of zit er geen verschil in? bij vuurwerk was het dacht ik 100 gulden per jaar voor een .nl site, kan iemand me even wat meer erover geven?
Lifeless
Lifeless
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Sorry Weppel, je hebt gelijk...Op zondag 14 januari 2001 18:16 schreef Weppel het volgende:
Waar ken ik die klachten toch van
Verwijderd
Ikke ook toch?Op zondag 14 januari 2001 18:19 schreef Ikkie het volgende:
[..]
Sorry Weppel, je hebt gelijk...Maar hij maakt het er ook wel naar...
Less = more
Verwijderd
En pim, als jij nou eens lekker ging? Naar school of bed ofzo.Op zondag 14 januari 2001 17:05 schreef pimderks het volgende:
ga je toch lekker weg
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Verwijderd
laat hem maar, op het moment dat hij ooit echt klanten zou hebben en het pubertje krijgt een leuk probleempje met de server...(en dat gaat gebeuren vroeg of laat). kan die lekker zijn claimpjes gaan betalen...hij komt er nog wel achterOp zondag 14 januari 2001 16:58 schreef TheCell het volgende:
Pim, ik erger me dood aan je reclame iedere keer!
Verwijderd
Tenzij hij zijn algemene voorwaarden goed in elkaar heeft zitten en gedeponeerd heeft nij zijn KvK...dan kunnen ze hem niks maken.Op dinsdag 16 januari 2001 09:44 schreef Kertje het volgende:
[..]
laat hem maar, op het moment dat hij ooit echt klanten zou hebben en het pubertje krijgt een leuk probleempje met de server...(en dat gaat gebeuren vroeg of laat). kan die lekker zijn claimpjes gaan betalen...hij komt er nog wel achter
kinderen van 15 kunnen nou eenmaal die verantwoordelijkheid niet dragen.
Verwijderd
1: heeft ie nietOp dinsdag 16 januari 2001 10:59 schreef stajsic het volgende:
[..]
Tenzij hij zijn algemene voorwaarden goed in elkaar heeft zitten en gedeponeerd heeft nij zijn KvK...dan kunnen ze hem niks maken.