Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04 11:16
Volgens de frontpage gaat HP binnenkort met een combinatie van een iPAQ en een GSM komen. Dit topic is bedoeld om de ontwikkelingen bij te houden.

Verwacht:
Midden 2005

Voorlopige specs: (bijeengeraapt van verschillende bronnen)
  • GSM (850/900/1800/1900 MHz) / GPRS / EDGE
  • Bluetooth
  • GPS ontvanger
  • 1200mAh lithium-ion removable battery
  • SDIO
  • (mini) SD (one normal SD, one mini SD)
  • removable flip cover
  • USB desktop sync cradle
  • 1 model with feature 1.3MP camera and another model will feature no camera
  • screen size: 240x240 pixels, 8.128 cm diagonaal
  • afmetingen: (bxhxd) 7,11 x 11,43 x 1,6 7.2644 x 12.065 x 1.9558 - 2.286 (alles in cm, omgerekend van inches B) )
  • Wireless mogelijkheden (WIFI op de 6700) WIFI nog heel erg onduidelijk, de ene zegt van wel, de ander zegt van niet
  • 520 MHz processor
  • Windows Mobile 2003 Second Edition
Pics:
Afbeeldingslocatie: http://www.brighthand.com/images/HP_hw6500_2_L.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.weblogsinc.com/common/images/5573682835746660.JPG?0.5864899676447901

Links:
Tweakers.net #1
Tweakers.net #2
Brighthand #1
Brighthand #2
iPAQabilities
Engadget
Mobile tech review
BargainPDA

Update 14-02-2005:
Meer info beschikbaar gekomen! Zie specs, links.

[ Voor 19% gewijzigd door Eggy op 09-04-2006 23:34 . Reden: Dode links ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
Schopje naar boven, nieuws en specs updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75450

Ziet er mooi uit, ik zoek nog zoiets van ongeveer dat formaat.
Het moet met toetsenbord, niet een met een los toetsenbordje.
Volgens mijn zoekwerk is er buiten de Palm modellen niks anders te krijgen.
Ik wil er graag windows op hebben en dat is dit een mooie optie lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Anoniem: 75450 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 14:42:
Ziet er mooi uit, ik zoek nog zoiets van ongeveer dat formaat.
Het moet met toetsenbord, niet een met een los toetsenbordje.
Volgens mijn zoekwerk is er buiten de Palm modellen niks anders te krijgen.
Ik wil er graag windows op hebben en dat is dit een mooie optie lijkt me.
Deze en de BenQ P50 zijn dan wellicht interessant voor je. Anders de HTC Blue Angel met uitschuif toetsenbord, maar die ken je neem ik aan wel. Ze hebben beide hun eigen topic hier op GoT, even zoeken dus.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132833

Wow dit gaat hem worden. Alleen wel nog even langer wachten dan ik gepland had :(

Ik las op de frontpage dat Windows Mobile 2005 erop zou zitten, maar hier staat van niet... Maar wanneer komt dat eigenlijk nou eens een keer uit, Windows Mobile 2005?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:45
Zeker een mooi ding.
Alleen geen UMTS (nog) niet.

Hier een preview van Mobile-Review en Nieuwemobiel

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Ziet er goed uit.. jammer dat de eerste modellen nog geen WiFi hebben :(

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat duurdere type wel toch?

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 132833 op 16-04-2005 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95931

Is er al meer bekend over wanneer deze uitkomt. Ik zou deze erg graag willen, voldoet tot nu toe aan alle wensen in verglijking met de treo600 die ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ook.

Ook al vind ik het smalle model van de Treo wel iets mooier. Maar het ontbreken van de antenne en een brak Palm OS maken alles goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
Hij staat volgens nieuwemobiel.nl nog steeds op 2e kwartaal, dat is dus april-mei-juni...

Pocketpc club en de telegraaf geven juni aan, maar hij is al wel getest. Zie deze link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi, dat klinkt goed allemaal!

Ik wacht nu al meer dan een half jaar met het kopen van een nieuwe phone (zat in december al te twijfelen over de imate jam) maar nog een maandje wachten kan er ook nog wel bij. En dan toch maar hopen dat er stieken Windows 2005 op zit en je TomTom Navigator 5 erbij kan krijgen dan koop ik hem meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143875

Ik hoorde dat er alleen WM2003 SE op zou zitten en dat je nog wel de oude versie van TomTom
kreeg. Maar moet je dan zeker kunnen updaten. Ze kunnen dat toch niet anders gaan doen. Ik
vind het wel een geinig ding, alleen jammer van die scherm resolutie. Bijna elk programma wat
je op een normale PPC draait kan je niet meer draaien op deze HP. Toch wel lastig. Het toestel
zou ook pas in Juli komen las ik ergens. Duurt wel lang zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jeetje media juli zeggen ze bij pdashop.nl... http://www.pdashop.nl/product/16588

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De 6515 heeft standard geen wireless lan, de 6700 wel, wat is het verschil, is het bij de 6700 intern ingebouwd en bij de 6515 met z'n kaartje?

