Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Wat heb je zelf al geprobeerd?
Verder hoef je niet te groeten onder je post, zie daarvoor de FAQ:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
En smilies in je topictitle hoeft in het vervolg ook niet.
Lees voor de grap de W&G FAQ ook eens door:
[rml][ W&G FAQ] Welkom in W&G: FAQ en Beleid[/rml]
Verder hoef je niet te groeten onder je post, zie daarvoor de FAQ:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
En smilies in je topictitle hoeft in het vervolg ook niet.
Lees voor de grap de W&G FAQ ook eens door:
[rml][ W&G FAQ] Welkom in W&G: FAQ en Beleid[/rml]
Je kunt er zeker iets tegen doen: de pagina's gewoon in je pagina zelf openen
Verder weet ik niet hoe je hem aanroept in Flash maar daar zal IE wel over vallen.
Er zit ook een verschil in de popupblockers vaak tussen enter en klik. Vaak (bij IE popupblocker volgens mij bijvoorbeeld) kun je alleen popups openen op klik en blockt ie ze op enter...
Verder open je de popups vanuit flash, waar de klik dus ook niet geregistreerd wordt.
Verder open je de popups vanuit flash, waar de klik dus ook niet geregistreerd wordt.
Door: willem169
Moderator W&G:
Ehh..wat heb ik zelf geprobeerd?
Elke frameless popup code die bestaat, heb zelfs op microsoft gekeken..die beweren dat als je op een popup vrijwillig drukt hij het wel gewoon moet doen...dit is dus niet het geval.. En die frameless popup voor die Eduard site is een vereiste, hij wilde het zelf graag zo namelijk, ik probeer gewoon het beste te leveren wat de klant vraagt.
En ik groet altijd in een topic, wat is daar nou erg aan
Groe....ehhh... never mind
Moderator W&G:
Ehh..wat heb ik zelf geprobeerd?
Elke frameless popup code die bestaat, heb zelfs op microsoft gekeken..die beweren dat als je op een popup vrijwillig drukt hij het wel gewoon moet doen...dit is dus niet het geval.. En die frameless popup voor die Eduard site is een vereiste, hij wilde het zelf graag zo namelijk, ik probeer gewoon het beste te leveren wat de klant vraagt.
En ik groet altijd in een topic, wat is daar nou erg aan
Groe....ehhh... never mind
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
De enige vraag die bij mij opkomt (zoals Andre ook al opmerkte): waarom die pop-up?
Alles opent in het rechterframe, behalve het gastenboek... dasnielogies.
Alles opent in het rechterframe, behalve het gastenboek... dasnielogies.
the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.
Ja...daar heb je wel een punt
ga vanavond even het gastenboek veranderen. Site is toch nog niet echt online bij het grote publiek.
Trouwens, volgens mij als je op " Lees meer " drukt, heb je geen last van de popup blokkering ? heeft iemand hier last ermee als je op "Lees meer" drukt ?
En voor die "Modellen" site, moet het een popup zijn, dan heb je zowieso meteen heel de pagina op je beeld in 1024x768, en dat kijkt stukken fijner... En hij vond het zelf beter, heb hem laten kiezen uit beide.
Snap zowieso niet dat het word tegen gehouden
, mensen kiezen er zelf voor om op te klikken..
Wat dat betreft is firefox beter...
Trouwens, volgens mij als je op " Lees meer " drukt, heb je geen last van de popup blokkering ? heeft iemand hier last ermee als je op "Lees meer" drukt ?
En voor die "Modellen" site, moet het een popup zijn, dan heb je zowieso meteen heel de pagina op je beeld in 1024x768, en dat kijkt stukken fijner... En hij vond het zelf beter, heb hem laten kiezen uit beide.
Snap zowieso niet dat het word tegen gehouden
Wat dat betreft is firefox beter...
Maar hoe weet de popup blocker dat de gebruiker zelf gekozen heeft om erop te klikken? Als je in Flash niks anders doet dan bijvoorbeeld een getURL ('javascript:window.open()') ??Dannydeman schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:41:
Snap zowieso niet dat het word tegen gehouden, mensen kiezen er zelf voor om op te klikken..
Flash kan dat ook onload doen, als de gebruiker dat niet kiest.
Heb die flash animatie gemaakt in Sothink glanda, en heb voor Onlick gekozen..
maar, <A href> is toch ook altijd onlick?
maar, heeft iemand hier trouwens last er van gehad? of opende die hem direct..
maar, <A href> is toch ook altijd onlick?
maar, heeft iemand hier trouwens last er van gehad? of opende die hem direct..
Wat in de href staat is alleen maar een URI waar de browser je heen stuurt op het moment dat je op de child van de a tag klikt. Dat is heel wat anders dan een onclick. In een onclick staat een stuk script wat ook andere dingen kan doen dat het openen van een pagina.
Ik heb natuurlijk geen idee wat dat Sothink nogwat doet met 'onclick'. Beginnen met je Flashdocumenten te maken in... Flash zou al een heel eind opschieten. Dan weet je tenminste exact wat er gebeurt als je iets doet.Dannydeman schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:38:
Heb die flash animatie gemaakt in Sothink glanda, en heb voor Onlick gekozen..
[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 25-08-2005 17:10 . Reden: performance ging over dat frames topic.. :P ]
Pagina: 1