een "yskas" lijkt me toch echte en koelkast (oftewel: "ijskast"
aja> Ik begrijp je tot nu toe volkomen, maar wat zijn yskas koelers? ijskasten zijn toch al koel 
Of bedoel je cooling voor je processor in je computer?
Of bedoel je cooling voor je processor in je computer?
[ Voor 25% gewijzigd door DarkX op 31-08-2005 22:15 ]
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Iets meer respect voor het Oudt Nederlandsch aubiets schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:13:
Haha welkom. Dat taaltje ziet er echt wazig uit maar is wel enigsinds begrijpbaar. Belgen worden hier ook gedoogd dus waarom zuid-afrikanen niet?
vries systemen voor je PC, zoals een prometiaDarkX schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:15:
aja> Ik begrijp je tot nu toe volkomen, maar wat zijn yskaskoelers? ijskasten zijn toch al koel
gascompressors/evaporators enzo
Ho ho, niet te snel. Dat Belgen hier gedoogd worden wil niet zeggen dat ze officieel worden toegelateniets schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:13:
Haha welkom. Dat taaltje ziet er echt wazig uit maar is wel enigsinds begrijpbaar. Belgen worden hier ook gedoogd dus waarom zuid-afrikanen niet?
Een goede grap mag vrienden kosten.
Verwijderd
Kan je ook een linkje geven? De search is nog niet bijgewerkt, en dat topic heb ik blijkbaar over het hoofd gezientomatoman schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:13:
Grappig, je hebt nu al een vermelding op je naam staan in een ander forum hier op Gathering of Tweakers.
edit:
Veel dank, moet toch echt eens HK-access aanvragen denk ik
Veel dank, moet toch echt eens HK-access aanvragen denk ik
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 22:19 ]
Ow, dat ken ik niet eensFireWurX schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:16:
[...]
vries systemen voor je PC, zoals een prometia
gascompressors/evaporators enzo
@-J-R-R:GKMT in de HK
[ Voor 24% gewijzigd door Bestla op 31-08-2005 22:18 ]
Staat in de HK, in het grote kleine mededelingen topic, en ik ben de schuldigeVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:16:
[...]
Kan je ook een linkje geven? De search is nog niet bijgewerkt, en dat topic heb ik blijkbaar over het hoofd gezien
Hier staat hij (alleen toegankelijk voor mensen met toegang tot de huiskamer).Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:16:
[...]
Kan je ook een linkje geven? De search is nog niet bijgewerkt, en dat topic heb ik blijkbaar over het hoofd gezien
Een goede grap mag vrienden kosten.
heet een zoekmachine een soekdog? NiceeeeeVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:10:
wel, ek het n groot belangstelling in rekenare(computers) en het hier uitgekom deur h'n soekdog na yskas(refrigerator) koeler(chiller) vir de rekenaar
so ek voel eindlik baie tuis hier
my donder hierdie is pret maar moer moeilik, ek is jammer as ek nie al die vrae kan verstaan nie, ek sal dit maar stadig moet vat
this is difficult but fun, sorry if i cant understand all the questions, i will have to take it slowly
o ja, blykbaar se die mense van holland dat zuid-afrikaners soos kinderen praat wanneer hulle zuid-afrikaans praat?
en die ijskas? ek het gesien hoe een sy yskas ontwerp het vir de koeling van sy computer om dit te overclock, de artiekel ontstaan van 2003 af.....
this is difficult but fun, sorry if i cant understand all the questions, i will have to take it slowly
o ja, blykbaar se die mense van holland dat zuid-afrikaners soos kinderen praat wanneer hulle zuid-afrikaans praat?
en die ijskas? ek het gesien hoe een sy yskas ontwerp het vir de koeling van sy computer om dit te overclock, de artiekel ontstaan van 2003 af.....
Hmm, letterlijk een speurhond dusDaannO schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:18:
[...]
heet een zoekmachine een soekdog? Niceeeeewee iets geleerd
Nederlanders zijn toch maar slim. Ooit de beste stukjes land ter wereld ingepikt (Kaap de Goede Hoop, New York etc.). Nu ja, sommige stukken weer kwijtgeraakt.