Juli, zucht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"Nooit meer leverbaar: de HP iPAQ hw6515 Mobile Messenger is helaas niet meer leverbaar"

Raar, staat nu op http://www.pdashop.nl/product/16588 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Maar onder de tekst staat wel: Let Op: verwacht medio juli. Zal dus wel een foutje zijn omdat ie nu niet leverbaar is, en pas in juli komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Helaas loopt de HWx Mobile Messenger wederom vertraging op:
http://www.engadget.com/entry/1234000767043234/

Er komen vooralsnog 2 modellen uit, de HW6500 en de HW6515. Het enige verschil tussen beide versies is dat de HW6500 zonder camera komt, in tegenstelling tot de HW6515 die wel een camera zal hebben.

Er schijnt nog een HW67xx aan te komen, mét camera en WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
In het blad Management Team van april kun je met zo'n bel-een-0900-nummer-voor-twee-euro-per-minuut-en-toets-je-code-in-en-win-niks wedstrijd een HW6500 winnen. Blijkbaar hadden ze er toch al een paar, of zouden ze je gewoon laten wachten als je gewonnen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn november, dat duurt nog laaaaaaaang :( :'(

Is de 6500 in amerika of andere continenten al wel uit dan?

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 95931 op 24-05-2005 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Nou jongens, daar is ie dan:

http://www.infosyncworld.com/reviews/n/6013.html

Valt wel een beetje tegen. Leuke specs en functies, maar dagelijkse praktijk kan zo te zien een rampje worden met de tekortkomingen.

Volgens de toch objectieve Infosyncworld heersen de Palm Treo's nog altijd in dit domein, en uit dagelijks gebruik kan ik zeggen: terecht. :)

Veel mensen denken dat PalmOS minder compatible zou zijn of moeilijker aan te leren is dan hun Windows Mobile tegenhanger, maar mijns inziens zit er een even grote afstand tussen WinXP en WM, als WinXP en PalmOS.

Okee, genoeg. </rant>. :P

[ Voor 52% gewijzigd door Stereotomy op 08-06-2005 14:09 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"A Ferrari powered by a Wolksvagen motor"

Tsss, net of een Volkswagen geen goede motors maakt, gaan wel een poepie langer mee dan een Ferrari motor denk ik...

Anyway, dat de batterij zo kort mee gaat is wel klote, evenals dat hij voor een WiFi kaartje geen stroom kan geven (althans zo lees ik het). Palm is kut, 2 mensen die ik ken hebben beiden een Treo, de een een 600 en de ander een 650. Geen van hen heeft troep geinstalleerd en toch zitten ze beiden zonder internet op dat ding. Dat knalt er steeds uit. Dan maar weer wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik niet begrijp: een WIFI SD kaartje in de 6515 krijgt geen stroom van het apparaat zelf, moet er dan weer een adaptor aan?

Er kwam toch een versie met WIFI onboard? Zelfde tijd of verschijnt deze later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Deze verschijnt later, en is de HW6700.
Men had het over 3e kwartaal 2005, maar nu de 65xx serie al vertraging heeft opgelopen vraag ik mij af in hoeverre dit haalbaar is.

Edit:

Het lijkt er overigens op dat het kreng weer uitgesteld wordt. Dit keer als gevolg van Windows Mobile 5.0.

HP is imo niet slim bezig na het debacle met de 6315. Uitbrengen dit ding! :(

[ Voor 44% gewijzigd door MaZo op 14-06-2005 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je Windows Mobile 2005 wil zal je langer moeten wachten ja, maar niet voor 2003. Ze vragen zich af of als je hem nu koopt dat je dan wel kan upgraden naar 2005 later.

Op zich wel goed al dat ze met 2005 rekening houden, maar als ie dan uitkomt is het alweer 2006 dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26680

iemand enig id. wanneer de 6700 en dus met wifi uitkomt?

ik moet binnenkort een andere tel en wil deze dus graag hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Begin 2006...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Begin 2006, duurt nog wel lang, ik heb 2 vraagjes:

1) Het verschil met de 6500 zou het geintergreerde wifi en win2005 zijn. Op de 6500 kan een SD kaartje met daarin wifi, klopt? Maar dan kan er geen ander sd kaartje meer in? of steek je de wifi kaart in het sdmini slot.

2) Internetten op een pda, hoe moet ik me dat voorstellen, moet ik oneindig scrollen om alles te zien of word het gewoon heel klein weergegeven. Heeft iemand een screenhotje van hoe dat eruit ziet?

Dit is mij nog onduidelijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95931 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:04:

1) Het verschil met de 6500 zou het geintergreerde wifi en win2005 zijn. Op de 6500 kan een SD kaartje met daarin wifi, klopt? Maar dan kan er geen ander sd kaartje meer in? of steek je de wifi kaart in het sdmini slot.

2) Internetten op een pda, hoe moet ik me dat voorstellen, moet ik oneindig scrollen om alles te zien of word het gewoon heel klein weergegeven. Heeft iemand een screenhotje van hoe dat eruit ziet?

2) t beeld ziet er niet uit, overal scroll balken en je kunt er eigenlijk geen info uithalen. Maar er zijn sites speciaal voor de pda en t gaat mij meer om mail ophalen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61779

Ik vernam net van de HP verkoopdesk, dat uitlevering in Nederland binnen 2 weken gaat plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 10:25
Anoniem: 95931 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:04:

1) Er zijn WiFi kaartjes met ingebouwd geheugen voor het SDIO slot (dus 2 in 1 zeg maar)
2) Niet alleen moet je veel scrollen maar het duurt een oneindigheid voordat de pagina's geladen en geparsed zijn op de pda (ook met wifi). De layout is verneukt van de pagina's en je moet dus lang wachten. Maar er zijn genoeg sites met een pda versie, tweakers.net en fok! hebben zowizo een pda frontpage. NU.nl ook dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

www.pdashop.nl heeft t spul op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uh, dat zijn dezelfde shops!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2018
PDAshop en smartphoneshop zijn allebei onderdeel van Coolblue en dus inderdaad dezelfde shop.

