Toon posts:

Nieuwe PC?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen.

Ik zou graag een PC (of laptop) willen kopen voor op mijn eigen kamer. Het enige probleem is dat mijn budget niet zo groot is.

Ik hoopte dat jullie mij zouden kunnen helpen aan een goedkopere, doch heel vlot draaiende PC.
Games speel ik zéér zelden op een computer, dus de allerlaatste snufjes enz. zijn niet broodnodig.
Maar ik zou toch graag een computer hebben die toch zeer vlot draait, en nog goed meekan dezer dagen.

Dus zijn er enkele tips?
Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie de Best Buy Guide:
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2005

Exclusief TFT is de goedkoopste pc rond de 500 euro.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:29

Just_I

What did you just say?

Zie dit topic even. Voor de rest zou ik zeggen bekijk veel reviews en vooral ook de FAQ's voordat je een topic opent. Het is namelijk niet de bedoeling dat wij als helpdesk gaan dienen voor elk simpel vraagje. Het klinkt misschien een beetje bot, maar hier op GoT wordt verwacht dat je zelf eerst wat zoekwerk doet voordat je je vragen stelt.
Voor de rest wil ik zeggen dat je ook niet erg veel info geeft waar wij iets mij kunnen zoals het budget, wat je zelf al hebt gevonden etc.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Well, we kunnen je tips geven maar je moet alles ZELF doen, deze plaats is om als je een configuratie hebt om deze..onder onze critique te gooien ;-)

Nu wel, als je budget laag is... dan kun je bezuinigen op bijvoorbeeld de processor, je kan een celeron nemen of een Sempron. Deze zijn vaak leuk goedkoper!

Dan kijk je naar het moederbord, vaak is het onboard geluid redelijk dus je hoeft geen losse geluidskaart!

Videokaartje, voor rond de 100-150 euro vindt je een leuk kaartje!

Geheugen, op zijn minst 512Mb, windows xp he...

Kast, .. Aopen heeft vaak leuke kastjes met goede voeding al erin! Top idee!

Harde schijf...er is genoeg keuze..hoop dat dit genoeg is om je te inspireren!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kijk ns in de Pricewatch, zoek wat goedkope onderdelen uit, lees wat reviews als dat nodig is, en maak je conclusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:35

KatirZan

Wandelende orgaanzak

(jarig!)
tja....wil je echt goedkoop met alles er op en eraan zonder zelfbouw....

surf dan naar dell zou ik zeggen, die hebben weer grappige aanbiedingen ;)

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem geen celeron of sempron... Investeer beter iets meer in een P4 of AMD Athlon. Ik denk dat je aan een 3,0ghz (of 3200+) voldoende hebt aangezien je geen/nauwelijks games speelt. Belangrijk is dat je flink wat geheugen erin stopt (Geforce 6200/6600 of ATI X300/X600 e.d.). Bijvoorbeeld 1GB. Neem een moederboord dat PCI-E ondersteund en koop er een PCI-E videokaart bij. Ietsje duurder als AGP varianten, maar wel de moeite... mocht je in de toekomst een betere videokaart willen kopen omdat je toch bent gaan gamen, dan is PCI-E een must (nieuwe generatie videokaarten zijn allen PCI-E)! Als je echt niks wilt spelen kun je kijken naar moederboord modellen die nog AGP ondersteunen en een AGP videokaart als de ATI 9800 Pro. Ik weet niet welke eisen je aan het geluid stelt??? Een creative soundblaster live volstaat waarschijnlijk. Voor iets meer geld heb je een Audigy 2 ZS kaartje.

Vertel eens iets precieser wat je er mee wilt doen verder?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2005 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:53:
Neem geen celeron of sempron... Investeer beter iets meer in een P4 of AMD Athlon. Ik denk dat je aan een 3,0ghz (of 3200+) voldoende hebt aangezien je geen/nauwelijks games speelt. Belangrijk is dat je flink wat geheugen erin stopt (Geforce 6200/6600 of ATI X300/X600 e.d.). Bijvoorbeeld 1GB. Neem een moederboord dat PCI-E ondersteund en koop er een PCI-E videokaart bij. Ietsje duurder als AGP varianten, maar wel de moeite... mocht je in de toekomst een betere videokaart willen kopen omdat je toch bent gaan gamen, dan is PCI-E een must (nieuwe generatie videokaarten zijn allen PCI-E)! Als je echt niks wilt spelen kun je kijken naar moederboord modellen die nog AGP ondersteunen en een AGP videokaart als de ATI 9800 Pro. Ik weet niet welke eisen je aan het geluid stelt??? Een creative soundblaster live volstaat waarschijnlijk. Voor iets meer geld heb je een Audigy 2 ZS kaartje.

Vertel eens iets precieser wat je er mee wilt doen verder?
Topic Starter wil een GOEDKOOP systeem!

Ik voorzie niet snel hoe wat jij opnoemt als goedkoop beschouwt kan worden!

1Gig geheugen heeft hij vast nog niet nodig..wij gamers.. ja... mensen die niet gamen... nee... 512Mb is wel lekker voor Windows XP zelf maar 1Gb???

[ Voor 6% gewijzigd door swampy op 23-08-2005 15:01 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:12

Turkish

zhé germans

CSL policy

Dit is dus niet de manier om een topic te starten, derhalve dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.