Aangezien ik volgende week ga beginnen met de opleiding Information Engineering, ben ik verplicht een laptop aan te schaffen. Omdat ikzelf in Amsterdam woon en de opleiding in Almere is, moet ik dus elke dag de laptop meenemen op de fiets naar het station en in de trein.
Ik ben opzoek naar een speld in een hooiberg; een kleine high-end notebook.
Bij Dell heb ik een offerte aangevraagd van de laptop precies zoals ik hem zoek. Deze ziet er zo uit:
Ik heb al aardig wat bekeken, maar vrijwel nergens kan ik deze laptop exact zo krijgen.
Bij Informatique kun je wel een AOpen samenstellen, echter geen mogelijkheid tot een 80GB 7200rpm schijf. Desalniettemin wel de optie tot geen OS, wat ik prefereer. Ook de prijs van €1501 is zeer mooi in vergelijking met Dell.
Mijn vraag: kennen jullie nog meer high-end laptops welke onder de 2,5kg blijven en aan mijn eisen voldoen?
Ik ben opzoek naar een speld in een hooiberg; een kleine high-end notebook.
Bij Dell heb ik een offerte aangevraagd van de laptop precies zoals ik hem zoek. Deze ziet er zo uit:
Echter, aan deze droom laptop hangt het prijskaartje van €2134. Het budget wat ik heb is echter "maar" €1500, alles daarboven moet ik zelf bijlappen. Geen punt opzich, maar daarvoor open ik dit topic.Dell Latitude D810
Intel Pentium M 760 2.0GHz
ATI X600 128MB
+- 15"
512MB DDR2 533MHz
80GB 7200rpm
Wifi B/G
DVD-RW
Ik heb al aardig wat bekeken, maar vrijwel nergens kan ik deze laptop exact zo krijgen.
Bij Informatique kun je wel een AOpen samenstellen, echter geen mogelijkheid tot een 80GB 7200rpm schijf. Desalniettemin wel de optie tot geen OS, wat ik prefereer. Ook de prijs van €1501 is zeer mooi in vergelijking met Dell.
Mijn vraag: kennen jullie nog meer high-end laptops welke onder de 2,5kg blijven en aan mijn eisen voldoen?
[ Voor 4% gewijzigd door Spiller op 19-08-2005 23:02 ]
Ioniq 5 P45