Schuine letters in Internet explorer

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-07 18:01
Hallo,

Ik start net mijn pc op en open internet explorer om even op tweakers te kijken. En nu zie ik dus dat de letters van de teksten allemaal scheef staan in internet explorer. Ik dacht dat het aan tweakers lag dus ging even kijken of dat bij een andere site ook was. En daar was het dus ook. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen en gewoon weer normale letters kan krijgen. Ik heb zelf al bij alle opties van IE gekeken maar ik kan daar niks tussen vinden. En ik krijg ook niks op got te vinden over dit probleem of op google.

Want als je alles zo moet lezen is dat best kut :(

Alvast bedankt

[ Voor 15% gewijzigd door dennis112 op 30-06-2005 17:04 ]

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Gokjes:
• aangepast css, bijv middels een proxy?
• aangepaste fonts in de options?
• corrupt font? <-- wat bij sites met andere fonts?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• dennis112
Ik zit gewoon thuis en heb hier geen proxy. Verder heb ik de laatste tijd niks nieuws meer geinstalleerd. En bij fonts in de internet opties kun je niks zien over cursief of dikgedrukt of zoiets. En weet je misschien een site met die fonts?

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• dennis112
Iemand nog een ander idee want dat met die corrupte front werkt niet?
Modbreak:Zou je het schoppen van je topics achterwegen kunnen laten tot na 24 uur?

[ Voor 39% gewijzigd door Spider.007 op 01-07-2005 07:59 ]

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Volgens dit topic zou het toch echt gefixt moeten zijn als je Arial verwijderd en weer toevoegt. Even in /WINDOWS/FONTS het Arial bestandje verwijderen, en daar via Bestand - Installeer lettertype (oid) het (nieuw gedownloade Arial font) weer installeren.

• dennis112
Ja maar weet iemand ook waar ik die kan downloaden want ik krijg hem echt met geen mogelijkheid te vinden?

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik kan me voorstellen dat er copyright op zit. Check anders het "font gezocht" topic in Webdesign & Graphics voor een overzicht van sites. Makkelijker alternatief: je eigen Windows CD, een andere PC in de buurt, oid.

offtopic:
Met pas de aandacht trekken 'na 24 uur' bedoelt Spider.007 natuurlijk 24 uur na je laatste reactie als niemand anders reageerde en niet na middernacht :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• dennis112
Ik wilde net proberen om die font in de windows/fonts map weg te gooien en een nieuwe erin te zetten, maar ik kom niet in de map. Elke keer als ik die map open dan zit mijn pc vast. Ik heb al gescand op virussen en spyware want dacht dat het daar misschien aan lag, maar dus niet want hij vond niks. Dus heeft iemand anders nog ideeen om dit op te lossen? Want ik heb eigenlijk niet zo veel zin om heel de pc opnieuw te gaan installeren.

[ Voor 11% gewijzigd door dennis112 op 01-07-2005 12:12 ]

• AzzKickah
  • Laatst online: 22-08 03:15

AzzKickah

06-CENSORED

dennis112 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 12:11:
Ik wilde net proberen om die font in de windows/fonts map weg te gooien en een nieuwe erin te zetten, maar ik kom niet in de map. Elke keer als ik die map open dan zit mijn pc vast. Ik heb al gescand op virussen en spyware want dacht dat het daar misschien aan lag, maar dus niet want hij vond niks. Dus heeft iemand anders nog ideeen om dit op te lossen? Want ik heb eigenlijk niet zo veel zin om heel de pc opnieuw te gaan installeren.
Je moet niet die hele map weggooien of denk ik.
En probeer het eens in veilige modus dan.
Pagina: 1