[DPC] Megaflush ten ere van het 7 jarig bestaan

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.600 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42168

Ik ben vanaf 15 augustus aan het sparen voor FaD :) . Doe dus gezellig mee. Prima idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 18:36

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

@ Black Piet:

Sparen met BOINC kan wel, maar maximaal 10 dagen... :'(
Voor de instellingen:
[rml]APClll in "[ BOINC Seti@Home] hitparade van 17 augus..."[/rml]

OF misschien kan dit:
* ik verzin dit terplekke * je moet eerst je cpu overklokken, dan de BOINC-benchmark laten herberekenen. Vervolgens via de online-instellingen de buffer op "10 dagen" zetten en het nieuwe werk binnenhalen.

Hierna je processor weer normaal laten lopen, en hopen dat je alles gecrunched hebt voordat de geldigheidsdatum verstreken is.

En dan maar hopen dat alles ook nog eens op tijd gevalideerd wordt... :+

[ Voor 5% gewijzigd door APClll op 21-08-2005 00:33 ]

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2DM
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-06 18:44
Anoniem: 42168 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:29:
Ik ben vanaf 15 augustus aan het sparen voor FaD :) . Doe dus gezellig mee. Prima idee!
Mbt FaD sparen.

Bij de instelling 'Connection Plan' op 'None' verstuurd FaD soms voortijdig de punten.
Oplossing: Via Firewall het proces 'server.exe' volledig blokkeren.

R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

D2DM schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 00:54:
[...]

Mbt FaD sparen.

Bij de instelling 'Connection Plan' op 'None' verstuurd FaD soms voortijdig de punten.
Of 1x per week/dag/uur (afhankelijk van je park) de finished jobs exporteren en op de dag dat je wilt flushen weer importeren :)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
APClll schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 00:31:
@ Black Piet:

Sparen met BOINC kan wel, maar maximaal 10 dagen... :'(
Voor de instellingen:
[rml]APClll in "[ BOINC Seti@Home] hitparade van 17 augus..."[/rml]

OF misschien kan dit:
* ik verzin dit terplekke * je moet eerst je cpu overklokken, dan de BOINC-benchmark laten herberekenen. Vervolgens via de online-instellingen de buffer op "10 dagen" zetten en het nieuwe werk binnenhalen.

Hierna je processor weer normaal laten lopen, en hopen dat je alles gecrunched hebt voordat de geldigheidsdatum verstreken is.

En dan maar hopen dat alles ook nog eens op tijd gevalideerd wordt... :+
Dank voor reactie. Het aanpassen van je WU voorraad kende ik al [pas soms bewust dagen aan naar 1 8)7 , maar als mijn beide pc's 2 dagen volledig draaien ben ik meestal door die voorraad heen, ook al wil ik dan graag meer WU's ontvangen [toch wel makkelijk zo'n optimized client]

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:33

reiker

dan jij!

DPC mag dan wel officieel opgericht zijn in december 1998, het team op zich bestaat volgens mij al een stukje langer...

Ik ben een DC-er van het eerste uur, op 6 april 1998 leverde ik mijn eerste RC5 blokje in. Weliswaar voor het #koffie-team (*schaam*), maar dat duurde gelukkig niet lang.
Mijn punt is dat op die zesde april de RC5 contest al eventjes liep, en volgens mij DPC maar een dag later gestart is dan dat bewuste #koffie-team.

Ik vind het eigenlijk een mooier gebaar om de dag te vieren dat het eerste resultaat voor DPC werd ingeleverd dan de officiele oprichting, maar misschien moet ik gewoon niet miepen en moeten we het allebei vieren ;)

}:O

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

reiker schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 10:10:

Blablabla

Ik vind het eigenlijk een mooier gebaar om de dag te vieren dat het eerste resultaat voor DPC werd ingeleverd dan de officiele oprichting, maar misschien moet ik gewoon niet miepen en moeten we het allebei vieren ;)

}:O
Het eerste gedeelte had je wel weg kunnen laten :P
Tweede gedeelte ben ik het helemaal mee eens :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 12:47
reiker schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 10:10:
DPC mag dan wel officieel opgericht zijn in december 1998, het team op zich bestaat volgens mij al een stukje langer...
In de startpost staat oktober? Wat is het nou mensen :P

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27862

CaLeX schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 04:35:
Tabel vind ik een beetje (ERG) nutteloos

MF is toch juist mensen verrassen en niet van te voren zeggen dat je 3.201.251.035,78 dingetjes gaat flushen?

zoizo zullen er vast wel wat records sneuvelen en denk ik dat elke top 5 wel plekje of 2 vernieuwd gaat krijgen

En aangezien we de DCwereld weer eens willen verrassen vind ik niet dat we verwachtte outputten moeten gaan bedenken. Doe gewoon je best, Verras elkaar, Spaar stiekum wat meer/minder dan mensen denken
Ik ben het in zekere zin wel met je eens, maar aantallen weet je nooit precies vantevoren. Als je echter zeker wilt weten dat je overal op #1 komt is wat organisatie vooraf zeker niet overbodig.