Ooit heb ik via de kortegolf RSA (Radio Suid Afrika) ontvangen (nog tijdens ehhh... het blanke bewind zeg maar). Kreeg zo'n blad: Panorama Suid Afrika. Reportage over een Siamese tweeling die operatief gescheiden was. Zoiets:
Bare se tweeling geskei.
Intusse sal hulle 'n beskermende doppie dra.
Maar goed. Welkom op GoT!
Ooit heb ik via de kortegolf RSA (Radio Suid Afrika) ontvangen (nog tijdens ehhh... het blanke bewind zeg maar). Kreeg zo'n blad: Panorama Suid Afrika. Reportage over een Siamese tweeling die operatief gescheiden was. Zoiets:
Bare se tweeling geskei.
Intusse sal hulle 'n beskermende doppie dra.
Maar goed. Welkom op GoT!
[ Voor 3% gewijzigd door pinockio op 31-08-2005 22:22 ]
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
Same as here but its Winter/Spring over thereVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:17:
hoe laat is het nu trouwens in suid afrika?
Ik zat vorig jaar rond deze tijd nog voor een paar maanden in ZA, dus heb er geen enkel probleem mee.
Leuke taal, alleen mensen verstaan kan echt moeilijk zijn, maar dat ligt echt aan de persoon zelf, het gaat meestal gewoon te snel.
Engels is veel makkelijker en dat spreekt ook bijna iedereen, dus geen probleem. De mensen die alleen Afrikaans praten snappen vaak ook wel wat Nederlands en gabaren en iedereen tijd heeft tijd genoeg om rustig te luisteren, dus we komen er wel met jou.
Nu hopen dat jij dit kan lezen
En waar woon je in SA?
Leuke taal, alleen mensen verstaan kan echt moeilijk zijn, maar dat ligt echt aan de persoon zelf, het gaat meestal gewoon te snel.
Engels is veel makkelijker en dat spreekt ook bijna iedereen, dus geen probleem. De mensen die alleen Afrikaans praten snappen vaak ook wel wat Nederlands en gabaren en iedereen tijd heeft tijd genoeg om rustig te luisteren, dus we komen er wel met jou.
Nu hopen dat jij dit kan lezen
En waar woon je in SA?
[ Voor 3% gewijzigd door Klippy op 31-08-2005 22:22 ]
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Ongeveer even laat als hier...Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:17:
hoe laat is het nu trouwens in suid afrika?
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
als wij weer op wintertijd overgaan is er wel een uur verschil trouwens
Zuid afrikaans klinkt voor ons af en toe inderdaad nogal kinderlijk, omdat jullie veel van de moeilijke en vreemde regels uit het Nederlands niet hebben. Kinderen die de regels nog niet zo goed kennen praten daardoor iets wat een beetje klinkt als afrikaans.Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:19:
soekdog lijkt me zoektocht, er moet toch iets aan die spelling gebeuren geloof ik.
Of is het toch een zoekhond?
Ik vind zweeds trouwens echt een kindelijk taaltje.
Of is het toch een zoekhond?
Ik vind zweeds trouwens echt een kindelijk taaltje.
[ Voor 19% gewijzigd door begintmeta op 31-08-2005 22:25 . Reden: laatste zin toegevoegd ]
zoektocht klopt trouwens idd beter
My bad
Zover ik weet heet dat ook gewoon "soektog" hoor, geen dog...
Verwijderd
Aan de hand van de Google homepages. "Gevorderde soektog" = "Geavanceerd zoeken". Soektog is dus inderdaad zoektocht. Wat soekdog dan is, zou ik niet weten.
F5
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Verwijderd
Ik vraag me af wat voor toetsenbord ze gebruiken... Gewoon QWERTY of wat anders? Iemand een idee?
Heb alleen maar QWERTY gezien hoor, had je rare dingen verwacht?Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:31:
Ik vraag me af wat voor toetsenbord ze gebruiken... Gewoon QWERTY of wat anders? Iemand een idee?
