Het zit er hoogstwaarschijnlijk aan te komen: de vrijval van het spaarloon per 1 september. (van 2001 tot en met 2004). Hoewel de eerste kamer nog akkoord moet gaan, heeft de staatssecretaris al besloten dat het spaarloon per 1 september belastingvrij mag worden gedeblokeerd.
De bedoeling hiervan is om de economie een oppepper te geven.
Ik ben benieuwd of mensen dit ook gaan uitgeven, of het juist op de spaarbank zetten.
Zelf heb ik een nieuw huis gekocht, dus mijn spaarloon komt sowieso vrij. Een deel gaat inderdaad naar de verbouwing/klussen van het huis en van het restant koop ik een 42" Plasma scherm (waarschijnlijk de Panasonic 42PV-500 of de Hitachi PD7200).

Waar gaan jullie de zuur-bij-elkaar-gespaarde centen aan uitgeven? Of gaat het naar de bank?
Ben benieuwd!
De bedoeling hiervan is om de economie een oppepper te geven.
Ik ben benieuwd of mensen dit ook gaan uitgeven, of het juist op de spaarbank zetten.
Zelf heb ik een nieuw huis gekocht, dus mijn spaarloon komt sowieso vrij. Een deel gaat inderdaad naar de verbouwing/klussen van het huis en van het restant koop ik een 42" Plasma scherm (waarschijnlijk de Panasonic 42PV-500 of de Hitachi PD7200).

Waar gaan jullie de zuur-bij-elkaar-gespaarde centen aan uitgeven? Of gaat het naar de bank?
Ben benieuwd!
Beauty is in the eye of the beerholder