Mij lijkt het dan ook het handigst dat een aantal "grote" flushers zich garant stelt voor een bepaalde productie (zoals Soulmaster en Graasland), zodat we zeker de #1 halen en dat de rest van de flushers de output op elk project nog verder opstuwt.
Alle "kleine" flushers bij elkaar leveren namelijk nog verassend grote aantallen wu's af. }:O })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uwmoeder
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-06 11:48
D2DM schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 00:54:
[...]

Mbt FaD sparen.

Kan wel een goede oplossing zijn van de firewall, maar kan je dan nog nieuwe jobs ontvangen? Ik heb nog nooit problemen gehad met 'Connection Plan' op 'None' te zetten. je mag dan wel niet per ongeluk op send drukken want dan is alle mooite voor niets geweest |:( :'( .
Om zeker te zijn dat je jobs niet gaan mee tellen omdat ze vervallen zijn neem je best queries die pas eind september gedaan gaan zijn zo ben je zeker dat je MF lukt. (http://www.find-a-drug.org.uk/livequery1.html)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:36

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

Is het niet makkelijk om gewoon allemaal proxy's te openen, op een servertje.
die server fetch alleen maar, en zodra ervan 1 proxy het aantal is berijkt, kunnen die mensen door sparen of een ander project gaan draaien, dat achterloopt op het flushen.
het Idee om alles met een 7 te gaan flushen is fantastisch ook al zeg ik het zelf.
misschien een idee, voor de projecten die daar moeite mee hebben, als 7 te weinig is maar 70 gewoon weg te veel, om dan maar 49 te flushen = 7 x 7 of 14 = 7+7 het heeft met 7 te maken, en dus een mooie tussenweg.
een mooie MF proxy is niet zo moeilijk te openen, lijkt mij.

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
In onderstaand document staat dat DPC is opgericht 12/10/1998

http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=275

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niles
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik doe iig mee voor FaD, ben daar al sinds de Stampede actief en ga zeker een maand lang sparen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
SandStar schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:48:
[...]

Bij UD is het momenteel zowieso moeilijk om uberhaupt punten te krijgen... O-)
UD is bijzonder moeilijk om de eerste plaats te behalen, een stampede kan daar deels verandering in brengen ;)
Maar je krijgt ondertussen wel punten, alleen worden deze momenteel niet echt bijzonder goed weergegeven dmv een statsbak :P
Doordat er 2 opeenvolgende server-outages geweest zijn is het ook moeilijk om in te schatten wat onze output is (en specifieker: wat onze output geworden is tov de andere teams).

Maar het is voorlopig nog altijd natte-vinger-werk bij de UD-basis.

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler

Smuggler

edit:
ik moet eerst eens mijn vorige berichten lezen voordat ik ga posten (dubbelpost)

sorry

[ Voor 78% gewijzigd door Smuggler op 21-08-2005 16:05 . Reden: dubbele info. ]

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvliegje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-06 10:04
Ik doe mee voor D2OL. Maar vraag me af of we de 1 kunnen halen. Moeten we toch meer dan 40k sparen. Aangezien er maar een paar teams actief zijn op D2OL zal het best lastig worden.

Vuur(Vliegende)Vogel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Laatst online: 12-03 14:08

Kristof

is een Belgisch product

vuurvliegje schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 16:40:
Ik doe mee voor D2OL. Maar vraag me af of we de 1 kunnen halen. Moeten we toch meer dan 40k sparen. Aangezien er maar een paar teams actief zijn op D2OL zal het best lastig worden.
Aan de hudige snelheid wordt er 40k gehaald als iedereen zijn huidge output opspaart.
Er is nog bijna 2 maand te gaan, dit wil dus zeggen dat er dagelijks ongeveer 1k gespaard moet worden... Moet wel lukken, niet?

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvliegje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-06 10:04
Jawel als de meeste teams mee doen wel. Maar ja XS leest dit ook natuurlijk dus beetje extra zal niet gek zijn.

[ Voor 48% gewijzigd door vuurvliegje op 21-08-2005 17:19 ]

Vuur(Vliegende)Vogel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler

Smuggler

als we ernou voor zorgen dat halverwege de volgende maand = 15 september, opzoveel mogelijk projecten de buffers op het gewenste output hebben staan of hoger, kunnen we kijk naar de projecten die nog (lang)niet zover zijn en kunnen we ons richten op zo'n project.
dus iedereen de stop erop vanaf nu, 15 september nemen we de tussenstand op. zo kunnen we optijd switchen naar een project dat hulp nodig heeft.
ik heb hier al 3000 punten voor RC72 klaar staan, dit zullen erwat meer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Anoniem: 27862 schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 11:54:
[...]
Als je echter zeker wilt weten dat je overal op #1 komt is wat organisatie vooraf zeker niet overbodig.
Bij een aantal projecten is dat nodig ja

Maar bij de meeste (RC5, OGR, FaD, DPAD, TSC, D2OL, SoB) is organisatie niet nodig.

