Toon posts:

Mijn MPx200 dood ?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb eindelijk de goede versie van WM2002 gevonden en mijn telefoon vertikt het om aan te gaan ? ik heb hem nog niet kunnen installeren want ik kan hem niet opstarten met de usbkabel (om zo te installeren).

Hij geeft niets aan. Zelfs geen nieuwe hardware?

Kan dit zijn doordat ik WM2005 erop wilde zetten en iemand zei dat het niet kon dus ik had het geannuleerd. kan dit het probleem zijn en wat moet ik ermee doen???

Verwijderd

Dude, waar heb je het over?

Welke telefoon? Welke auto? Hoe moeten wij nu weten waar jij het over hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Zie topic titel: MPx200 :) MOTOROLA MPX200 dus :)

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Al een Master Reset geprobeerd?

Probeer het eens in dit topic:
[rml]Motorola MPx200 Smartphone [ deel 3][/rml]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Topicstarter
Yah daar reageert ie ook niet op.. Hij wil ook niet meer aan :(

Verwijderd

kan je er "zomaar" WM2005 op zetten dan ? Is dat apparaat daar op gebouwd ?

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-02 13:43
Ale je onder de installatie van Windows Mobile 2005 de zooi geannuleerd hebt betekent het denk ik dat dat er nu geen OS meer op staat... Zonder dat denk ik niet dat die telefoon werkt :?

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Je zou idd gewoon moeten updaten. Wanneer dat niet kan, denk ik dat je een groot probleem hebt. Aangezien je de installatie van het OS halverwege hebt afgebroken, zal een harde reset niet werkt.

Waarom probeer je in godsnaam WM2005 erop te zetten 8)7

Heb ik iets gemist ? Heb je ergens gelezen dat iemand dat met succes heeft gedaan ?

Geen inspiratie

Verwijderd

Topicstarter
Njah.. dit wordt dus opsturen naar Motorola ? :(

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:13
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:40:
Njah.. dit wordt dus opsturen naar Motorola ? :(
Ik wil je niet heel erg teleurstellen, maar volgens mij vervalt je garantie bij het installeren van een foute ROM (daar valt OS waarschijnlijk dus ook onder)

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Verwijderd

Topicstarter
dus dat wordt nog eens betalen ook ? :(

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-02 00:17
dus je hebt geprobeert om de rom versie van een beta os 2005 erop te zetten terwijl die niet voor die telefoon was en deze vervolgens geanuleerd..?

zo ja

dan moet ie terug naar motorola en zul je de volle kosten moeten betalen omdat je een verkeerde rom erop gedaan heb wat je (heilig boontje) niet mag doen.

dit is eigenlijk gewoon stom geweest je weet dat die os niet op je telefoon kan zo niet dan had je met google dit kunne opzoeken..

ik heb zelf een mpx220 en weet dat de mobile 2005 er gewoon niet opgaat omdat die nog in test fase is en je kan nou eenmaal niet terug flashen.. dus..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Verwijderd

Topicstarter
Hehe naja t probleem is nu alleen dat ik een website aan t maken ben voor een DJ maar ik verwacht dat ie niet meer wil dokken :( Vieze aap.. dusjah nu wordt t bij pappie schooien voor een nieuwe :P

• Martijn
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 07:34:
Hehe naja t probleem is nu alleen dat ik een website aan t maken ben voor een DJ maar ik verwacht dat ie niet meer wil dokken :( Vieze aap.. dusjah nu wordt t bij pappie schooien voor een nieuwe :P
Zo kan het natuurlijk ook jah, eerst verneuken en dan pappie vragen om een nieuwe :r :r :r ... Zelf werken voor je centen...
Kindertjes van de 90-er jaren 8)7 |:( 8)7 |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Martijn op 05-09-2005 09:30 ]

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:35
:O :Z ;)

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag ruil ik mn MPx200 tegen een Nokia 6220.

Mn MPx200 is softwareloos en start niet meer op zoals ik al verteld heb.
Ik vind dit een redelijke ruil. Wat vinden jullie?

• PAKMAN79
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-03-2021
Dat lijkt me een hele goede ruil, mits die Nokia werkt, jij hebt namelijk een niet-werkende GSM....

Maar het is jouw toestel dus jouw beslissing....

KonicaMinolta Dynax 5D +KM 17-35 2.8-4.0 +KM 28-75 2.8 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 70-210 4

Verwijderd

Topicstarter
De nokia heeft een kapotte display. Ik moet een nieuwe kleurendisplay hebben. Hoeveel gaat dit me ongeveer kosten ?

• Martijn
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:57:
De nokia heeft een kapotte display. Ik moet een nieuwe kleurendisplay hebben. Hoeveel gaat dit me ongeveer kosten ?
Zoek voor de verandering zelf eens, er zijn zat online winkels die displays aanbieden...

• ACID-dude
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-11-2025

ACID-dude

Make More Music!

Waarschijnlijk overbodig, maar accu even eruit en weer erin deed de truuk bij mij. Alleen heb ik niet WM2005 proberen te installeren, maar WM2003...

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Wat een bullshit. Topicstarter, zie ajb de FaQ: http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.