[PC] Doom III en D³: Resurrection of evil deel 9

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 2.813 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ik kan die gozer nog nie bereiken,

maar weet je, je mag de mijne wel hebben. Als je mij dan een poster op ken sturen dan doe ik het cker. Zoveel geef ik tog nie om dat ding eigenlijk. Staat wel aardig op mun monitor, maar zoveel waarde heeft ie niet voor mij. Dus als ik jou dan wel een plezier kan doen ermee ... ) })

Mail me maar op onderstaand adres, dan regelen we het wel ok ? Woon je in omgeving Den Haag toevallig ?? Dan kunnen we het anders oplossen namelijk.

email: knaft25 at w a n a d o o . n l

Doe effe subject dan: doom 3 beeldje ( aangezien ik redelijk wat spam krijg daaro ... )

Hier vast een geil plaatje die ik gemaakt heb voor je vandaag :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.jediuberknaft.demon.nl/thailand/beeld/pinky.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door JediUberknaft op 07-01-2006 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om dmv een commandline optie ofzo het aantal hertz in te stellen?

p.s. Ik weet dat D3 niet meer dan 60 frames geeft, en ik weet ook dat het met andere software sowieso mogelijk is om het aantal hertz in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Doom 3 weer eens geïnstalleerd nu ik een betere configuratie heb, en alles draait perfect nu op 1 ding na: bij iedere beweging die ik maak, hoor ik een tik-achtig geluid wat lijkt op het geluid dat je hoort wanneer je in Windows een folder/map opent. In het begin viel het niet op, maar nu ik erop let begint het toch wel te storen.

Mijn configuratie:
64+ 3500+
Sapphire X1900XT
Asus A8N-E (nForce4 en onboard 8-channel audio)
2x1GB

De gebruikelijke nieuwe Windows XP Pro install erop, nieuwste drivers (nForce4_amd_6.70_winxp2k_english.exe, 6-6_xp-2k_dd_ccc_wdm_enu_33678.exe, nieuwste bios) etc. en Doom 3 gelijk gepatched na installatie.

Het zal waarschijnlijk te maken hebben met de onboard geluidskaart, maar in andere games (Battlefield 2, Oblivion) is het geluid perfect... Dus daarom deze post: heeft iemand hier al eerder van gehoord?

Ik zal nu gelijk eens even het spel herinstalleren, maar dan zonder patch.. Edit. Heeft niks geholpen, het tikken is er nog steeds..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

*** kick ***

Maar, ben ik de enige die dit spel (en vooral de uitbreiding) echt nog steeds helemaal te gek vindt om te spelen ?? Ik weet niet HOE vaak ik hem al gespeeld heb, maar vaaak in ieder geval ... Ik vind hem nog steeds echt helemaal yammie :9
Gewoon het sfeertje, met alle supervette geluiden, en nog steeds heerlijke graphix ... Ja ik vind hem echt te gek nog steeds ... Effe een half jaar of meer niet gespeeld. Opnieuw installed .. en weer helemaal erin ...

Er zijn vast nog wel meer mensen die hem nu nog of weer spelen tog ?? Mijn geld echt absoluut dubbel en dwars waard geweest .. Ben gek op Sci Fi en horror, dus dan zit je echt wel toppie met deze game toch ??

:) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Nu ik weer een deftige grafische kaart heb ga ik het ook nog eens proberen binnenkort :)

[Edit]
Je houd van Scifi + horror, dus ik kan aannemen dat je System Shock 2 ook al helemaal grijs gespeeld hebt ? ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Exe-cuter op 25-01-2007 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
En F.E.A.R.???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 09:57
Ik vind hem ook best leuk. FEAR was voor mij echt n grote tegenvaller. Enkel de eerste paar levels waren leuk, daarna echt veel van hetzelfde, en niet eens spannend.

