewijzigd door Whieee op 09-09-2005 22:26 ]
Zo groen genoeg?airliner schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 19:38:
je bedoelt die van mm2005, ik vind die speakers er zwaar budget uitzien, ligt mischien ook aan de belichting
offtopic:

Mijn mac setup, 15 inch powerbook en thats it
Mischien dat ik in de toekomst een 17 inch powerbook aanschaf (dat wordt de volgende iig). Maar dat pas wanneer er echt een nieuwe serie uitkomt.
Lol.. staat straks opeens half Breda in mn woonkamer, neuh dank jeWhieee schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 22:18:
[...]
tijd voor een Breda-Maccend-GoT-meeting?
Mooie setups weer hierEn tussendoor: als je mooie meubels wilt zien moet je zijn in het grote 'Show je bureau topic' in de HK
Hier gaat het om appels en niet om tafels
Jup, groen genoeg
Hier nog een foto van mijn iBook Ik vond hem wel leuk iig 

Sorry voor de rotte kwaliteit, telefoontjes he;)
[ Voor 7% gewijzigd door Pindkaas op 10-09-2005 19:36 ]
"Luie mensen worden ook moe!"
in je profiel staat dat je man bent..Pindkaas schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 19:36:
Hier nog een foto van mijn iBook Ik vond hem wel leuk iig
[afbeelding]
Klopt..SyS_ErroR schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 20:02:
[...]
in je profiel staat dat je man bent.... zal wel je gf zijn dan
"Luie mensen worden ook moe!"

Powerbook 12" Combo (nieuwste) aan een Dell 2005FPW, en iPod 20GB 4th gen onder het scherm.
Links daarvan een 17" LG aan mijn desktop. Voornamelijk in gebruik om TV op te kijken, verder gebruik ik voor alles mijn Powerbook (behalve als ik surround wil, dat heeft die niet).
Beiden aangesloten op een Logitech Z-5500 Digital surround-set.
Dat het zo klein lijkt komt door de groothoek-lens
[ Voor 7% gewijzigd door Oxi op 19-09-2005 22:19 ]
Anoniem: 120309

iBook 12" 1.2 GHz, 512mb ram, 60 GB, Bluetooth
Apple Keyboard
Microsoft basic mouse
Griffin iCurve
De muis moet vervangen worden zodra er budget voor is. Voor een muis met een degelijke kabel (een Apple muis). Vriend van me heeft de Mighty Mouse, die ga ik maar eens lenen om te kijken of het wat is. Ik vind het scrollwiel daarvan wel heel klein. Eigenlijk is deze muis perfect, op die superlelijke kabel na. Ik wil geen batterijen, want die zijn altijd op als ik ze nodig heb en ik mis de discipline voor een opgeladen setje dat altijd klaar ligt. Andere muizen, dan applemuizen met korte kabels ken ik niet.
Of je koopt een draadloze muis met dockingstation, als hij dan zeurt dat de batterijen op zijn, heb je vaak nog iets van 24 uur voordat hij echt leeg is (en dus genoeg tijd hem even in de docking station te zetten
)
Anoniem: 120309
Maar de docking moet aangesloten zijn op usb, zo'n kabel (vaak ook nog eens 1,5 meter) vind ik wel storend. De kabel van een muis vind ik dat niet. Tenzij iemand me een Bluetooth muis met docking station kan laten zien dat je kunt aansluiten op het lichtnet is de Mighty Mouse eigenlijk de enige optie.Anoniem: 37526 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 15:41:
Of je koopt een draadloze muis met dockingstation, als hij dan zeurt dat de batterijen op zijn, heb je vaak nog iets van 24 uur voordat hij echt leeg is (en dus genoeg tijd hem even in de docking station te zetten)
Matched: computer, je
Nee, iedereen post een eigen geschoten foto! van zijn of haar computer!'lowfi' schreef op vrijdag 09 september 2005 om 20:47 uur:
Iedereen post gewoon zijn computer. Ik zie het probleem niet zo? Het is geen aflevering van eigen huis en tuin ofzo
Dat staat in de topic en daar is hij voor bedoelt. Niet ik freewheel gewoon ff mee zonder iets eigen geschoten te laten zien terwijl ik het beter weet.
Dus?

Logitech MX900Anoniem: 120309 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 15:45:
[...]
Maar de docking moet aangesloten zijn op usb, zo'n kabel (vaak ook nog eens 1,5 meter) vind ik wel storend. De kabel van een muis vind ik dat niet. Tenzij iemand me een Bluetooth muis met docking station kan laten zien dat je kunt aansluiten op het lichtnet is de Mighty Mouse eigenlijk de enige optie.
Bluetooth muis, met dockingstation die aan te sluiten is op het lichtnet. Daarnaast ook nog een perfecte muis qua knoppenaantal.
En anders verstop je de dockingstation toch in een donker hoekje?
Dit topic is gesloten.