Hallo,
Heeft iemand een programma om EZM files af te spelen en/of te converteren naar mp3 ofzo?
Greetz,
Heeft iemand een programma om EZM files af te spelen en/of te converteren naar mp3 ofzo?
Greetz,
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 23:55 ]
Ik heb hier een cdrom gekregen en daar staan die op. Nu zou je normaal een programma hier voor moeten hebben maar dat vind ik niet dus dacht ik misschien dat er iets bestond om die te converteren.Bergen schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 23:54:
Waarom kan ik op Google helemaal niets vinden over het EZM-audioformaat?Waar komen die files vandaan?
Het zou iets te maken hebben met DJ-matic.Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 23:55:
en google vond het niet voor je dus dump je het maar in je interactieve google called "got" ?
onderbouw je verhaal eerst eens beetje.
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
[ Voor 10% gewijzigd door Tsunami op 20-08-2005 00:03 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Toch wel ik heb net nagekeken voordat ik iets bij jullie postte maar blijkbaar ben ik niet zo'n expert zoals jullie.Spider.007 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:47:
Aan de topicstart het verzoek om in het vervolg wat descriptievere topictitels te verzinnen; wat je tot nu toe hebt bedacht is niet echt duidelijkVerder wil ik je vragen om zelf wat meer te zoeken voor je een topic opent op GoT; je topicstart wijst er namelijk heel erg hard op dat je zelf niets hebt gedaan; en dat is natuurlijk niet de bedoeling
Converteerprogramma > .EZM converteren naar .MP3 mogelijk? *
Dat kunnen wij niet echt afleiden uit je huidige topicstart, toch?Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 12:27:
[...]
Toch wel ik heb net nagekeken voordat ik iets bij jullie postte maar blijkbaar ben ik niet zo'n expert zoals jullie.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
mano-ke, zou je http://gathering.tweakers.net/forum/faq nog eens kunnen doorlezen? Daar vind je onder andere dit terug: [q]• Geen criminele praktijken.tis het volgende, sinds kort huurt een vriend van mij een computer met het prog. DJ-Matic erop om muziek te laten spelen in zijn café.
iedere maand krijgt hij een cd toegestuurd met de laatste nieuwe muziek erop, die moet hij dan inladen in die computer.
Ik wou natuurlijk zelf die muziek van die cd halen maar de extensie van de liedjes is .EZM
---
Dit topic is gesloten.
![]()