En heb redelijk wat PC's bekeken daar, blijft een ICT opleiding he
edit:
Misschien moet ik er even bij zeggen dat ik daar m'n afstudeer stage heb gedaan
Misschien moet ik er even bij zeggen dat ik daar m'n afstudeer stage heb gedaan
[ Voor 13% gewijzigd door Klippy op 31-08-2005 22:34 ]
Tiscali.co.ZA ??? klopt dit wel? is ZA de goeie extensie voor Zuid Afrika en moet het niet SA zijn (South Afrika of Suid Afrika)
Wij zijn er trots op in de rand van de (il)legaliteit te leventomatoman schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:16:
[...]
Ho ho, niet te snel. Dat Belgen hier gedoogd worden wil niet zeggen dat ze officieel worden toegelaten
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
Ik moet mijn leraar Engels hier eens naar toe sturen eigenlijk. Die sprak ooit zuid afrikaans. 
Iig, welkom op GoT!
Grappig om te zien dat het forum internatiomaal gezien toch toegankelijker is dan gedacht.
Iig, welkom op GoT!
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
ZA is goed ja, staat ook op de auto's bijvoorbeeld.Bestla schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:34:
Tiscali.co.ZA ??? klopt dit wel? is ZA de goeie extensie voor Zuid Afrika en moet het niet SA zijn (South Afrika of Suid Afrika)
Waarom dat zo is weet ik ook niet, want zowel in het Engels als Afrikaans is het SA, we hebben ons dat al vaker afgevraagd.
Enige reden die ik kan bedenken is dat SA als bezet is door Saudi-Arabië.
[ Voor 36% gewijzigd door Klippy op 31-08-2005 22:37 ]
Verwijderd
Belgen gebruiken toch ook AZERTY? Die kunnen ook geen NederlandsKlippy schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:33:
[...]
Heb alleen maar QWERTY gezien hoor, had je rare dingen verwacht?
Maar de vraag is, wat heeft Zaire dan?Klippy schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:36:
[...]
ZA is goed ja, staat ook op de auto's bijvoorbeeld.
Waarom dat zo is weet ik ook niet, want zowel in het Engels als Afrikaans is het SA, we hebben ons dat al vaker afgevraagd.
Enige reden die ik kan bedenken is dat SA als bezet is door Saudi-Arabië.
ik weten niet wat dit beteken???
(dunno what this means)
Wij zijn er trots op in de rand van de (il)legaliteit te leven . Al gehoord van onze zwarte rekeningen in het buitenland? Fiscale amnestie ?
dankie vir alle welkomen
daar is duidelik gawe mense hier
(there are nice people here)
(dunno what this means)
Wij zijn er trots op in de rand van de (il)legaliteit te leven . Al gehoord van onze zwarte rekeningen in het buitenland? Fiscale amnestie ?
dankie vir alle welkomen
daar is duidelik gawe mense hier
(there are nice people here)
Welkom op GoT!
Heel leuk om te merken dat Zuid-Afrikaans toch wel goed begrijpbaar is voor Nederlanders
Ik heb een keer op TV iets gezien over ZA en toen klonk het vooral als een mengsel van Engels en Nederlands, geschreven is het een stuk duidelijker
Heel leuk om te merken dat Zuid-Afrikaans toch wel goed begrijpbaar is voor Nederlanders
Ik heb een keer op TV iets gezien over ZA en toen klonk het vooral als een mengsel van Engels en Nederlands, geschreven is het een stuk duidelijker
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Boeiend, Zaire bestaat toch niet meer._-SToFFeL-_ schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:43:
[...]
Maar de vraag is, wat heeft Zaire dan?
zaire word nou "democratic of congo" vernoemen, ik dink www.[watokal].cd, maar onseker
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 22:48 ]
Aha, Johannesburg. Zeggen de namen "Jan & Ria Hartman" je iets?Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:38:
ik gebruik wel qwerty toetsbord.....
ik het verblyf in johannesburgen
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Destijds ZR, tegenwoordig CD (Democratic Republic of the Congo)._-SToFFeL-_ schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:43:
[...]