Je kunt op smartphoneshop wel abonnementen bestellen - dat kan op PDAshop niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog niemand die hem al heeft besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130706

Ik heb de 6515 besteld hier in België bij Het Computer Winkeltje. http://www.hcw.be/hcwcs/p.asp?p=B8112

Eerst stond er als verwachte leverdatum 14 juli, inmiddels is het al 20 juli geworden. En na een mailtje met de mensen van HCW lijkt de kans groot dat hij pas ergens in augustus hier in Belgie te verkrijgen is. Grrrrr....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens die gasten van www.nieuwemobiel.nl is dat ding nu echt leverbaar. Wel een geinig apparaat ik vraag me alleen af hoe dat gaat met andere applicaties, die niet passen op het scherm. Ik las ook dat er tomtom in zou zitten. Weet iemand of dat klopt?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 143875 op 17-07-2005 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schooierd
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Anoniem: 143875 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 14:41:
Volgens die gasten van www.nieuwemobiel.nl is dat ding nu echt leverbaar. Wel een geinig apparaat ik vraag me alleen af hoe dat gaat met andere applicaties, die niet passen op het scherm. Ik las ook dat er tomtom in zou zitten. Weet iemand of dat klopt?
Heb 'm nog nergens 'live' gezien... :P Ik ben erg benieuwd.
Er zit inderdaad GPS + Tomtom in, op & aan.
Wat alleen een serieus(!!!) jammerpunt is: er zijn vooralsnog geen plannen om een Windows Mobile 5.0 ROM beschikbaar te gaan stellen voor de hw6515. Zeker als je kijkt naar het belabberde geheugenmanagement van Windows Mobile SE (je kunt naar bijna alle data fluiten als de accu leegraakt).

[ Voor 26% gewijzigd door schooierd op 17-07-2005 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en de reviews zeggen dat de bat. t maar 1 dag kan volhouden :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schooierd
  • Niet online
Anoniem: 26680 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 22:15:
en de reviews zeggen dat de bat. t maar 1 dag kan volhouden :s
Ging het bij die reviews niet om een beta-exemplaar? Heb ook zoiets voorbij zien komen, maar toen ging het om een voorloper van de verkoopversie, waarbij GPS niet uitgeschakeld kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Geheel tegen mijn verwachting in schijnt de processor helemaal niet trager te zijn dan een willekeurig 400 Mhz. model. Dit is voornamelijk te danken aan de nieuwe core.

Een andere uitgebreide review is trouwens hier te vinden, weliswaar in het Italiaans maar er staan genoeg images bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schooierd
  • Niet online
Hier vind je een Engelse review, en hier een Nederlandse!
(... m'n Italiaans is niet meer wat het geweest is ... en er stonden blijkbaar geen ranzige woorden in de review, dus veel te lezen had ik niet ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb er ook 1 besteld (heb lang getwijfeld tussen dit apparaat of een qtek s100 met losse bt gps). Zodra deze binnenkomt geef ik een korte review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapido_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-01-2022
Nou ik heb hp 6515 sinds 4 dagen..
Moet zeggen dat het wel even wennen is als je een Samsung E-700 gewend bent, maar nu ik er een beetje aan begin te wennen, moet ik zeggen dat het een erg mooi toestel is.Bellen doe ik toch via headset (Sony Ericsson HBH-660 Akono Bluetooth Headset), want hij is wel vrij groot voor een telefoon.

Aantal nadelen voor mij zijn;

Gemis Nederlands met sms en email/word (Is hier een conversie progje voor??? )
Inkomende gesprekken duren soms vrij lang eer ze herkent worden (de naam van de persoon die je belt)

Al met al een zeer mooi multifunctioneel toestel, zeker geen spijt van aanschaf.

Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rapido_ schreef op zondag 24 juli 2005 @ 12:02:
Nou ik heb hp 6515 sinds 4 dagen..
Moet zeggen dat het wel even wennen is als je een Samsung E-700 gewend bent, maar nu ik er een beetje aan begin te wennen, moet ik zeggen dat het een erg mooi toestel is.Bellen doe ik toch via headset (Sony Ericsson HBH-660 Akono Bluetooth Headset), want hij is wel vrij groot voor een telefoon.

Aantal nadelen voor mij zijn;

Inkomende gesprekken duren soms vrij lang eer ze herkent worden (de naam van de persoon die je belt)

Al met al een zeer mooi multifunctioneel toestel, zeker geen spijt van aanschaf.
hoe zit het met de accu? houdt die het nog een beetje vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schooierd
  • Niet online
rapido_ schreef op zondag 24 juli 2005 @ 12:02:
Je doelt op een spellingcontrolefunctie "[F7]"?
Of zit er een veredelde T9-toepassing in?

