Sinds een korte tijd heb ik een Asus V9999LE (geforce 6800LE) aangeschaft, en heb ik zonder problemen Counter-Strike via Steam gespeeld.
Maar sindskort krijg ik regelmatig bij het opstarten van Counter-Strike de mededeling : The specified video mode is not supported. The game will now run in software mode.
Ik kan dus vervolgens of in software mode spelen of in D3D.
Maar ik wil gewoon in OpenGL kunnen spelen.
Dit probleem komt overigens niet elke keer voor.Als ik de pc opnieuw opstart, wil het vaak wel weer lukken.
Voordat ik deze kaart had, had ik een Geforce 4 Ti 4200 , en daar heb ik deze melding nog nooit gehad.
Met search heb ik geprobeerd een oplossing te vinden, maar dan kom ik topics tegen die al een paar jaren oud zijn en mij ook geen oplossing bieden voor dit probleem.
Wie kent dit probleem en kan me helpen?.
Alvast bedankt voor de genomen moeite..!
Mijn Specs :
AMD Athlon XP 2800+
512 MB DDR RAM
ASrock K7S8X R3.0
Geforce 6800LE (1,16x1,6)
Q-Tech 400W voeding.
Drivers: Forceware 77.77
Maar sindskort krijg ik regelmatig bij het opstarten van Counter-Strike de mededeling : The specified video mode is not supported. The game will now run in software mode.
Ik kan dus vervolgens of in software mode spelen of in D3D.
Maar ik wil gewoon in OpenGL kunnen spelen.
Dit probleem komt overigens niet elke keer voor.Als ik de pc opnieuw opstart, wil het vaak wel weer lukken.
Voordat ik deze kaart had, had ik een Geforce 4 Ti 4200 , en daar heb ik deze melding nog nooit gehad.
Met search heb ik geprobeerd een oplossing te vinden, maar dan kom ik topics tegen die al een paar jaren oud zijn en mij ook geen oplossing bieden voor dit probleem.
Wie kent dit probleem en kan me helpen?.
Alvast bedankt voor de genomen moeite..!
Mijn Specs :
AMD Athlon XP 2800+
512 MB DDR RAM
ASrock K7S8X R3.0
Geforce 6800LE (1,16x1,6)
Q-Tech 400W voeding.
Drivers: Forceware 77.77