Maar de vraag is, wat heeft Zaire dan?
KloptCowArt schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:49:
[...]
Destijds ZR, tegenwoordig CD (Democratic Republic of the Congo).
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Johannesburg heeft iets an 8mil inwoners volgens wikiJapie_17 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:48:
[...]
Aha, Johannesburg. Zeggen de namen "Jan & Ria Hartman" je iets?
Lijkt me geen grote kans dat ie ze kent
edit:
Toch 8mil
Toch 8mil
[ Voor 14% gewijzigd door fsfikke op 31-08-2005 23:01 ]
ik is bevrees niet, daar is so velen mense hier in johannesburg, sowat 5 miljoen (5'000'000)Aha, Johannesburg. Zeggen de namen "Jan & Ria Hartman" je iets?
[8 miljoen met dorpe rondom stad],
en 40 miljoen in zuid-afrika
wie is jan en ria hartman?
waarmee het hulle verbond?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 22:56 ]
Johannesburg is niet echt een dorpje nee, de kans op wederzijdse kennissen is niet echt erg groot
hahaha
ik en fsfikke speel lekker speelitjie met getallen......ik wees niet seker van hoe velen mense in johannesburg hahaha
ik en fsfikke speel lekker speelitjie met getallen......ik wees niet seker van hoe velen mense in johannesburg hahaha
Ach, dat het er een paar miljoen zijn is wel zekerVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:58:
hahaha
Je kunt het altijd proberen natuurlijkDarkX schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:57:
Johannesburg is niet echt een dorpje nee, de kans op wederzijdse kennissen is niet echt erg groot
En die 2 mensen zijn familie van de moeder van mijn moeder (mijn oma dus
[ Voor 19% gewijzigd door Jaap-Jan op 31-08-2005 23:01 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Net als mijn oma altijd vraagt wanneer iemand in Australie geweest is: "Hee, als je daar geweest ben dan ken je VAST ook die en die want ze wonen namelijk OOK in australie!"Japie_17 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:59:
[...]
Je kunt het altijd proberen natuurlijk. De kans is klein, maar niet geschoten is altijd mis
.
Maargoed, haar wereldbeeld houdt volgens mij in dat Nederland ongeveer 2x limburg is, en dat het buitenland ongeveer net zo groot is als midden limburg. Als ze op dezelfde dag een indo en een zuid afrikaanse ziet gaat ze er al vanuit dat het broer en zus moeten zijn want ze zijn beide donker.
Wanneer je er op let verbaast het je gewoon hoeveel mensen trouwens een nauwelijks beter beeld van de wereld om hun heen hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door DarkX op 31-08-2005 23:02 ]
Hmm, van kinderen heb ik eigenlijk geen flauw benulVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:01:
maar japie, waar bly hulle?
het hulle kinderen?(op watter skool?)
miskien, weet nooit
Ik heb me wel vergist in de grootte van Johannesburg, maar mijn topografische kennis is nog niet zo slecht dat ik geen idee heb van hoe groot Australië of Zuid- Afrika isDarkX schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:02:
[...]
Net als mijn oma altijd vraagt wanneer iemand in Australie geweest is: "Hee, als je daar geweest ben dan ken je VAST ook die en die want ze wonen namelijk OOK in australie!"
Maargoed, haar wereldbeeld houdt volgens mij in dat Nederland ongeveer 2x limburg is, en dat het buitenland ongeveer net zo groot is als midden limburg. Als ze op dezelfde dag een indo en een zuid afrikaanse ziet gaat ze er al vanuit dat het broer en zus moeten zijn want ze zijn beide donker.
