Bij de tweede keer opstarten van wolfenstein ET krijg ik de volgende foutmelding:
GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem
Deze foutmelding zou betekenen dat de drivers die ik geinstalleerd heb niet goed zijn. Echter! Na een reboot kan ik gewoon opstarten en spelen. Sluit ik het spel af dan kan ik dus niet meer opnieuw opstarten. Het spel start dan op in "wat het lijkt softwaremodus" en loopt vast. een derde keer opstarten resulteerd in bovenstaande foutcode.
In de search heb ik diverse topics over deze foutmelding gevonden, echter in deze topics krijgt men altijd deze foutmelding. Ik krijg hem dus pas na de tweede keer opstarten van een spel.
Systeem:
Pentium 4, 2400 mhz
1024 Mb ddr
asus 6800 GT 256 ddr3
Wat heb ik al geprobeerd:
- drivers volledig verwijderd;
- nieuwe drivers geinstalleerd van nvidia.com
- nog geen herinstall geprobeerd, dit wordt mijn laatste optie.
GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem
Deze foutmelding zou betekenen dat de drivers die ik geinstalleerd heb niet goed zijn. Echter! Na een reboot kan ik gewoon opstarten en spelen. Sluit ik het spel af dan kan ik dus niet meer opnieuw opstarten. Het spel start dan op in "wat het lijkt softwaremodus" en loopt vast. een derde keer opstarten resulteerd in bovenstaande foutcode.
In de search heb ik diverse topics over deze foutmelding gevonden, echter in deze topics krijgt men altijd deze foutmelding. Ik krijg hem dus pas na de tweede keer opstarten van een spel.
Systeem:
Pentium 4, 2400 mhz
1024 Mb ddr
asus 6800 GT 256 ddr3
Wat heb ik al geprobeerd:
- drivers volledig verwijderd;
- nieuwe drivers geinstalleerd van nvidia.com
- nog geen herinstall geprobeerd, dit wordt mijn laatste optie.