Het is met het oog op het gebrek aan de NL-taal te hopen dat HP een ROM-upgrade uitbrengt met Windows Mobile 5, daarmee zou het verholpen kunnen zijn (en nog heel veel andere zaken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150285

Loopt ook een inkoopactie van daar is ie maar 599! http://www.inkoopacties.net/ia/zn8dkjqv :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-04 21:57
Echt een super gaaf dingetje. Eingelijk zit alles er in wat ik al een paar jaar loop te roepen dat ik minimaal wil hebben als ik ooit een nieuwe pda/gsm kopen.

Enige eis waar niet aan voldaan wordt is het scherm. Ik had graag een 480-640 scherm gezien ivm mijn werk. Zodat wanneer ik een standby dienst loop er altijd via Terminal Service bij de machine's kan komen.

Weet iemand (of durft een inschatting te doen) hoe lang het meestal duurt voordat er weer een volgend top model van HP komt waar de resolutie mogelijk wel een flink stuk hoger ligt?

[ Voor 7% gewijzigd door HermeS op 26-07-2005 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de mijne uiteindelijk ook binnengekregen, alles werkt reuze goed. Ik ben nu nog op zoek naar een goede powered carkit voor dit speeltje, heeft iemand hier suggesties voor?

Verder heb ik gisteren een hele boel dial programmaatjes getest om snel met 1 vinger iemand op te kunnen bellen, maar geen enkel werkt perfect door dat kleine schermpje. Ik heb getest:

*Finger Clix
http://www.imaginet-software.com/index.aspx?p=fingerclix_en
Werkt al bij al nog het beste, maar als je een foto aan een contact wil toewijzen dan kan je niet aan de OK knop, en kan je het programma niet meer afsluiten. Dan moet je via memory het programma stopzettten. Verder is de weergave perfect voor zover ik heb kunnen testen.

*MobiDial
http://www.mobidial.com/mD/SC.asp
Het onderste deel van het programma is niet zichtbaar, applicatie doet raar tijdens het scrollen.

*Photo Contacts
http://www.pocketx.net/products/photocontacts_ppc/
Wederom is het onderste deel van het programma onzichtbaar, scrollen gaat niet. Verder wel een leuk programma. Ik heb een mailtje gestuurd naar de makers van het programma en zij melden dat de ondersteuning voor vierkante schermen tegen september.

Kent er iemand een soortgelijk programma dat wel goed werkt? Liefst met foto-callerID ondersteuning...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5897

Ik heb hem ook sinds kort.. Iemand bellen met 1 vinger lukt mij gewoon zonder extra software.

Prima dingetje verder. Active Sync heb ik zowel met mijn werkstation als met mn Exchange server. Syncen via internet gaat nog niet door een bug in Exchange (in mijn geval dan, ik gebruik forms based), maar daar is een workaround voor.

Wat betreft het scherm, tja..dit is m'n eerste PPC dus ik weet niet beter. Wat ik wel merk is dat veel software niet goed draait omdat het niet past.. Tetris bijvoorbeeld; de blokjes verdwijnen aan de onderkant :P Jammer..

Als je hem veel gebruikt is de batterij wel erg snel leeg, dat is echt een nadeel. Maar goed, hij is nu ook nieuw dus ik zit er steeds mee te klooien ;)

Keyboard is echt een uitkomst. Het is even wennen, wat klein, hoe doe ik dit? etc. Ik begin er nu aan te wennen en ik doe dingen steeds sneller. De knop aan de zijkant heb ik bijv ingesteld als ok/close wat echt veel beter werkt.. (is normaal de camera) Normaal moet je eerst de blauwe "Fn" toets + Enter indrukken, nu dus maar 1 button. Bediening met 1 hand kan dus wel. Keyboard lock heb ik nog niet gevonden..

Geluidskwaliteit tijdens bellen is goed, maar m'n nokia 6230 was beter.

Navigatie werkt perfect. Ik heb Navigator 5 op de SD kaart ipv de ingebouwde die toch iets minder functies heeft. Dat gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24670

hoe zit het nou met bellen dan?
Ik wil de versie zonder camera kopen, want die camera is niet zo super toch?
Maar kun je hem gewoon aan je oor houden? of moet je persee headset.

