Op de juiste manier. 
Dit is dus niet wat we verwachten van een topic op GoT. Je mist ongeveer elke informatie, zoals framerate, codec, resolutie etc. Daarbij mis ik ook je OS, wat je zelf al geprobeerd hebt, bron van het bestand (is het mogelijk het bestand te controleren op fouten?) en zo kan ik nog uren doorgaan met dingen opnoemen. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette), Policy: Alle regels die op het forum gelden, Software Algemeen - Beleid eens door over hoe je wel een topic moet openen, en controleer ook eens SA FAQ: multimedia of je probleem er tussen staat. Deze gaat dicht.
Dit is dus niet wat we verwachten van een topic op GoT. Je mist ongeveer elke informatie, zoals framerate, codec, resolutie etc. Daarbij mis ik ook je OS, wat je zelf al geprobeerd hebt, bron van het bestand (is het mogelijk het bestand te controleren op fouten?) en zo kan ik nog uren doorgaan met dingen opnoemen. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette), Policy: Alle regels die op het forum gelden, Software Algemeen - Beleid eens door over hoe je wel een topic moet openen, en controleer ook eens SA FAQ: multimedia of je probleem er tussen staat. Deze gaat dicht.
Signature
Dit is natuurlijk een topic waar we niets mee kunnen. Minimaal benodigd om een topic te kunnen starten waar we iets mee kunnen is toch wel enige vorm van achtergrondinformatie, en als je iets wilt 'fixen' kun je wellicht een poging doen eerst het 'probleem' te omschrijven
Dat een 700Mb file langer dan 30 seconden moet duren meestal snappen wij ook wel, maar met alleen die informatie is het voor ons net zo goed glazen bol werk als voor jou. Wat heb je al geprobeerd en geconstateerd zelf? Heb je het al in meerdere players geprobeerd etc. etc.
Neus ook even mee in de registratievoorwaarden:
Lees eens de FAQ over forumgedrag, en dan met name het gedeelte over levensvatbare topics starten, en probeer het dan nog een keer
Neus ook even mee in de registratievoorwaarden:
Om de een of andere reden mis ik een paar van die dingen in dit topicGathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt.
Lees eens de FAQ over forumgedrag, en dan met name het gedeelte over levensvatbare topics starten, en probeer het dan nog een keer
Dit topic is gesloten.
![]()