[Outlook] Verzendknop kwijt? *split*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Ik ben net overgegaan van Outlook Express naar Microsoft Outlook, ivm de agenda die je er daar bij krijgt. Maar ik heb nu geen verzendknop! Kan dus geen berichten verzenden. Weet iemand hoe ik die erop krijg?

Verwijderd

anybody?
Modbreak:Zou je je topics niet willen schoppen binnen 24 uur na je laatste reactie?

[ Voor 76% gewijzigd door Spider.007 op 21-08-2005 18:33 ]

Verwijderd

[...]

[ Voor 181% gewijzigd door Spider.007 op 21-08-2005 18:34 . Reden: Opmerking over oudheid trashed; niet meer van toepassing ]

Verwijderd

eerst een emailaccount instellen, dan komt die verzend-knop vanzelf.... 8)7

Verwijderd

okay kijk voor een leek is dat nieuw hè
thanks

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Ik heb even wat reacties verplaatst vanuit Van Outlook Express -> Outlook. Aan marietta het verzoek om in het vervolg gewoon een eigen topic te starten in plaats van een oud topic te schoppen wat niets met jouw probleem te maken heeft.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Maar goed, een account aanmaken is geloof ik inderdaad wel nodig. Verder wordt functionaliteit uitgeschakeld als de registratie niet is gelukt / er geen legale versie is gebruikt en het niet meer kunnen verzenden zal er dan wel een van zijn in Outlook :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1