[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 22:06 ]
Ja hij zou ook kunnen overwegen om een laptop scherm of om een PS1 scherm te modden voor in z'n case. Beide zijn al gedaan en er zijn ook HowTo's van geschreven. Voor het PS1 scherm zou je deze kunnen lezen.Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:36:
een laptop beeldscherm word toch ook lcd genoemd?
Het is alleen jammer dat die niet via USB aangesloten kunnen worden. Als je nou gezocht hebt en toch schermen hebt kunnen vinden kijk dan goed of dit geen schermen zijn die touchscreen mogelijkheden hebben want dat gaat ook via USB (of via rs232).
No signature found
Waarom begin je niet met een grafisch scherm via je lpt poort aangestuurd?
I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt
Verwijderd
En met jou een hele boel anderenVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 08:48:
alrighty, daar was ik al lang naar opzoek...
ziet er wel vet uit, en de prijs valt goed mee
-Wim
Verwijderd
Verwijderd
Matrix oribital heeft plenty usb lcds maar geen grafische...
Nou allemaal effe replyen op de post op dat forum zodat henri aan het werk gaat.
Ik wil de lcd op m'n buro in een leuke behuizing zodat ik snel kan zien hoe het met de pc is (die een stuk lager semi verdekt staat opgesteld) en met usb heb je dan maar 1 nette kabel die naar beneden loopt...
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2005 16:01 ]
Verwijderd
daar hebben ze enkel 2 en 4 lijns lcds, de grafische zijn geen usb.waterkoud schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:04:
ik weet dat http://www.crystalfontz.com/ deze schermpjes heeft. Met wat zoekwerk zul je vast wel uitvinden waar je ze kunt kopen.
Ik heb ondertussen m'n usb lcd binnen via lcdinfo, ziet er mooi uit, ik ga een houdertje maken zodat ie naast m'n monitor kan staan. ik wou eerst zo'n logitech toetsenbord kopen met ingebouwd lcd maar dit is nog veel leuker omdat je hier alles zelf kunt aanpassen.
Heb nog 1 enkel probleempje, ik weet nog niet hoe je een usb lcd aanstuurt met lcdinfo of lcdstudio2.
Persoonlijk zou ik liefst lcdstudio gebruiken (omdat ik dat gewent ben en ik heb al mooie screens gemaakt enzo) maar lcdstudio lijkt me wat stabieler dus die is ook goed.
Tips zijn welkom.
Verwijderd
ik kwam alleen dit tegen, maar dan heb je wel meteen een soort touchscreen, wat je waarschijnlijk niet nodig hebt: http://www.pcconnection.com/ProductDetail?Sku=431002
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:02:
[...]
Persoonlijk zou ik liefst lcdstudio gebruiken (omdat ik dat gewent ben en ik heb al mooie screens gemaakt enzo) maar lcdstudio lijkt me wat stabieler dus die is ook goed.
Tips zijn welkom.
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:02:
[...]
daar hebben ze enkel 2 en 4 lijns lcds, de grafische zijn geen usb.
Ik heb ondertussen m'n usb lcd binnen via lcdinfo, ziet er mooi uit, ik ga een houdertje maken zodat ie naast m'n monitor kan staan. ik wou eerst zo'n logitech toetsenbord kopen met ingebouwd lcd maar dit is nog veel leuker omdat je hier alles zelf kunt aanpassen.
Heb nog 1 enkel probleempje, ik weet nog niet hoe je een usb lcd aanstuurt met lcdinfo of lcdstudio2.
Tips zijn welkom.
Verwijderd
Ik heb ook naar de psone schermen gekeken maar ik heb sli en dan heb je in een spel nog maar 1 vga uitgang die actief is en dan gaat het psone scherm dus op zwart.
Ook moet je gaan solderen en meer van die dingen en daar heb ik geen zin in.
Ik heb meer lcd schermen en dat werkt PERFECT voor wat ik wil (load en temps weergeven, geheugen gebruik en zo terwijl je aan het gamen bent) alleen heeft m'n huidige pc geen lpt poort meer en dit schermpje is dan DE oplossing.
Ik heb geen haast en het schermpje is super dus dit komt allemaal goed.
En voor deze prijs kan ik geeneens een 4x20 usb schermpje kopen van matrixorbital of crystalfontz oid.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 21:45 ]