Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.
dat klopt maar als je kan aan tonen door printjes etc. dat de webshop ook een afhaaladres heeft accepteren ze dat ook. Tevens hebben ze zelf ook internet bij de bcc waar ze het zelf ook nog een na gaan kijken.Anoniem: 128052 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 23:19:
Ik had zaterdag mokio gebeld, en vandaag kreeg ik hem al binnen. Dus 1 dag wachten voor 300 euro moet wel lukken toch? En ik had het ook bij BCC gevraagt voor die everyday low pricing. En het kan alleen als de webwinkel ook een echte winkel heeft, en op een bepaalde lijst van bcc staat.
De TV bevalt zeer goed, kabel ziet er goed uit ondanks dat er al 7 tv`s aan hangen, zeer goede tuner in deze tv. Ik heb een dvd speler aangesloten via Scart RGB wat er ook zeer mooi uitziet. Heb nog geen ghosting oid kunnen ontdekken.
Ik post nu even wat foto`s, een review schrijf ik over een tijdje wel (als daar interesse voor is....?) Ik heb nu eigenlijk alleen maar de kabel+DVD om te testen, maar binnenkort moet me 10m lange VGA kabel bezorgt worden en dan kan ik eens gaan kijken hoe media center en hd films op deze tv eruit zien. En dan nog de xbox 360......*S2801 kijkt in z'n spaarpot en ziet dat hij daar nog even op moet wachten....

Gezien vanaf m'n lounge stoel

close up........

Gezien vanaf m'n bed, zo wordt ik `s ochtends wakker.

DVD via Scart

By night

Gewone kabel tv
No Shame, only Fame!
de Samsung SMT-1000T decoder voor digitale TV van KPN (die single tuner).
Samsung LE26M51B
Pioneer Home Cinema Set met alleen een RGB Scart uitgang.
Nu heb ik de Home Cinema Set via Scart aangesloten op de RBG Scart aansluiting aangesloten van de LCD TV.
En de Samsung Digitale TV decoder op de andere scart aansluiting.
Echter is het nu dus zo dat ik 3 afstandsbedieningen moet gebruiken.
die van de decoder: voor het zappen van kanalen
die van de Tv: om source te kiezen
die van de home cinema set: voor geluid.
Kan ik de Digitale TV niet zo aansluiten op mijn TV dat ik die zenders gewoon via de TV zelf kan kiezen ofzo???
anybody?

I was born intelligent - education ruined me
< dit stukje webruimte is te huur >
Volgens mij is dit niet mogelijk. De digitale zenders moeten uit de lucht gehaalt worden en omgezet worden naar een signaal. Dit doet dat KPN kastje en niet je tv. Je kan met je tv afstandsbediening toch ook niet een dvd speler bedienen?mistaoutlaw schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:29:
Ik heb:
Samsung LE26M51B![]()
Nu heb ik de Home Cinema Set via Scart aangesloten op de RBG Scart aansluiting aangesloten van de LCD TV.
Kan ik de Digitale TV niet zo aansluiten op mijn TV dat ik die zenders gewoon via de TV zelf kan kiezen ofzo???
anybody?
Maar misschien is dit wat voor je? Deze afstandsbediening kan namelijk ook commando`s leren, bv van je samsung/kpn/pioneer afstandsbediening.
No Shame, only Fame!
Gewone tv is idd niet moeders mooiste, maar in vergelijking met mijn vorige tv (34 Sharp 4:3) ziet analoge tv er op deze Samsung veel beter uit! ondanks het grotere beeldformaat. Maar binnenkort gaan we de COAX kabel vervangen door satteliet kabel en die GAMMA splitters worden vervangen door Hirschmann splitters en ik hoop dat de analoge tv er dan beter uit zal gaan zien....aex351 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:59:
Leuke foto's, alleen jammer dat normale televisie zo slecht op een LCD televisie eruit ziet he. Zie ook de foto met TMF erop.
No Shame, only Fame!
M'n kleine broertje heeft exact dezelfde philips boxen op z'n kamerS2801 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:54:
Ik heb mijn LE26M51B nu sinds zaterdag in mijn nieuwe kamer staan. Kamer is nog niet helemaal af, sommige kabels moeten nog worden weggewerkt ed.
.....
Vette TV, mooie receiver , en dan die boxen, past niet echt in het rijtje thuis
Ik vind persoonlijk dat er nog een zeer goed geluid uit komt, best zuiver geluid! Ze zijn vroeger nooit echt veel/hard aangeweest dus echt versleten zijn ze nog niet.....het zijn inderdaad niet de mooiste boxen maar voor een 15 jarige scholier vind ik dat ik in mijn kamer een behoorlijke set heb staan. En er komt nog altijd beter geluid uit (voor muziek, stereo) dan bij menigeen betaalbaar 5.1 setje. De muziek klinkt hier in mijn kamer iig beter dan beneden in de huiskamer waar we een pioneer home cinema hebben staan die 1200 euro kost(te). En anders kom je een keer luisteren...Bartjuh schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:36:
[...]
M'n kleine broertje heeft exact dezelfde philips boxen op z'n kamerDie dingen stammen echt uit de oudheid
Komt niet echt zuiver geluid meer uit
Bij jouw wel?
Vette TV, mooie receiver , en dan die boxen, past niet echt in het rijtje thuis
No Shame, only Fame!
Jah das waar. Die dingen die hier staan zijn wel vrij hard aangeweest. Ik denk inderdaad dat ze daardoor erg zijn versletenS2801 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:59:
[...]
Ik vind persoonlijk dat er nog een zeer goed geluid uit komt, best zuiver geluid! Ze zijn vroeger nooit echt veel/hard aangeweest dus echt versleten zijn ze nog niet.....het zijn inderdaad niet de mooiste boxen maar voor een 15 jarige scholier vind ik dat ik in mijn kamer een behoorlijke set heb staan. En er komt nog altijd beter geluid uit (voor muziek, stereo) dan bij menigeen betaalbaar 5.1 setje. De muziek klinkt hier in mijn kamer iig beter dan beneden in de huiskamer waar we een pioneer home cinema hebben staan die 1200 euro kost(te). En anders kom je een keer luisteren...

Maar voor een 15jarige heb je inderdaad wel een heel zieke tv etc. Ik ben 21, en ik zit te denken aan de le27t51 , de goedkoopste serie van samsung
Natuurlijk ben ik ook realist en weet niet iedereen is idealist, de meesten zijn zelfs egoist, maar stel je eens op als altruist, je hebt geen idee wat je mist..
Vind ik niet, mijn le26m51b is echt vele malen beter dan de 100 hz LG tv van mijn ouders (72cm). Dat is gewoon zo, iedereen uit m'n omgeving beaamt dat ookaex351 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:59:
Leuke foto's, alleen jammer dat normale televisie zo slecht op een LCD televisie eruit ziet he. Zie ook de foto met TMF erop.
Anoniem: 136845
{ff een klein vraagje: kan de tv ook helemaal uit (dus dat blauwe lampje ook) of alleen op standby?}
ik zal straks nog wel even een foto posten
Stekkerdoos kopen met aan/uit knop, en als je het spul niet gebruikt, uit doen. Zo doe ik het ook, elk apparaat van tegenwoordig heeft zo'n beetje een standby lichtje, en die kan alleen uit als de stroom eraf isAnoniem: 136845 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:26:
vandaag hebben we de LE32M61B gehaalt toch bij de bcc, echte een prachtige tv![]()
{ff een klein vraagje: kan de tv ook helemaal uit (dus dat blauwe lampje ook) of alleen op standby?}
ik zal straks nog wel even een foto posten
Dat blauwe lampje op die Samsung lcd`s is wel erg klote, als de tv overdag 'uit' staat ziet het er wel mooi/chique/duur uit, maar als ik ga slapen is heel m'n kamer verlicht! Ik zet er dan gewoon een DVD hoesje voor. Stekker eruit is ook een optie maar ik vind het juist wel lekker dat je `s ochtends je tv kan aandoen zonder je bed uit te komenBartjuh schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:19:
[...]
Stekkerdoos kopen met aan/uit knop, en als je het spul niet gebruikt, uit doen. Zo doe ik het ook, elk apparaat van tegenwoordig heeft zo'n beetje een standby lichtje, en die kan alleen uit als de stroom eraf is
No Shame, only Fame!
Anoniem: 128416
ik heb een Logitech Harmony Remote 525 als afstandsbediening voor al m'n apparatuur op m'n kamermistaoutlaw schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:29:
Ik heb:
Samsung LE26M51B![]()
anybody?
Anoniem: 128416
Nu ben ik alvast aan het kijken wat ik nodig heb om mijn pc op de tv aan te sluiten
Nu zit ik bij het geluid en zit er ook een speciale ingang op de LE32M51 op de site staan: PC Audio In 1EA
Nu vroeg ik me af is dit gewoon een minjack ingang?
Iemand die deze tv al heeft die het kan bevestigen?
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
Anoniem: 136845
kan jij vertellen hoe je beeld instellingen staan?, want ik heb het iedee dat die van ons niet optimaal zijnRival24 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 22:57:
[...]
Eigenlijk niet echt een heel zinnig antwoord op te geven aangezien het nogal persoonlijk is zoals je misschien wel in dit topic hebt gelezen. Maar als je minimaal 75cm wilt zit je in ieder geval vast aan een 32" scherm. Je hebt dan de keuze uit de le32t51b, le32r41b, le32r51b, le32m51b en le32m61b. Ze staan in volgorde van prijs en dus ook mogelijkheden. In mijn ogen is de le32m61b de beste keus als je puur naar beeldkwaliteit kijkt, de le32m51b is kwa prijs/prestatie wellicht wat beter. Maar mijn mening is misschien wat bevooroordeeld omdat ik zelf in het bezit ben van een le32m61b. Alle bovenstaande schermen zijn overigens voor <€1500 te krijgen
Anoniem: 168913
Ben er erg tevreden over, beeld via de kabel is minder dan een gewone tv maar ziet er alsnog strak uit. Films zijn erg mooi en ik heb wat HDTV film trailers gedownload en via me pc bekeken en dat ziet er erg scherp uit.
Fototje:

Nie op de lelijke kabels er achter letten
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 168913 op 28-02-2006 22:48 . Reden: foto werkte nie ]
Alleen VGA. DVI/HDMI geeft verneukt beeld.BvK P4 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 22:57:
zijn de Samsungs alleen via VGA op de pc aan te sluiten of kan het ook via de HDMI ingang? Mbv een splitter naar DVI signaal.
Ouderwetse TV kan beter, maar icm een UPC MediaBox komt het toch wel aardig over.
edit: Maar gezien onze vorige TV een 14 (!!) jaar oude Philips G90 (voor de kenners) was, zijn we wel wat gewend...
Enne, je pc aan zo'n bakbeest is gewoon helemaal
Weet iemand trouwens hoe het komt dat hij even 'tikt' als je hem aanzet?
Zitten misschien relais in voor de tig CCFL-backlight-lampjes die erin zitten.
Nog wat stiekeme tips:
1) Kijk eens bovenaf erin, lijkt of er wel 20 CCFLs inzitten...
2) Bug! Lol! > Houd bv VolumeUP ingedrukt, de 'blauwe cirkel' knippert.
Als je je hand voor je afstandsbed. houdt stopt hij daar natuurlijk mee. (

Dus terwijl je VolUP indrukt even met je hand voor de ab spelen, met een beetje oefenen kun je hem aanlaten.
Best grappig, iedereen denkt dattie uitstaat
En wat nog leuker is, het bewijs dat hij 'aan het ontvangen' was:
Ga met een willekeurige andere ab erbij staan, en druk daar iets op in (bv van je stereo).
Dan gaat het ding weer uit, ook al was het signaal niet voor hem bedoeld!
Misschien zie je de humor hier niet van in, maar ja, een beetje spelen met het ding is wel grappig
[ Voor 8% gewijzigd door DarthPlastic op 28-02-2006 23:24 ]
Owner SuitIT, https://www.suitit.nl
Dat klinkt inderdaad als een relais.DarthPlastic schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 23:09:
Haha, ik heb het ook even geprobeerd en het werkt inderdaad, ik zie de humor er wel van in hoor!DarthPlastic schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 23:09:
Hier nu een paar weken een LE26M51BX, prachtig beeld!
Ouderwetse TV kan beter, maar icm een UPC MediaBox komt het toch wel aardig over.
edit: Maar gezien onze vorige TV een 14 (!!) jaar oude Philips G90 (voor de kenners) was, zijn we wel wat gewend...
Enne, je pc aan zo'n bakbeest is gewoon helemaal
Nog wat stiekeme tips:
1) Kijk eens bovenaf erin, lijkt of er wel 20 CCFLs inzitten...
2) Bug! Lol! > Houd bv VolumeUP ingedrukt, de 'blauwe cirkel' knippert.
Als je je hand voor je afstandsbed. houdt stopt hij daar natuurlijk mee. (). Maar doe je dit nét als hij 'aan het knipperen' was, dan blijft de Magische Ring aan
![]()
Dus terwijl je VolUP indrukt even met je hand voor de ab spelen, met een beetje oefenen kun je hem aanlaten.
Best grappig, iedereen denkt dattie uitstaat
En wat nog leuker is, het bewijs dat hij 'aan het ontvangen' was:
Ga met een willekeurige andere ab erbij staan, en druk daar iets op in (bv van je stereo).
Dan gaat het ding weer uit, ook al was het signaal niet voor hem bedoeld!
Misschien zie je de humor hier niet van in, maar ja, een beetje spelen met het ding is wel grappig
Het was me trouwens ook al opgevallen dat wanneer ik mijn reciever harder of zachter met de afstandsbediening dat het blauwe lampje op me tv soms ook even aan gaat!
No Shame, only Fame!
Zonder de Samsung echt af te vallen, heeft de LG toch een aantal sterke punten tov de Samsung die
genoemd mogen worden:
- Bedieningsgemak (duidelijkere afstandbediening (+ programmeerbaar voor andere randapp), Pip keuze uit alle inputs,). De Samsungs vond ik nou niet echt lekker bedienen.
- Kwaliteit 'oudere' inputs (vooral tov de R modellen van Samsung) zowel scart als s-video zijn van een veel betere kwaliteit. Andere consoles (bijv Gamecube) zijn nu zeer acceptabel, via RGB scart.
- Sneller goede instelling. Met de Samsungs bleef ik kloten (vaak per ingangssignaal) om alles goed te krijgen. (De dynamische kontrast regeling vd Samsungs zorgde ook vaak voor problemen met donkere /licht scenes, vooral met de xbox360, waar ik dit dus altijd uit had staan)
Verder deel de LG de kracht van de Samsungs ihgv contrast, kleur.
Het enige minpunt tov de Samsungs vind ik het design. Samsungs vind ik persoonlijk wel mooier om te zien .
Bovenstaande is zeker niet bedoeld om de Samsungs af te kraken, (als mijn 32M51 niet terug moest vanwege dooie pixels en probleem met backlight, was ik daar nu ook zeker tevreden mee geweest), maar ik heb echt alle LCD's bekeken en de LG is imo in deze prijsklasse (ca 1200-1500) echt de moeite waard om eens te vergelijken als je nu ook naar de Samsung kijkt (of de M serie niet kunt krijgen
succes met de zoektochten in ieder geval
-
[ Voor 3% gewijzigd door Deegeeooh op 05-03-2006 10:53 ]
en hoe doen deze het met consoles over(RGB)scart , gewoon goed beeld of slecht ?
Nee dat kan niet, ik weet zelf overigens niet als dit een nadeel of een voordeel is. Kan iemand misschien hier iets meer over uitleggen ?hellrazor schreef op zondag 05 maart 2006 @ 14:25:
kan je bij de 32M51/61 de backlit aanpassen ?
< dit stukje webruimte is te huur >
De LE32M51 heeft een VGA-ingang voor een PC en ik lees op GoT zoal dat deze goed werkt in combi. met een MCE machine. Ook kan ik achterhalen dat je niet de HDMI->DVI aansluiting wilt gebruiken voor je pc.
Maar ik kan op de specs van de LE32M61niet goed achterhalen wat de aansluitingen zijn voor een PC. (DVI of VGA). Of sommige sites hebben ze het zelf over PC input (erg verhelderend dus)
Iemand met ervaring die me kan vertellen dat hij zijn pc aan zijn LE32M61 kan hangen met succes zou me geruststellen
[ Voor 8% gewijzigd door JeanJeremy op 06-03-2006 09:46 ]
Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.
Jup, met VGA ingang.JeanJeremy schreef op maandag 06 maart 2006 @ 09:12:
Is hier iemand met een LE32M61 die een PC/Mediacenter/Laptop etc aan hun TV kan hangen ?
De LE32M51 heeft een VGA-ingang voor een PC en ik lees op GoT zoal dat deze goed werkt in combi. met een MCE machine. Ook kan ik achterhalen dat je niet de HDMI->DVI aansluiting wilt gebruiken voor je pc.
Maar ik kan op de specs van de LE32M61niet goed achterhalen wat de aansluitingen zijn voor een PC. (DVI of VGA). Of sommige sites hebben ze het zelf over PC input (erg verhelderend dus)
Iemand met ervaring die me kan vertellen dat hij zijn pc aan zijn LE32M61 kan hangen met succes zou me geruststellen
lijkt er dus op dat de vga ingang een beetje teveel rood aanstuurt. iemand enig idee of dit in het service menu aan te passen is?? en zo ja, waar?
Ik kan zelf wel weer gaan zoeken, maar dan ben ik voor de honderdste keer al m'n color presets kwijt, wil het dus graag zeker weten voor ik ga klooien.
tja, bij een overlay vind windows dat niet echt leuk, dan kan je alleen het contrast en de brightness van alle kleueren aanpassen, niet vna de kanalen apart. ik heb al zitten spelen met saturation en tint enzo, dat lukt me wel aardig, maar niet helemaal, want dan pas je alle kleueren aan.Aangezien mijn monitor wel goede skintones weergeeft op dezelfde plekken in dezelfde films, vind ik het fijner om het bij de bron aan te pakken (de tv dus).pokeran schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:50:
naja geen antwoord op je vraag, maar je kan de kleurtonen toch ook aansturen vanuit je pc?
verder ziet alles er goed uit hoor, ik heb alleen in de meeste films dat iedereen eruit ziet alsof hij te lang onder de zonnebank heeft gelegen.
[ Voor 14% gewijzigd door milenko79 op 07-03-2006 15:11 ]
Onderhandelen en shoppen werkt :
Uitslagen :
MediaMarkt : Prijs 1899.-
Na veel lullen kon er 100 euro ervanaf.
Block : Prijs 1699.-
Geen TV op voorraad. Maar ik mocht het showmodel meenemen.
Ik heb hun een voorstel gedaan : 1500.- + 5 jaar garantie...
Hier moetsen ze even over gaan nadenken.
Ondertussen naar de IT's.
Prijs : geen idee.
Ik verhaal verteld (dat ik bij de block waarschijnlijk voor 1500 + 5 jaar garantie die tv mee kon nemen.. )..en dat ik de tv NU wil hebben. Ze hadden hem niet op voorraad. Levertijd 12 dagen.
Maar hij had een take it or leave it prijs van ! 1450.-
Die heb ik afgeslagen omdat ik de tv gelijk wou hebben.. terug naar de block...
Show model was 2 dagen oud en hij mocht weg voor de prijs van 1537.- met 2 jaar garantie ( standaard )).
Dus uiteindelijk geen TV gekocht maar wel geschrokken van de mm prijzen :
Dus :
mm 1799.-
block 1537.-
it's 1450.-
Anoniem: 142482
Ga 's langs bij Foka in Rotterdam. Ik heb die van mij daar gekocht voor 1549 euro. Dat was zo'n 3 weken geleden.made schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 12:54:
Verleden weekeinde bijna een Samsung LE32M61B gekocht.
Uitslagen :
Ik verhaal verteld (dat ik bij de block waarschijnlijk voor 1500 + 5 jaar garantie die tv mee kon nemen.. )..en dat ik de tv NU wil hebben. Ze hadden hem niet op voorraad. Levertijd 12 dagen.
Show model was 2 dagen oud en hij mocht weg voor de prijs van 1537.- met 2 jaar garantie ( standaard )).
Dus :
mm 1799.-
block 1537.-
it's 1450.-
Goh, toen ik mijne ging halen bij de block en men mij het showmodel wilde verkopen was dat showmodel toevallig ook net 2 dagen oud, volgens mij is dat standaard bij showmodellen (zou je eigenlijk in het servicemenu moeten nakijken, zie je precies hoelang de tv al gespeeld heeft, en ik wed dat dat ruim boven de 48 uur uitkomt).made schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 12:54:
Verleden weekeinde bijna een Samsung LE32M61B gekocht.
Uitslagen :
Dus :
mm 1799.-
block 1537.-
it's 1450.-
Anoniem: 128052
mn 19" TFT gewoon op 1240x1024
en SammieM61 op 1360x768 (of 1366x768)
ik zit al een tijdje te proberen maar het steeds krijg ik een van de twee goed en dan
klopt de andere weer niet.
Ik heb een Samsung M51 maar dat zal wel hetzelfde gaanMaCk- schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 19:30:
hoe krijg ik nou (het liefst met de nvidea drivers)
mn 19" TFT gewoon op 1240x1024
en SammieM61 op 1360x768 (of 1366x768)
ik zit al een tijdje te proberen maar het steeds krijg ik een van de twee goed en dan
klopt de andere weer niet.
Wat ik je zou aanraden is het programma UltraMon te downloaden, ik heb het ook en het werkt geweldig! Je kan kiezen voor een horizontale uitbreiding (dus dat je bijvoorbeeld op je tv je I-Tunes bibliotheek ziet en op je monitor kan internetten). Ook plakt Ultramon een 'move to other monitor' knop naast je minimaliseren/maximaliseren/sluiten knop bovenaan je venster zodat je vensters snel en makkelijk naar het andere scherm kan verplaatsen, ik kan je zeggen: dit werkt zeer handig!
Maar het mooie is dat je display-profiles kan aanmaken, zodat je eenvoudig kunt switchen tussen bv: Alleen je LCD, Alleen je TFT, TFT met LCD als uitbreiding, LCD met TFT als uitbreiding. Dit gaat zeer handig, alleen maar rechtsklikken op het icoontje, naar display profiles gaan, klikken op bv 'alleen LCD' en je normale monitor hoor je uit gaan (CRT...
Ik heb trouwens ook een NVIDIA kaart, de FX5200/TD

Ik heb ff voor de duidelijkheid wat foto`s gemaakt.

Het menutje wat je krijgt als je op het Ultramon icoontje klikt, je ziet hier mijn Display Profiles.

Horizontale uitbreiding met CRT als primary, op mijn CRT kan ik GOT'en terwijl ik op mijn LCD door mijn muziek kan bladeren.

Alleen mijn CRT (profile: CRT)

Alleen mijn LCD (profile: LCD)

Media Center 2005 op mijn LCD, zeer mooi staaltje software van windhoos! (je ziet trouwens een reflectie op me muur, zie het nu pas. Dit hoort niet zo hoor

HD-filmpje, 720p. Test Drive trailer

Bureaublad op 1360x768

Dit is nou pas echt World Wide Web
No Shame, only Fame!
ik had al het een en ander geklooid met ultramon net, maar dat was nog met nvidia drivers geinstalleerd. Dit ging niet goed.
Ik weet dat als ik de nvidia drivers uninstall mn TFT wazig wordt.
Gebruik overigens een Geforce 6800 > TFT op DVI en Sammie op VGA
ik ga even spelen met powerstrip.
Ik heb een lcd tv (de samsung LE32M51B) gekocht, maar nu wil ik natuurlijk mijn Hdtv pracht van mijn pc op mijn lcd tv zien.
Ik heb zelf al 2 tft monitoren aan mijn pc hangen.., en wil het toch graag via VGA aansluiten.
De enige oplossing die iki eigenlijk zie, is om er een vga multiplier er tussen te zetten. Dus dat ik precies hetzelfde op mijn Lcd tv krijg als op mijn (eerste of wteede) tft te zien krijg...
Zijn er mensen die misschien hetzelfde hebben, en het anders opgelost hebben?
Zojah let me now
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Tierelier
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.