Toon posts:

Gezocht: goede racegames voor PC*

Pagina: 1
Acties:
  • 1.093 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb een tijdje geleden een stuur gekocht voor mn pc en na nfsu2 (en flatout bijna) uitgespeeld te hebben ben ik op zoek naar een andere race game, en na een hoop bagger en middelmatige demo's gedownload te hebben (zoals 2 fast driver, crazy taxi, driver, juiced, manhattan chase, indycar series, enz...) vroeg ik me af of iemand een racespel kent dat wel de moeite is om te kopen?
Scar vond ik wel leuk maar mn pedalen herkende hij niet :S (Het is btw dit stuur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Zoek je arcade of realisme?

Arcade: DTM 2
Realisme: Grand Prix Legends (nog steeds :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Live For Speed S2 (is nog in alpha stage, maar is er enorm op vooruit gegaan sinds S1, en S3 moet nog komen, met nog veel meer upgrades)
te vinden op http://www.liveforspeed.net.
daar kan je ook een license bestellen om de demo te unlocken tot full versie.

edit: deze gaat trouwens ook om realisme. elke versie moet weer verbeteringen brengen.
wat nu nog een (heel stom) probleem is, is dat de AI drivers te dom zijn om te refuelen als de tank leeg raakt :P
ik reed pas een 25 ronden race op Kyoto Ring - GP Long, en na een rondje of 12 staan ineens alle computer drivers stil....allemaal brandstof op 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door McKaamos op 13-08-2005 18:56 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank je DTM 2 lijkt me wel interresant, en ik ben ook wel eens van plan om iets realistischer te proberen.

Live for speed zal ik eens downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Als je een beetje van ralley houdt, is RichardBurnsRalley (RbR) een aanrader...is ook niet echt een arcaderacer te noemen,,, ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Mr. Detonator op 13-08-2005 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Als je voor realisme gaat kun je het eens proberen met GTR FIA GT-racing van Atari. Met een stuurtje is dit een fantastische race-simulatie. Echter zeker niet makkelijk.

Er zijn ook veel extra circuits en auto's voor te downloaden, dus je kunt er wel even mee vooruit. Om nog maar te zwijgen over de mogelijkheid om 24-uurs races te rijden. >:)

http://www.simbin.se

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

FireWurX schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:53:
Live For Speed S2 (is nog in alpha stage, maar is er enorm op vooruit gegaan sinds S1, en S3 moet nog komen, met nog veel meer upgrades)
te vinden op http://www.liveforspeed.net.
daar kan je ook een license bestellen om de demo te unlocken tot full versie.

edit: deze gaat trouwens ook om realisme. elke versie moet weer verbeteringen brengen.
wat nu nog een (heel stom) probleem is, is dat de AI drivers te dom zijn om te refuelen als de tank leeg raakt :P
ik reed pas een 25 ronden race op Kyoto Ring - GP Long, en na een rondje of 12 staan ineens alle computer drivers stil....allemaal brandstof op 8)7
Mr. Detonator schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:15:
Als je een beetje van ralley houdt, is RichardBurnsRalley (RbR) een aanrader...is ook niet echt een arcaderacer te noemen,,, ;)
LFS is echt een aanrader, echt heel erg vet (ik heb een licentie gekocht omdat het spel zo ongelooflijk realistisch in elkaar steekt) maar met achterwielaandrijving keihard door de bocht blijft moeilijk, dat wel, je moet wel een beetje doorzetten en moeite doen wil je het onder de knie krijgen. En het onder de knie krijgen geldt ook voor RBR. En je hebt een mooi stuurtje hoor! (heb ik ook :P)

[ Voor 4% gewijzigd door bartvl op 13-08-2005 19:24 ]

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

MediJack schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:21:
Als je voor realisme gaat kun je het eens proberen met GTR FIA GT-racing van Atari. Met een stuurtje is dit een fantastische race-simulatie. Echter zeker niet makkelijk.