de ietsoudere heeft wel wireless lan onboard?
Specificaties van de HP iPAQ h6340 GSM/GPRS
Fysieke Eigenschappen
Lengte 11,9 cm
Hoogte 7,5 cm
Breedte 1,87 cm
Gewicht 190 gram
Kleur Zilver, Zwart
Geheugen
Intern RAM geheugen 64 MB
Intern ROM geheugen 64 MB
Geheugenkaart Secure Digital (+SDIO), Multi Media Card (MMC)
Systeem
Processor type Texas Instruments OMAP
Processor kloksnelheid 168 MHz
Besturingsysteem/platform Windows Mobile Phone Edition 2003
USB verbinding 1.1 USB
Seriële poort Nee
Display
Scherm type Transflective TFT
Scherm resolutie 240 x 320 pixels
Scherm diagonaal 3,5 inch
Kleurendiepte 65.000 kleuren
Wireless
Wireless LAN (802.11b) Ja
WLAN Security WEP
Bluetooth Ja
Bluetooth versie 1.1
Bluetooth klasse II
Bluetooth headset profiel Ja
Infrarood (IrDA) Ja
GSM/GPRS Ja
Text input
Handschrift herkenning Ja
Toetsenbord Ja, ingebouwd
T9 woordenboek Nee
Virtueel Toetsenbord Ja
Navigatie interface
Directional Pad 5-wegs
Jog Dial/Wheelpad Nee
Stylus Ja
Touchscreen Ja
Voice recognition
Voice Command Nee
Voice dialling Nee
Multimedia
Audio-out Mini-jack 3.5 mm
Voicerecorder Ja
Loudspeaker Ja
Camera Nee
Accu
Stroomvoorziening Li-ion accu
Accu sterkte 1800 mAh
Fabrikantcode Accu/Batterij FA235A#AC3
Verwisselbare accu Ja
Batterij levensduur (PDA) 8 uur
Standbytijd 132 uur
Spreektijd 5 uur
Software
Standaard bijgeleverde software Internet Explorer, Windows Media Player, Pocket Word, Pocket Excel, Pictures, File Explorer, Calculator, MSN Messenger, Microsoft Reader, Inbox, Tasks, Notes
Extra bijgeleverde software Bluetooth Manager, HP iPAQ File Store, HP iPAQ BACKUP
GSM/GPRS
GSM/GPRS Ja
Frequenties 850, 900, 1800, 1900 MHz
SMS Ja
MMS Ja
Fax Ja
HSCSD Nee
GPRS Klasse B/Multi Slot Class 10
EDGE Nee
Overigen
GPS Bluetooth, Geschikt voor TomTom
Tril functie Ja
Biometrische fingerprint reader Nee
Handleiding Engels (schriftelijk), Engels (CD-Rom)
Minimale systeemeisen CD-ROM, Systeembeheerder rechten/Administrator rights, Windows 98/NT/2000/Me/XP
Garantie 2 jaar
Garantie type Pick-up-and-return garantie
Desktop Connectivity
Outlook Synchronisatie Ja (Activesync)
Deze productspecificaties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, heeft u desondanks toch nog vragen over de eigenschappen van de HP iPAQ h6340 GSM/GPRS dan vindt u wellicht een antwoord bij 'vragen over dit product'.
Grote nadeel: kijk het toetsenbord eens, en gps is dmv bleutooth
Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=4937

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Weet iemand trouwens of die Tom Tom troep ook van de ROM te verwijderen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat heb ik me ook al afgevraagd, maar tot nog toe heb ik daar geen oplossing voor gevonden. Daar het rom (read only) is denk ik dat het niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De batterij is in ieder geval prima; ik heb 'm nu bijna 2 dagen aan (incl BT, paar keer gebeld), en mail battery heeft nog 50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik bedoel natuurlijk "main" battery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24670 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 02:41:
hoe zit het nou met bellen dan?
Ik wil de versie zonder camera kopen, want die camera is niet zo super toch?
Maar kun je hem gewoon aan je oor houden? of moet je persee headset.

de ietsoudere heeft wel wireless lan onboard?

[...]

Grote nadeel: kijk het toetsenbord eens, en gps is dmv bleutooth
[afbeelding]
Bellen gaat prima, alleen de rabofoon bellen is me nog niet gelukt.. Als ik de cijfers van mn rekening nummer inklop herkent die rabofoon het niet :( Dus dat suckt een beetje.

Je kan hem idd gewoon aan je oor houden. Zet je het geluid vol open dan klinkt het niet zo fijn meer. Headset is aan te raden (zit er bij). Ik ga nog een losse BT headset kopen, die draadjes is niks..

Wireless doe je met een SD IO kaartje te koop bij pdashop.nl. Hij heeft dus 2 sloten, SDIO en SD. Je kan ze tegelijk gebruiken :).
MaZo schreef op zondag 31 juli 2005 @ 11:38:
Weet iemand trouwens of die Tom Tom troep ook van de ROM te verwijderen is?
Verwijderen niet. Wel heb ik de SD kaart van TomTom gekopieerd op m'n 1GB sd kaart en dat werkt. Hij start dus de SD versie van TomTom op en na een update naar 5.1 draait het als een zonnetje! 5.0 crashte om de haverklap namelijk.
Update is ook bij HP te downen btw.
Hij ook denk ik ;)

Het gaat best hoor. Als je er de hele tijd mee zit te pielen dan is hij na 1 dag leeg. Zet je hem gewoon uit als je er niks mee doet dan gaat hij 3 a 4 dagen mee. Ik gebruik hem niet heel veel dus het is goed te doen.

Als hij uit staat gaat je telefoon wel af btw ;) Telefoon uitzetten doe je in 1 van de menu's. Je kan dus de PDA aan hebben en de foon uit.. Wel makkelijk.

GPS ontvangst is ook zeer goed te noemen. Stond ik echt van de kijken aangezien er geen antenne op zit. Al die zooi in 1 zo'n klein apparaatje is echt sick al je het mij vraagt... Ik heb nog een cradle met vaste 12V besteld voor in m'n auto met custom klem voor het dashboard.

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 5897 op 01-08-2005 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

foutje..

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 5897 op 01-08-2005 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schooierd
  • Niet online
Anoniem: 5897 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:52:
Bellen gaat prima, alleen de rabofoon bellen is me nog niet gelukt.. Als ik de cijfers van mn rekening nummer inklop herkent die rabofoon het niet :( Dus dat suckt een beetje.
Probeer het eens met één * (sterretje) vóór het intoetsen van je rekeningnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schooierd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 22:19:
[...]

