Toon posts:

excel hyperlink vraagie

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waarom dit topic eerst in de verkeerde catagorie terecht is gekomen weet ik nie. Beginnersfoutje :(

Alsnog me topic in de juiste catagorie:

Goede morgen allemaal

Ik ben bezig met een soortement van database programmaatje te maken. Tot nu toe loopt alles voorspoedig, me naaste medemensen worden er zelfs rustig van. Het enige dat nog ontbreekt zijn de hyperlinks, waarvan het doel niet relevant genoeg is erbij te vermelden

Met de volgende code creëer ik een hyperlink naar cel A25 van een ander tabblad dat de naam “database” draagt:

ActiveSheet.Hyperlinks.Add Anchor:=Selection, Address:="", SubAddress:="database!A25"

Ik wil echter de cel waarnaar de hyperlink verwijst, namelijk A25, laten variëren

Een hyperlink naar een variabele cel op het tabblad zelf lukt wel met de volgende code, waarin x de variabele is.

ActiveSheet.Hyperlinks.Add Anchor:=Selection, Address:="", SubAddress:="A" & x

Ik heb alles geprobeerd en wordt er zo ongeveer temmes van, daar waar ik ooit de controle over de situatie had. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Misschien kan een van jullie me een handje helpen??

Alvast bedankt

Was getekend: Een inmiddels verminderd toerekeningsvatbare jongen-man

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-04 15:31
Je hebt al eenzelfde topic geopend, en dat staat momenteel in Office Suites, aangezien dat probleem eerder met Office te maken heeft, dan met echt programmeren.

excel hyperlink vraagie

[ Voor 17% gewijzigd door whoami op 01-09-2005 09:28 ]

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.