Dit organiseert zichzelf

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler

Smuggler

wanneer gaan we nou tot actie over, er wordt hier alleen maar gesuggereerd, maar de tijd tikt door, en bij sommige projecten is die tijd hard nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-06 06:21
Smuggler schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 00:05:
wanneer gaan we nou tot actie over, er wordt hier alleen maar gesuggereerd, maar de tijd tikt door, en bij sommige projecten is die tijd hard nodig.
Ik heb mijn think client al weer aangezwengeld, die stond hier niets te doen sinds de laatste stampede.
Ik vraag me nu nog af of het niet gewoon makkelijker is om een nieuwe user aan te maken, en op het laatst DPC te joinen?
Als er projecten voorbij komen waar meer hulp nodig is kan ik altijd nog wisselen (niet dat ik zoveel doe hoor :9 )

[ Voor 29% gewijzigd door RikTW op 22-08-2005 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145925

Smuggler schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 00:05:
Ik denk dat de bedenkers van deze MF eens de 'captains' van de verschillende projecten moeten aanspreken over hoe&wat en dan kunnen die op hun beurt 'hun' team aansturen. En die captains kunnen dan terugkoppelen in welke mate er gehoor wordt gegeven aan de oproep.

Of zeg ik nu stomme dingen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120371

Lijkt mij heel redelijk, zoiets vraagt om goede organisatie...
Laat er captains zijn, en laat hun des noods dagelijks (zoals de hitparades) voor hun onderdeel stand van zaken, richtlijnen, doelen en aanmoedigingen geven in een appart topic.

Ik weet niet in hoeverre bepaald is wie waar gaat grazen, dit gaat dan vooral over de grote flushers. Iemand moet een knoop doorhakken en gewoon taken beginnen uitdelen.

Kwestie van er even druk op te zetten >:)

We halen het wel tho. *Moooo* }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
Ik denk dat DPC-organisatie met een doel moet komen, hoe ze dit bepalen moeten zij zelf bepalen. Er zitten natuurlijk wel een paar dingen bij waar ze aan moeten denken:

1- hoe makkelijk is het te sparen? En dan bedoel ik installatie en de kans dat het misgaat.
2- pak een project waar je nog credits voor kan krijgen. Ergens nr 1 staan en dan een daily score halen die 10 keer hoger is, is leuk, maar daarmee houd het op. Ergens 10de staan op mijlen van de nr 1 en dan ineens daily halen is vet! Tevens zijn er projecten waarbij een MF lastiger te herkennen is door bv teamswitchen (o.a. FaD). Zou jammer zijn als de moeder aller megaflushes niet zo uitpakt omdat velen aan teamswitch gaan denken.
3- vul maar aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 13:51
T4F.nl_Muad schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 10:00:
Zou jammer zijn als de moeder aller megaflushes niet zo uitpakt omdat velen aan teamswitch gaan denken.
Het is wel logisch dat veel mensen aan Team Switch denken hoor, het is ook een super team, maar ik denk dat dat de pret van een UMF (Uber Mega Flush) niet mag drukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-06 06:21
Mark83 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 10:42:
[...]

Het is wel logisch dat veel mensen aan Team Switch denken hoor, het is ook een super team, maar ik denk dat dat de pret van een UMF (Uber Mega Flush) niet mag drukken :P
RikTW schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 00:17:
[...]

Ik vraag me nu nog af of het niet gewoon makkelijker is om een nieuwe user aan te maken, en op het laatst DPC te joinen?
Als er projecten voorbij komen waar meer hulp nodig is kan ik altijd nog wisselen (niet dat ik zoveel doe hoor :9 )
Ik snap de team switch controverse nog niet helemaal; als je als 'onafhankelijke gebruiker' (zonder team dus) op de laatste dag DPC joint, dan is dat toch OK? Of wordt dat ook als switch gezien en krijg je er dus een vervelende sfeer door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
Daar is niks verkeerds mee, maar er zijn mensen die van team naar team hoppen, en zo op een dag de output verhogen. Een MegaFlush is door het bestaande team opgezet, en de punten zijn in een korte periode vergaard, wat veel meer respect oplevert dan de punten van afgelopen 2 jaar die je met een teamhop erbij krijgt. En 3 dagen later weer kwijt bent omdat die persoon weer foetsie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler

Smuggler

BOINC Seti@home 34x dagelijkste output = 25406380
seti@home 26x dagelijkste output = 44972
folding@home 24x dagelijkste output = 938720
D2ol 9,5x dagelijkste output = 81942
FAD 3,5x dagelijkste output = 5951408
RC5-72 3,5x dagelijkste output = 271492
SoB sparen = 30d 3,3x dagelijkste output = 37918850
TSC 2x dagelijkste output = 24000
ORG-25 1,9x dagelijkste output = 724210
DPAD 1,7x dagelijkste output = 1868886

dit is ongeveer de volgorde van moeilijkst naar makkelijkst.

ik ben ervan uit gegaan om 2x zoveel als de eerste te flushen, of de 2e als we al standaard 1e staan.
tot en met FAD moet dat te lukken zijn.
Daarna geld de echte organisatie.
Ik stel ook voor om een apart MF forum op te starten, waar alle standen besproken kunnen worden, zonder dat andere teams weten hoe we ervoor staan, zodat ze geen tegen MF flush kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
Dan stel ik voor een van de eerste 3 te nemen, aangezien dat echt lekker sparen is. 34x dagelijkse output is misschien wat te lang -> nr 2 en 3 kandidaat??

