Ik heb een probleem met mijn draadloze netwerk. De situatie is als volgt:
We hebben in huis 3 computers die middels een router allemaal internet hebben (gewoon met kabels dus
). In een van de pc's (mijn eigen) heb ik een draadloze netwerk kaart van Sitecom (Wireless network PCI card 54g WL-115) om mijn laptop (een Acer Travelmate 8103) op het netwerk en het internet aan te sluiten. Alles werkt in principe prima totdat hij gewoon zomaar uitvalt. Dit is niet locatie afhankelijk! Ik zit nu met mijn laptop naast de pc en nog valt die spontaan uit. Ook valt het mij op dat hij niet hoger komt dan 11 mbps terwijl 54 mbps toch door zowel de laptop als de draadloze netwerk kaart ondersteunt wordt.
Zelf al geprobeert:
Nieuwste Intel drivers op de laptop --- geen verschil
Nieuwste Sitecom drivers --- geen verschil
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik verkeerd doe. Ik weet niet zo goed wat voor info ik nog meer moet geven maar dat hoor ik dan wel... Alvast bedankt!
We hebben in huis 3 computers die middels een router allemaal internet hebben (gewoon met kabels dus
Zelf al geprobeert:
Nieuwste Intel drivers op de laptop --- geen verschil
Nieuwste Sitecom drivers --- geen verschil
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik verkeerd doe. Ik weet niet zo goed wat voor info ik nog meer moet geven maar dat hoor ik dan wel... Alvast bedankt!