Hoi mensen, ik heb nu 2 maal Windows XP op een geformateerde partitie geinstalleerd. Echter als XP geinstalleerd is en ik ga een virusscanner installeren (AVG Free) dan wordt er direct een virus ontdekt. Ik was de eerste maal al zonder virus/firewall op het internet geweest dus daar zocht ik de oorzaak en had een aantal drivers hiervoor al geinstalleerd.
De volgende keer heb ik het echter anders aangepakt, geformateerd, Win XP SP1 geinstalleerd, AVG Free geinstalleerd, McAffee Personal Firewall geinstaleerd. Hierna ben ik pas mn internet verbinding gaan activeren en wat schetst mijn verbazig na een aantal updates van zowel McAffee als AVG heb ik opeens 'out of the blue' een Trojan Horse op mn pc (orans.sys).
Iemand enig idee wat er fout gaat?
De volgende keer heb ik het echter anders aangepakt, geformateerd, Win XP SP1 geinstalleerd, AVG Free geinstalleerd, McAffee Personal Firewall geinstaleerd. Hierna ben ik pas mn internet verbinding gaan activeren en wat schetst mijn verbazig na een aantal updates van zowel McAffee als AVG heb ik opeens 'out of the blue' een Trojan Horse op mn pc (orans.sys).
Iemand enig idee wat er fout gaat?