Probeer het eens met één * (sterretje) vóór het intoetsen van je rekeningnummer.
Hij herkent het gewoon niet. Reknr herkent hij dan soms wel soms niet.. doet hij het wel dan herkent hij het password niet.. Echt wazig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schooierd
  • Niet online
Anoniem: 5897 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 18:46:
[...]

Hij herkent het gewoon niet. Reknr herkent hij dan soms wel soms niet.. doet hij het wel dan herkent hij het password niet.. Echt wazig..
Het lijkt erop dat je 6515 simpelweg geen DTMF-tonen verzend. Eén van mijn toenmalige Nokia's was daar ook erg nukkig in (terwijl er geen menu-optie o.i.d. was om het in te stellen). Het wilde nogal eens helpen die *-optie te gebruiken (wie weet helpt 2x * intoetsen, maar wellicht dat # een soortgelijk effect geeft?).
Heeft de 6515 soms een menu-optie betreffende DTMF???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schooierd
  • Niet online
... de 6340 heeft enige tijd geleden al een update/patch gehad om een soortgelijk probleem de mond te snoeren. Dus wie weet is het een familiekwaaltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schooierd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 21:20:
[...]

Het lijkt erop dat je 6515 simpelweg geen DTMF-tonen verzend. Eén van mijn toenmalige Nokia's was daar ook erg nukkig in (terwijl er geen menu-optie o.i.d. was om het in te stellen). Het wilde nogal eens helpen die *-optie te gebruiken (wie weet helpt 2x * intoetsen, maar wellicht dat # een soortgelijk effect geeft?).
Heeft de 6515 soms een menu-optie betreffende DTMF???
Hij verzend die tonen dus wel..dat is het hem juist. De ene keer pakt hij m'n rekeningnummer wel, de andere keer niet. Ik hoor de tonen ook als ik de toetsen indruk..zal wel een bug zijn zoals hierboven beschreven.

Anyway, na nu een tijdje ermee gebeld/geklooid te hebben ben ik zeer tevreden ondanks wat minpuntjes. Het keyboard is echt een uitkomst en na wat oefening kun je bijna alles er mee bedienen. Ook tomtom in de auto kan ik gewoon via het keyboard doen wat echt heel fijn is.

De "Quick GPS" functie werkt erg goed. Als ik de updates niet binnen haal duurt het erg lang voor er een GPS verbinding is, met updates vrijwel instant. De updates zijn superklein dus ook niet echt een aanslag op je GPRS bundel.

Eind october word m'n telfort abbo actief, ik ben benieuwd hoe EDGE zal werken. Ondertussen heb ik al via VPN over BT een succesvolle verbinding gemaakt met mn server om zo mp3tjes over te zetten.. Niet erg handig aangezien USB sneller is, maar toch leuk dat het werkt. Ook remote desktop met de TS client werkte gewoon vanuit de auto.. erg vet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schooierd
  • Niet online
Anoniem: 5897 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:07:
Het keyboard is echt een uitkomst en na wat oefening kun je bijna alles er mee bedienen.
Dat is mooi!
Ik had echter wel begrepen dat WM 2003 SE niet bepaald te boek staat als een OS dat het werken zonder stylus (puur met toetsen) mogelijk maakt? Hetgeen (pas) bij WM 5 opgelost zou zijn.
Maar jouw ervaring is anders?
Ook Windhoos op de laptop bedien ik voornamelijk met het toetsenbord, dat zou ik op m'n palmtop net zo goed willen doen, vandaar die vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien nog handig om te weten:

Bij gebrek aan compatibele accessoires, meer specifiek pda mounts, heb ik onderstaande mount gekocht:

http://www.pdautils.be/producten/mounts/powered.htm

Het model voor de HP 38xx,39xx,54xx,55xx reeks werkt perfect op mijn 6515. Het is te zeggen, zodra ik wilde bellen of als ik werd opgebeld begon het ding een ongeloofelijke herrie te maken. De luidspreker in de pda mount reageert nogal heftig op gsm signalen, dus heb ik het ding maar opengedaan en de speaker losgekoppeld. Nu heb ik een perfect werkende mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130706 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:40:
Misschien nog handig om te weten:

Bij gebrek aan compatibele accessoires, meer specifiek pda mounts, heb ik onderstaande mount gekocht:

