Toon posts:

tv-output

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje. Ik wilde mijn tv-out eens proberen voor bijv een divx filmpje te kijken op mijn tv. Nu heb een best wel een oude tv zonder aansluiting voor zo'n geel kabeltje, dus heb ik me een verloop stekkertje gehaald voor op de scart te pluggen. Alleen weet ik niet wat ik verder moet doen. Er staat in een handleiding dat ik naar het display control panel moet gaan en daarna naar de map tv-out. Ik moet dan op de knop output to tv drukken, daarna de tv uitzetten en de computer uitzetten. Daarna de tv eerst aanzetten (op welk kanaal weet ik ook niet ik heb het videokanaal maar gekozen) En daarna de computer weer aanzetten. Ik krijg dan op mijn tv beeld alemaal strepen en ik kan er nog net uithalen dat dit dus ook altijd op mijn monitor verschijnt. Dan komt hij in windows (zie ik op mijn monitor) en je ziet niets meer op de tv. Waar komt dit door???? HELP me alsjeblief ik ben hier al zo lang mee bezig dat ik er gek van wordt.

Groeten,
Tom

Ps: ik heb een Sniper2 TNT2 Nvidia 32mb ram met tv-out

Verwijderd

Ik had het zelfe plan... maar helaas het is zo niet mogelijk. s-vhs is anders dan RGB of normaal tv signaal. dus het moet omgezet worden, dit kan met een A) s-vhs video
B) een s-vhs tv
Ik hoop dat het je duidelijk is.
Ik ga voor de s-vhs video....
succes

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik begrijp je niet helemaal, wat bedoel je met s-vhs-video, dat ik er een videorecorder onder moet zetten?
Wat moet ik er anders bij kopen?
Groeten,
Tom

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

eeen modulator.... Kijk hier ff:
gathering.tweakers.net/showtopic/103079

Verwijderd

Kan je het bij de windows drivers niet op composite of zo zetten.

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

wieikke> yeah right.. zou mooi zijn..

Verwijderd

Topicstarter
ja jongens ik heb totaal geen verstand van tv's. Ik vind het erg raar dat als je bij een videokaartje tv-out krijgt plus een geel kabeltje met een tulpje erop, dat ik dat niet gewoon direct aan kan sluiten op een tv. Ik heb het ook al op de breedbeeld tv van m'n pa geprobeert en dat is dan zonder scart adaptertje maar daar zit aan de zijkant al zo'n ingang en daar krijg ik precies het zelfde. Moet ik dit nu echt via een videorecorder gaan doen. In de handleiding staat toch echt dat ik hem in een tv moet pluggen.

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
http://go.to/tvout (of zoiets - zoek anders bij google op TVCC 2000 en je komt er wel).

Geef mij maar een Warsteiner.

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Knakker> ja als je spaans kent... ja hoor..:)

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Mijn Geforce MX heeft ook een s-video uitgang, maar die is met een verloopje van s-video naar composiet (het gele tulpje) perfect naar composiet te krijgen.

Het lijkt me, dat als zo'n kabeltje meegeleverd is, dat met de kaart van Tom ook mogelijk is. Dat is het probleem dus waarschijnlijk niet.

Verder weet ik de oplossing helaas niet, want je hebt een heel andere kaart dan ik.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Op maandag 15 januari 2001 17:42 schreef henkleerssen het volgende:
Knakker> ja als je spaans kent... ja hoor..:)
Maak er eens van: http://come.to/tvout

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Heeft dit niets te maken met drivers of zo? Zijn hier aparte videodrivers voor nodig?

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Hyp Hyper> ja das veel beter..:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.