En een flink eind als het kanOp zondag 14 januari 2001 21:04 schreef Config het volgende:ROFLMAOPIMP
gaat toch fietsen vent...
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Dont feed the Trolls. 
Kom op jonges! kunnen jullie hier echt niet doorheen kijken????
Kom op jonges! kunnen jullie hier echt niet doorheen kijken????
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Die 2 in je naam staat zeker voor het aantal seconden dat je hier niet-gebant rondloopt?
Verwijderd
HALLOW, ok, afspraak, dit is de LAATSTE post in dit topic.. ADJES/MODJES, close al zijn posts DIRECT, geef hem geen aandacht
Hee Internet King, aangezien de mods jouw wel steeds kunnen bannen, maar jij dus steeds nieuwe accounts kan aanmaken en ff offline en online gaan vraag ik je toch vriendelijk op te houden met irritant en zinloos posten, de mods en adjes zijn niet streng, dat is normaal hier, wen er alsjeblieft aan, en zorg ervoor dat het leuk blijft voor ons allemaal..
Ga anders naar www.scholieren.com en dan naar het forum daar, maar ga alsjeblieft niet meer zinloos en flaimen hierzo..
Denk ff na, en we hebben het zo allemaal weer leuk..
Het kan wel via de mods komen dat je telkens gebanned wordt, maar het moet uiteindelijk van jouw komen, en ik hoop dat je daar volwassen genoeg voor bent..
Dank je.
Ga anders naar www.scholieren.com en dan naar het forum daar, maar ga alsjeblieft niet meer zinloos en flaimen hierzo..
Denk ff na, en we hebben het zo allemaal weer leuk..
Het kan wel via de mods komen dat je telkens gebanned wordt, maar het moet uiteindelijk van jouw komen, en ik hoop dat je daar volwassen genoeg voor bent..
Dank je.
Don't You stare there, Operate!
Pagina: 1