Toon posts:

zou fijn zijn als moderators de moeite nemen te lezen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kan helaas geen mailadres van moderator vinden
pas op met cd/dvd mappen kopen op beurs

weggemodereerd omdat
1. geen statistisch verantwoorde info
-ik pretendeer nergens statische verantwoorde info te geven ik zeg alleen maar dat je op moet passen of moet letten op iets wat je niet zo direct zou verwachten

2.niet voor een dubbeltje op de eerste rang moet willen zitten
-ik geef zeer duidelijk aan dat normaal gesproken vergelijkbare produkten een vergelijkbare prijs hebben, ik heb de keuze ook niet op de prijs gemaakt

3. geef geen naam en toenaam, je kan er niets mee
-in dat geval zou ik WEL statistisch verantwoorde info moeten hebben, ik ga niet zomaar iemand zwart maken, dus argument zonder toegevoegde waarde
-je kan er dus wel iets mee namelijk zo'n map openen en kijken of het geen bagger is van binnen voor je em koopt

Ik ga niet zo maar roepen als iets me niet bevalt maar heb het hier over een produkt wat niet middelmatig of slecht is maar dat ik je handen verpulvert en aan zijn gebruiksdoel volledig voorbij gaat. Hetzij een toevallige produktiefout (wat ik niet geloof) of grenzend aan oplichting.

Het is beste vervelend om commentaar te krijgen van iemand die niet leest wat je schrijft, maar nog veel vervelender om op die basis de mond gesnoerd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dion_b@tweakers.net

en in z'n profiel:

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/8740/FFFFFF/5C5850

Staat dus gewoon een mailadres.. echt ernaar gezocht heb je dus niet.

Overigens:
Nog los daarvan, als je niet aangeeft exact welke map je bij exact welke verkoper en exact wanneer de beurs was, kunnen anderen toch niets met deze info...
Ik zie in je TS niet staan waar je het precies gekocht heb, nog wanneer deze beurs was. Ik zou echt niet weten welke 'lieve mensen' ik de groeten zou moeten doen volgens jou.

Het slotje is gewoon 100% terecht.

Verplaats je nu eens in de situatie van de lezer. Stel ik open jouw topic, wat voor nut heeft dat topic dan? Jij geeft aan iets gekocht te hebben wat je niet beviel. Echter je specificeert niet precies wat je gekocht hebt, noch waar. Wat is dan het nut van jouw topic?

Verder geef je aan dat je het zou waarderen als moderators zouden lezen. Welnu, practice what you preach:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Daar staat deze link in:
De Organisatie achter GoT

Wat weer linked naar deze:
dion_b

waar gewoon z'n e-mail staat.

Oftewel.. je had het e-mail adres kunnen vinden door gewoon op z'n naam te klikken, of door het topic te lezen wat gaat over 'onterechte slotjes waar je het niet mee eens bent'.

Dus.. voordat je van een ander eist dat hij/zij gaat lezen, misschien zelf eerst even wat gaan lezen?

[ Voor 190% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke nog een keer.
Het nut bestaat er uit dat je erop gewezen wordt ergens op te letten bij aanschaf van een produkt, waarvan je er niet stil bij zou staan dat het zo ondeugdelijk zou kunnen zijn dat het produkt onbruikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is in het algemeen gewoon zo dat je op moet passen als je een goedkoop product koopt, waarvan goeie merken veel duurder zijn.
Daar hoef je echt geen topic voor te openen, dat is gewoon logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 17:20:
Oke nog een keer.
Het nut bestaat er uit dat je erop gewezen wordt ergens op te letten bij aanschaf van een produkt, waarvan je er niet stil bij zou staan dat het zo ondeugdelijk zou kunnen zijn dat het produkt onbruikbaar is.
Oke nog een keer:

als je niet aangeeft bij aanschaf van welk product, is het er op wijzen dat mensen moeten opletten, overbodig.

Immers, ik kan ook wel tegen jou zeggen
pas op! als je een TV koopt, koop dan wel een goede en let er op dat hij niet stuk is!!
Je moet het toch met me eens zijn dat jij als lezer niets aan die informatie heb.

Kijk, als ik nu zou posten:
Pas Op! Als je een tv van het merk "bruteTV" koopt en type "megacool", dan kan het zijn dat de condensatoren in de voeding niet goed zijn, waardoor hij niet functioneert. Ik had dit met zo'n TV welke ik op de beurs afgelopen zaterdag in de jaarbeurshallen utrecht gekocht heb, bij de stand van de winkel "de TV-gigant"
.. dan zou het nog nut hebben.

Overigens neemt dit alles nog steeds niet weg dat Dion_b's e-mail adres wel degelijk rete-eenvoudig te vinden is. Ik persoonlijk vind het niet kunnen om moderatoren aan te spreken op dat ze volgens jou te weinig moeite doen, terwijl je zelf geen spatje moeite hebt gedaan.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

kan helaas geen mailadres van moderator vinden
Jouw eerste zin geeft me al het idee dat jijzelf er erg weinig moeite voor heb gedaan: met 2 muiskliks kan je dat mailadres vinden. Dit topic heeft echt geen nut zo op deze manier in LA: mail dion_b dus even graag :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.