Cubix schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:30:
Goed gezocht! Op de case staat "shark". Dus tik in bij Google: "shark" en "case". En je krijgt gelijk resultaat.
Tot zover een cursus google.
Overlever van KampeerMeet 4.1 "Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
TommyDj ik snap 1 ding niet....je doet zelf geen research(zoals mensen zeggen typ shark+case in et voila.. en je heb meerdere van dit soort nutteloze topics geopend
11445wp Solar | 3 x Indevolt Hybride 8kw | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | 2025 Ford Kuga ST-line X
Wouter!! schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:53:
TommyDj ik snap 1 ding niet....je doet zelf geen research(zoals mensen zeggen typ shark+case in et voila.. en je heb meerdere van dit soort nutteloze topics geopend
en ook mensen die zo een nutteloze posts maken... maak dan een TR enzo en zwijg stilletjes sh*t... nu doe ik het ook
dus bij deze, in het vervolg wat meer research aub
Mja, het stikt hier van de nutteloze post en de topicstart is ook belabberd. TS: Ga es Welkom in Casemodding & Elektronica (Policy) doorlezen, daar staat o.a. in dat je eerst moet zoeken voordat je een topic start. Andere mensen: Flikker dat in 't vervolg in TRs en zwijg in het topic zelf.
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog