Het Logitech X- en Z-Serie Topic - Deel 7

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 12.312 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Ik heb Vogel paaltjes onder mijn z-2300 gezet, even de pootjes eraf gehaal en daarna kun je ze met de bijgeleverde dikke stickers op de paaltjes plakken. Je hebt platte plaatjes zoals op de foto is te zien en ook L plaatjes voor schroefjes. Ik had liever zwarte gehad maar nergens verkopen ze zwarte paaltjes of het werd echt takke duur. Deze zijn 30 euro per 2 en de kwaliteit is goed, zitten ook nog spikes bij. Ik vind het er wel netjes uitzien hoor :) met de z-5500 moet het ook wel lukken lijkt mij zo. De draden kunnen trouwens wel door de paaltjes heen, lukt alleen niet met vaste draden :(

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/P5150011.JPG

[ Voor 13% gewijzigd door BARACUS op 13-03-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 10:26
BARACUS schreef op maandag 13 maart 2006 @ 11:54:
Ik heb Vogel paaltjes onder mijn z-2300 gezet, even de pootjes eraf gehaal en daarna kun je ze met de bijgeleverde dikke stickers op de paaltjes plakken. Je hebt platte plaatjes zoals op de foto is te zien en ook L plaatjes voor schroefjes. Ik had liever zwarte gehad maar nergens verkopen ze zwarte paaltjes of het werd echt takke duur. Deze zijn 30 euro per 2 en de kwaliteit is goed, zitten ook nog spikes bij. Ik vind het er wel netjes uitzien hoor :) met de z-5500 moet het ook wel lukken lijkt mij zo. De draden kunnen trouwens wel door de paaltjes heen, lukt alleen niet met vaste draden :(

[afbeelding]
Te gek Baracus! Dit is precies wat ik nodig heb. Kun je me misschien even mailen op xystus_bas@hotmail.com? Ik zou graag willen weten waar je ze gekocht heb.

thx again :)

" Play the violent strings of my symphony "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Symphony-X schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:04:
[...]

Te gek Baracus! Dit is precies wat ik nodig heb. Kun je me misschien even mailen op xystus_bas@hotmail.com? Ik zou graag willen weten waar je ze gekocht heb.

thx again :)
Het is geen staatsgeheim hoor, deze heb ik bij de Hornbach (enorme tuin/bouw markt) gehaald. Zo'n beetje elke electronica winkel verkoopt ze, ook verschillende modellen, verstelbare etc.
Hier is de website daar kun je dealers zoeken bij winkels
http://www.vogels.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symphony-X
BARACUS schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:09:
[...]

Het is geen staatsgeheim hoor, deze heb ik bij de Hornbach (enorme tuin/bouw markt) gehaald. Zo'n beetje elke electronica winkel verkoopt ze, ook verschillende modellen, verstelbare etc.
Hier is de website daar kun je dealers zoeken bij winkels
http://www.vogels.com/
Heb gebeld naar de Hornbach Tilburg, en ze hebben de Vogel's VLS425 op voorraad; 1.05m hoog, als bouwpakketje. 35 euro per 2 statieven. Ze vertelde me dat je zelf kunt kiezen welk bevestigingsmechanisme je gebruikt; dus een plateautje of dat je de box vastschroeft. Dat klinkt je bekend in de oren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:07
Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 22:50:
Oke, jongens ik heb een big problem, of miss niet.

Ik heb net per ongelijk het snoertje dat aan één van de boxjes van mijn Z4 zit doormidden weten krijgen. Ik heb nu dus een half snoertje. Heb vervolgens met een mesje de uiteinden van de 2 snoertjes aan weerszijden kaal gemaakt en kleur bij kleur aan elkaar geplakt met een stukje tape. Gelukkig doet het geluid het wel weer, maar ik heb een vraag. Verlies ik door dit ongelukje en het toepassen van deze oplossing ( zijn er betere???? ) kwaliteit van m'n geluid?? :X :'( :X
Op zich is dit niet zo'n probleem, er zal altijd wat verlies zijn maar of je het hoort is een 2'de. een betere oplossing in dit geval zou zijn om de draden aan elkaar vast te solderen en een krimpkousje eroverheen, de box openschroeven en er nieuw snoer aan solderen, of een kroonsteentje gebruiken, al ben ik daar niet erg dol op.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Symphony-X schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:08:
[...]

