Wie kan er mij helpen? Ik ben al een tijdje bezig met Rune te spellen en nu ben ik bij level "Mountain Fortress of Thorstadt" en ik kom niet meer verder. Ik heb alles geprobeerd en ik wil geen code gebruiken om verder te komen.
zoeken zoeken zoeken ...
naja, dat hielp bij mij ook neit altijd hoor, want sommige dingen zijn ZO onlogisch dat ik 2x een klein stukje van de walkthrough heb ingekeken ..
http://www.runenews.com/walk.shtml
anders kom je er toch nooit uit ...
Tis echt heel vet op het laatst, en ik raad je aan om het spel echt door te spelen !!!
* Elect is nu op zoek naar een nieuwe RPG ...
naja, dat hielp bij mij ook neit altijd hoor, want sommige dingen zijn ZO onlogisch dat ik 2x een klein stukje van de walkthrough heb ingekeken ..
http://www.runenews.com/walk.shtml
anders kom je er toch nooit uit ...
Tis echt heel vet op het laatst, en ik raad je aan om het spel echt door te spelen !!!
* Elect is nu op zoek naar een nieuwe RPG ...
Ehm leuk wil je wel helpen (heb hem al uitgespeeld zonder cheats, walkthroughs etc.) maar dan moet ik ff wat meer weten...
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Ik heb hem ook uitgespeeld, zonder cheats.
Maar bij een vriend van me zat er een bug in, ik weet niet waar je precies zit (tijd geleden al weer).
Maar op een gegeven moment zit je in een kasteel (niet zo ver) en is dacht ik net een soort van geest gekomen (die je probeert neer te knallen) en kan je kiezen uit 3 deuren.
Ik moest een fakkel pakken en dan ging de deur open, maar bij die vriend van me werkte dat niet, bug dus.
Als dat de plek is moet je ff noclip doen.
Ik had later in het spel ook een gedeelte waar ik vast zat, was ook een bug.
Toen ik een stuk terug loade en weer op die plek kwam ging de deur wel goed open.
gathering.tweakers.net/showtopic/78226
Maar bij een vriend van me zat er een bug in, ik weet niet waar je precies zit (tijd geleden al weer).
Maar op een gegeven moment zit je in een kasteel (niet zo ver) en is dacht ik net een soort van geest gekomen (die je probeert neer te knallen) en kan je kiezen uit 3 deuren.
Ik moest een fakkel pakken en dan ging de deur open, maar bij die vriend van me werkte dat niet, bug dus.
Als dat de plek is moet je ff noclip doen.
Ik had later in het spel ook een gedeelte waar ik vast zat, was ook een bug.
Toen ik een stuk terug loade en weer op die plek kwam ging de deur wel goed open.
gathering.tweakers.net/showtopic/78226
Bij mij moest ik ook soms cheats gebruiken, ging een deur niet open of zo!
Als dat het stuk is in het begin van het kasteel dan moet je gewoon goed kijken en verder in het kasteel kom je op een gegeven moment ook ff in een moeilijk stuk maar dan moet je via zo'n standaard met vuur naar een gat in een muur springen... Dan kom je echt wel verder...
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Pagina: 1