DFI Lanparty UT NF4 ultra-d - athlon64 3700+ San Diego - 2 x 512mb twinmos speedpremium DDR443 PC3500 - Sapphire Radeon X800GTO² @ X850XT - Tagan U-01 480W
Verwijderd
Heb je zelf al enig idee? Kandidaten opgezocht?
Erg populair op dit moment is de Coolermaster Stacker, welke in principe aan al jouw voorwaarden voldoet. Of hij ook zonder voeding en in jouw prijsklasse te vinden is, weet ik niet.

Ik zou ook zeker even winkelen bij lian-li, alhoewel daar wederom de opmerking over de prijs geldt.
http://www.lian-li.com/main.htm
bv:

Hoe dan ook, dit topic zal waarsch. op slot gaan. Het is namelijk de bedoeling dat je zelf _ook_ iets doet hier, en daar zie ik niets van terug in je topicstart.
Deze heb ik zelf, vind ik ook stijlvol, is van AOPEN en wel voor dat budget te krijgen:

(die pootjes zijn in te klappen)
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 23:55 ]
misschien dat je daar iets meer vind
Maar nu alleen nog een kast, stil, koel, degelijk!
Welke kast?
Allemaal slotjes... gek hé?
De Nederbelg !
weten wij veel wat jij "best" vind
maak eens een lijst van wat je zoekt in/aan een kast, zoek kasten die er aan voldoen, lees ev. revieuws en testen en kies dan op eigen smaak aub
anders wordt het gewoon een opsomming wat anderen het best vinden
wij kunnen niet in uwe naam kiezen eh of besliisen welke kast dat je moet kopen
voor mijn part een 5u-serverkast, of een alienware-kast, ....
de faq is handig leesvoer, en eigen moeite is soms ook handig
edit op je edit van de startpost, en je info hieronder:
je edit toont een beetje moeite: je geeft al aan welke kasten je mogelijke voorkeur wegdragen, op die manier kunnen we je iets meer gerichte info geven, maar we weten nog altijd niet wat jij het beste vind eh
ps: "iedereen die er zin in heeft" telt ook voor jou eh ;):
regels: iedereen die zin heeft gehad om de faq en regels te lezen, mag zijn topic behouden, de rest kan op slot gaan.
[ Voor 35% gewijzigd door soulrider op 26-08-2005 00:13 . Reden: typo + edit op edit en tekst hieronder ]
DFI Lanparty UT NF4 ultra-d - athlon64 3700+ San Diego - 2 x 512mb twinmos speedpremium DDR443 PC3500 - Sapphire Radeon X800GTO² @ X850XT - Tagan U-01 480W
Verwijderd
Deze topics worden hier nou eenmaal niet in dank afgenomen.rammstein schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:08:
ten eerste: heel erg bedankt aan de mensen die tot nu toe tips gegeven hebben. Ten tweede: jongens, jongens toch. Het is hier altijd hetzelfde gezever. Doe eens wat moeiteTuurlijk heb ik zelf al eens wat rondgekeken/reviews gelezen. Is het dan zo abnormaal dat een mens eens de raad wil inroepen van zijn medemensen, goede ervaringen etc. Hier wordt je direct bestempeld als lui
Ik vraag niet meer dan wat tips. Trouwens mijn topic start toch vrij duidelijk. iedereen die er zin in heeft Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen hé.
Maar ik raad een chieftec bigtower aan, groot, goede airflow, ziet er goed uit, en je kan er ook nog een window voor kopen
Verder wil ik aanraden om als je al wat moeite gedaan hebt dat ook hier neer te zetten. Je had de edit die je nu in de topicstart had gezet er bijvoorbeeld ook al uitgebreider tijdens het schrijven van je topicstart erneer kunnen zetten; dan had je topic een grotere kans gehad om (misschien buiten CM&E) te overleven. Sorry, we zitten hier nu eenmaal met veel users die technisch ook vrij geavanceerd zijn op een forum; we moeten eisen stellen om te voorkomen dat niet iedereen het forum volgooit met makkelijke, ondoordachte vragen.
[ Voor 45% gewijzigd door Sprite_tm op 26-08-2005 00:21 ]
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Dit topic is gesloten.
![]()