Toon posts:

Vraagje over .nl domein registratie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een fansite maken over iets en wil graag een .nl domein hebben (geen reclame, geen persoonlijk domein als www.blabla.666.nl, en ook geen forwarding maar gewoon ruimte om m'n files op mijn eigen domein te zetten). Ik ben particulier maar ik kan via een bedrijf van een vriend een domein registreren, wat die is aangesloten bij de kvk. Mijn vraag is waar we dit het beste kunnen doen. Het moet een goed bedrijf zijn die aan de bovenstaande eisen voldoet. Ik heb al in de search gekeken hier, maar ik kon niet echt iets vinden (ging vooral over .com's). Ik hoop dat iemand me wat URL's kan geven van goede Nederlandse bedrijven die aan die eerder genoemde eisen kunnen voldoen. Alvast bedankt.

Verwijderd

widexs.nl
vuurwerk.nl
ashosting.nl
etc etc

widexs is goedkoop en gratis dns forwarding

Verwijderd

en je hebt weer lekker gekeken, 5 topics lager staat:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/104658

Verwijderd

www.powerhost.nl :P Nu korting voor tweakers: 1 maand gratis :D

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 januari 2001 15:31 schreef Sjaak2000 het volgende:
en je hebt weer lekker gekeken, 5 topics lager staat:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/104658
Hoi, ik heb dat bericht ook wel gezien, alleen het gaat mij niet om welke het goedkoopst is. Het moet gewoon voldoen aan de eisen die ik heb (geen forwarding dus).

O ja, en Pim, stop nou eens met reclame te maken voor die site van je.

Verwijderd

/me geeft alleen antwoord op je vraag: ik ben goedkoop [img=15,15]i/s/puh2.gif[/img]

Verwijderd

ik heb een adresje waar je dat heel goed ook als particulier kan doen, krijg je een contract dat je volledig eigenaar bent (niet bij sidn natuurlijk maar je hebt wel alle rechten door dat contract). Maar het kan natuurlijk ook gewoon met een kvk.

mail me maar als je interesse hebt:
kertjuh@yahoo.com

edit:
Oja, het is geen pimderks puber hosting bedrijf. Het is ook niet mijn eigen bedrijf. En ik heb er gewoon goede ervaring meer niet. Prijs/kwaliteits verhouding is gewoon ok:)

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 15:47 schreef pimderks het volgende:
/me geeft alleen antwoord op je vraag: ik ben goedkoop <a href="i/s/puh2.gif\" width=\"15\" height=\"15" target="_blank">[afbeelding]</a>
Ik dacht dat jij je lesje wel geleerd had hier...

Verwijderd

BTW, dns forwarding lijkt me toch wel handig... Anders heb je zo weinig aan je domein als hij nergens naartoeverwijst!

Widexs vind ik een goeie dus... (Je kan zelf kiezen bij wie je je hosting doet omdat je de DNS-forwarding van widexs kan aanpassen)
Pagina: 1