http://www.pdautils.be/producten/mounts/powered.htm

Het model voor de HP 38xx,39xx,54xx,55xx reeks werkt perfect op mijn 6515. Het is te zeggen, zodra ik wilde bellen of als ik werd opgebeld begon het ding een ongeloofelijke herrie te maken. De luidspreker in de pda mount reageert nogal heftig op gsm signalen, dus heb ik het ding maar opengedaan en de speaker losgekoppeld. Nu heb ik een perfect werkende mount.
Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=9717
Ik heb deze in mn auto met een brodit clip. Echt perfect.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 5897 op 26-08-2005 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand al meer nieuws van de 6700? wanneer komt deze uit en zijn er nog grote veranderingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Anoniem: 26680 schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:34:
iemand al meer nieuws van de 6700? wanneer komt deze uit en zijn er nog grote veranderingen?
Verbeteringen t.o.v. de HW65xx serie: Windows Mobile 5 en WiFi.
Verder dezelfde specs:
  • 312 MHz Xscale processor
  • 128 MB flash
  • 64 MB RAM
  • GSM/GPRS/EDGE
  • Bluetooth
  • IrDA
  • MiniSD
  • GPS
  • 3-inch scherm
  • 1.3 megapixel camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Ik heb hier ook een HP Ipaq HW6500. Nu wil ik die laten synchroniseren (wireless) met onze exchange 2000 server. Hoe pak ik dit op? Op de 1 of andere manier moet dus eerst de Ipaq op ons netwerk komen, want dan kan hij pas de exchange server benaderen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Indien mogelijk via wireless een VPN opbouwen naar bijvoorbeeld kantoor (waar de Exchange bak draait), waarna je als het ware lokaal de Exchange machine kunt benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWit
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-01 13:25
Weet iemand of Microsoft Mobile 5 straks beschikbaar wordt voor de HW6515 (als update via de HP-site ofzo). Ik lees er op verschillende sites nogal tegenstrijdige berichten over.

[ Voor 43% gewijzigd door DaWit op 23-10-2005 20:58 ]

Asus P5K || Pentium E8200 || 4x 1024 MB PC2 6400 || 1x 350 GB Western Digital || NVIDIA Geforce 8800GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWit
  • Laatst online: 06-01 13:25
kick >:) en gelijk maar even een vraag:

Mijn Tomtom op de HW6515 geeft standaard zo'n 30 meter verschil tussen de gps-positie en de realiteit. Weet iemand hier een oplossing voor? Ik kan bijvoorbeeld de optie voor GPS niet vinden (om de baudrate omhoog te zetten).

[ Voor 95% gewijzigd door DaWit op 23-10-2005 21:00 ]

Asus P5K || Pentium E8200 || 4x 1024 MB PC2 6400 || 1x 350 GB Western Digital || NVIDIA Geforce 8800GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99863

Telfort prepaid/GPRS.
Krijg het niet werkend, wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66233

Ik had vandeweek een medewerker van HP op de mail. De 6700 serie komt in Nederland volgens verwachting in Q1 beschikbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116474

Wat ik niet begrijp is dat jullie het allemaal over de 6700 hebben, ik heb namelijk iets anders begrepen, het wordt geen 6700 maar 6915, bron. Is dit een andere als jullie bedoelen of is het dezelfde? Het is wel Windows mobile 5, WIFI etc..

Wat denken jullie dat hij gaat kosten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

zelfde prijs als de 6515 een half jaartje terug ?? ik heb overigens net de 6515 gekocht, bevalt me prima ! iemand die me een mini-sd wifi kaartje kan aanbevelen ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KeeZ schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 16:37:
zelfde prijs als de 6515 een half jaartje terug ?? ik heb overigens net de 6515 gekocht, bevalt me prima ! iemand die me een mini-sd wifi kaartje kan aanbevelen ?
Maar weet je ook iets te vertellen van of de bron klopt ?

En wat koste hij dan een half jaartje geleden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

ik geloof dat hij toen zo rond de 600 euro kostte... de bron kan ik je niet geven, tis meer marktwerking waar ik rekening mee hou met zon indicatie...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke man thanks, dan wacht ik toch op de volgende versie, maar is het wel waar dat het niet de 6700 wordt maar de 6915? Ik zat eerst te twijfelen tussen deze HP of toch de Qtek 9100, maar de HP heeft iets waardoor hij er toch wat sjieker uitziet en toch wat meer heeft, althans dat is mijn mening, natuurlijk is ook de ingebouwde GPS een plus punt ! Heeft er iemand anders nog info over de nieuwe HP 6915 / 6700? Of haal ik beide modellen nu gewoon door elkaar ?

Oke ik heb het toch niet door elkaar gehaald: bron

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 116474 op 01-01-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116474 schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 14:30:
Wat ik niet begrijp is dat jullie het allemaal over de 6700 hebben, ik heb namelijk iets anders begrepen, het wordt geen 6700 maar 6915, bron. Is dit een andere als jullie bedoelen of is het dezelfde? Het is wel Windows mobile 5, WIFI etc..
Wel vreemd dan. Laatst was er een post met een foutje van een HP-medewerker dat ie de specs van de 6700 op de site van HP had gezet. Dit is dan toch wel raar, want ze moeten dan nu de hele site weer aanpassen. Wat zou btw het nut zijn van deze naamsverandering?
Wat denken jullie dat hij gaat kosten ?
Ik ben veel benieuwderder ;) wat de 6515 gaat kosten. Als ie veel lager in prijs wordt koop ik die wel met een eigen sdio wifi kaartje erin

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 66233 op 02-01-2006 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om alle verwarring omtrent de nieuwe 6915 weg te halen, hier een e-mail die ik kreeg van HP zelf:

Het toestel dat u noemt wordt verwacht in het eerste kwartaal van 2006 en zal inderdaad beschikken over WiFi en BlueTooth.
Betreffende prijs en leverdatum heb ik nog geen informatie voor u.

Ik noemde het toestel: 6915, ik denk dat het daarmee bevestigd is. Ook op de foto's ziet de nieuwe 6915 er echt wel vet uit !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116474 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:59:
Ook op de foto's ziet de nieuwe 6915 er echt wel vet uit !!!!
Did I miss something? Ik heb ze nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66233 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 22:41:
[...]

