Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke kast?

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Kan iemand mij vertellen welke kast dit is:
http://novah.mine.nu/copp...amuh/hml-2005/HML0001.JPG
?

BVD.

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Goed gezocht! Op de case staat "shark". Dus tik in bij Google: "shark" en "case". En je krijgt gelijk resultaat.
Tot zover een cursus google.

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

Cubix schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:30:
Goed gezocht! Op de case staat "shark". Dus tik in bij Google: "shark" en "case". En je krijgt gelijk resultaat.
Tot zover een cursus google.
_/-\o_

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• Wouzziej
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:35
TommyDj ik snap 1 ding niet....je doet zelf geen research(zoals mensen zeggen typ shark+case in et voila.. en je heb meerdere van dit soort nutteloze topics geopend :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

2280wp WZW 5° - 4560wp NNO 10° - 1620wp ZZW 10° - 1125wp ZZW 48° - 1860wp ZZW 21° | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | 2025 Ford Kuga ST-line X

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:20

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Wouter!! schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:53:
TommyDj ik snap 1 ding niet....je doet zelf geen research(zoals mensen zeggen typ shark+case in et voila.. en je heb meerdere van dit soort nutteloze topics geopend :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
en ook mensen die zo een nutteloze posts maken... maak dan een TR enzo en zwijg stilletjes
sh*t... nu doe ik het ook :X

dus bij deze, in het vervolg wat meer research aub ;)

[/wannabee mod :+ ]

De Nederbelg !

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Mja, het stikt hier van de nutteloze post en de topicstart is ook belabberd. TS: Ga es Welkom in Casemodding & Elektronica (Policy) doorlezen, daar staat o.a. in dat je eerst moet zoeken voordat je een topic start. Andere mensen: Flikker dat in 't vervolg in TRs en zwijg in het topic zelf.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.