man, wat een game, heb nu zo 2 uur non stop gespeeld
naja even wat dingetjes:
draait hier dus op 1600x1200 en alles op full, heerlijk, ziet er echt pr8ig uit. het rijgedrag van de wagens is weer subliem

lekker driften door de bocht met je oude waggie, echt geweldig gewoon. maar wat me toch opviel was dat er veel geluidjes rechtstreeks uit gtr gekopieerd zijn, opzich geen ramp hoor. tzijn goede samples. maar ik had toch liever weer andere geluidjes gehad

het motorgeluid vinnik btw wel machtig, vooral dat van die corvette. De lotus is tot nu toe me favoriet

wat een bak, lekker smijten met dat ding. kom nu op de lange baan op een 1.33.5 geloof ik, maar daar kan nog flink wat vanaf. naja heb dus een race gedaan. wat me meteen opviel was dat de wagen aan het einde van de race zich toch weer anders gedroeg

dus dat is ook weer een pluspunt. wat leuk is aan de game is dat de leercurve ditkeer veel minder hoog is, en de tijden en races veel minder afhankelijk zijn van setups. dus online ook veel meer close racing verwacht. en ik vind de normaal bewegende mannetjes echt iets toevoegen aan de sfeer. (evenals de day/night cycle en de veeeel realistischere schaduwen)
iig, ben zeer positief over de game, maar kan het kloppen dat je geen FF effecten heb? zoals kerbstones enz?
naja, iig, ik ga deze game zeker kopen.
hier nog een high res screen van mij in de lotus (alles full @ 1600x1200)