Wanneer je er op let verbaast het je gewoon hoeveel mensen trouwens een nauwelijks beter beeld van de wereld om hun heen hebben.
watse land woon julle almal in?
is meeste van julle in Holland of Belgium?
watse taal praat julle? flaams? dutch? nederlan.....[weet nie hoe die res gaan nie haha]
watse taal praat julle? flaams? dutch? nederlan.....[weet nie hoe die res gaan nie haha]
De meeste hier wonen in Nederland/Holland/The Netherlands en praten Nederlands/Hollands/DutchVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:11:
De Belgen hier praten Vlaams, wat heeel erg op Nederlands lijkt.
grootte van ZA - 1,219,912 km2
grootte van Netherlands 41,526 km2
grootte van australie - 7,686,850 km2
de meesten wonen in Nederland of Belgie.Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:11:
In Nederland word nederlands gesproken (afgezien van regionale dialecten zoals limburgs, amsterdams of achterhoeks.). In het noorden van Belgie spreekt men Vlaams. Dit is eigenlijk een dialect van nederlands, zoals Zuid Afrikaans, maar dan lijkt het meer op nederlands zoals het in Nederland gesproken word.
er zijn een aantal op het forum die verhuist zijn naar Finland, Duitsland en Amerika, en vast ook nog wel naar andere landen
En de Nederlandse naam voor Belgium is België.

Ik heb je nog geen welkom geheten: welkom op GoT
Oeh, daarmee scoor je punten bij mij. Ik hou van mensen die weten hoe je iets op moet zoekenVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:16:
grootte van ZA - 1,219,912 km2
[ Voor 62% gewijzigd door Rone op 31-08-2005 23:18 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
de hollands verstaan wanneer de belgen de vlaams praten?De meeste hier wonen in Nederland/Holland/The Netherlands en praten Nederlands/Hollands/Dutch![]()
De Belgen hier praten Vlaams, wat heeel erg op Nederlands lijkt.
wich reminds me... i didn't even welcome you either...r00n schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:17:
En de Nederlandse naam voor Belgium is België.
welcome to the Gathering of Tweakers, aja!
Ja, want Vlaams is eigenlijk hetzelfde als Nederlands met een accent.Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:18:
[...]
de hollands verstaan wanneer de belgen de vlaams praten?
Simpel gezegd zijn de enige verschillen tussen (Algemeen Beschaafd) Nederlands en Vlaams een zachte G en een iets andere woordkeus
Jep, vlaams is heel goed te verstaan, sommigen vinden de iets andere uitspraak wel grappig klinkenVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:18:
[...]
Duits is ook nog wel te begrijpen, de nederlandse taal komt voort uit het Duits.
[ Voor 12% gewijzigd door fsfikke op 31-08-2005 23:21 ]
Vlaams is een dialect van nederlands.Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:18:
[...]
op een aantal woorden na is het eigenlijk gelijk.
Flemish is a dialect of Dutch.
Except for a few words its the same
Verwijderd
Dat ligt eraan. Als je Duits kunt spreken wel
Maar met alleen Nederlands kun je de Duitsers niet verstaan..
Duits lijkt ook wel een beetje op Nederlands, het is redelijk te verstaan, als ze niet te snel pratenVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:20:
julle verstaan de duitsers?
Duits is een taal die best veel op Nederlands lijkt.Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:20:
julle verstaan de duitsers?
Toch zullen de meeste mensen Duits moeten hebben geleerd om het ook te kunnen spreken/verstaan.
"Dankjewel" of "Dankuwel", veelal afgekort naar "Dank je" of "Dank u"Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:22:
dankie dankie vir alle welkomen!!!![]()
se julle "dank" of "dankie" of "danken" of wat?
[ Voor 38% gewijzigd door Rone op 31-08-2005 23:23 ]
Dankjewel (of dank)Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:22:
dankie dankie vir alle welkomen!!!![]()
se julle "dank" of "dankie" of "danken" of wat?
Verwijderd
de taal is afrikaans, niet zuid-afrikaans. en het is inderdaad baie verstaanbaar in geschreven vorm merk ik nu ook. misschien interessant om op over te schakelen - ik zie nog geen enkele dt-fout in het afrikaans hierHunterPro schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:06:
dat is niet zo'n probleem nee, suidafrikaans is op papier niet zo moeilijk. Het aanhoren is alleen een stuk lastiger
True, maar 'bedankt' is een voltooid deelwoord dat een verbastering is van 'je wordt bedankt'.Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:23:
'k Geef persoonlijk de voorkeur aan 'Bedankt'
Vrolijkheid alom!