De anderen is vrij kort sparen, waardoor het mega mega weer wat minder wordt, ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Even over de "BOINC-achterstand" : Er is een (zeer) grote achterstand bij het valideren van de ingestuurde WU's. De stats geven dus een enigszins vertekend beeld.

Zie ook: [rml]Black Piet in "[ BOINC Seti@Home hitparade van 19 august..."[/rml]
en : [rml]Black Piet in "[ BOINC Seti@Home] hitparade van 13 augus..."[/rml]

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler

Smuggler

34x sparen is om dubbel zoveel te hebben al de nummer 2 op dat moment.
met 17x dagelijkste output sparen sta je dus al eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik spaar graag mee, maar ik zit een beetje met een gebrek aan een proxy. Ik kan wel een klauwtje WU's bufferen op mijn systeempjes, maar dat gaat goed tot 99. Daarna kom ik in de knoop en krijgen mijn koeien honger. Heeft er iemand een proxy waar ik mijn Seti-wu's naar toe kan flushen én vers voer halen?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70787

Jester.NL schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:36:
Ik spaar graag mee, maar ik zit een beetje met een gebrek aan een proxy. Ik kan wel een klauwtje WU's bufferen op mijn systeempjes, maar dat gaat goed tot 99. Daarna kom ik in de knoop en krijgen mijn koeien honger. Heeft er iemand een proxy waar ik mijn Seti-wu's naar toe kan flushen én vers voer halen?
Je kan mijn proxy gebruiken als je wilt. Staat 24/7 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-05 06:12

Majapro

Deventer

ik zal me schamen dat ik die datum vergeten was, dank je iiss :>

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Anoniem: 70787 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:21:
[...]

En jij flusht dit tijdens de verjaarsflush?
Want in dat geval roep ik :> _/-\o_

me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jester.NL schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:42:
[...]

En jij flusht dit tijdens de verjaarsflush?
Want in dat geval roep ik :> _/-\o_
Juustem, dat was precies mijn planning ;) :D
En dan hoop ik dat ik eindelijk in de top25 kom!

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 70787 op 23-08-2005 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Dan doe ik bij voorbaat mijn verpletterende dank bij je neerleggen... Vandaag nog een reguliere flush, en daarna flush ik naar jouw proxy.
vortoN, je bent nu al mijn held...

me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Jester: je start toch geen group-hug, hier op /5 is zoiets dodelijk ...

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-06 18:53
Anoniem: 70787 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:21:
[...]

vortoN, kan ik hier ook gebruik van maken? :9~

5520 Wp op WZW PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 09:33

NightBird

DPC-Crew Coding
Zal toch wel?

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Dawn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-08-2011

The_Dawn

Un4given.nl!!!

???

nog door

???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Als je nu zou zeggen:

*kick*
Hoe staat het met de voorbereidingen, gaat het nog door?

Dan begrijpen we tenminste wat je bedoelt. Of heb ik je nu verkeerd begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler

Smuggler

projectwu's in de wachtdoel
BOINC Seti@home026000000
seti@home045000
folding@home01000000
D2olwu's in de wacht80000
FADwu's in de wacht5600000
RC5-7240006000000
SOBwu's in de wacht38000000
TSCwu's in de wacht 24000
ORG-25wu's in de wacht720000
DPADwu's in de wacht2000000
UD-Gridwu's in de wachtonbekend

vul het aan, naar eigen kennis, dus lekker wat je hebt optellen
en deze tabel weer posten, zo weten we hoe we ervoor staan

[ Voor 4% gewijzigd door Smuggler op 30-08-2005 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Dawn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-08-2011

The_Dawn

Un4given.nl!!!

APClll schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:34:
[...]

Als je nu zou zeggen:

*kick*
Hoe staat het met de voorbereidingen, gaat het nog door?

Dan begrijpen we tenminste wat je bedoelt. Of heb ik je nu verkeerd begrepen?
Dat bedoel ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smuggler schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:30:

[tabel]

vul het aan, naar eigen kennis, dus lekker wat je hebt optellen
en deze tabel weer posten, zo weten we hoe we ervoor staan
Seti: 750 WU's klaar, komen er dagelijks zon 60-70 bij (+/- 40 van mij en 30 van Phr34k).
Op dit tempo heb ik er op mijn queue op 11 oktober ongeveer een 3000 staan, als Jester.NL ook nog via mijn proxy zal gaan flushen, zal dit uiteraard meer worden.
Het begin is er iig :P

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 70787 op 31-08-2005 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Gaat dit gecoördineerd worden door de crew (of gebeurt dit reeds) zodat centraal bekeken kan worden welke projecten nog output nodig hebben om het beoogde doel te halen?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153230

Misschien is zon systeem wel redelijk snel in elkaar te draaien?

