Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Een andere manier is vrij onhandig en overbodig om in te bouwen in React, lijkt me
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Maar dan moet degene die dat bijhoudt wel uit zijn ogen kijken.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Aangezien bij sommige crew meerdere titels staan en titels soms dus een beetje van de standaard afwijken is dit bijna niet te doen.
Qua rechten set is iemand geen 'mod CME' bijvoorbeeld, maar heeft een variatie aan rechten sets. Moeilijk automatiseerbaar dus
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Lijkt me niet handig om het uit die data uit te lezen. Daar kom je inderdaad snel uitzonderingen tegen, zoals moderators SA/WOS die stiekem ook hgm of global mod zijn. Dan zou je die mensen overal of nergens zienmomania schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 22:33:
Qua rechten set is iemand geen 'mod CME' bijvoorbeeld, maar heeft een variatie aan rechten sets. Moeilijk automatiseerbaar dus
iig bedankt voor het mee-denken.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
[ Voor 3% gewijzigd door sanfranjake op 17-08-2005 22:45 ]
Mogelijk is het zeker, en het systeem an sich is nog redelijk simpel te maken denk ik. Maar het integreren met React en toepassen op alle plaatsen waar TS aan denkt is een stuk lastiger, zo niet onmogelijk*. Bovendien zinloos, want die paar keer per jaar dat er een mod bijkomt of weggaat is er vast wel iemand die even die FAQ's bij wil werken.sanfranjake schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 22:45:
Ik ben geen genie in programmeren en databases, misschien weet iemand anders nog wat
* Binnen een tijdsbestek dat het rendabel is.
[ Voor 7% gewijzigd door NMe op 17-08-2005 22:48 ]
Maar toch echter, de crew beslist
[ Voor 32% gewijzigd door AW_Bos op 17-08-2005 23:22 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Even een voorbeeldje: gorgi_19 had modrechten in Webdesign & Graphics. Echter, hij was geen Moderator W&G, maar Moderator P&W. Waar iemand (primair) moderator is kun je AFAIK niet uit de statussen in de database afleiden.AW_Bos schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:21:
Statussen en username staan in de database, misschien een aparte page dan maken met React-custom actions, en een querie en een whileloopje.
Maar toch echter, de crew beslist.
Het ging mij niet zozeer om de status weergave (welke mod-rechten wel of niet) , maar gewoon om het feit of het eventueel mogelijk was dat de namen "automagisch" worden aangepastMotrax schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:23:
En wat dan met al het gegeinponem dat een gewone user een andere status heeft [...]
[ Voor 10% gewijzigd door APClll op 17-08-2005 23:34 . Reden: typo ]
Verwijderd
Daarmee is niet de 'algemene' pagina aangepast, maar wel alle FAQ's etc in de subfora.
Is de effort het waard? * ripexx denkt van nietAPClll schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:30:
[...]
Het ging mij niet zozeer om de status weergave, maar gewoon om het feit of het eventueel mogelijk was dat de namen "automagisch" worden aangepast
Volgens mij wordt er namelijk niet database techinsich bijgehouden wie er allemaal mod is, dit is zover ik weet gewoon een text veld in de forum tabel. Daarnaast is het zeer onlogisch om dit via de rechtentabel af te vangen want dan zou elke admin, global mod en ander gespuis ook in deze lijst komen. En dat lijkt me dus niet wenselijk.Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:33:
Volgens mij zitten sommige mensen hier te moeilijk te denken.. waarom niet gewoon iets van een tag hiervoor, bv. <MODS /> ofzo. Die gaat gewoon zo de database in, en bij parsen van een pagina wordt <MODS/> vervangen door de namen van de moderatoren van het betreffende forum.
Daarmee is niet de 'algemene' pagina aangepast, maar wel alle FAQ's etc in de subfora.
[ Voor 57% gewijzigd door ripexx op 17-08-2005 23:37 ]
buit is binnen sukkel
Verwijderd
Tsja ach.. zo zijn er nog wel meer dingen die de effort niet waard zijn, zoals waarom zoveel smileys, iemand heeft die toch ooit gemaakt. Waarom een signature, waarom verschillende stylesheets, enz.ripexx schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:34:
Is de effort het waard? * ripexx denkt van niet
Allemaal functies die niet strikt noodzakelijk zijn, maaruiteindelijk wel bijdragen aan het soepel werken van een forum in z'n geheel.
Het is totaal niet erg als er in de FAQ van een subforum de naam van een ex-mod staat, maar het staat wel klungelig.