Joechei!
Vergeet Fries ook niet, dat spreken we ook nog in Nederland (alleen in de provincie Friesland (noorden)).
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Het Fries mag zeker niet vergeten wordenKaassoevlee schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:30:
Vergeet Fries ook niet, dat spreken we ook nog in Nederland (alleen in de provincie Friesland (noorden)).
hierdie is aller baie pret, maar ik is bevrees dat ik moet gaan slaap
, want het toets/eksamen more oggend
en het dusver nog nuks geleeren daarvoor niet
goeie nag, ik sal defnitief weer met julle kom praten en de taal leer.....
o ja, de 'link' na GoT was op www.xtremesystems.org gewees, dit is hoe ik julle gekry het......
o ja, de 'link' na GoT was op www.xtremesystems.org gewees, dit is hoe ik julle gekry het......
Verwijderd
haha, succes met leren en tot snel 
edit: En idd welterusten
edit: En idd welterusten
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 23:38 ]
goede nachtVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:36:
hierdie is aller baie pret, maar ik is bevrees dat ik moet gaan slaap, want het toets/eksamen more oggend
en het dusver nog nuks geleeren daarvoor niet
![]()
Welterusten alvast. Je lijkt me een intelligente jongeman, dus het gaat je vast lukkenVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:36:
hierdie is aller baie pret, maar ik is bevrees dat ik moet gaan slaap, want het toets/eksamen more oggend
Dat kan kloppen. Veel users van GoT komen op XtremeSystemso ja, de 'link' na GoT was op www.xtremesystems.org gewees, dit is hoe ik julle gekry het......
denk dattie vanavond er wel weer is. sommige mensen hebben ook nog zoiets als een (bij)baan of school
Wat hier stond is eigenlijk HK gedoe
[ Voor 160% gewijzigd door Bestla op 01-09-2005 17:32 ]
denk school, hij had het over een toets...
alles sal reg kom!
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
haha, ik kennen niet waarvan je praten nee, maar vele Dank je elk
ik aanleren gauw hoe om de hollandse taal te praten
wow, i take sooo long to understand some words, i try not to be lazy and look them up....
velen jammer, ik sien nou eers waar ik die post geplaas het, by de wetenschap haha
ik aanleren gauw hoe om de hollandse taal te praten
wow, i take sooo long to understand some words, i try not to be lazy and look them up....
velen jammer, ik sien nou eers waar ik die post geplaas het, by de wetenschap haha
Neenee, zeker niet! 
offtopic:
ik blijf het vermoeden houden dat aja ons in de maling neemt...
ik blijf het vermoeden houden dat aja ons in de maling neemt...
[ Voor 66% gewijzigd door zetje01 op 01-09-2005 20:23 ]
Het verbaast me echt dat afrikaans zo erg op het nederlands lijkt.
ek (ik) ga maar eens afrikaans leren.
aja zijn er afrikaanse forums?
ek (ik) ga maar eens afrikaans leren.
aja zijn er afrikaanse forums?
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
"think" in het engels. Het is een vervoeging van "denken".
(It means "think" and it's a conjucation from the dutch verb "denken")
Nee, dat heeft het nederlands niet.does dutch also have a double negative like afrikaans?
e.g. ek gaan NIE dit doen NIE
(ik gaan NIET dat maken NIET)
[ Voor 16% gewijzigd door Xander op 01-09-2005 20:34 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Grappig dat je hier terecht komt, ik ben trouwens ook al eens in Johannesburg geweest, 2 uurtjes in een vliegtuig moeten wachten voor een vlucht naar Harare. Denk komt van denken (to think), soms zeggen we de 'ik' niet voor een werkwoord, misschien ben je daardoor in de war. Twee keer niet zeggen in een zin doen we heel erg zelden bijvoorbeeld "Nee, ik denk het niet" maar meestal is het gewoon "ik denk het niet" of jou voorbeeld is bij ons "ik ga dat niet maken".