63 pins dvi connector?

Pagina: 1
Acties:

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:43
ik heb vanmiddag in een doosje kabels dat ik kreeg een tweetal dvi kabels gekregen die van 1x dvi naar 2x dvi-i gaan en een kabel die van dvi naar 2xVGA gaat

nu staat er op 1 van de kabels dat het van dell is. maar ik vraag me af waar ik deze kabels op kan aansluiten:

het gaat om een 63pins dvi connector en via google en de got search kon ik er geen informatie over vinden, ook partnummer (dp/n 0x6918) invullen bij dell hielp mij niet.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~houtstr3/foto/Hpim7462.jpg

en

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~houtstr3/foto/Hpim7463.jpg

wie kan mij vertellen welke dvi connector dit is, en eventueel welke videokaarten/systemen deze ondersteunen.

misschien kan ik er dan nog mezelf of een ander blij mee maken.

• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-07 12:47

Adm.Spock

Duik-Aap

Dat zou wel 's zo'n kabel kunnen zijn voor zo'n Ati crossfire kaart....

[edit]
Het is zo'n kabel: Ati videkaarten topic (klein stukje scrollen naar beneden)

[ Voor 58% gewijzigd door Adm.Spock op 02-09-2005 21:40 ]

Verwijderd

Dat kun je aansluiten op een doorlus kaartje van dell. Eigenlijk is dat alleen maar een dvi aansluiting zonder echte videokaart. De "versnelling" gebeurt op het moederbord. Ik heb ze ook wel eens gezien en je kunt op die doorlus kaartjes ook geen gewone dvi of dvi naar vga connector of kabel aansluiten. Ik denk dat je er niets aan hebt als je geen dell hebt die zo'n kaartje heeft, deze zitten volgens mij in de gx280 van de vorige generatie, dus niet die stille van nu. Ik weet niet wat de gx280 voor consumenten is (dimension 3000??).

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:43
bedankt voor de info,ik heb er dus niet zo veel aan. ik kan zeker niet iemand hier heel blij mee maken?

heb van 63 pins naar 2x dvi en 63 pins naar 2x vga15

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-08 00:53

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

nachtnet schreef op maandag 05 september 2005 @ 02:00:
bedankt voor de info,ik heb er dus niet zo veel aan. ik kan zeker niet iemand hier heel blij mee maken?
Mij niet maar gooi hem op marktplaats.nl en wie weet :P

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.