Dus je wilt bij elk fora wat er in die lijst komt te staan mijn naam en die van BalusC, kees, ACM, crisp, Daniel, LuNaTiC, Xandrios, F_J_K & Curry tegenkomen (to name a few) ?Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:33:
Volgens mij zitten sommige mensen hier te moeilijk te denken.. waarom niet gewoon iets van een tag hiervoor, bv.ofzo. Die gaat gewoon zo de database in, en bij parsen van een pagina wordt vervangen door de namen van de moderatoren van het betreffende forum.
M.a.w.: Leuk idee, en ik heb er zelf ook wel eens over nagedacht, maar het vergt gewoon zoveel intelligentie van een script dat het niet echt zinvol is om te maken, dan lopen de pics enzo maar eens achter. Als je een ex-mod per ongeluk mailt is hij heus niet te beroerd om je door te verwijzen naar z'n collega's
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Nou, gelukkig denkt Parse iets verder dan jij, wie waar mag modden staat echt in de database, en als je me niet gelooft kun je MyReact downloaden en het zelf bekijkenripexx schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:34:
Volgens mij wordt er namelijk niet database techinsich bijgehouden wie er allemaal mod is, dit is zover ik weet gewoon een text veld in de forum tabel. Daarnaast is het zeer onlogisch om dit via de rechtentabel af te vangen want dan zou elke admin, global mod en ander gespuis ook in deze lijst komen. En dat lijkt me dus niet wenselijk.
Ik heb MyReact al eens bekekenmoto-moi schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:40:
[...]
Nou, gelukkig denkt Parse iets verder dan jij, wie waar mag modden staat echt in de database, en als je me niet gelooft kun je MyReact downloaden en het zelf bekijken
Verder wel
buit is binnen sukkel
Verwijderd
Nee? Dan zet je in de FAQ wie er allemaal mogen modden. Niet wie de mods zijn.moto-moi schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:39:
Dus je wilt bij elk fora wat er in die lijst komt te staan mijn naam en die van BalusC, kees, ACM, crisp, Daniel, LuNaTiC, Xandrios, F_J_K & Curry tegenkomen (to name a few) ?
Ik was er vanuit gegaan dat de namen van mods zoals die in de index staan, niet - heel smerig -gewoon ergens staan, maar voortkwamen uit een koppeling tussen users/fora. Kennelijk niet dus.
Helaas is ons rechtenverhaal zo ingewikkeld dat dat niet te doen is, zoals ik hierboven al heb geschetstVerwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:47:
Nee? Dan zet je in de FAQ wie er allemaal mogen modden. Niet wie de mods zijn.
Ik was er vanuit gegaan dat de namen van mods zoals die in de index staan, niet - heel smerig -gewoon ergens staan, maar voortkwamen uit een koppeling tussen users/fora. Kennelijk niet dus.
Die index-entries moet ik met de hand aanpassen, vandaar dat er soms ook afkortingen van modnicks staan omdat ze anders niet passen enzo.
Veel meer voordeel valt er dus niet uit te halen, misschien dat het er wat makkelijker van wordt gemaakt (en users hoeven het niet meer te melden / bij te houden)
Volgens mij heb je niks gelezen van wat ik hierboven gezegd heb..r0b schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 01:01:
Of je gebruikt een dynamisch plaatje / iframe in de betreffende FAQ en regelt alles met een centrale pagina waar alles in staat forum-wide, dan is het simpel(er), maar vergt nog steeds wat werk.
Veel meer voordeel valt er dus niet uit te halen, misschien dat het er wat makkelijker van wordt gemaakt (en users hoeven het niet meer te melden / bij te houden)
Juist wel, omdat ik het heb over het handmatig invullen van een pagina'tje / plaatje, en niet over het 'detecteren van de rechten', waardoor dat probleem geskipped wordt.moto-moi schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:47:
[...]
Volgens mij heb je niks gelezen van wat ik hierboven gezegd heb..
Het lijkt me handig dat je het primaire aanspreekpunt voor het forum mailt als je een vraag hebt. WIl je een P&W mod mailen moet dat naar whoami AT tweakers DOT net, en niet naar daniel AT tweakers DOTnet die er volgens zijn reachtenset wel mag modden. Wie er mogen modden is niet handig dus.Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:47:
[...]
Nee? Dan zet je in de FAQ wie er allemaal mogen modden. Niet wie de mods zijn.
[ Voor 2% gewijzigd door P_de_B op 18-08-2005 11:37 . Reden: email adressen anti harvester gemaakt ]
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()