Dat mensen via website een accountje maken en daarin hun punten in bijhouden.
Bied er iemand zich aan om dat te maken? dpc-megaflush-stats-generator :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28736

Ik zal eens overleggen met de rest van duk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler

Smuggler

ik wil het best maken, heb alleen geen server die 99% uptime bied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat er vast wel iemand daar ruimte voor heeft om te hosten.
Zoveel resources zou het niet trekken denk ik.

Ikzelf heb helaas nog geen server draaien.

Heb trouwes zelf voor fad momenteel 25k in buffer staan volges faddict :)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 153230 op 31-08-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40595

Smuggler schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:30:
projectwu's in de wachtdoel
BOINC Seti@home026000000
seti@home045000
folding@home01000000
D2olwu's in de wacht80000
FADwu's in de wacht5600000
RC5-7240006000000
SOBwu's in de wacht38000000
TSCwu's in de wacht 26000
ORG-25wu's in de wacht720000
DPADwu's in de wacht2000000
UD-Gridwu's in de wachtonbekend
oke TSC is aangevuld, en er komt nog meer bij te staan

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 40595 op 31-08-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:00

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Ik zie dat volgens bovenstaande tabel het doel voor F@H 1.000.000 punten zijn.
Ik vind het een heel mooi streven, maar ik weet niet of het zo haalbaar is.
Momenteel doen we zo'n 50.000 punten per dag. Als we de nummer 1 eruit willen flushen moet er minstens 500.000 worden geflusht. Om even een indicatie te geven van wat voor een rekenkracht er nodig is: een AthlonXP 2000+ doet gemiddeld ongeveer 120 punten per dag.

[ Voor 3% gewijzigd door Bubbles op 31-08-2005 16:32 ]

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40441

Beetje jammer dat nog niemand UD geupdate heeft.
Al denk ik niet dat het hoeft gezien die niet haalbaar is mits er hele bedrijfsparken op sparen gezet worden.
Zeker met de huidie maatregel dat de WU's minder lang houdbaar zijn. :(
4.5M zou er namelijk ongeveer nodig zijn 5M als je zeker wilt zitten.
Das ongeveer 40X de output van een normale dag van Team BoGoH die dan met een ruime 200 bakken aan het grazen is.
Dus als er nog iemand een hele swik PC's over heeft zou het nut hebben om over UD te denken. ;)

Tevens heb ik wel ruimte om stats te hosten voor wat jullie nog moeten en willen enz enz.
Dus als iemand een script maakt in PHP met daarbij een structuur voor een DB dan knal ik het wel op b.v. http://mf-day.dpch.nl ofzoiets ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 40441 op 31-08-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Ik ga er vanuit dat er een nulletje teveel staat bij het doel voor RC5-72? 6M is niet alleen overdreven veel, maar niet eens haalbaar voor 12-10 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler

Smuggler

een 0 te veel inderdaad, misschien kan iemand een simpel forum maken, waar de standen bijgehouden kunnen worden, of een MFstats pagina hier op GoT
aangezien vele prive sparen, het een forum handig, waar duidelijk wordt geschreven hoeveel we hebben, in 1 topic gaat het toch snel door elkaar lopen.
ik heb de spullen/kennis erniet voor om dat inorde te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Team BSD doet ook mee met OGR }:O
Gisteren de proxy dicht gegooid, 120 a 160 T moet toch zeker wel gaan lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler

Smuggler

update
projectis gespaarddoel
BOINC Seti@home026.000.000
seti@home300045.000
folding@home01.000.000
D2ol080.000
FAD25.0005.600.000
RC5-7210.000600.000
SOB038.000.000
TSC0 26.000
ORG-251.200.000720.000compleet (meer sparen is altijd welkom)
DPAD02.000.000
UD-Grid3 dagen sparen???onbekend

ik denk dat we vanaf de 11e echt moeten kijken waar meer kracht bij nodig is, (is nu niet zo goed te zien).
en zijn er proxy's te maken voor de @home projecten, waar wij DPC toch wat moeite mee hebben.
zodat mensen van andere projecten tijdelijk een maandje voor die @home kunnen sparen.
ik ga nu naar bed, morgen mijn laatste kans om niet meer inslaap te vallen tijdens Natuurkunde1,2 is me dit jaar al 3 keer gelukt :z , was hij niet zo blij mee.
kan echt niemand een forum regelen? mijn server gaat 9 september uit de lucht :P daar heb ik dus niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 11:50

SandStar

DPC-Crew

Zandster

een forum regelen? Hebben we toch al?
En voor Folding@home is bijv geen proxy te maken.