Did I miss something? Ik heb ze nog niet gezien.
Ja ik denk het wel, hier zijn de foto's van de 6915:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobinaute.com/mobinaute/images/clavier_hw6515_hw6715.jpg

nog 1:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobinaute.com/mobinaute/images/hw6715_01.jpg

en nu van de zijkant:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobinaute.com/mobinaute/images/hw6715_03.jpg

Zoals jullie zien vind ik vooral het toetsenbord mooier, maar wat mij opvalt is behalve de kleur ook de sneltoetsen, waar nu geen tekentjes in staan. Wat vinden jullie ervan ?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 116474 op 03-01-2006 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28483

Ik weet niet of dit het juiste topic is om mijn probleem te posten, zo niet, mijn excuses.

Ik loop met mij 6515 tegen de volgende issue aan:
Als ik via server synchronization wil syncen met onze Exchange 2003 server kan ik alleen Calender- contact- en inbox-items syncen.
Er is geen optie om tasks te syncen. Vreemde zaak
De tasks zijn van wezenlijk belang binnen de structuur van onze werk organisatie.

Nu heb ik HP via mail de vraag gesteld of dit uberhaupt mogelijk is en zo ja hoe. Helaas geeft HP mij het volgende antwoord:
Bedankt voor het gebruik maken van de Hewlett Packard Klantenservice.

HP geeft geen ondersteunding op serversynchronisatie nog gprs synchronisatie. Een antworod kan ik u dus helaas niet geven.
Is dit op een of andere manier te realiseren?
Aanvullende software? Updates? Heb ik iets over het hoofd gezien en moet er ergens een vinkje aan oid?

Via google en GoT search heb ik ook geen relevante info kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46131

Ik vindt het echt jammer dat niemand weet waneer de opvolger komt. Proc is net wat sneller en Wifi dat is toch wel een voordeel.

Tevens zal de prijs van de huidige meteen een stuk zakken wat natuurlijk weer opnieuw het overwegen waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46131 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:17:
Ik vindt het echt jammer dat niemand weet waneer de opvolger komt. Proc is net wat sneller en Wifi dat is toch wel een voordeel.

Tevens zal de prijs van de huidige meteen een stuk zakken wat natuurlijk weer opnieuw het overwegen waard is.
Ja Q1 van 2006, dat kunnen dus januari , februarie en maart zijn. Dus hij is er best snel :) !!
Maar net wat je zegt je moet het dan overwegen he, de ene heeft WIFI, als je de gene koopt zonder ( de 6500 serie ) dan moet je wel weer zo'n kaartje erbij kopen. En die zullen niet snel dalen qua prijs. Ik denk dan dat ik toch wacht op de nieuwe, deze heeft zoals je zegt een snellere proc, maar hij heeft ook Windows 5 ! Dat is ook een voordeel.

Wat vinden jullie van de foto's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vond de oude mooier, vooral dat 'Talpa'-gedeelte vind ik nu minder mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66233 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:55:
[...]

Ik vond de oude mooier, vooral dat 'Talpa'-gedeelte vind ik nu minder mooi.
Oh.. ik vond het juist een verbetering :) !! Zo zie je maar, smaken verschillen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is er al bekent wanneer de nieuwe versie met windows 2005 uit gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lezen ? Staat 3 posts hierboven :S Q1 van 2006 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfund
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-01 14:43
Lees net dat de 6700 wordt geschrapt, en daarvoor in de plaats komt: de hw6900(zie link)
Eindelijk zijn er officiele specificaties bekend van de HP iPAQ hw6900 Mobile Messenger. De iPAQ hw6900 zou de plaatsvervanger zijn van de iPAQ hw6700. De hw6700 zou door HP geschrapt zijn als opvolger van de iPAQ hw6515
[quote]http://www.pocketinfo.nl/artikel/4996

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]sfund schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:55:
Lees net dat de 6700 wordt geschrapt, en daarvoor in de plaats komt: de hw6900(zie link)

[...]
lezen jullie wel ?? Dit heb ik al een hele tijd geleden verteld, tevens met foto's !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfund
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-01 14:43
:Z Je hebt gelijk,
ik moet eerder wakker worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand wat het verschil is tussen de 6515 en de 6515b?

http://h10010.www1.hp.com...81-314903-f85-501209.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRealMiG
  • Laatst online: 25-08-2023
Het heeft kennelijk iets te maken met simlock of zo:
Please Note: Some wireless service providers in North America utilize technology not compatible with the hw6510b and hw6515b Mobile Messenger. If in doubt, call your wireless service provider to make sure their service is compatible with phones that run on the GSM/GPRS network before purchasing an unlocked Mobile Messenger.

[ Voor 91% gewijzigd door DaRealMiG op 07-02-2006 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107389

Toch vrij rustig in deze thread, had wel meer animo verwacht van dit apparaatje:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107389 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 21:01:
Toch vrij rustig in deze thread, had wel meer animo verwacht van dit apparaatje:)
achja, een oud toestel he :P Maar als de nieuwe er is zal er wel weer een levendig topic zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRealMiG
  • Laatst online: 25-08-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pblom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2024
Is die al leverbaar? Maw weet iemand waar die te koop is?
Pagina: 1 2 Laatste