Toon posts:

LIVE {IN A}BOX

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
:/ sorry net nieuw hier!!!
mijn ervaring met de live{box} is dat ik internet met usb configuratie van de livebox
probleem bij jullie bekent om de 1A 2 uur valt de telefonie weg het lampje gaat uit van de box
lampje van de internet verbinding blijft branden je zou denken dan kan ik alsnog internetten-
NEE DUS :(
IK HEB 1 EN AL ELLENDE MET DAT P*KE DING
1 krijg bij p2p emule een lage id wat ik ook doe met de firewalls het lukt me niet
tcp 4662 of 4672 0f vul het maar in!!
dan maar verbinden met utp kabel configuratie mooi het werkt zou je denken
ik krijg internet maar de netwerk met mijn hoofd pc krijg ik voor geen mogelijkheid aan de gang
alles is verbonden met dhcp protocol
voorbeeld ik heb 4 pc huisnetwerk via hub ik zit achter pc2 ik maak verbinding via netwerk met pc3
dat gaat door ook met pc4 maar pc1 waar de livebox aan verbonden is krijg ik niet in het netwerk
pingen gaat wel met hem maar windows ziet hem niet wat doe ik nu fout internetten gaat bij alle 4 goed maar netwerk via pc1 wil maar niet endie heb ik juist nodig want dat is mijn server 4 hd 160 gb

DUS TOCH MAAR WEER TERUG NAAR USB CONFIGURATIE |:(

NETWERK OK! INTERNET OP 4PC OKE!

en om het uur de livebox resetten het ergste is dat ik mijn dreambox satreceiver ook nog gelinkt is via modem met andere woorden dat ik online ook wegval en mijn codes niet kan ophalen
dus kijk ik om het uur naar een stilstaand beeld op de tv

ik had hiervoor de alcatel speedtouch 330 nooit geen problemen gehad maar ja adsl lite en dan overstappen naar adsl familie voor weinig sprak mij toch wel aan!

maar sh*t ik zou zo wel weer terug willen :r

Verwijderd

Wanadoo heeft een redelijk product gemaakt, en ik moet zeggen ik heb geen slechte ervaring met de livebox. Handleiding lezen die er bij zit en het zou moeten werken (gebruik de MacOS configuratie en niet de K** software die Wanadoo gemaakt heeft.
Configuratie werkt wel een beetje vreemd, maar gezien dat je internet werkt zou dat geen probleem mogen zijn.

Dus dan zit je nog met je netwerk probleem, daar hebben wij nou ook een duidelijke omschrijving van. Wat is je netwerk? Bedoel je Windows SMB? Daarvoor moet je wat instellingen doen (Win2K/XP iig), dus dat heeft niets met je modem te maken. Maar daarvoor kan je dit doornemen.

En sowieso sluit de livebox niet op een pc aan, zit niet voor niets een router in.
code:
1
telefoon--->livebox---->hub---->pc's

Of heb je het nou zo zitten?

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Welkom, maar lees eerst de FAQ even door (http://gathering.tweakers.net/forum/faq) en kijk even rond of er niet al een bestaand topic is waar je ea zou kunnen vragen.

Graag ook wat minder hoofdletters etc.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.