Heb gebeld naar de Hornbach Tilburg, en ze hebben de Vogel's VLS425 op voorraad; 1.05m hoog, als bouwpakketje. 35 euro per 2 statieven. Ze vertelde me dat je zelf kunt kiezen welk bevestigingsmechanisme je gebruikt; dus een plateautje of dat je de box vastschroeft. Dat klinkt je bekend in de oren?
Bij dat filiaal heb ik ze ook gehaald, het gekke is dat dit type nummer niet op de Vogel's site stond. Nog 1 ding, ik vond ze zelf erg hoog en ze zijn dus niet verstelbaar omdat het de goedkoopste zijn. Ik heb de bovenkant eraf gezaagd waardoor je dus geen schroefdraad meer in de buis heb om de plaat erop te schroeven. Een dikke plug om de schroef gedaan zodat het ding muurvast klemt in de buis. Van Helfteren op de Westermarkt heeft ze ook staan wellicht met wat korting vragen dezelfde prijs, hier kun je ze wel aanraken bij de Hornbach staan ze 4 meter hoog geshowed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symphony-X
BARACUS schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:26:
[...]
Bij dat filiaal heb ik ze ook gehaald, het gekke is dat dit type nummer niet op de Vogel's site stond. Nog 1 ding, ik vond ze zelf erg hoog en ze zijn dus niet verstelbaar omdat het de goedkoopste zijn. Ik heb de bovenkant eraf gezaagd waardoor je dus geen schroefdraad meer in de buis heb om de plaat erop te schroeven. Een dikke plug om de schroef gedaan zodat het ding muurvast klemt in de buis. Van Helfteren op de Westermarkt heeft ze ook staan wellicht met wat korting vragen dezelfde prijs, hier kun je ze wel aanraken bij de Hornbach staan ze 4 meter hoog geshowed 8)7
De verkoper vertelde me dat de VLS425 dezelfde is als de VLS105 of VLS107, alleen is het een bouwpakket. De VLS 105/107 zijn dus normaal al in elkaar gezet. Ik denk dat 1.05m voor mij wel de goede hoogte is; 2 statieven naast de bank en de 2 andere in hoeken van de kamer naast de TV.

ik zie trouwens dat de boxjes van de Z-5500 een beetje schuin aflopen: http://www.thetechlounge....al+51+500W+Speaker+System
ik vraag me af of ze goed te bevestigen zijn op de statieven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Symphony-X schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:49:
[...]

De verkoper vertelde me dat de VLS425 dezelfde is als de VLS105 of VLS107, alleen is het een bouwpakket. De VLS 105/107 zijn dus normaal al in elkaar gezet. Ik denk dat 1.05m voor mij wel de goede hoogte is; 2 statieven naast de bank en de 2 andere in hoeken van de kamer naast de TV.

ik zie trouwens dat de boxjes van de Z-5500 een beetje schuin aflopen: http://www.thetechlounge....al+51+500W+Speaker+System
ik vraag me af of ze goed te bevestigen zijn op de statieven..
Lijkt me een onzin verhaal, in elkaar gezet gaan het wel erg grote dozen worden. Ik dacht zelf eerder aan een Duitse versie ofzo. Als ik zo de pootjes zie dan moet dat wel lukken, de dikke plakstickers zijn bijna 4 bij 4 cm en erg plakkerig. Ik heb ze eerst ook met pootjes erop geplakt en die onderkant is ook grotendeels hol. Je moet er natuurlijk niet de hele dag aan lopen trekken :P Zonder pootjes stond iets mooier dus vandaar dat ik ze eraf geschroefd heb. Je kunt bij Hornbach terugbrengen dus je kunt het altijd even proberen.

Je zou trouwens ook ipv die plaat erop te schroeven direct de box op de paal kunnen schroeven, dat moet wel lukken als ik zo kijk.

[ Voor 13% gewijzigd door BARACUS op 13-03-2006 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symphony-X
BARACUS schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:18:
[...]
Je zou trouwens ook ipv die plaat erop te schroeven direct de box op de paal kunnen schroeven, dat moet wel lukken als ik zo kijk.
Ik vraag me af of er een opening voor is, maar tis zeker het proberen waard! Misschien als je de pootjes eraf haalt, je de paal erin kan schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:41

DukeBox

loves wheat smoothies

LET OP !
Je moet de pootjes er niet afschroeven. Intern laat er een moer los en die zit dan meteen vast aan de magneet van de speaker. Hierdoor hoor je continue getik/geklingel/gerammel wanneer er geluid uit komt.
De enige oplossing is dan nog om de speakers (welke gelijmd zitten) los te halen met alle mogelijke schade tot gevolg.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomson
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-01 10:11
Hey BartXP, aardige bumper :)

Ik weet niet precies hoe het zit bij de audigy 1 maar bij de audigy 2 moet je bij de "creative audio-console" nog even de decoder op sp/diff zetten. Dan zou het normaal wel goed moeten gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:33
Het is vanavond 1000+ topicavond, dit is de derde die met pensioen gaat :) Mócht er behoefte zijn aan deel 8, maak er een leuke topicstart van

(al zeven delen achtereen lullen over X- en Z-serie Logitechs verdient an sich al een speciale vermelding 8)7 )

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.