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

FEAR vond ik dus ook tegenvallen, en vond het ook erg jammer dat het spel zo zwaar was. Wil je eyecandy aan, moet je een flinke bak hebben. En ja ik wil met eyecandy. En ik moest het spel redelijk laag zetten om hem goed speelbaar te maken. En dat is voor mij toch ook een tegenvaller. En het gaat uiteindelijk altijd om gameplay, absoluut. Maar mun ogen willen ook wat :P .
En system shock .. ja .. heerlijk !!! En AvP 1 en 2 vond ik ook te gek. Die worden ook om de zoveel tijd op mun pc installed ... Het sfeertje in al die games spreekt me gewoon enorm aan en er zijn weinig games in mijn ogen die dat na kunnen doen. Het zou echt helemaal te gek zijn als we een AvP 3 kregen op 1 van de huidige engines ... pfff .. dat wordt echt gillen denk ik ... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:37

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb een week of twee terug voor de Xbox RoE gekocht. Voor een tientje :D

Deed het eigenlijk vooral vanwege de originele Doom, Doom 2 en de uitbreidingmaps daarvan. Lekker ouderwets co-op of dm doen :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Heb ook eindelijk een nieuwe pc en doom lekker op mijn nieuwe breedbeeld met alles hoog, jummie - patch 1.3.1 is trouwens ook uit

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 14:27
Beetje een nutteloze topickick.

Waarschijnlijk bedoel je patch 3.1.3.

Overigens is die trouwens al uit vanaf 24 mei 2005. Niet echt nieuw dus.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
shades schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:37:
Heb ook eindelijk een nieuwe pc en doom lekker op mijn nieuwe breedbeeld met alles hoog, jummie - patch 1.3.1 is trouwens ook uit
hehe welkom in 2008!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Jeroen O schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:15:
Beetje een nutteloze topickick.

Waarschijnlijk bedoel je patch 3.1.3.

Overigens is die trouwens al uit vanaf 24 mei 2005. Niet echt nieuw dus.
nee,

ik bedoel 1.3.1 en die is van mei 2007 ;)
http://doom3.filefront.com/file/DOOM_3_Patch;76460

Misschien nutteloos maar heb het nooit echt kunnen spelen vanwege inferieure apparatuur - en nu is de ua-corp website ook al pleite.

[ Voor 18% gewijzigd door shades op 19-02-2008 21:17 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 14:27
Ja, je hebt gelijk. :)

Vreemd alleen dat die patch niet op de officiele doom 3 website staat (www.doom3.com)

Heb je ook al hier gekeken: http://www.widescreengamingforum.com/

Hier kan je zien hoe je diverse spellen, waaronder ook doom 3 kan instellen voor gebruik in combinatie met een breedbeeld monitor.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Ja ik weet het .... het is een behoorlijke kick ... Maar dit spel BLIJFT mij gewoon pakken ;)
Op 1 of andere manier, is dit toch nog steeds 1 van DE spellen op sci-fi gebied die mij blijft boeien. Heel voorspelbaar op veel vlakken is het, dat weet ik. Maar toch blijf ik het een vet spel vinden. Terwijl er toch heel veel negatief nieuws over is. Ik heb dit spel echt al zo vaak uitgespeeld, maar blijf m toch maar installeren :-)

Ligt het aan mij of zijn er toch ook wel wat meer mensen die dit delen met mij ?? En anders, dan komt de Hell loss in je r**t ....

Geintje .. maar ben gewoon benieuwd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 15:47

Japser

Jeej!

Ik ga em vanavond ook weer es reinstallen, ben wel toe aan een lekkere horror shooter :) Plus het feit dat ik de addon nog nooit uitgespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:10
Ik heb de game net weer geinstalleerd,

Alleen ik draai dan dus alles op Ultra enzo, alleen ik heb het idee dat de pakken allemaal op Low staan.

Kan iemand mij misschien een Config geven waar alles op Ultra staat met 4x AA enzo?

Ik zal nog even kijken of ik het goed krijg.

Okee laat maar.

