ARG, vast in Rune

Pagina: 1
Acties:

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hoi,
Op een gegeven moment moet je 3 schakelaars overhalen in een soort van open ruimte, dan stijgt het water en zo zwem je omhoog.
Dan beland je in een pijp, die loop je door en daarvan kan je de bodem kapot slaan.
Dan val je naar beneden en komt er zo'n groot mechanisch ding op je af (dat vuur schiet en rond draait met messen enzo).
Ok, die is dood, maarja... wat dan?
Er zijn 2 deuren rechts en links, bij de rechter loopt er water onder de deur door (onder een rooster).
Ik gok dat ik het rooster op een of andere plek moet kapotmaken oid en dan via het water naar de andere kant van de deur moet ofzo, maar ik vind geen opening of iets...
Ik zit gewoon vast in die ruimte zeg maar.
Het heet trouwens Hlevangr Reservoir

Een heel verhaal, maar ik hoop wel duidelijk waar ik zit.

Weet iemand hoe ik verder kom?
(Het zal vast wel iets sufs zijn :))

specs

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-02 14:39

Bloodclot

Jawier!

Als je alles dood hebt gemaakt en die hendels hebt overgehaald. don komt er stroom ofzo op het water. maak dan dat je weg komt.

vlucht naar de zeikant waar je veilig bent.
er is ergens een gat geslagen aan het einde van die grote zaal waar je in staat.

Daar moet je doorheen springen. wel ver springen anders val je in de electriciteits water. en spring dan van rots naar rots.

Gewoon goed zoeken. succes :D

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hmm, volgens mij ben ik daar al voorbij.
Dat het water gaat stijgen is al gebeurd, dan zwem je omhoog, en kom je in een pijp, daarna zit ik vast, maar ik probeer wel ff :)
Thnx

[edit]
ik kom er net achter dat als ik die soort van robot kill dat dan een deur open gaat (stalen plaat zeg maar) maar dat daarna nog een stenen muur zit oid

specs