[DPC] Megaflush ten ere van het 7 jarig bestaan

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.598 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
12 oktober 1998 is de oprichtingsdatum van DPC. Daarom willen wij ter ere van het 7 jarige bestaan op 11 oktober(12e in de stats) een Mega Flush doen op alle projecten met tot doel om op zo veel mogelijk projecten op nummer een te komen staan.

Hiervoor willen we iedereen vragen om zo veel mogelijk te gaan sparen op de projecten waar we op mee doen. Er zijn een aantal projecten waar we zeker van kunnen zijn dat we op #1 komen. Dus het zou mooi zijn dat een aantal zich wil richten op de projecten waar dat wat problematischer word.

In dit topic kunnen we beginnen met overleggen hoe het aan te pakken, adviezen gedaan worden hoe te sparen, kan men hier aangeven op welke projecten we hulp nodig hebben om er op 1 te komen en natuurlijk hoeveel punten iedereen denkt te kunnen verzamelen voor 11 oktober.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-06 11:22

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

ik doe mee. een flush voor RC5-72.
2K staat al in de buffer, ik blijf verder sparen. misschien een extra pc'tje erbij.
minstens 11K denk ik bij elkaar te kunnen sprokkelen, het kan ook 22K worden.

[ Voor 27% gewijzigd door Smuggler op 18-08-2005 22:23 ]

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Anoniem: 148390

Wij van team_MediaMarkt zullen ook gaan mee doen ... we hebben paar computers op de zaak aan het graze gezet .. maar door deverse demo's er op gaan ze niet zo hard ..
en bij mij thuis loopt het niet zo snel meer tot ik mijn nieuwe AMD 4800+ met dual core heb
wat hopelijk half september is }:O }:O op naar een mega flush met zijn alle .. _/-\o_

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

Misschien is het handig om een lijstje van projecten te geven en daarbij vermeldend wat de kans om daar een #1 daily te halen?

SoB gaat iig geen probleem opleveren! ;)

Computing...

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 12:47
De multiflush van 17 december revisited dus :) Leuk idee zeker weten. TCF zal ook zeker haar steentje bijdragen, we moeten alleen nog even overleggen hoe of wat.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• D2DM
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-06 18:44
Rc5 is in de pocket.

concentreer maar op andere projecten. ;)

R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.

Anoniem: 10747

Mischien is het ook handig om een lijstje te maken met de projecten een gemiddelde daily positie en welke teams daar gaan flushen. Zodat niet alle teams op ene project gaan zitten. Ik ga ervan uit dat ik iig op SOB ga flushen.

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Team Newton zal ook zeker van de Partij zijn. Dit iig wel vragen om een platte server bij dnet. Dat zal echt heel goed gecoordineerd moeten worden. Misschien kan daar beter een Megaflush week gehouden worden ofzo Een iemand krijgt de leiding en weet hoeveel elk team heeft en wanneer ze mogen flushen. Zo houden we de spanning er een beetje in.

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

sorry hoor, maar we moeten toch echt 12 oktober flushen, je viert toch ook niet de dag voordat je jarig bent feest om op je eigenlijke verjaardag met een kater te zitten? een kater hoor je juist de dag erna te hebben :+

en de dag erna worden ook de stats gepost van de verjaardag (de 12e dus).

als je iets met die verjaardag wil doen dan moet je flushen op de 12e!

[ Voor 14% gewijzigd door fenrir op 18-08-2005 22:49 ]

Van klussen krijg je grijze haren

• CowArt
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06-2023

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

Zijn er eigenlijk nog DPC-projecten waar sparen eigenlijk onmogelijk is?

TeamSwitch is namelijk altijd in voor een uitdaging. :+

• Zwelgje_76
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
CowArt schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 22:49:
Zijn er eigenlijk nog DPC-projecten waar sparen eigenlijk onmogelijk is?

TeamSwitch is namelijk altijd in voor een uitdaging. :+
Bij F@H is sparen in ieder geval behoorlijk lastig. ;)
(bovendien staat DPC daar veel te laag...)

• ColdFusion
fenrir schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 22:48:
sorry hoor, maar we moeten toch echt 12 oktober flushen, je viert toch ook niet de dag voordat je jarig bent feest om op je eigenlijke verjaardag met een kater te zitten? een kater hoor je juist de dag erna te hebben :+

en de dag erna worden ook de stats gepost van de verjaardag (de 12e dus).

als je iets met die verjaardag wil doen dan moet je flushen op de 12e!
Dat is jouw mening dan :) Ik vind het voor mezelf altijd leuk om de dag voor mijn verjaardag te flushen zodat ik op mijn verjaardag kan genieten van de stats onder het genot van wat alcoholische versnaperingen ;)

Anoniem: 120371

Ik ben vrij nieuw in het DPC gebeuren, maar wil uiteraard graag meedoen (MedullaOblongata hier wilt flushen voor F@H). Een klein probleempje tho... Ik weet niet hoe ik zo een flush moet gedaan krijgen, hoe doe ik dat (de stop zetten op het automatisch uploaden van de info naar de server)

Ow, en ik denk da't iedereen voor de moment een flush voorbereid bij F@H aangezien de server geen finished WU meer aanpakt... of is dat enkel bij mij een probleem? :?

* Anoniem: 120371 steunt zeker DPC en wil zich volledig geven.

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 20:14

Tootoo

Folding extremist

Zwelgje_76 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 22:53:
[...]

Bij F@H is sparen in ieder geval behoorlijk lastig. ;)
(bovendien staat DPC daar veel te laag...)
Ik denk dat Team4Fun wel aangetoond heeft dat sparen wel mogelijk is hoor, met een flush van 70k ;) Het is namelijk prima mogelijk (indien gewenst kunnen SandStar, ik en een aantal andere mensen prima uitleggen hoe te moeten sparen ;)).