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik ben een paar dagen geleden begonnen met sparen voor SoB, 1.5 maanden voor de flush datum. Ik weet niet echt hoeveel maar hoop iets van 15.000.000.000cEM/s te kunnen flushen }:O

[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 01-09-2005 00:01 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Anoniem: 138731

Beetje offtopic en alleen interresant voor Fad-ders maar toch de moeite waard voor degene die het nog niet gelezen hadden :
De FAD Gauntlet wordt dus echt gehouden :
The Gauntlet will start on 03 Oct 2005 at 17:00 UTC (GMT) and will go on for 3 weeks
So we will have the winners on 24 Oct 2005 at 17:00 UTC

Dan valt deze Megaflush precies in de 1ste week van die Gauntlet, ze weten niet wat ze mee maken >:)

• Smuggler

Smuggler

inderdaad heel leuk om bij FAD Gauntlet ook een MF te houden.
we moeten toch maaar eerst zien, hoe we de verschillende doelen (lang) van te voren al hebben klaarstaan.
@bubbies F@H is wel te halen, bij RC5-72 is het ongeveer gelijk AMDXP 2000+ doet daar ook 120 per dag, en niet veel meer.
en als je naar RC5-72 kijkt zie je dat het haalbaar is. ik zal wel mee helpen zodra ik zeker weet dat RC5-72 genoeg van mij heeft gekregen. ;)

Anoniem: 131267

Anoniem: 153230 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:22:
Ik denk dat er vast wel iemand daar ruimte voor heeft om te hosten.
Zoveel resources zou het niet trekken denk ik.

Ikzelf heb helaas nog geen server draaien.

Heb trouwes zelf voor fad momenteel 25k in buffer staan volges faddict :)
Hoe betrouwbaar is die 'voorspelling van FADdict' wat punten betreft eigenlijk...Vooral wat de PC's betreft die niet 24/7 aan staan? Ik heb het inmiddels ook even geinstalleerd en als die inderdaad nagenoeg klopt heb ik momenteel ca. 220.000 en 60.000 in de buffers staan, al lijkt mij dat persoonlijk aan de hoge kant.

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

FADdict veronderstelt dat je client 24/24 draait. Als je pc tussentijds afstaat, dan telt FADdict toch gewoon door.
Dus om een heel ruwe schatting te maken, kan jij in jouw geval je aantal punten best delen door 24 en vermenigvuldigen met het aantal uur dat je pc per dag opstaat.

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Kristof schreef op donderdag 01 september 2005 @ 09:34:
FADdict veronderstelt dat je client 24/24 draait. Als je pc tussentijds afstaat, dan telt FADdict toch gewoon door.
Dus om een heel ruwe schatting te maken, kan jij in jouw geval je aantal punten best delen door 24 en vermenigvuldigen met het aantal uur dat je pc per dag opstaat.
Of de pc's 24/7 aan laten staan :P

Kristof schreef op donderdag 01 september 2005 @ 09:34:
Een aantal pc's draait 24/7 en een aantal niet. Dus als ik van de PC's die 24/7 draaien de score optel en van de andere PC's een gemiddelde neem dan zou ik goed uit moeten komen. In dat geval kom ik op een kleine 140.000 wat inderdaad iets reeler lijkt te zijn.

(snap alleen het verschil in rating van bijna 60 punten in het voordeel van een P4 tussen een P4 3,2 Ghz. en een Xeon 3 Ghz. niet helemaal.)

Anoniem: 4681

wanneer gingen we ook al weer flushen, moet de proxy nog dicht zetten :)

hmms dat wist ik niet van faddict :(

voortaan beter lezen :P dan zal me score wel lager uitvallen staat namenlijk alleen snachts uit dus zo'n 16uur per dag :S

Is er dan geen andere manier om dat goed te laten berekenen?

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Voorlopig niet nee. Het enige dat ik kan uitlezen is wanneer een job gestart is, en wanneer ze klaar is. Dus als er tussenin niet gecruncht is, kan ik niet uitlezen, en dus geen rekening mee houden :(

Kristof schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:02:
Voorlopig niet nee. Het enige dat ik kan uitlezen is wanneer een job gestart is, en wanneer ze klaar is. Dus als er tussenin niet gecruncht is, kan ik niet uitlezen, en dus geen rekening mee houden :(
Misschien een idee om de mogelijkheid in te bouwen om een bepaalde factor te laten meerekenen. Bijvoorbeeld per node de optie om aan te geven hoeveel uur deze gemiddeld draait. Voor degenen die dan bijvoorbeeld veel office-pc's gebruiken kun je dan 1/3 laten berekenen. Ik ga er tenminste van uit dat je de rating vermenigvuldigd met 24 en die vervolgens toepast op de tijd die gebruikt is. Als je dan de rating vermenigvuldigd met de vooraf ingestelde waarde per node ben je een stuk nauwkeuriger.
(ik heb natuurlijk makkelijk praten, ik kan het niet maken _/-\o_ Kristof _/-\o_ )

Anoniem: 4681 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:54:
wanneer gingen we ook al weer flushen, moet de proxy nog dicht zetten :)
10 Oktober flushen om 11 oktober DPC zo hoog mogelijk te hebben staan.

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Anoniem: 28736 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:29:
[...]

10 Oktober flushen om 11 oktober DPC zo hoog mogelijk te hebben staan.
was het niet 11 oktober flushen om 12 oktober zo hoog mogelijk te staan?