Er zijn ook veel extra circuits en auto's voor te downloaden, dus je kunt er wel even mee vooruit. Om nog maar te zwijgen over de mogelijkheid om 24-uurs races te rijden. >:)

http://www.simbin.se
qua moeilijkheid (op simulatie natuurlijk :P) vond ik de demo wel meevallen, niet dat het een eitje is, maar RBR en LFS zijn toch wat moeilijker (persoonlijk na korte ervaring) overigens is het geluid wel heeeeeeel vet in GTR

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-10 11:00
Even een klein titeltweakje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Laatst online: 11:47
MCrae 2005, Richard Burns Rally (ben ik zelf niet zo heel erg kapot van, maar is een van de beter (de beste :?) simulaties die er is)

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaatschaap11 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:04:
MCrae 2005, Richard Burns Rally (ben ik zelf niet zo heel erg kapot van, maar is een van de beter (de beste :?) simulaties die er is)
Mee eens, MCrea is een combinatie van realisme en arcade en richard burns is realistische rally spel wat er is. Niet dat het leuk is om te spelen, ik zou gewoon voor lfs2 gaan, makkelijk te leren, maar toch dicht bij realisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-10 10:05

ReseTTim

Chocolate addicted

Toca :P

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

A2 Racer ?

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Op dit moment is GTR het beste race spel op dit moment vind ik. Je kan in 3 verschillende modes rijden waarvan Simulation het moeilijkst is. En het de simulation mode in de demo is veel makkelijker dan de simulation mode in de volledige game.

verder komt binnenkort GT-Legends uit ook van de makers van GTR. Simbin dus in dit spel kan je rond rijden in de race wagens van de jaren 60 - 80 enzo.
Hier heb je een trailer van het spel wat in Oktorber uit moet komen.
Als je meer te weten wilt komen over GTR moet je hier maar eens rondneuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Big Red Racing ;)

Colin Mcrae spellen zijn inderdaad geen gek idee. De '04 versie ligt ook heel goedkoop in de winkel nu. En je kan er ook mee online spelen. De voorgaande spellen zijn niet zo heel realistisch, dus ik denk dat GTA FIA niet echt wat voor je is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch3men schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 13:24:
Op dit moment is GTR het beste race spel op dit moment vind ik. Je kan in 3 verschillende modes rijden waarvan Simulation het moeilijkst is. En het de simulation mode in de demo is veel makkelijker dan de simulation mode in de volledige game.

verder komt binnenkort GT-Legends uit ook van de makers van GTR. Simbin dus in dit spel kan je rond rijden in de race wagens van de jaren 60 - 80 enzo.
Hier heb je een trailer van het spel wat in Oktorber uit moet komen.
Als je meer te weten wilt komen over GTR moet je hier maar eens rondneuzen.
Komende week een demo van GT legends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 13:34:
Big Red Racing ;)

Colin Mcrae spellen zijn inderdaad geen gek idee. De '04 versie ligt ook heel goedkoop in de winkel nu. En je kan er ook mee online spelen. De voorgaande spellen zijn niet zo heel realistisch, dus ik denk dat GTA FIA niet echt wat voor je is
GTR is nou juist het realistische race game atm dat er is. Dus ik snap nou niet wat je ermee bedoelt vraag maar eens aan de echte super profs of GTR realistisch is. En ik als één van de snelste GTR rijders op GoT samen met nog een paar (niet opschepperig bedoelt) weet ik dus wel of dit spel realistisch is ja/nee.
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 13:37:
[...]

Komende week een demo van GT legends
Hmm dat word eff proberen en daarna maar weer aan de slag met GTR voor het oefenen voor de volgende league race na een zomerstop.

[ Voor 19% gewijzigd door FabiandJ op 14-08-2005 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor realisme zekers live for speed s2

voor fun en knallen: need for speed series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-10 14:25
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 13:34:
Big Red Racing ;)

Jij bent blijkbaar geen Sim Racer.... De beste sim racer op dit moment is GTR! Dit spel is alleen niet voor iedereen weggelegd. GTR vereist heeeel veel oefening voordat je een beetje normale ronde tijden kan neerzetten (laat staan 1,5 uur constant rijden). Daarnaast kan je ook nog alle mogelijke instellingen in je setup aanpassen. Daar mag je ook nog wel een tijdje voor in de boeken om dat onder de knie te krijgen B) . Ik heb heel wat rondjes gereden (3900 laps) en wat boeken gelezen en nog steeds is het een grote uitdaging om je auto weer klaar te maken voor de race. Dan heb ik het nog niet over het uitrijden van de race.... 8)

Mcrae '05 is een beetje arcade/sim.. Als je dan toch sim-rally wil rijden speel dan Ricard Burns Rally. Alleen daar komt weer veel oefening bij kijken.

Het is maar wat je wilt... constant je rechtervoet vol naar beneden en zonder na te denken raggen met je auto of iets leerzaam waar je een heel gevoelig rechter voetje voor moet hebben en trots op jezelf kan zijn als je snelle tijden rijdt. _/-\o_
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wow, bedankt voor de response! Ik zal zeker GTR eens proberen en ben nu Mc Rae '04 aan het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

1 :D
2 :/.

NB 1 als je het als grap bedoelt.
NB 2 als je het serieus bedoelt.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

live for speed is zeker de race sim met de beste physics van dit moment. Deze sim geeft je echt het gevoel met een echte auto over het circuit te sturen. En hij word constant beter!

Ik heb zelf nog met Christijan Albers geraced toen hij nog meedeed aan het nk karting. Ook nog raceervaring met auto's dus ik weet wel een (klein) beetje wat goed is en wat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De simulatieracegame rFactor komt binnenkort uit. Vernieuwde engine, schijnt beste sim-racer te worden.
En modding community wordt voluit gesteund, dus er komen snel F1/Nascar e.d. uitbreidingen die je waarschijnlijk gewoon gratis kunt downloaden.

www.rfactor.net

Topic op GoT:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/954967/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juiced!! _/-\o_
best realistisch, lijkt op de nfsu reeks maar dan stukke beter (vind ik) o.a. met schademodellen
ook online is hij leuk alleen zijn er wel weinig spelers ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

executor schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 18:34:
[...]

1 :D
2 :/.

NB 1 als je het als grap bedoelt.
NB 2 als je het serieus bedoelt.
Het moet gezegt worden, A2 racer was echt een voorbeeld van een..umm budget titel. Budget programmeren..budget design, budget idee-en en slechte uitwerking... het was speelbaar ja..maar niets aan en het sloeg nergens op.

A2 racer is echt een voorbeeld van..tja... dom kapitaal!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 21-09 11:54
swampy schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:05:
[...]

A2 racer is echt een voorbeeld van..tja... dom kapitaal!
En dan nog uitmelken ook _/-\o_

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

ik vind zelf de dtm serie heel goed. en idd ook juiced is een aanrader.

Je kan ook eens een motor spel proberen zoals motogp :)

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 21:44
Hmz... het spel "Wacky Races" schopt kont! Oh jah... "Slicks 'n Slides" was ook vetjes.

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

p.habo schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:36:
Hmz... het spel "Wacky Races" schopt kont! Oh jah... "Slicks 'n Slides" was ook vetjes.
wacky wheels ;)

maargoed, draait dat nog wel onder WinXP? of moet je dan toevlucht nemen tot emulatoren of multiboot?

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:32

R-B

Blokkert

met goede racegame op dit moment denk ik alleen aan:
GTR
F1C

Aankomende:
GTL
Rfactor..

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Verwijderd

zeker nog nooit LFS s2 gespeeld?

• R-B

R-B

Blokkert

Nope en ga ik ook niet aan beginnen... ik hou het bij GTR, GTL (rFactor, GTR2..)

Enne off course bf 2 enzo...

[ Voor 7% gewijzigd door R-B op 18-08-2005 11:02 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Verwijderd

Hoe kun je dan zeggen dat je bij goed racegames alleen aan GTR enzo denkt??

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:04:
Hoe kun je dan zeggen dat je bij goed racegames alleen aan GTR enzo denkt??
omdat ik daar mee ervaring heb.. lijkt me duidelijk denk.. :O GTR is gewoon beste @ moment.. zie meerdere reacties hier..

het is wel voor de serieusere races.. en niet knal boem etc..

[ Voor 10% gewijzigd door R-B op 18-08-2005 11:08 . Reden: Moet werken gvd :P ]

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

R-B schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:06:
[...]

omdat ik daar mee ervaring heb.. lijkt me duidelijk denk.. :O GTR is gewoon beste @ moment.. zie meerdere reacties hier..

hoe kan je zeggen dat GTR de beste is als je geen andere probeert?
ervaring met LFS is duidelijk iets wat je mist.

In elke game is het zo dat er online lamers en onervaren rijders zijn die alles van de weg rammen. Ook in GTR.
In LFS zijn er netzogoed serieuze races te vinden als in GTR. zelfs complete kampioenschappen.

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Wanneer komt er nu nog is een echte Formule1 game? :X

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• FabiandJ
  • Niet online
FireWurX schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:37:
[...]

hoe kan je zeggen dat GTR de beste is als je geen andere probeert?
ervaring met LFS is duidelijk iets wat je mist.

In elke game is het zo dat er online lamers en onervaren rijders zijn die alles van de weg rammen. Ook in GTR.
In LFS zijn er netzogoed serieuze races te vinden als in GTR. zelfs complete kampioenschappen.
Om die reden heb ik dus een league voor Gotters gestart voor GTR en zodra GTL uit is zal ik daarvoor ook een league gaan organiseren.
langezwieper schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:39:
Wanneer komt er nu nog is een echte Formule1 game? :X
rFactor zitten formule wagens in maar tot er een echt Formule1 game uit komt zal je nog zeker t/m 2006 moeten wachten omdat t/m dan Sony de Fia rechten heeft als ik het goed heb.

[ Voor 24% gewijzigd door FabiandJ op 18-08-2005 11:44 ]

Verwijderd

R-B schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:06:
[...]

Gewoon Bullshit , als je niet eens lfs hebt gerpobeerd :Z
Bovendien hoor ik ook meerdere mensen zeggen dat LFS beter is. Ik heb alle racegames wel geprobeerd en heb real life ervaring (zie vorige pagina). GTR is ook erg goed, maar om nu te zeggen de beste zonder ervaring te hebben met andere racegames |:(

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dutch3men schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:43:
[...]

rFactor zitten formule wagens in maar tot er een echt Formule1 game uit komt zal je nog zeker t/m 2006 moeten wachten omdat t/m dan Sony de Fia rechten heeft als ik het goed heb.
En daarna kopen ze ze weer op waarschijnlijk

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• FabiandJ
  • Niet online
langezwieper schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:56:
[...]

En daarna kopen ze ze weer op waarschijnlijk
kwestie van wachten het lijkt mij wel gaaf als Simbin ze weet te krijgen. Als je kijkt naar GTR en GTL kan je zien dat dat een top game zou worden. Maar goed dat is toekomst muziek.

• alienwish
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 19:33
nou ja voor de pc nee,wel voor de ps2 het enige echte racespel GT _/-\o_

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-10 21:51
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:47:
[...]

Gewoon Bullshit , als je niet eens lfs hebt gerpobeerd :Z
Bovendien hoor ik ook meerdere mensen zeggen dat LFS beter is. Ik heb alle racegames wel geprobeerd en heb real life ervaring (zie vorige pagina). GTR is ook erg goed, maar om nu te zeggen de beste zonder ervaring te hebben met andere racegames |:(
hmmz, ik heb de lfs demo geprobeert en ik moet zeggen zeker niet slecht. maar gtr is gewoon beter, vooral in het setup gedeelte. bij lsf ziet dat er allemaal wat minder uit. en het geluid is gewoon veel beter in gtr. geluid voegt veel toe aan realisme.

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Furbyk1ller schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:03:
[...]

hmmz, ik heb de lfs demo geprobeert en ik moet zeggen zeker niet slecht. maar gtr is gewoon beter, vooral in het setup gedeelte. bij lsf ziet dat er allemaal wat minder uit. en het geluid is gewoon veel beter in gtr. geluid voegt veel toe aan realisme.
S1 of S2 demo? want dat maakt heel erg veel verschil....
de S3 (die nog moet komen) moet nog weer meer realisme toevoegen. dat is dan ook waar ik eigenlijk op wacht, maar tot die tijd speel ik lekker LFS S2

Verwijderd

Ik heb beide gespeeld maar gtr is vele malen realistischer en de Must-Have sim

Verwijderd

Furbyk1ller schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:03:
[...]

Realisme heeft mijn inziens weing temaken met het geluid of graphics maar met de physics. Tuurlijk is het geluid van GTR om te kwijlen maar dat heeft weinig te maken met het gevoel dat je in het stuur hebt. GTR is ook inderdaad super ,ik wil er alleen op wijzen dat GTR niet de enigste goede sim is. Jij hebt ze in ieder geval beide gespeeld en dat kan je er wat over zeggen. NIet zoals R-B die maar meeloopt met de mening van de menigte.

EDIT:
@MAD scientist

Waarom is volgens jou GTR vele malen realistischer? en waar baseer jij dat op??

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 14:08 ]

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:00

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik ga dus zoals hierboven ook voor LFS S2, wat ik ook 1 van de sterke punten van LFS vind is dat al je stats online worden bijgehouden :) zie onderstaand mijn stats :D

Travelled distance: 20949 Km
Fuel burnt: 5003.74 Ltr
Laps: 6654
Hosts joined: 428
Races won: 196
Second: 252
Third: 153
Finished: 988
Qualifications: 19
Pole Positions: 9
Online credits: 20432

ik heb GTR ook gespeeld, maar dat kon mij niet ech boeien, voor me gevoel zweefde de autos een beetje over het wegdek.
maar ik heb het niet lang genoeg gespeeld om het echt goed te doorgronden.

LFS heeft zelf bedachte, hel uitdagend tracks :D.
maar ik vind wel dat je de full moet spelen, wil je echt door hebben hoe vet het is :P

[ Voor 32% gewijzigd door Valkyre op 18-08-2005 14:18 ]

iRacing Profiel

• Silvan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-10 20:58
Prachtig stuurtje niet waar? :) Heb hem zelf ook.
Ik heb me erg vermaakt met Colin Mcrae 2 ... Vind ik de beste uit deze serie.
Hij is misschien wat ouder, maar grafisch nog goed en het sturen hier bij is realistisch
en zeer tof. Force Feedback reageerd heerlijk heirbij :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:05:
[...]

Realisme heeft mijn inziens weing temaken met het geluid of graphics maar met de physics. Tuurlijk is het geluid van GTR om te kwijlen maar dat heeft weinig te maken met het gevoel dat je in het stuur hebt. GTR is ook inderdaad super ,ik wil er alleen op wijzen dat GTR niet de enigste goede sim is. Jij hebt ze in ieder geval beide gespeeld en dat kan je er wat over zeggen. NIet zoals R-B die maar meeloopt met de mening van de menigte.

EDIT:
@MAD scientist

Waarom is volgens jou GTR vele malen realistischer? en waar baseer jij dat op??
Set-UP, de races, het gevoel etc! Je zit na een rondje al te zweten dat had bij anders sims niet. Speel t een keer en je weet t gelijk!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Gohan-san schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:16:
ik ga dus zoals hierboven ook voor LFS S2, wat ik ook 1 van de sterke punten van LFS vind is dat al je stats online worden bijgehouden :) zie onderstaand mijn stats :D

Travelled distance: 20949 Km
Fuel burnt: 5003.74 Ltr
Laps: 6654
Hosts joined: 428
Races won: 196
Second: 252
Third: 153
Finished: 988
Qualifications: 19
Pole Positions: 9
Online credits: 20432

ik heb GTR ook gespeeld, maar dat kon mij niet ech boeien, voor me gevoel zweefde de autos een beetje over het wegdek.
maar ik heb het niet lang genoeg gespeeld om het echt goed te doorgronden.

LFS heeft zelf bedachte, hel uitdagend tracks :D.
maar ik vind wel dat je de full moet spelen, wil je echt door hebben hoe vet het is :P
de tracks zijn gebaseerd op bestaande tracks, afaik ;)
niet echt zelfbedacht dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 16:52:
[...]

Set-UP, de races, het gevoel etc! Je zit na een rondje al te zweten dat had bij anders sims niet. Speel t een keer en je weet t gelijk!
Zoals je kon lezen heb ik alle racegames wel een keer gespeeld... GTR heb ik erg veel gespeeld dus..........

Het geluid vind ik echt super , daar kunnen andere sims nog wat van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Silvan van Heck schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:17:
Prachtig stuurtje niet waar? :) Heb hem zelf ook.
Ik heb me erg vermaakt met Colin Mcrae 2 ... Vind ik de beste uit deze serie.
Hij is misschien wat ouder, maar grafisch nog goed en het sturen hier bij is realistisch
en zeer tof. Force Feedback reageerd heerlijk heirbij :)
Idd een prachtig stuurtje, ik heb net Colin McRae '04 uitgespeeld en heel wat plezier aan beleeft.
GTR vind ik trouwens leuker dan LFS S2, maar om nu zo'n discussie te starten over de 2 spellen :X
Pagina: 1