PDA met belfunctie gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Psychoray
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-02 13:12
Hoi! Ik zoek een PDA met belfunctie, met een Windows OS. De i730 van samsung lijkt me wel wat, maar de batterij er van gaat niet langer dan een dag mee als je het ding veel gebruikt. HTC Magician lijkt me ook wel fijn, maar ik zoek iets beters (als dat er is tenminste)

Ik zoek dus een PDA met belfunctie, maar het moet ook de volgende dingen hebben:

- Mogelijkheid tot bellen :p
- Bluetooth
- Wifi (Internet in de tuin/schoolkantine)
- Tomtom compatible
- MP3 & Video playback
- Batterij die langer dan een dag mee gaat bij redelijk gebruik
- Touchscreen
- Simlock vrij

Het liefst er ook nog op, maar hoeft niet perse:

- IR-poort die kan gebruikt worden als afstandsbediening (tv, radio etc)
- A/V out
- (Video)Camera
- Met abonnement te krijgen

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Wat jij zoekt is een MDA....en google is your friend in looking ;) Succes

Mooooooeeeee......

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

http://www.clubimate.com/ heeft een aantal van dat soort toestellen staan. Wifi kun je met een SDIO slot toevoegen eventueel. Ik heb zelf een XDA2 mini (= Imate JAM) en die bevalt me erg goed, wifi mis ik niet echt :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• Psychoray
Tja, ik moet wel built-in wifi hebben, anders had ik die wel genomen. :)

Ik had hier: HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 10 al rond zitten lezen, maar ik mis toch de built-in wifi.

Meer suggesties? :)

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:48

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik zou zeggen, neem een ipaq 6340. De functies die jij zoekt zitten erin.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Verwijderd

[rml][ iPAQ/GSM] Het grote HW6500 iPAQ Mobile Messenger topic[/rml]

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2005 22:35 ]

Verwijderd

Motorola Q
Komt pas eind van het jaar:
http://www.motorola.com/m...ct/details/0,,113,00.html

• Psychoray
Ik zit nu eigenlijk te twijfelen tussen de MDA Compact of de ipaq 6340. De MDA Compact lijkt een veel snellere proc. te hebben dan de ipaq. Kan niet echt veel voordelen voor de ipaq vinden t.o.v. de MDA.

[ Voor 77% gewijzigd door Psychoray op 26-08-2005 23:17 ]

• Psychoray
Kheb dus voor de MDA Compact/HTC Magician gekozen. Nu zoek ik alleen nog een versie die sim-lock vrij is. (Maar wel bij een abo verkrijgbaar) Of als iemand weet of dat ding als te unlocken is mag hij/zij het natuurlijk ook gewoon vertellen :P

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-02 15:07

trimakassi

haapsie is eepsie!

Dan ben je op zoek naar de i-mate Jam/Qtek S100. Sim-lock vrij zijn ze natuurlijk wel een stuk duurder dan de versies die Orange (M500), Vodafone (Vpa nogwat...Compact) en T-Mobile (MDA Compact) simlocked aanbieden. Als je die handel wil unlocken (binnen het half jaar of jaar ) wordt er wel een vergoeding voor gevraagd door de provider. Er is trouwens een upgrade van de S100 beschikbaar zoals je misschien gezien had; de S110. Is identiek aan de S100 op dubbele ram van 128 Mb na. Succes met kiezen. ;)

Owja, je kunt natuurlijk de i-mate Jam (simlock vrij dus) met een abo via een internetshop of via BC regelen.

[ Voor 13% gewijzigd door trimakassi op 27-08-2005 01:16 ]

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

D'r zijn diverse sites die overzichten geven van telefoons, neem alleen al de sites van de telecomwinkels. Deze vraag is op die manier prima zelf te beantwoorden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.