[Firefox] Alle tekst is schuin gedrukt

Pagina: 1
Acties:

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:17
Ik heb sinds gister een vreemd probleem met Firefox en ik kan nergens een oplossing vinden.
Alle tekst is schuin gedrukt behalve tekst die in de HTML code dik gedrukt is gemaakt.
De tekst die ik nu in het tekstvak typ is ook schuin.
Ik heb al in de opties gekeken maar daar kan ik niets vinden en daar heb ik ook niets veranderd bij mijn weten. Ook heb Firefox al opnieuw geinstalleerd maar het probleem is nog steeds niet opgelost.
Het probleem doet zich niet voor bij alle sites maar wel bij GoT, Tweakers en Google.
Wie weet wat het probleem is? :?

Edit:
Ik kom er net achter dat ik in IE hetzelfde probleem heb.

Afbeeldingslocatie: http://preview.dnb-terrorists.nl/firefoxprobleemthumb.jpg
Hier nog een screenshot om het wat duidelijker te maken. (klikbaar) ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Radiance op 27-08-2005 14:09 ]

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:11
Verwijder eens de profiles van Firefox (na er een backup van gemaakt te hebben natuurlijk).

Deze staan in c:\Documents and Settings\<username>\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles

Brengt dat soelaas? (je moet je Firefox dan wel weer helemaal opnieuw inrichten (plugins, instellingen, etc)

• Radiance
Dit werkt helaas ook niet.

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-07 18:01
Heb ik een aantal weken geleden ook gehad, bij mij hielp een reinstall van windows, maar sommige zeggen dat je de arial font uit windows moet verwijderen en dan een nieuwe erin zetten.

Check deze: Schuine letters in Internet explorer

[ Voor 17% gewijzigd door dennis112 op 27-08-2005 14:14 ]

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• Radiance
Ik ga het eens proberen.
Ik ben nu niet thuis maar ik heb wel meteen ff het Arial bestandje naar huis gestuurt. :)
Ik zal het resultaat later posten.

Edit:
Het probleem is inderdaad verholpen nadat ik het Arial font heb verwijderd en vervolgens die van een andere PC heb geinstalleerd. :*)
Bedankt voor de snelle reacties! :>

[ Voor 41% gewijzigd door Radiance op 27-08-2005 18:18 ]