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-04 23:15
fsfikke schreef op donderdag 01 september 2005 @ 00:01:
Ik ben een paar dagen geleden begonnen met sparen voor SoB, 1.5 maanden voor de flush datum. Ik weet niet echt hoeveel maar hoop iets van 15.000.000.000cEM/s te kunnen flushen }:O
Ik heb mijn sob proxy ook dichtgegooit, hoeveel dit zal opleveren is lastig in te schatten. Theadalus is ook aan het sparen voor de megaflush, dus een daily #1 notering zit er wel in. Maar de pret wordt natuurlijk alleen maar leuker als er meer mensen meedoen!

...

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Anoniem: 131267 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:37:
Misschien een idee om de mogelijkheid in te bouwen om een bepaalde factor te laten meerekenen. Bijvoorbeeld per node de optie om aan te geven hoeveel uur deze gemiddeld draait. Voor degenen die dan bijvoorbeeld veel office-pc's gebruiken kun je dan 1/3 laten berekenen. Ik ga er tenminste van uit dat je de rating vermenigvuldigd met 24 en die vervolgens toepast op de tijd die gebruikt is. Als je dan de rating vermenigvuldigd met de vooraf ingestelde waarde per node ben je een stuk nauwkeuriger.
Heb er ook al aan gedacht, maar de vraag is naar de nuttigheid. Zelfs indien je pc 24/24 draait, is het aantal voorspelde punten nu reeds een schatting (de CPUrating moet in het ideale geval ook steeds constant zijn). Als je dan eerst al een schatting gaat maken van het gemiddeld aantal uren dat je pc opstaat, dan krijg je hoogstwaarschijnlijk grote verschillen....
(ik heb natuurlijk makkelijk praten, ik kan het niet maken _/-\o_ Kristof _/-\o_ )
Bwaaa zo heel moeilijk is het niet hoor. Iedereen die iets kan programmeren, en flatfiles inlezen en daar selecties/berekeningen op doen, kan zoiets ontwikkelen.

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

SoB bijgewerkt:

ProjectReeds gespaardDoelOpmerking
SETI@Home300045.000
Folding@Home01.000.000
D2OL080.000
FAD25.0005.600.000
RC5-7210.000600.000
SoB8.000.00070.000.000
TSC026.000
OGR-251.200.000720.000compleet (meer sparen is altijd welkom)
DPAD02.000.000
UD-Grid0onbekend3 dagen sparen???

Computing...

• Blue_man
3 dagen sparen?

7 dagen nadat het eerste verdeelde resultaat terug ingestuurd is (dus afhankelijk van de snelste pc).
Doel? Niet te halen ... alles is welkom :| om zeker een derde stek te kunnen behalen.

le·vens·moe (bn.)

MetalfanBlackness schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:40:
[...]

was het niet 11 oktober flushen om 12 oktober zo hoog mogelijk te staan?
Nee. Toch?

Het antwoord staat al een tijdje op de 1ste pagina van dit topic B)

12 oktober 1998 is de oprichtingsdatum van DPC. Daarom willen wij ter ere van het 7 jarige bestaan op 11 oktober(12e in de stats) een Mega Flush doen op alle projecten met tot doel om op zo veel mogelijk projecten op nummer een te komen staan.

Dus 11 oktober flushen niet 10 oktober!!!

Goh dus toch. Jeetje :+

Kristof schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:02:
Het zal toch uitte lezen moeten zijn? want neem aan dat ze daar bij fad ook die scores berekenen. En dan moeten ze ook weten hoelang pc heeft aangestaan ofniet?

Maar zal wel erges diep zijn weggestopt :(

Ik zal is 1 pakketje van de pc van me zus flushen en kijken wat het verschil is tussen faddict en officiele punten. Die pc staat heel onregelematig aan dus zullen we is zien.

• Smuggler

Smuggler

TSC bijgewerkt

SETI@Home300045.000
Folding@Home01.000.000
D2OL080.000
FAD25.0005.600.000
RC5-7210.000600.000
SoB8.000.00070.000.000
TSC2.00024.000
OGR-25120.000720.000
DPAD02.000.000

is er nog een project waar 64bit van toepassing is op de snelheid?

OGR-25 1.200.000 << wie heeft dit al gespaard eigenlijk ?

• Smuggler

Smuggler

@Mo-Bees
wilko2 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:11:
Team BSD doet ook mee met OGR }:O
Gisteren de proxy dicht gegooid, 120 a 160 T moet toch zeker wel gaan lukken.

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 12:47
120T == 120.000 en geen 1.200.000 ;)

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• Smuggler

Smuggler

ik begin echt schil te worden.
ik verander het wel weer als er nog een update komt :), kan niet meer editten.
kon toch wel editten.

[ Voor 10% gewijzigd door Smuggler op 01-09-2005 20:33 ]

Ik zal maar vast verklappen dat DUK ook meedoet. Dit omdat wij gewoon graag MF-en.
Ik heb de teller even op 280T gezet waardoor het totaal op 1P komt wat er daadwerkelijk uit de proxie komt rollen zien we dan wel.

OGR bijgewerkt

SETI@Home300045.000
Folding@Home01.000.000
D2OL080.000
FAD25.0005.600.000
RC5-7210.000600.000
SoB8.000.00070.000.000
TSC2.00024.000
OGR-25120.0001.000.000
DPAD02.000.000

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Aangezien alle beetjes helpen RC5 + SoB bijgewerkt :)

SETI@Home300045.000
Folding@Home01.000.000
D2OL080.000
FAD25.0005.600.000
RC5-7210.200600.000
SoB12.000.00070.000.000
TSC2.00024.000
OGR-25120.0001.000.000
DPAD02.000.000

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Theadalus schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:25:
SoB bijgewerkt:

SETI@Home300045.000
Folding@Home01.000.000
D2OL080.000
FAD25.0005.600.000
RC5-7210.000600.000
SoB8.000.00070.000.000
TSC026.000
DPAD02.000.000
daar staat toch echt 1.200.000 O-)

maar goed ik gooi 1 okt de proxy wel dicht das 10 dagen (10x180000=1800000) moet genoeg zijn!

• archetta
  • Laatst online: 14-05-2022
Team_Gäöl heeft besloten te gaan MFen voor D2ol. :P
best kans dat wij al over het doelaantal gaan, maar een precies aantal punten kunnen we nog niet geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-06 07:05
Zoiets misschien handig?

http://80.60.126.204/flush/

veel plezier!

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
Van mij mogen we het hier gewoon op GoT houden :)
Dit weekend zal ik eens een invetarisatie maken van hoe het staat met de projecten. En zien waar nog hulp nodig is en zien dat te verkrijgen.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat maakt het doel voor FaD zo op 5.6 miljoen?

als ik dit http://fad.qik.nl/daily.p...team=2094&user=&limit=365 bekijk haalt TSC (als ze er lucht van krijgen) makkelijk 5.6 M bij elkaar, of is dat het hoogst mogelijk haalbare op 11 oktober??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Ik zie het liever ook gewoon op GoT, dit is bij uitstek de plek om te discussieren over dit soort dingen :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09-2024
Anoniem: 138731 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 01:58:
Wat maakt het doel voor FaD zo op 5.6 miljoen?

als ik dit http://fad.qik.nl/daily.p...team=2094&user=&limit=365 bekijk haalt TSC (als ze er lucht van krijgen) makkelijk 5.6 M bij elkaar, of is dat het hoogst mogelijk haalbare op 11 oktober??
^^^ Mee eens is. Was het ook niet bij de FokSchaap-flush dat TSCRussia er zo maar even wat extra uitpompte en ons toch voor bleef? 't Is misschien naar voor de niet-FaD projecten, maar ik voel me wat geruster als we voor 10 miljoen gaan...

En zelfs dan zou het me niet verbazen als ze nog wat megabuffers hebben liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Anoniem: 153230 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:38:
Het zal toch uitte lezen moeten zijn? want neem aan dat ze daar bij fad ook die scores berekenen. En dan moeten ze ook weten hoelang pc heeft aangestaan ofniet?
Maar zal wel erges diep zijn weggestopt :(
Het zal inderdaad in 1 van die data bestanden zitten, maar ik heb nog niet kunnen uitvissen in welk formaat het weggeschreven wordt. En verklappen gaan ze het bij FaD ook niet doen, omdat je het dan ook kan vervalsen, en dus zo cheaten kan inwerken :'(
Ik zal is 1 pakketje van de pc van me zus flushen en kijken wat het verschil is tussen faddict en officiele punten. Die pc staat heel onregelematig aan dus zullen we is zien.
Als de pc onregelmatig opstaat, zal FADdict er dus steeds naastzitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 28736 denkt terug aan G@H was daar geen counter speciaal voor MF's.
Compleet met inlog e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134536

Hoe zit het nou met FaD
Als we 11 oktober flushen dan heb je op 12 oktober de stats van 11 oktober...
Is dat de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Dat is inderdaad de bedoeling, dat er op alle projecten geflusht wordt op 11 oktober (voor FaD ook rekening houden met de enkele uren tijdsverschuiving: dus om zeker te zijn: voor 19u flushen)
zodat ze in de stats van 12 oktober komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kristof schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 08:21:
[...]

Het zal inderdaad in 1 van die data bestanden zitten, maar ik heb nog niet kunnen uitvissen in welk formaat het weggeschreven wordt. En verklappen gaan ze het bij FaD ook niet doen, omdat je het dan ook kan vervalsen, en dus zo cheaten kan inwerken :'(

[...]

Als de pc onregelmatig opstaat, zal FADdict er dus steeds naastzitten...
Hmms en als we nou op 1 pakketje downloaden en apart zetten. Die crunshen we dan in 1keer door en de results zette we apart. Dan crunshen we datzelfde pakketje nog een keer maar dan met 2uur pauze erin.
Zouden we dan niet de verschillen kunnen zien?

Zou wel fucking veel werk zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
SETI@Home300045.000
Folding@Home01.000.000
D2OL080.000
FAD25.0005.600.000
RC5-7210.000600.000
SoB8.000.00070.000.000
TSC026.000
DPAD02.000.000
UD-Grid04 000 000+- 10 dagen sparen (theorie, praktijk onbekend)

le·vens·moe (bn.)

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste