Toon posts:

Van Outlook Express -> Outlook

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik werkte met OE onder W98SE en ben overgestapt op Outlook onder datzelfde W98SE. Ik had twee accounts ingesteld (1 voor mijzelf, 1 voor mijn vrouw) en kon in OE als ik een bericht aanmaakte altijd met het 'Van' veld kiezen of ik dan wel mijn vrouw de afzender was. Dat 'Van'-veld is onder Outlook echter weg! En ook niet te vinden waar ik het verwachtte, nl. onder Beeld (waar wel het 'Aan'-veld e.d. aan en uit te zetten zijn). Ik heb echter niets veranderd in de basisinstellingen (inbelverbinding of accounts).
Mail aan mijn vrouw komt ook gewoon binnen (Outlook checkt ook nog steeds beide binnenkomende mailboxen), ze kan gewoon reply-en, maar WAAR IS DAT 'VAN'-VELD TOCH HEEN?
:?

Verwijderd

rechtermuisknop op een kolom, kolommen, en dan zie je alle beschikbare kolommen. Staat-ie hier niet bij ?

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
--> SA

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 15:47

BFS

Rude awakening

Hmm een nieuw bericht aanmaken, en dan beeld/view en dan daar het Aan/from veld selecteren? :)

Zo kan het hier wel...

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

bfs-4112- gaat door voor de koelkast met vriescombinatie :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat nieuwe bericht aanmaken en dan onder Beeld zoeken naar het Van: veld (dat bedoelde je toch BFS 4112?) leek MIJ ook volkomen logisch, edoch: dat Van: veld is er dan niet!
Andere tips? Ik vernam in een andere vraag iets over dat Outlook maar 1 account aan kon t.o.v. Outlook Express meerdere? |:(

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 15:47

BFS

Rude awakening

Op donderdag 25 oktober 2001 16:04 schreef higgy het volgende:
Nee, dat nieuwe bericht aanmaken en dan onder Beeld zoeken naar het Van: veld (dat bedoelde je toch BFS 4112?) leek MIJ ook volkomen logisch, edoch: dat Van: veld is er dan niet!
Andere tips? Ik vernam in een andere vraag iets over dat Outlook maar 1 account aan kon t.o.v. Outlook Express meerdere? |:(
Hmm dan weet ik het ook even niet....thuis draai ik Outlook Xp waar ik meerdere accounts heb ingesteld. Dus dat moet kunnen.....En als het op die manier niet gaat.....tsja...ff out of idea's....zal strax thuis eens kijken....

edit:

Ik heb dus inmiddels even gekeken maar met Outlook Xp kun je zeker verschillende accounts instellen en op het moment dat je een nieuw bericht gaat maken het account selecteren waarmee je dat bericht wil versturen, die optie zit naast de verzendknop

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Verwijderd

Topicstarter
Ehh ja, en dan zijn we weer terug bij mijn oorspronkelijke vraag: in OE zit die knop ook naast de verzendknop (of in elk geval in de buurt) maar in Outlook (niet Express dus) onder W98SE issie WEG :o !
Affijn, een dezer dagen nieuwe harddisk monteren en dan W XP installeren, en dan kijken of het probleem zichzelf geneest :z Want dat doen problemen nogal eens :+
Bedankt! 8-)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Die optie zit er ook in Outlook2000, ander moet je account die niet werkt even eruit gooien en weer importeren (accounts > export/importeren).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Backslash, 't was een aardig idee, en uiteraard meteen uitgeprobeerd. Helaas :'( ook dit mocht niet baten.
Ik begrijp er ECHT geen fl*kker van: ik kan wel op beide accounts mail ontvangen...
Pagina: 1