Wat betreft de positie, tja, hij is niet al te hoog, we zitten heeel ver van een nummer 1 positie af, maar ik denk dat als we een tijdje sparen, er een nummer 1 of een top 3 plaats echt wel in zit ;) Met daarbij de smekende vraag (hoop dat het mag voor deze keer) of er dan wel zo veel mogelijk mensen met F@H mee willen doen, dan zouden we de 1e #1 ooit halen op dat project :D

Folding@home

• CowArt
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06-2023

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

Anoniem: 120371 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 22:56:
Een klein probleempje tho... Ik weet niet hoe ik zo een flush moet gedaan krijgen, hoe doe ik dat (de stop zetten op het automatisch uploaden van de info naar de server)
Bij DPC kennen we geen problemen, uitsluitend uitdagingen. :P

Vanaf deze post in ons forum kun je lezen hoe wij te werk zijn gegaan voor onze ValentijnsFlush. Overigens zat de ellende bij F@H volgens mij in de beperkte houdbaarheid van de wu's vanaf het moment van downloaden. Ook hebben wij toen voornamelijk met van die lekkere vette 600-punters gespaard, maar ik weet niet of die nog worden uitgegeven, want we zijn daar al weer een tijdje weg.

Anoniem: 150473

Hallo,

wij van Team4fun hebben de megaflushes van F@H gedaan.

Het is idd heel jammer dat DPC relatief laag staat in overall..

Ons doel van het megaflushen bij F@H was om andere subteams aan te sporen om meer te gaan vouwen, aangezien onze output zwakker wordt.

Het zou dus leuk en zeer welkom zijn om een keer wat back-up te krijgen.

Mochten jullie mee willen doen, dan zijn we met alle plezier bereid om jullie te helpen met sparen. :)

grtjs, 4power

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-06 08:03
Goed plan!!! Ik doe zeker mee.
Ik doe nu een poosje FaD, maar mocht er een project zijn waar echt hulp nodig is zou ik graag meedoen.
Ik heb maar 2 pcs, maar alle kleine beetjes helpen zullen we maar zeggen.

Anoniem: 145925

Bij het team Fokschaap van FaD wordt nu een bolletje wol opgegooid over het onderwerp..
Ook zullen we het hebben over of we een ander project eventueel zullen steunen...

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Ik vind het heel aardig dat jullie tevens mijn verjaardag vieren :D.
Ik zal kijken of ik ook wat extra's kan flushen

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

De aapjes van TEB zoeken even naar een trosje bananen en beginnen dan aan de vergaderingen.

Aapjes kennen kan het ff duren voor we er uit zijn :)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-05 11:45
Was toevallig vandaag net begonnen met sparen voor sob en zocht nog naar een leuke datum om te flushen, bij deze :P plaats ik mij in het flushrijtje van sob.

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mischien dat de crew ons ook in kan lichten over eventuele flush regelementen van de projecten. Denk dat er op een paar projecten toch serieuse problemen kunnen/gaan ontstaan bij het sparen van grote hoeveelheden wu's. En wat is de hoedbaarheid van de verschillende wu's. Ik heb verschillende projecten gedaan en weet dat er behoorlijk verschil in kan zitten. (sob is bevoorbeeld een maand maar met de top 4 die de sluizen dicht zou houden is een nummer een absoluut geen probleem)

Het lijkt me iig handig om duidelijk af te spreken wie op de d-net projecten gaan sparen en wie niet. Okee de regels zijn veranderd en volgens mij hebben ze een nieuwe server maar ik denk dat niemand er vrolijk van wordt als die plat gaat (wij geen stats en d-net vind ons weer niet zo aardig :))

Een klein lijstje met projecten die ik zo uit me hoofd weet :
Project Tijdsduur Normale dag positie (maandstats)

SOB 30 dagen 3e plek
D2ol ???(je kan er voor kiezen om nodes niet toe te voegen) 2e plek
Dpad tot een client release (server is mischien een groter probleem) 6e ??????
OGR Sparen naar eigen verantwoordelijkheid 1e
rc5 ' ' ' ' 2e ??

Als ik ergens iets fout heb sorry!! dacht dat het zo aardig klopte.

De andere projecten zou ik zo niet weten mischien dat de project vertegenwoordigers er wat meer info over kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Kewl een MPMF (Multi Project Mega Flush)

Zal mijn thuis koetje voor RC5 inzetten en misschien UD afh. van de stats, de rest blijft gewoon op SoB

"t mooiste zou natuurlijk zijn om tot die tijd niet teveel plekken in de dailies te verliezen des te groter zal de verassing zijn :)

[ Voor 32% gewijzigd door Frentik op 19-08-2005 00:17 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pavla schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:08:
Was toevallig vandaag net begonnen met sparen voor sob en zocht nog naar een leuke datum om te flushen, bij deze :P plaats ik mij in het flushrijtje van sob.
Houd je er rekening mee dat naar 30 dagen je testen op nieuw kunnen worden uitgedeeld ?? Zou namelijk erg lullig zijn als je 2 maanden spaart en maar voor 50 % procent beloont wordt. Als je echt om werk verlegen zit is het wel mogelijk om een langere periode "veilig" te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aangaande punten opsparen voor F@H.

Dingen die je moet doen:
  • Een tweede client downloaden (per processor..... wordt ingewikkeld, heb dual xeon met HT)
  • Via command trug naar de config gaan van alle (oude en nieuwe) clients en hun toestemming laten vragen om te connecteren met internet.
  • Per processor krijg je een soort primaire en secundaire client. De prioriteit van de eerste op idle, van de tweede op low.
Even [terzijde]:
Bij het opstarten van de clients, gebruik je de flags -forceasm en -advmethods.
De laatste zorgt ervoor dat je WU's van nieuwe projecten krijgt, dus '600 punters'. Is dit juist? Bestaan deze 600 punters nog?
Wat doet die -forceasm?