Ik heb via internet al gewoon de configs kunnen vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door Kuhr89 op 10-11-2008 15:14 ]

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:37

Vrijdag

De Zwarte

JediUberknaft schreef op maandag 10 november 2008 @ 00:14:
Ja ik weet het .... het is een behoorlijke kick ... Maar dit spel BLIJFT mij gewoon pakken ;)
Op 1 of andere manier, is dit toch nog steeds 1 van DE spellen op sci-fi gebied die mij blijft boeien. Heel voorspelbaar op veel vlakken is het, dat weet ik. Maar toch blijf ik het een vet spel vinden. Terwijl er toch heel veel negatief nieuws over is. Ik heb dit spel echt al zo vaak uitgespeeld, maar blijf m toch maar installeren :-)

Ligt het aan mij of zijn er toch ook wel wat meer mensen die dit delen met mij ?? En anders, dan komt de Hell loss in je r**t ....

Geintje .. maar ben gewoon benieuwd ...
Ik vond er toch echt niks aan, heb me ontzettend verveeld met het spel :P Maar misschien is Dead Space ook wel wat voor je?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:59
TroonStaal schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:28:
[...]

Ik vond er toch echt niks aan, heb me ontzettend verveeld met het spel :P Maar misschien is Dead Space ook wel wat voor je?
Die 'eenzaamheid' is voor veel mensen ook juist een stukje vermaak. Het mag dan een linaire ervaring zijn met weinig variatie in setting, maar over het geheel vond ik het een leuke game. Verhaal was niet heel diep of complex, maar het was voor mij genoeg gevuld met verhaal en achtergrond. De voicelogs alleen al vond ik best een leuke toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

TroonStaal schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:28:
[...]

Dead space leek me ook wel wat, maar is totaal niet te besturen voor mij. Ben echt een hardcore FPS speler en dan is zo'n console spel niks voor mij. Erg jammer, want ik denk dat ik hem best vet had gevonden. Heb hem geprobeerd dus, maar door de besturing totaal links laten liggen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:36

HugoBoss1985

Xenotech

Wat vinden jullie de beste "visuele kwaliteit" mod voor Doom 3 en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Je kicked een topic uit 2008.. niet heel nodig voor je vraag, dat kan je ook prima vragen in De Gamelounge

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

bolleh schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:19:
ik ben nog steeds op zoek naar iemand die mn map voor me wil testen. het is nu echt nog enkel de map zelf, dus nog geen monsters(al weet ik al wel waar ik ze ga plaatsen) en ik moet nog omgevingsgeluiden toevoegen. verder is de map nog lang niet klaar. ik blijf gewoon lekker doormappen tot ik er genoeg van heb en ik zoiets heb van ok, dit is het eind ;)

ik ben echt op zoek naar 1 persoon(meer dan genoeg) dus als je er zin/tijd voor hebt, drop me een mail of voeg me toe op msn.

..knip..
Hahaha deze foto's in dit topic _O- _O-

[ Voor 20% gewijzigd door psychoclown op 24-09-2011 09:18 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• JediUberknaft

JediUberknaft

spppoooooky hoor ! Krijg gelijk weer zin om DIII te spelen :+ :+

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:31

The Zep Man

🏴‍☠️

JediUberknaft schreef op woensdag 14 september 2011 @ 06:36:
spppoooooky hoor ! Krijg gelijk weer zin om DIII te spelen :+ :+
Nah, heb geen zin om mijn 3dfx Voodoo II SLI-setje uit de kast te trekken.

Was de enige manier om überhaupt wat te kunnen zien in dit spel. |:(

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:14
The Zep Man schreef op woensdag 14 september 2011 @ 08:50:
[...]
Nah, heb geen zin om mijn 3dfx Voodoo II SLI-setje uit de kast te trekken.

Was de enige manier om überhaupt wat te kunnen zien in dit spel. |:(
Voodoo2? die trok Quake 3 net... (op 800x600 of 1024x768 in SLI). Doom 3 is weer generatie nieuwer en toen die uit kwam was hij geoptimaliseerd voor 3d kaarten die nog nieteens bestonden. (op max settings)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Ik denk dat hij inderdaad Quake3 bedoelt, Doom3 was nog aanmodderen met een Geforce 6600GT in SLI om echt goede framerates neer te zetten :D

Quake3 speelde ik destijds op een Voodoo3 3000 kaart waar deze prima op draaide. Was inderdaad nog een game die net in de 3DFX periode viel.
Pagina: 1 2 Laatste