[/terzijde]
  • Je start eerst de secundaire op zodat deze eerst hieraan begint met het downloaden van de wu, nadat de wu gedownload is, kan je de primaire opstarten. Deze begint te downloaden (uiteraard na toestemming gegeven te hebben) en de secundaire is al gestopt met werken omdat zijn prioriteitsniveau lager lag.
  • Zoals beschreven zal dus eerst de primaire client zijn wu downloaden en afwerken. Als deze af is, gebeurt er niets (enkel een poging om het resultaat up te loaden, maar die negeren we :p). Op dit moment heeft de primaire client geen werk meer en zal de secundaire beginnen.
Nu is het dus de bedoeling om de clienten ff te sluiten. De primaire mogen we een tijdje vergeten, deze is klaar met werken.
Download een nieuwe client. En begin van voor af aan. De Secundaire client wordt de primaire en de laatst gedownloade (3de of tertiaire in dit geval) wordt de secundaire.

And so on, and so on...

Op een dag zegt het klokje van je OS 11/10/2005. Flushen :)
Om dit te doen laat je elke client die je ondertussen hebt weer opstarten en een nieuwe WU downloaden (dit is nodig om je oude behaalde resultaat up te loaden).

Is elke bewering en veronderstelling die ik hier maakte juist?

Gewoon nu ff alle info willen verzamelen zodat het makkelijk is voor de nieuwkomers (zet het mss later in een nieuw topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131236

uhm, kan ik hier terecht gaan vrezen voor het up blijven van bepaalde servers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
Anoniem: 120371 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:18:

Dingen die je moet doen:
  • Een tweede client downloaden (per processor..... wordt ingewikkeld, heb dual xeon met HT)
  • Via command trug naar de config gaan van alle (oude en nieuwe) clients en hun toestemming laten vragen om te connecteren met internet.
  • Per processor krijg je een soort primaire en secundaire client. De prioriteit van de eerste op idle, van de tweede op low.
Nou ik heb dit wel eens geprobeerd, maar het werkte bij mij voor geen meter. De eerste client draait dan wel, maar die 2e doet dus niks in de tijd dat de eerste draait. Prima tot zover. Echter de client heeft blijkbaar een detectie voor voortgang. Na x-uur van geen voortgang concludeerd de client dat er wellicht complicaties zijn met een early-unit-end tot gevolg. Geen ramp, maar je hebt dan dus geen 2e client meer draaien.

Ook dat wel en niet mogen connecten werkte bij mij niet echt vlekkeloos. Geen toestemming geven, maar toch de wu uploaden enzo. Zal vast iets niet goed gedaan hebben, maar echt lekker werkt het iig niet op de genoemde manier.

Ik denk dat we beter kunnen kijken naar de manier waarop T4F het heeft gedaan. Wij (TCF) hebben het ook wel eens op dezelfde manier gedaan echter toen werkte het niet echt lekker. Maar het schijnt tegenwoordig beter te gaan met UD monitor en het is niet meer verplicht om het met timeless units te doen (die zuigen nl).

Voor de actie in het algemeen moet er gewoon even een lijstje gemaakt worden met hoeveel (in punten) er nodig is voor elk project. En vervolgens een indeling maken wie daarvoor gaan zorgen. Als er maar in de wilde weg gespaard gaat worden heb je a) geen overzicht b) grote kans dat het mis gaat (dnet!) c) wellicht overpower op project A terwijl project B dat goed had kunnen gebruiken.

Wellicht dat op fdo het multiflush deel weer geopend kan worden? Het was toen iig wel goed aangepakt. Datzelfde lijstje kunnen we met een kleine update vast weer gebruiken.

[ Voor 16% gewijzigd door ColdFusion op 19-08-2005 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-05 14:51

Jive

MooMooMastah

* Jive wil ook wel meesparen als mijn probs met dnet/nai/mcafee opgelost zijn, tot die tijd staan mijn koeien nml opgehokt.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Dit zijn de gegeven van spaartijden die ik gevonden heb Niet alles is compleet dus graag aanvullen :)

RC5: Onbeperkt, alleen denk om de server
OGR: Onbeperkt
D2OL: Onbeperkt
TSC: Onbeperkt
SoB: 30 dagen
F@H: Onbeperkt met timeless WU’s
DPAD: Onbeperkt
UD: 30 dagen
SETI: Onbeperkt
FaD: Zeker 30 dagen. Smitjes? Kristof?
BOINC: Onbekend. Vinge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus T4F houdt er een andere manier op na?
Owkee... Verklap uw werkwijze aan het brede publiek aub. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 21:45

SiGNe

Ook hoi!

Ik zou er in elk geval voor zorgen dat het binnenkort op de frontpage komt te staan, dan kan iedereen alvast beginnen te sparen...
en als je dat dan nog een poaar keer herhaalt dan komt er misschein zelfs een gigaflush, of in elk geval een record megaflush (lijkt me haalbaarder)

Niet?
[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu hopen dat T4F snel reageert met een soort tutorial of weet ik veel, want ik zie het compleet zitten :D

Edit: Liefst ook een methode die om niet te veel manuele handelingen vraagt mss. Als ik dan een client heb draaien op een pc erges in de familie, dat ik daar dan niet elke keer naartoe moet om bvb prioriteiten te veranderen en nieuwe clients toe te voegen.

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 120371 op 19-08-2005 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138731

Ik vroeg me al af wanneer we zoiets gingen doen, hopelijk kan erop elk project genoeg gespaard worden om echt te laten zien waar DPC goed in is, en wat is er dan mooier om dit op ieder project gezamelijk als 1 groot team te bewerkstelligen, k hoop ook dat er redelijk snel iig nog voor 1 september een frontpage gepost kan worden, op FOK plaatsen van DPC inhoud heeft zo zn vruchten afgeworpen ten minste wel op FAD, dus als die ook meegenomen kan worden in de FP :D

DPC in de spotlights zetten 8) das lachuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70787

Geweldig idee, bij mij staan de poorten van de queue dicht t/m 11 oktober! Moet toch wel een leuk resultaatje opleveren denk ik. Seti overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Nou bij UD is het lekker sparen voor de moment. Op de moment dat de statsserver up is, heeft heel DPC een ultramegabangelijkeubergigaflush gedaan van ondertussen meer dan een maand ;)

Als er mensen met vragen zitten over UD dan hoor ik die wel, maar ik ben wel "tevreden" dat we niet het enige project zijn waar problemen zijn met de statsserver (WU distributie werkt ondertussen weer perfect, en we wachten op nieuw werk dat er zo snel mogelijk door moet).

* Blue_man graaft even diep in zijn geheugen. We _stonden_ in de top 5, met twee joekels met het zevenvoud van onze output op één en twee. Aangezien iedereen binnen UD problemen heeft is het afwachten wat de output geworden is van elk team na de outage. Kan zijn dat we ondertussen gewoon een nr één positie doen...

Edit: 30 dagen geleden stonden we 4de :P

[ Voor 10% gewijzigd door Blue_man op 19-08-2005 08:23 ]

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-05 15:56
iisschots schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 01:08:
Dit zijn de gegeven van spaartijden die ik gevonden heb Niet alles is compleet dus graag aanvullen :)

FAD: na download job 30 dagen en dan moet hij geflushed zijn
Tevens controleren of er dan ook bepaalde job namen er al niet uitgaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EZ-Cow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-03-2017

Zover ik weet is het voor DPC niet toegestaan om langer dan 2 weken te sparen. Dit heeft, dacht ik, iets te maken met MF's uit het verleden die problemen met het netwerk van DNET opgeleverd hebben. Misschien dat Floppus hier een uitspraak over kan doen en misschien met DNET een afspraak maken voor een eenmalige ontheffing van deze regel (als deze nog steeds bestaat).

Ik kan tot en met de 12e toch zeker wel tussen de 15k en 20k sparen. :9~

Anyone who uses the phrase "easy as taking candy from a baby" has never tried taking candy from a baby --- Robin Hood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pavla
  • Laatst online: 28-05 11:45
Anoniem: 10747 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:15:
[...]

Houd je er rekening mee dat naar 30 dagen je testen op nieuw kunnen worden uitgedeeld ?? Zou namelijk erg lullig zijn als je 2 maanden spaart en maar voor 50 % procent beloont wordt. Als je echt om werk verlegen zit is het wel mogelijk om een langere periode "veilig" te sparen.
Hehe :+ verkeerd in de Outlook kalender gekeken, nu nieuwe datum geprik op 15 september

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

EZ-Cow schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 08:26:
[...]

Zover ik weet is het voor DPC niet toegestaan om langer dan 2 weken te sparen. Dit heeft, dacht ik, iets te maken met MF's uit het verleden die problemen met het netwerk van DNET opgeleverd hebben. Misschien dat Floppus hier een uitspraak over kan doen en misschien met DNET een afspraak maken voor een eenmalige ontheffing van deze regel (als deze nog steeds bestaat).

Die flushregel is opgeheven door D.net :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-03 14:08

Kristof

is een Belgisch product

Voor FaD geldt devolgende regel:
Als alle jobs van een bepaalde query ingeleverd zijn, dan wordt er na een tijd op hun forum
(http://www.find-a-drug.or...da87637e2a5bd9b0c547806eb => Zie topics "Results for completed queries") een post gedaan met alle queries die zullen vervallen.
Dan heb je ongeveer een maand de tijd om ze te flsuhen vooraleer ze hun punten verliezen...

Nu denk ik dat we geluk hebben. De eerstkomende "closure" valt op 10 september. Bij mijn weten wordt er geen nieuwe closure aangekondigd vooraleer de andere vervallen is. Dus met andere woorden, denk ik dat er geen nieuwe closure zal aangekondigd worden waarbij jobs vervallen voor onze MF.
Dus enkel zien dat je nog wel jobs inlevert die op 10 september vervallen (maar die jobs kan je op dit ogenblik al niet meer downloaden, dus als je vanaf nu begint te sparen, zou je in principe geen puntenverlies mogen hebben)

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
SiGNe schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 01:24:
Ik zou er in elk geval voor zorgen dat het binnenkort op de frontpage komt te staan, dan kan iedereen alvast beginnen te sparen...
en als je dat dan nog een poaar keer herhaalt dan komt er misschein zelfs een gigaflush, of in elk geval een record megaflush (lijkt me haalbaarder)
Natuurlijk komen er door elke frontpage heel veel nieuwe leden erbij, maar voor nieuwe leden is het vaak even ontdekken hoe een client werkt, hoe het zit met stats en als je de ze nieuwe leden ook nog es meteen gaat laten sparen zal dit denkik niet de gewenste output geven. Sparen gaat ook bij "geoefende" DPC al vaak genoeg fout, laat staat dat je de client net 2 dagen op je pc hebt staan..

Lijkt me dus niet erg haalbaar.. Mja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63996

hmm op welk project zal ik dan eens gaan sparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 20:14

Tootoo

Folding extremist

Ik zal vanavond eens een klein handleidinkje online zetten voor F@H, aanname dat er dan niet al 1 online staat ;)

Folding@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

wie heeft er zin om uit te zoeken wat de gemiddelde #1 op elk project dagelijks flusht?
en wellicht is het ook verstandig om te kijken of er de afgelopen periodes MF's zijn geweest van andere teams die daarmee een ruime #1 pakten, zodat we rekening kunnen houden voor wat betreft de hoeveelheid die we moeten sparen en niet verrast kunnen worden door een random team dat toevallig ook op die dag MF't...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan_jk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-12-2022
Sequence schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:45:
... en niet verrast kunnen worden door een random team dat toevallig ook op die dag MF't...
Die kans zit er natuurlijk in. Andere teams zullen dit waarschijnlijk ook te horen/lezen krijgen en gaan het ons effe moeilijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sequence schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:45:
wie heeft er zin om uit te zoeken wat de gemiddelde #1 op elk project dagelijks flusht?
en wellicht is het ook verstandig om te kijken of er de afgelopen periodes MF's zijn geweest van andere teams die daarmee een ruime #1 pakten, zodat we rekening kunnen houden voor wat betreft de hoeveelheid die we moeten sparen en niet verrast kunnen worden door een random team dat toevallig ook op die dag MF't...
als je op seti 50K doet sta je zo goed als zeker eerste. zal wel kijken of ik 2 weken voor de 12e alles op DPC kan zetten voor een dag of 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

EZ-Cow schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 08:26:
[...]

[rml][ RC5] Nieuwe flushrichtlijnen[/rml] :)

Ik vind het een leuk plan om overal op één te staan die dag, en die ruimte is er ook natuurlijk. Kleine kanttekening dat het niet nódig is om met heel DPC 2 maanden de uiers dicht te knijpen om dat te bereiken ;) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Ik ben zelf niet zoon voorstander van om vooraf van deze flush een FP te plaatsen. Het moet namelijk wel nieuwswaarde hebben voor alle t.net bezoekers. Een FP over het 7 jarig bestaan samen met de MF er in verwerkt lijkt mij veel mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143153

Leuk initiatief!

Ik doe zeker mee op FAD, vanaf na gaat de stop erop! (ik reken tegen oktober op zo'n 150.000) >:)
iisschots schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:03:
Ik ben zelf niet zoon voorstander van om vooraf van deze flush een FP te plaatsen. Het moet namelijk wel nieuwswaarde hebben voor alle t.net bezoekers. Een FP over het 7 jarig bestaan samen met de MF er in verwerkt lijkt mij veel mooier :)
Ben het volledig met je eens, waarschijnlijk kun je hierna ook terug wat nieuw volk aantrekken die gezien hebben hoe goed DPC is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:27
Leuk plan!
Ik kan ook wel mee doen met een aantal PCtjes; als er een lijst komt van projecten die de meeste steun nodig hebben dan kan ik daar een keuze uit maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:04

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Eén van die projecten is Folding@Home. daar haalt dagelijks de nummer 1 ruim 400.000 punten, waar DPC momenteel zo'n 40-50.000 doet.
Bij FaD haalt team Russia zo'n 4 tot 5.000.000 punten, DPC doet er rond de 2.000.000.

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:27
Wat ook nog handig zou zijn is een indicatie van hoelang je zo'n beetje kunt sparen (ergens centraal, bijv. in de TS); op die manier kun je de eerste tijd stampen voor projecten met lange spaartijd, en op het eind switchen naar een project waar sparen maar een korte periode mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim.
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Sparen bij F@H met UDmon (bekend van de 70k flush):
http://t4f.ehv.campus.phi...read&forum_id=31&thread=6

Als Team4Fun hebben we hiermee met een man of 8 actieve spaarders in een maand tijd 70K weg weten te zetten. Grof gezien is Team4Fun het 4e team van DPC F@H qua punten en daily output, dus moeten er meer teams eenzelfde hoeveelheid punten weg kunnen zetten.

Wereldwijd ligt de hoogste dagelijkse output van F@H zo tussen de 400K en 500K. Stel dat van F@H de top 5 eenzelfde flush neer kan zetten als Team4Fun al heeft laten zien, dan komen we nog altijd ruim 100K - 150K tekort.

Als deelnemers van andere teams bij kunnen springen en een apart subteam op kunnen starten om het gat op te vullen, dan moet het met F@H ook goed mogelijk zijn om de #1 positie te behalen.

:w Tim

Ps:
Om dit te doen laat je elke client die je ondertussen hebt weer opstarten en een nieuwe WU downloaden (dit is nodig om je oude behaalde resultaat up te loaden).
Je hoeft geen nieuwe te downloaden om een oude in te sturen. Hij vraagt als het goed is tweemaal om bevestiging. Met UDmon kun je zelfs alleen laten versturen of ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Anoniem: 63996 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:59:
[...]

als je op seti 50K doet sta je zo goed als zeker eerste. zal wel kijken of ik 2 weken voor de 12e alles op DPC kan zetten voor een dag of 12.
LOL... ben toch wel een soort van benieuwd wat jij, met je complete park, in een week of twee kan flushen...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145681

met F@H kan je toch maximaal 8 WU's sparen per pc ?
of hebben jullie dat ook kunnen omzeilen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jester.NL schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:52:
[...]

LOL... ben toch wel een soort van benieuwd wat jij, met je complete park, in een week of twee kan flushen...
14 dagen x 5000 wuh's = .............

en daarbij.. er bestaat hier nog altijd iets als een buffertje . als de sgi's eens een paar dagen niets kunnen doen op seti

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 63996 op 19-08-2005 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
Anoniem: 145681 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:52:
met F@H kan je toch maximaal 8 WU's sparen per pc ?
of hebben jullie dat ook kunnen omzeilen ?
Met UD monitor kun je al tot 80 wu's en met wat trucjes kun je er zelfs onbeperkt hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Anoniem: 63996 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:54:
[...]

14 dagen x 5000 wuh's = .............

en daarbij.. er bestaat hier nog altijd iets als een buffertje . als de sgi's eens een paar dagen niets kunnen doen op seti
Dat is 70000, zou genoeg zijn voor #1 van vandaag :)
Als je dat zou willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beloof niets doe mijn best.. maar als je flushed moet het wel iets meer zijn vind ik.. dan moet de setiwereld ook direct een komplete wuhverbijstering krijgen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bubbles schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:24:
Eén van die projecten is Folding@Home. daar haalt dagelijks de nummer 1 ruim 400.000 punten, waar DPC momenteel zo'n 40-50.000 doet.
Bij FaD haalt team Russia zo'n 4 tot 5.000.000 punten, DPC doet er rond de 2.000.000.
Over FaD... laatst heeft het team Fokschaap aldaar ik meen 3-4 weken gespaard, en kwam uit op een flush van ruim 3 miljoen. Dus als de rest van de FaD-ers ook mee sparen komen we wel aan de 5 miljoen denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4681

denk niet dat D-net erg blij word als ik vanaf nu mijn proxy dicht gooi, maar Crew zeg het maar dicht of open?

ik zelf ben daar wel voor in kan ik toch die nummer 1 plek in the mega flush top 5 pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Ik denk dat voor beide Dnet projecten een maand meer dan genoeg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een maand is nog veel

175.000 X 31 = 5.425.000 (en volgens mij halen we 180.000 gemiddeld)

das iig genoeg voor nummer 1 van de mega flush top 5 >:) >:) >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 4681 op 19-08-2005 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
5P gaan ze vast niet blij van worden bij dnet ;) Die 2,5P van ons toen was al tegen de grens had ik begrepen. En op zich is er voor OGR natuurlijk amper iets nodig om op #1 te komen nu Graasland zo hard gaat. Al is een beetje flush om het kracht bij te zetten wel leuk natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40441

Anoniem: 145925 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:04:
[...]

Over FaD... laatst heeft het team Fokschaap aldaar ik meen 3-4 weken gespaard, en kwam uit op een flush van ruim 3 miljoen. Dus als de rest van de FaD-ers ook mee sparen komen we wel aan de 5 miljoen denk ik..
Dat kan makkelijk meer.
Er waren bij de stampede zat leden die 1M tijdens de stampede deden, dat sparen en kijk wat je hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40441 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:48:
[...]

Dat kan makkelijk meer.
Er waren bij de stampede zat leden die 1M tijdens de stampede deden, dat sparen en kijk wat je hebt. ;)
Ah kijk mooi, want ik denk dat er ook wel wat Fokkers bereid zijn om voor andere projecten aan de gang te gaan. Tot nu toe doet 99% alleen FaD. Maar goed moeten we eerst weten waar we nodig zijn zeg maar, als dat al het geval is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-05 14:51

Jive

MooMooMastah

ColdFusion schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:20:
5P gaan ze vast niet blij van worden bij dnet ;) Die 2,5P van ons toen was al tegen de grens had ik begrepen. En op zich is er voor OGR natuurlijk amper iets nodig om op #1 te komen nu Graasland zo hard gaat. Al is een beetje flush om het kracht bij te zetten wel leuk natuurlijk :)
Vergeet even niet dat mijn 80T momenteel even uit staat he, en het nog onduidelijk is of er een oplossing gaat komen of niet.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145681

ColdFusion schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:56:
[...]

Met UD monitor kun je al tot 80 wu's en met wat trucjes kun je er zelfs onbeperkt hebben :)
en is er ergens een FAQ beschikbaar van hoe je dat juist moet doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zijn er toruwens nog projecten waar we met een beetje uberflushen de nummer 1 of een andere hoge plek kunnen opeissen?? Lijkt me een leuke doelstelling om dat dan gelijk te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Anoniem: 10747 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:44:
zijn er toruwens nog projecten waar we met een beetje uberflushen de nummer 1 of een andere hoge plek kunnen opeissen?? Lijkt me een leuke doelstelling om dat dan gelijk te proberen :)
SoB misschien?

Op het moment nog 650T voor de nr2 positie (= 4x het huidige MF record) moet lukken :) als we de normale output even meerekenen zullen we rond die tijd nog maar 500T nodig hebben (~3x het MF record).

En wat betreft sparen: Bij beide MF pogingen van Team RC hebben ze 1 tot 2 weken langer gespaard dan de 30 dagen zonder puntverlies (correct me if i'm wrong RC :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
ColdFusion schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:20:
Dan lijkt het mij gewoon even verstandig dat ik hierover even met floppus contact heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik zou zeggen maak een tabel
projectnodig voor de #1 positiehuidige output DPCgewenste output 12 oktobersubteam/members die meedoenverwachte output v/h subteamtotale verwachte output

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

trap ik af: :)

Ik zou zeggen maak de tabel af :P
projectnodig voor de #1 positiehuidige output DPCgewenste output 12 oktobersubteam/members die meedoenverwachte output v/h subteamtotale verwachte output
RC5300.000+-100.000400.000--100.000
OGR400.000+-400.000750.000--400.000

[ Voor 3% gewijzigd door Sequence op 19-08-2005 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Laatst online: 13:12

itsalwaysme

Graast voor DB

Dan maak ik er maar een verjaardagsflush van :P

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sequence schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:01:
trap ik af: :)

Ik zou zeggen maak de tabel af :P
RC5300.000+-100.000400.000--100.000
OGR400.000+-400.000750.000--400.000
als iemand me een week van te voren ff een berichtje mailed / msn-end dan zet ik de proxy dicht dan hebben we die 750T wel als output!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2DM
projecthuidige output DPCgewenste output 12 oktobersubteam/members die meedoenverwachte output v/h subteamtotale verwachte output
RC5~100.000400.000usersaantal wu'soutput

Kolom: nodig voor de nummer 1 beetje dubbelop tov gewenste.

Bdw. op open forum aantallen van users posten of afschermen (doorgeven aan 1 iemand die het allemaal bijhoudt oid?

[ Voor 46% gewijzigd door D2DM op 19-08-2005 16:23 ]

R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als iemand (en graag zelfs voor F@H) een tutorial kan maken en ook er even kan bij betrekken hoe het zit voor dual proc bakken met HT, dan zou dat vriendelijk zijn...Tootoo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Anoniem: 10747 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:15:
[...]

Dit is een hardnekkig misverstand. Testen die na 30 dagen opnieuw zijn uitgedeeld geven nog steeds 100% score. Indien de ander die deze testen krijgt toegewezen de testen eerder volledig inleverd en het blijkt een priemgetal te zijn, dan krijgt hij de credits. Als je als 2e persoon een test inleverd wordt dit gezien als een secondpass resultaat. Het is sinds enige tijd zelfs mogelijk om direct secondpass testen te doen. Deze hebben nu alleen een lagere n-waarde.

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaD1909
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-10-2023

MrMaD1909

Ik graas alles @ NGS

Hoi hoi,

kan iemand ff een pointer geven hoe ik voor UD kan gaan sparen?

Bedankt...

PC's:Dell AMD IBM T41 Tungsten|C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rpk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-03-2011

rpk

Anoniem: 120371 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:18:
Bestaan deze 600 punters nog?
Ja, de 600-punters bestaan nog en worden zeer regelmatig uitgegeven.
Zie ook: http://vspx27.stanford.edu/psummary.html
Prettig weekend! :w

For he to-day that crunched his PC's with me shall be my brother. Meegedaan aan: UD, Seti, Lifemapper, DF, R@H, F@H, de FaD en R@H Stampede, actieve projecten: Flushen op DPAD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

Frentik schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:06:
En wat betreft sparen: Bij beide MF pogingen van Team RC hebben ze 1 tot 2 weken langer gespaard dan de 30 dagen zonder puntverlies (correct me if i'm wrong RC :+ ).
Mijn/onze 49T-flush heeft ook 6 weken gekost, effe kijken of we dat kunnen uitrekken tot 8 weken ;)

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

D2DM schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:45:
[..]
Kolom: nodig voor de nummer 1 beetje dubbelop tov gewenste.

Bdw. op open forum aantallen van users posten of afschermen (doorgeven aan 1 iemand die het allemaal bijhoudt oid?
nodig voor nummer 1 is minder dan gewenst ;) t'is namelijk wel gewenst om bruut veel te flushen ;) >:)

en voor de volledigheid:

RC5300.000~100.000400.000--100.000
OGR400.000~400.000750.000Graasland750.000750.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Seti toegevoegd

RC5300.000~100.000400.000--100.000
SETI50.000~ 1.000 75.000Soulmaster55.00055.000

ik zal maandag kijken wat ik kan overzetten op dpc account. als ik alles kan doen stel ik voor dat de andere seti dpc'ers de andere projecten gaan ondersteuen waar hulp nodig is.. Die 55K is dan geen probleem in 2 weken. Het is natuurlijk alles onder voorbehoud.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 63996 op 19-08-2005 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2DM
RC5300.000~100.000400.000D2DM300.000400.000
SETI50.000~ 1.000 75.000Soulmaster55.00055.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138731

iisschots schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:03:
Maar hoe maken we dan reclame voor nieuwe kalfjes? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30592

Anoniem: 138731 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:28:
[...]

Maar hoe maken we dan reclame voor nieuwe kalfjes? :P
Kalfjes die op hun beurt weer erg nuttig kunnen zijn om de doelstellingen ook daadwerkelijk te halen :+

Ik weet nog niet wat ik ga doen, maar ik ga er vanuit dat er ook wel het e.a. uit de richting van de lawaai koeien zal komen... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Tabel vind ik een beetje (ERG) nutteloos

MF is toch juist mensen verrassen en niet van te voren zeggen dat je 3.201.251.035,78 dingetjes gaat flushen?

zoizo zullen er vast wel wat records sneuvelen en denk ik dat elke top 5 wel plekje of 2 vernieuwd gaat krijgen

Sommige projecten hebben weinig organisatie nodig voor #1 (RC5, ORG, TSC, Dpad) een enkele heeft wel wat voorberedingen nodig (D2ol, Fad, Sob (ff paar mensen de uiers dicht houden en dan hebben we zo nummer 1))

Maar maak je maar meer druk om Seti, F@H BOINC en UD...

En aangezien we de DCwereld weer eens willen verrassen vind ik niet dat we verwachtte outputten moeten gaan bedenken. Doe gewoon je best, Verras elkaar, Spaar stiekum wat meer/minder dan mensen denken

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics
  • Laatst online: 31-05 09:18

Bio1ogics

Logisch toch?

Ik dacht dat het wel aardig zou zijn om op elk project een score te halen, die begint met een 7
Dus iets van:
F@H700k
FaD70M
Seti70k
D2OL70k
BOINC7k
SOB70M
DPAD7M
RC72700k
TSC70k

Dit zal overal een daily #1 opleveren. Bij de meeste projecten is het ongeveer 10 x dagscore, dus goed te doen. SETI en FaD vormen de uitzonderingen.
70k voor SETI zal ALLEEN mogelijk zijn met onze onvolprezen Soulmaster; natuurlijk is 7K wel haalbaar, maar zal geen daily #1 opleveren.
70M bij FaD is ongeveer 35 x dagscore, dit opbrengen in 52 dagen zal een aardige kluif baal hooi worden. Maarja 7M voor FaD vind ik wat weinig })

Laatste puntje: het niet over de targets heen schieten vereist een goed gecoordineerde en geconditioneerde kudde.

Roept u maar! :P

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bio1ogics schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 09:29:
Ik dacht dat het wel aardig zou zijn om op elk project een score te halen, die begint met een 7
Dus iets van:
F@H700k
FaD70M
Seti70k
D2OL70k
BOINC7k
SOB70M
DPAD7M
RC72700k
TSC70k

Dit zal overal een daily #1 opleveren. Bij de meeste projecten is het ongeveer 10 x dagscore, dus goed te doen. SETI en FaD vormen de uitzonderingen.
70k voor SETI zal ALLEEN mogelijk zijn met onze onvolprezen Soulmaster; natuurlijk is 7K wel haalbaar, maar zal geen daily #1 opleveren.
70M bij FaD is ongeveer 35 x dagscore, dit opbrengen in 52 dagen zal een aardige kluif baal hooi worden. Maarja 7M voor FaD vind ik wat weinig })

Laatste puntje: het niet over de targets heen schieten vereist een goed gecoordineerde en geconditioneerde kudde.

dit is niet haalbaar denk ik omdat je van iedereen precies moet weten hoeveel er geflusht word, ik wil best de deuren dicht zetten op een bepaalde tijd maar ga echt niet per blokje nauwkeurig flushen

ik zet gewoon de proxy een tijdje voor de flush dag dicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
MrMaD1909 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 18:02:
Hoi hoi,

Bedankt...
Dat kan je terugvinden in de FAQ (Doc 390/2). Let wel op de vernieuwde inlevertermijn voor HPF/Rosetta. Deze staat nog niet verwerkt in de FAQ.

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141104

MrMaD1909 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 18:02:
Hoi hoi,

Bedankt...
Kijk eens op het forum van team4fun (www.t4f.nl ), daar staat prima uitgelegd hoe je kunt sparen met UDMON, als je vragen hebt => posten maar !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

Anoniem: 4681 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 09:55:
[...]

dit is niet haalbaar denk ik omdat je van iedereen precies moet weten hoeveel er geflusht word, ik wil best de deuren dicht zetten op een bepaalde tijd maar ga echt niet per blokje nauwkeurig flushen

ik zet gewoon de proxy een tijdje voor de flush dag dicht!
dat bedoelde ik met het laatste puntje. ;)
Tis wel te doen hoor: select cluppie nieuwe clients downloaden, client niet onder DPC aanmelden, grazen, dagscores mailen tot het gewenste aantal. Op de 11e clients aanmelden.
Het hoeft ook niet precies die tabel-aantallen te zijn; als het maar begint met een 7

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Bio1ogics schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 09:29:
Dus iets van:
F@H700k
FaD70M
Seti70k
D2OL70k
BOINC7k
SOB70M
DPAD7M
RC72700k
TSC70k

[bla bla]
correctie: de #1 bij SoB doet ongeveer 20T per dag dus hoe je dan met 70M indruk wilt maken weet ik niet ;) (daar haal net de DPC top 25 mee)....met 70T eigenlijk ook niet dan zou je voor 700T moeten gaan wat ongeveer 60x de huidige dagscore is. lijkt me niet haalbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

Frentik schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 10:27:
[...]

correctie: de #1 bij SoB doet ongeveer 20T per dag dus hoe je dan met 70M indruk wilt maken weet ik niet ;) (daar haal net de DPC top 25 mee)....met 70T eigenlijk ook niet dan zou je voor 700T moeten gaan wat ongeveer 60x de huidige dagscore is. lijkt me niet haalbaar :+
details, details ;)
70T is wel een daily #1, maar idd jammer als dat geen indruk maakt.

Mijn punt is, dat we als DPC 7 jaar bestaan, dus zouden we op elk project waar DPC aan meedoet een #1 daily moeten halen.
Die 7 in de scores is ook maar een voorstel hoor 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86133

ik heb wel een procent van soulmasters doel voor seti hoor \o/

edit: oh ja, je kan maar 14 dagen je wu's bewaren op BOINC, en je kan met je normale client sparen.

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 86133 op 20-08-2005 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
Anoniem: 141104 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 10:09:
[...]

Kijk eens op het forum van team4fun (www.t4f.nl ), daar staat prima uitgelegd hoe je kunt sparen met UDMON, als je vragen hebt => posten maar !!
Je bedoeld het goed, maar hij vraagt hoe te sparen met UD (project) en niet F@H icm UD-monitor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Dit zijn de dagscores van de #1 en DPC op alle projecten van vandaag (ud van 18 juli)
Dit is een indicatie wat we zouden moeten halen om #1 zeker te stellen. En het liefst nog iets van 20% extra voor het geval dat iemand iets meer flusht. :)
Het lastigste zal het zijn om op F@H en BIONC de eerste plaatst te halen.

Project:score #1 19/8score DPCplaats DPC 19/8
TSC24.33211.9072
OGR406.845406.8451
D2ol40.9718.5643
FaD456351226941802
SETI@home27674196535
F@H475.82446.21223
RC5183723970042
SoB19420146124405653
UD42074864314294
BOINCNog niet gevonden851,0987
DPAD16667175798563

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
Vergeet UD niet. Die is misschien nog wel moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-05 16:34

SandStar

DPC-Crew

Zandster

ColdFusion schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:05:
Vergeet UD niet. Die is misschien nog wel moeilijker.
Bij UD is het momenteel zowieso moeilijk om uberhaupt punten te krijgen... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Zomaar een vraagje....

Het initiatief is leuk. Ik draai zelf Boinc SETI, maar ik zou echt niet weten hoe ik wel nieuwe WU's kan ontvangen, maar niet versturen

Indien dat bekend is wil ik zeker mee gaan doen! Ik zit direct op internet [oke, met een router ertussen], maar voor de rest geen proxies of DNS servers of wat dan ook.

Indien iemand een simpel antwoord heeft, dan doe ik mee!

Mooooooeeeee......

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste